Tyhmä ei ole se joka myy, vaan joka ostaa.
🖕 🤡🖕
Kemijärven asunnot
25
657
Vastaukset
- Anonyymi
Autuaita ovat ne, jotka eivät ole koskaan käyneet Kemijärvellä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18283082
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Osta asunto halvalla ja tule tänne nauttimaan Kemijärven elämästä! Täällä on hyvä olla ja Suomu on lähellä. Sinne vaan. Kun vain valtuusto käsittelisi sen aloitteen. Kuka oli yrittäjien johdossa, kun aloite ohjattiin sinne muuten?
- Anonyymi
Siinä kylähullun suosituksia, tuollaista on olla kylähullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kylähullun suosituksia, tuollaista on olla kylähullu.
Mitä sitten jos on hullu. Sekö on häpeä? Nykyään normaalia. Ehkä pitääkin olla vähän "hullu", että uskoo Lapin matkailuun. Olen "Lapin-hullu" ja se, että me ollaan täällä "Lapin-hulluja" on meidän valtti ja omaleimaisuus. Sanotko vielä, että olen p-pää? En välitä, ei oo peetä päässä. Suomulle mennään kaikki vaan laulamaan rauhan lauluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten jos on hullu. Sekö on häpeä? Nykyään normaalia. Ehkä pitääkin olla vähän "hullu", että uskoo Lapin matkailuun. Olen "Lapin-hullu" ja se, että me ollaan täällä "Lapin-hulluja" on meidän valtti ja omaleimaisuus. Sanotko vielä, että olen p-pää? En välitä, ei oo peetä päässä. Suomulle mennään kaikki vaan laulamaan rauhan lauluja.
Höpö höpö normaalia, kylähullu on aina harvinainen kyläyhteisössä, ei niitä muuten kylähulluiksi kutsuttaisi. Kylähullu on harmiton hullu, muuten sellainen laitettaisiin pakkohoitoon. Kyllähullu on vain hönö jonka ymmärrys asioista on heikkoa ja yksipuoleista, siitä johtuu tuollaiset pöhlö-kirjoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö normaalia, kylähullu on aina harvinainen kyläyhteisössä, ei niitä muuten kylähulluiksi kutsuttaisi. Kylähullu on harmiton hullu, muuten sellainen laitettaisiin pakkohoitoon. Kyllähullu on vain hönö jonka ymmärrys asioista on heikkoa ja yksipuoleista, siitä johtuu tuollaiset pöhlö-kirjoitukset.
En ole "kylä-hullu", olen "Lapin-hullu" ja meitä on TOSI PALJON! Muualla oisin vain tavallinen hullu... Muistatko Souvareiden laulun? Kai tiedät souvarit...
Mä saan mennä Suomulle ja juosta sen ihme tunturin rinteitä, vaikka kieli ulkona juosta ja huutaa pää pää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole "kylä-hullu", olen "Lapin-hullu" ja meitä on TOSI PALJON! Muualla oisin vain tavallinen hullu... Muistatko Souvareiden laulun? Kai tiedät souvarit...
Mä saan mennä Suomulle ja juosta sen ihme tunturin rinteitä, vaikka kieli ulkona juosta ja huutaa pää pääSinä olet vain kylähullu, näkee kyllä sepustuksesi kertoo vahvasti sinun elävän irti todellisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet vain kylähullu, näkee kyllä sepustuksesi kertoo vahvasti sinun elävän irti todellisuudesta.
Kadehditko "Lapin-hulluja"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kadehditko "Lapin-hulluja"?
Olipa typerä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa typerä kommentti.
Tämä se vasta typerä
- Anonyymi
Nyt kannattaa ostaa halvalla, kun vielä saa. Kun biotehdas kohta aloittaa toimintansa, asunnoista on huutava pula ja hinnat nousevat pilviin. Helppoa rahaa tiedossa.
- Anonyymi
Remppa tai purkukunnossa olevia taloja, joista ei koskaan saa omiaan takaisin. Ei todellakaan kannata ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Remppa tai purkukunnossa olevia taloja, joista ei koskaan saa omiaan takaisin. Ei todellakaan kannata ostaa.
Höpö höpö. Vähän pientä pinta remonttia ja menee kuin kuumille kiville tehtaan työntekijöille.
- Anonyymi
Jaa kohta aloittaa tehdas toimintansa. Laita linkki uutisesta. Seko on valmis se tehdas jo?
Miksi siitä ei ole lukenut edes lehdissä mitään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa kohta aloittaa tehdas toimintansa. Laita linkki uutisesta. Seko on valmis se tehdas jo?
Miksi siitä ei ole lukenut edes lehdissä mitään?On ollut lehdissä, että uusi norjalainen rahoitus jätti takana ja rakennuslupa myönnetty kunnalta. Nyt se alkaa. Asunnon oston aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut lehdissä, että uusi norjalainen rahoitus jätti takana ja rakennuslupa myönnetty kunnalta. Nyt se alkaa. Asunnon oston aika.
Laita linkki siitä lehtiartikkelista. Muuten suollat valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki siitä lehtiartikkelista. Muuten suollat valetta.
Kuluvan talven aikana ollut molemmat jutut lehdissä. Kannattais lukea muutakin kuin Aku ankkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluvan talven aikana ollut molemmat jutut lehdissä. Kannattais lukea muutakin kuin Aku ankkaa.
Kerro niiden lehtien nimet, joissa jutut ovat olleet. Et osaa laittaa linkkiä tänne?
Jos et kerro, niin syötät pajunköyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut lehdissä, että uusi norjalainen rahoitus jätti takana ja rakennuslupa myönnetty kunnalta. Nyt se alkaa. Asunnon oston aika.
Mikä sen norjalaisen rahoitusjätin nimi on?
Olet lukenut lehdistä, niin kerro toki muillekin se nimi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Vähän pientä pinta remonttia ja menee kuin kuumille kiville tehtaan työntekijöille.
Ei taida pienellä remontilla onnistua 😅
- Anonyymi
Kuka on maailman kaunein nainen? Onko se Marja-Liisa inarista? ⛵️
- Anonyymi
🍈😝🍈💦
- Anonyymi
Köyhät itkee
- Anonyymi
Vuokraasuntoja olisi tarjolla nuorille ja kauniille tytöille. Maksun voi suorittaa osittain tai kokonaan luonnossa (suomun metsissä).
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691