Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

(Kuva) Tuli taas munattua oikein mallikkaasti!

Tarina elävästä elämästä.

Tänä aamuna, kun tulin kuntosalilta, päätin näkäisenä keittää itselleni pari kananmunaa. Laitoin ne 🥚kattilaan kiehumaan. Lähdin suihkuun ja unohdin koko asian.
Hetken päästä palohälytin huutaa hoosiannaa. Kattilasta oli vesi haihtunut pois ja munien kyljet paloivat mustaksi.
Voi kurjuus! Olisin voinut potkaista itseäni täydellisestä töpeksimisestä.

Miehellä on vuorotyö. Hänellä on päivystysviikonloppu. Hän nukkuu pitkään ja menee taas illaksi/ yöksi päivystämään. Tietysti hän heräsi.
Kysyi unenpöpperöisenä, olenko ruvennut pyromaaniksi ja onko minun tarkoitus polttaa koko talo maan tasalle. Miksi en laittanut ajastinta?
Hyvä kysymys. Minulla on yleensä tapana laittaa ajastin päälle, nyt en muistanut.
Pyysin tietenkin anteeksi ja kehoitin häntä menemään takaisin nukkumaan. Hali, hali! 🤗

Minulla on liikaa asioita mielessä ja sitten yksi pahuksen ajastin unohtui.
Nyt on morkkis, enkä pysty ravistelemaan tätä irti.
Tänään en tee enää mitään, ettei tulisi vahingossakaan sössityä enempää.

Tähän ketjuun kaipaan vertaistukea, sekä palstalaisten arjen mokailuja ja hauskoja töppäyksiä, jotta huono omatuntoni saisi hieman lepytystä.

Voihan pohjaan palaneet muna! 🙄

https://aijaa.com/SeYFVm

74

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muna-kiimaiselle pastanaiselle tuli karma käteen, sanois palstasetät kuorossa. 😂

      Mä joskus myös unohdin kattilan levylle..se oli ihan kunnon käryinen... hölmönä tuikkasin kraanan alle, niin kaikki pohjakerroslevyt poksahti irti...niitä on muuten useampi siellä. 😃

      • Tämä vain todistaa, ettei minusta ole hellapoliisiksi. Taas mennään, munalla, tai ilman.
        En edes tiedä ovatko nuo munat enää edes syömäkelpoisia?
        Ne ovat olleet jonkun aikaa tuossa kulhossa, enkä ole niihin sen jälkeen koskenut.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tämä vain todistaa, ettei minusta ole hellapoliisiksi. Taas mennään, munalla, tai ilman.
        En edes tiedä ovatko nuo munat enää edes syömäkelpoisia?
        Ne ovat olleet jonkun aikaa tuossa kulhossa, enkä ole niihin sen jälkeen koskenut.

        Kuorimalla selviää...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Kuorimalla selviää...😁

        Joo, odotan motivaatiota. Ei ainakaan ole nälkä enää vaivannut. 🙄


      • tosi.typy kirjoitti:

        Joo, odotan motivaatiota. Ei ainakaan ole nälkä enää vaivannut. 🙄

        Ollaampas sitä herkkiä. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Ollaampas sitä herkkiä. 😃

        Meni maku koko munaan. Ei kiitos vähään aikaan!
        Ne menivät pahukset palamaan ihan tahallaan. Olkoot sitten.
        Nyt on munat boikotissa, ainakin vähän aikaa.

        Taidan mennä tekemään juustovoileivän. Tuskin siinä pystyn suuremmin töpeksimään? 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Meni maku koko munaan. Ei kiitos vähään aikaan!
        Ne menivät pahukset palamaan ihan tahallaan. Olkoot sitten.
        Nyt on munat boikotissa, ainakin vähän aikaa.

        Taidan mennä tekemään juustovoileivän. Tuskin siinä pystyn suuremmin töpeksimään? 😃

        No elähän sano...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No elähän sano...😁

        Minua saa rohkaista ja kannustaa tämän draaman keskellä. Olen murtunut. 😉


      • tosi.typy kirjoitti:

        Minua saa rohkaista ja kannustaa tämän draaman keskellä. Olen murtunut. 😉

        Höpsis... mitä tuossa nyt niin ihmeellistä kävi edes...??

        Naureskele tuolle touhulle jo. 😄

        Grillasit kattilassa parit munat ja herätit ukon unilta. 😄

        Mieti itsees kärpäsenä katossa ja naureskele. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Höpsis... mitä tuossa nyt niin ihmeellistä kävi edes...??

        Naureskele tuolle touhulle jo. 😄

        Grillasit kattilassa parit munat ja herätit ukon unilta. 😄

        Mieti itsees kärpäsenä katossa ja naureskele. 😄

        Onhan tässä tiettyjä koomisia piirteitä. 😃

        Mutta kun se ukkokin heräsi ja hyvä kattilakin paloi pohjaan. Pesen sen kattilan ruokasoodalla, sain juuri hyvän ohjeen.
        Aina kannattaa kysellä palstalta neuvoja. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Onhan tässä tiettyjä koomisia piirteitä. 😃

        Mutta kun se ukkokin heräsi ja hyvä kattilakin paloi pohjaan. Pesen sen kattilan ruokasoodalla, sain juuri hyvän ohjeen.
        Aina kannattaa kysellä palstalta neuvoja. 😂

        Palasokerilla hankaamalla lähtee myös hyvin. 😊

        Suosittelen. 🙂

        Joo, itselleen kannattaa naureksia, ei tuossa mitään maatakaatavaa ole. Ja luultavasti äijääskin naurattaa tuo vielä. Oot taatusti ollut hauska ilmestys keittiössä tilanteessa. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Palasokerilla hankaamalla lähtee myös hyvin. 😊

        Suosittelen. 🙂

        Joo, itselleen kannattaa naureksia, ei tuossa mitään maatakaatavaa ole. Ja luultavasti äijääskin naurattaa tuo vielä. Oot taatusti ollut hauska ilmestys keittiössä tilanteessa. 😄

        Jos olisin ollut nokkela, olisin sanonut miehelle testaavani palohälyttimen toimivuutta. Aina ei hoksaa.

        Kokeilen palasokeria, jos ruokasooda ei toimi. Kiitti vinkistä. 😊


      • Disseisback
        tosi.typy kirjoitti:

        Jos olisin ollut nokkela, olisin sanonut miehelle testaavani palohälyttimen toimivuutta. Aina ei hoksaa.

        Kokeilen palasokeria, jos ruokasooda ei toimi. Kiitti vinkistä. 😊

        Olisit vielä taputtanut käsiä yhteen, että loistavaa, osasit kokoontumispaikalle tulla...😄

        Täydellinen testaus. 😇

        Joo, sokeripala on tehokas. 😊


      • Disseisback kirjoitti:

        Olisit vielä taputtanut käsiä yhteen, että loistavaa, osasit kokoontumispaikalle tulla...😄

        Täydellinen testaus. 😇

        Joo, sokeripala on tehokas. 😊

        Kiitos kannustuksesta. 😃


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta. 😃

        Hyvä se on pitää pelastautumisohjeet muistissa, vaikka nukkuis yövuoron jälkeenkin uniaan. 😄🤞


    • No minulle kävi vähän samalla tavalla tässä viime vuoden puolella. Laitoin makaronit kiehumaan veteen, ja menin sitten kylpyhuoneeseen puhdistamaan ilmanvaihtokoneen suodattimet. Unohdin makaronit, ja huomasin vasta hajun perusteella että jokin paloi keittiössä pohjaan. Siinä oli sitten kattilan pohja jo aika musta, mutta saippuavillatyynyllä sain sen kattilan puhdistettua.

      • Tai itse asiassa eivät olleet makaroneja, vaan tein riisipuuroa, ja riisi paloi pohjaan.


      • Olen yrittänyt hangata sitä kattilan pohjaa. Sain sen aika puhtaaksi, mutta se haju ei meinaa lähteä. Pesin hellankin, koska sitä munavettä oli pirskahdellut pitkin hellaa.
        Tekevälle sattuu.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Olen yrittänyt hangata sitä kattilan pohjaa. Sain sen aika puhtaaksi, mutta se haju ei meinaa lähteä. Pesin hellankin, koska sitä munavettä oli pirskahdellut pitkin hellaa.
        Tekevälle sattuu.

        Ruokasooda + vesi saattaa myös auttaa, muistaakseni kokeilin sitäkin, kunhan antaa seoksen kiehua vähän aikaa. Ohje on jotain 5 ruokalusikallista, mutta käytin vähemmän sitä, riippuu kattilan koosta.


      • m36-intj kirjoitti:

        Ruokasooda vesi saattaa myös auttaa, muistaakseni kokeilin sitäkin, kunhan antaa seoksen kiehua vähän aikaa. Ohje on jotain 5 ruokalusikallista, mutta käytin vähemmän sitä, riippuu kattilan koosta.

        Kokeilen sitä seuraavaksi. Kiitos vihjeestä. 😊


    • Teki mieli mustaa munaa 🙈

      • Ei ihan. Mutta joskus saa yllätyksiä, vaikka ei edes toivo. Yllärimunat! 🥚🥚😃


    • Anonyymi

      Munat näyttävät noilla jäljillä joltakin eksoottiselta kiveltä. Tummalle pikkulautaselle koristeiksi :) - cu-

      • Positiivinen asenne. Minulla on ilmeisesti taikaa hyppysissä ja onnistuin polttamaan kivimunani kauniiksi taide-esineiksi.
        Kiitos kannustavasta viestistäsi. 😊🌸


    • Anonyymi

      Hah. Minulla kävi kerran nakkien kanssa samoin. Vähän harmitti, mutta söin silti.

      >simiti<

      • Jaa, vähän harmitti. !!??

        Täällä harmittaa isosti. Oma huolimattomuuteni kostautui. Omatunto kolkuttaa. 🙄


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Jaa, vähän harmitti. !!??

        Täällä harmittaa isosti. Oma huolimattomuuteni kostautui. Omatunto kolkuttaa. 🙄

        Noh, ällös nyt ota asioita liian vakavasti. Edesmennyt puolisoni tuumasi, että aina voi mennä huonomminkin.

        Hän ei loppuvaiheessa enää välittänyt. Minua harmitti.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, ällös nyt ota asioita liian vakavasti. Edesmennyt puolisoni tuumasi, että aina voi mennä huonomminkin.

        Hän ei loppuvaiheessa enää välittänyt. Minua harmitti.

        >simiti<

        Tekevälle sattuu. Vaikeaa on olla itselleen kiukkuinen. Miten sitä puretaan? Harmittaa vaan niin pirusti. Hyvä kattilakin paloi pohjaan.


    • Anonyymi

      Master chef

      • Täytyy ilmoittautua. Takuuvarma voitto tiedossa. Ei epäilystäkään. 😂


    • Anonyymi

      ” Miehellä on vuorotyö. Hänellä on päivystysviikonloppu. Hän nukkuu pitkään ja menee taas illaksi/ yöksi päivystämään. Tietysti hän heräsi.
      Kysyi unenpöpperöisenä, olenko ruvennut pyromaaniksi ja onko minun tarkoitus polttaa koko talo maan tasalle. Miksi en laittanut ajastinta? ” Fantastinen ja niin elävä tarina satusetä

      • Tottahan tuo on. Kun miehellä on vuorotyö ja hän nukkuu. Talossa pitäisi olla hiljaista.
        Minä järjestin vähän meteliä.

        Oikea elämä on joskus tällaista.


    • Anonyymi

      Höpö höpö mitä satuja.

      • Taidat olla vähän outo? Etkö itse ole koskaan polttanut mitään pohjaan, tai huolimattomasti kiireessä töpeksinyt?

        Antaa olla ...


    • Anonyymi

      Noin se tuppaa miehille käymään.

    • Ilmoitan, että tehokkaasti unohdan kaikki möhläykseni, joten niiden listaaminen tässä on täysin mahdotonta.
      (tuo omasi on niin lievä, ettei sitä oikeastaan voi edes laskea)

      • Tässä tuumiessa ja henkisesti itseäni potkiessa olen tullut siihen tulokseen, että oli tarpeellista testata palohälyttimen toimivuus.

        Ei nuo 🥚 ole enää syömäkelpoisia. Siellä ne ovat vieläkin, pohjaanpalaneina kulhossa. Odottamassa ihmettä tapahtuvaksi.

        Minä olen hehkuttanut sitä ajastimen käyttöä ja nyt kävi näin. Harmittaa.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tässä tuumiessa ja henkisesti itseäni potkiessa olen tullut siihen tulokseen, että oli tarpeellista testata palohälyttimen toimivuus.

        Ei nuo 🥚 ole enää syömäkelpoisia. Siellä ne ovat vieläkin, pohjaanpalaneina kulhossa. Odottamassa ihmettä tapahtuvaksi.

        Minä olen hehkuttanut sitä ajastimen käyttöä ja nyt kävi näin. Harmittaa.

        Oikeasti tuossa oli kyse huomiokyvyn kohdentamisen uudelleensäädöstä.
        (eli nyt muistat noita juttuja jatkossa ja myös muissa tilanteissa)
        ((ja erityisen hyödyllinen säätötapa, sillä kustannus siitä on minimaalinen))


      • buddy-love kirjoitti:

        Oikeasti tuossa oli kyse huomiokyvyn kohdentamisen uudelleensäädöstä.
        (eli nyt muistat noita juttuja jatkossa ja myös muissa tilanteissa)
        ((ja erityisen hyödyllinen säätötapa, sillä kustannus siitä on minimaalinen))

        Aina oppii kantapään kautta. Joskus tekee asioita vanhasta tottumuksesta, ajattelematta sen tarkemmin. Tällä kertaa se kostautui. Huomiokyky herpaantui.

        Uudelleensäätö on paikallaan. Jouduin pysähtymään ja miettimään omia toimintatapoja. Näin käy, kun hosuu ympäriinsä, eikä keskity kunnolla omaan tekemiseen.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Aina oppii kantapään kautta. Joskus tekee asioita vanhasta tottumuksesta, ajattelematta sen tarkemmin. Tällä kertaa se kostautui. Huomiokyky herpaantui.

        Uudelleensäätö on paikallaan. Jouduin pysähtymään ja miettimään omia toimintatapoja. Näin käy, kun hosuu ympäriinsä, eikä keskity kunnolla omaan tekemiseen.

        Melkein kaikki ihmiset toimivat nykyään jatkuvasti noin ja siksi kaiken laatu heikkenee.

        Itse suunnittelen ja teen erästä laitetta, joka saattaa kehnosti tehtynä levitä suurella nopeudella kaikkiin suuntiin. Ei ole täysin välttämätön vekotin, mutta päätin tehdä sen siksi, että se on riittävän mielenkiintoinen.
        (saatan raportoida tuliko siihen möhläyksiä)


    • Anonyymi

      Kannattaa pyytää kaupungin kotipalvelu käymään päivittäin.

      • Jonkinlaista kokkipalvelua tähän kaivataan. Mies tekee kyllä hyvää ruokaa, mutta sen pitää mennä töihin. Ei se aina ehdi minua palvelemaan.

        Ongelma on todellinen. 😂


    • Miten sä uskalsit lähteä suihkuun, kun sulla on hellanlevy päällä?!😅 mun aina täytyy kytätä siinä lähellä, jos mulla on vaikka ruoka uunissa.
      On mulla usein puuro kiehunut mikrossa yli niin, että kulhossa/lautasella ei ole juuri mitään jäljellä, vaan lähes kaikki on levinnyt mikroon🫠🤬 se nimittäin tapahtuu yllättävänkin nopeasti, vaikka sen perään katsoiskin…
      Kun oon kananmunia keitellyt, niin mulla on joskus hajonnut kananmuna sinne kattilaan. Siellä ne valkuaiset porisevat tyytyväisenä, vitun kivaa.

      • Ajattelemattomuuttani menin suihkuun. Liikaa asioita mielessä ja ne pahuksen munat unohtuivat. En yleensä toimi näin. Tämä oli minulle muistutus, että pitää keskittyä siihen mitä on tekemässä.
        Olipahan opetus. Se palohälyttimen ääni on niin karmea, ettei sitä halua ihan heti kuulla uudestaan. Ainakin se toimii! 😊

        Omista mokista oppii ja ne muistaa parhaiten.


    • Anonyymi

      Vanhuus ja dementtian ensi oireet oletko jo katsellut mitä vanhusten palvelutalossa maksaa vuokrat ja onko vapaita huoneita vai onko miehesi omaishoitajana sinulle

      • Tai vaihtoehtoisesti hosun joka puolelle, enkä keskity omaan tekemiseeni kunnolla. Onhan näitä diagnooseja.

        Itse diagnosoin tämän helmikuun tyhmäksi mokaksi. Maaliskuuta odotellessa ...


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti hosun joka puolelle, enkä keskity omaan tekemiseeni kunnolla. Onhan näitä diagnooseja.

        Itse diagnosoin tämän helmikuun tyhmäksi mokaksi. Maaliskuuta odotellessa ...

        Ei vanhuus se on mutta näin aluksi lääke viette vanhan uunin pois ja ostatte uunin jossa ajastin ja hälytys ja kymmenen minuutin välein on ajastettava uudestaan eli semmone ikä ihmisille tarkoitettu uuni


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tai vaihtoehtoisesti hosun joka puolelle, enkä keskity omaan tekemiseeni kunnolla. Onhan näitä diagnooseja.

        Itse diagnosoin tämän helmikuun tyhmäksi mokaksi. Maaliskuuta odotellessa ...

        Voiko suihkulle tehdä jotain ettei laita suihkua kuumalle ja polta itseäsi eli säädetään ettei saa kuin haaleaa vettä tai että miehesi on aina valvomassa suihkutteluasi voi voi tosta se vanhuus alkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhuus se on mutta näin aluksi lääke viette vanhan uunin pois ja ostatte uunin jossa ajastin ja hälytys ja kymmenen minuutin välein on ajastettava uudestaan eli semmone ikä ihmisille tarkoitettu uuni

        Ei siinä uunissa/ hellassa ole mitään vikaa. En minä siitä luovu. Siinä on ajastin.

        Ikävä myöntää, mutta tällä kertaa käyttäjässä oli vikaa. 🙄😣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko suihkulle tehdä jotain ettei laita suihkua kuumalle ja polta itseäsi eli säädetään ettei saa kuin haaleaa vettä tai että miehesi on aina valvomassa suihkutteluasi voi voi tosta se vanhuus alkaa

        Mies ei tullut valvomaan suihkutteluani, siinä se virhe tuli. Sinä sen keksit.
        Vika ei siis ollutkaan minussa, vaan miehessä, joka ei valvo minun tekemisiäni tarpeeksi!!! 😂
        Nerokasta.


    • Multitaskaaminen on ollut poppia jo jonkin aikaa.
      Tässä näkyy kiireisen elämän hedelmät tai oikeastaan kananmunat.

      Vaimo on multitaskaaja. Poltti mustekalan alumiinikattilaan kiinni. Kattila ja kala menivät roskiin. Teevettä keitetään kunnes se on höyrynä katossa.

      Itse olen neuroottisen tarkka keittolevyjen ja kynttilöiden kanssa.

      • Tässä on aivan selvästi käynyt niin, että oma sisäinen kovalevyni on täynnä. Yhtään uutta tietoa ei mahdu enää levylle. Oikeasti pitäisi keskittyä tekemiseen, eikä hosua joka puolelle. Liikaa asioita mielessä. Ajatukset virtaa jossain kaukaisuudessa ja munat unohtuu hellalle.
        Se tavallinen tarina. 😊

        Multitaskaus aiheuttaa huolimattomuusvirheitä.


    • Anonyymi

      Munaa kattilaaan!

      • Ne voidaan polttaa pohjaan yhdellä kertaa. Säästyy aikaa ja vaivaa. Win-win tilanne! 😊


    • Anonyymi

      Voi liikkis miten söpö toi kuva on. Just semmonen sinnepäin ja vieno hymy. Kiitos tästä. Oli vaan sen enempiä tuo pakko kommentoida.

      • Tarkoitatko, että pohjaan palanneet munatkin voivat olla söpöjä? Sinulla on hauska ja positiivinen näkökulma. 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Tarkoitatko, että pohjaan palanneet munatkin voivat olla söpöjä? Sinulla on hauska ja positiivinen näkökulma. 😊

        No nehän just oli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nehän just oli.

        Heh! 😂


    • Anonyymi

      Vettä kattilaan s…..na!

      • Niinpä! Ainakin reilummin.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Niinpä! Ainakin reilummin.

        Mulla menis kyllä hermo sinun kanssa! Nyt vähän tarkkuutta ettei vaimo ota eroa!!


    • Anonyymi

      Vanhaan aikaan keittiön telkkarin vieressä oli digiboksi. Siinä ruokapöytä n 1 metrin päässä digiboksista. Sytytin pöydällä olevaa kynttilää ja mietin että varmaankin on tarpeeksi etäällä digiboksista, ei sitten ollutkaan, näin kun kipinä suhahti digiboksin rei'istä sisään ja telkkari pimeni. Sähkömagneettisen kentän aliarviointi.

      Staattisen sähkön kanssa ei ole myöskään mennyt hyvin. Vanhemmillani oli jossain vaiheessa ennen kaukosäätimiä uusi hieno metallisilla hipaisunäppäimillä toimiva tv. Vaihtaessani kanavaa, kosketuksestani tuli staattinen sähköisku ja tv meni pimeäksi. Korjaus ei mennyt takuun piikkiin, eikä kotivakuutuksenkaan, se laskettiin tahallisesti aiheutetuksi ja maksoi maltaita. Piti siitä lähtien pyytää vanhempia vaihtamaan kanavaa aikamoista. Pian minulle ostettiin oma telkkari, jossa ei ollut hienoja nappuloita.

      • Kynttilöiden kanssa saa olla tarkkana. Itse suosin tuikkuja. Asettelen ne kauas kaikesta muusta, ettei vaan sattuisi mitään ikävää. Ne ylensä palavat n. 4:n tuntia ja sammuvat itsekseen.

        Koneiden ja vempeleiden kanssa voi sattua mitä tahansa.


    • Anonyymi

      Paras nyrkkisääntö on, ettei IKINÄ KOSKAAN poistu hellan äärestä, kun jotain on hellalla kiehumassa. Munakelloa tuskin kuulisit suihkuun.

      • Olet oikeassa. Tuo on hyvä sääntö. 👍


    • Teidän Ylhäisyytenne! Heti pois keittiöstä, sitä varten Teillä on kymmenittäin piikoja! Kyllä piiat valmistelevat Teille munat niitä polttamatta 😌

      • Kuten aina, olet oikeassa. Keittiö oli vain kokeilu, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. Ne pohjaan palaneet munat häiritsevät edelleen mielenrauhaani. 🙄

        Palvelusväki saa tulevaisuudessa huolehtia muonituksesta. Minulla ei ole keittiöön enää mitään asiaa. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kuten aina, olet oikeassa. Keittiö oli vain kokeilu, joka olisi pitänyt jättää tekemättä. Ne pohjaan palaneet munat häiritsevät edelleen mielenrauhaani. 🙄

        Palvelusväki saa tulevaisuudessa huolehtia muonituksesta. Minulla ei ole keittiöön enää mitään asiaa. 😂

        Mutta juuri tuosta syystä siellä oli hälytin henkilökuntaa varten ja se toimi oikein, henkilökunta heräsi palvelemaan Teidän Ylhäisyyttänne 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta juuri tuosta syystä siellä oli hälytin henkilökuntaa varten ja se toimi oikein, henkilökunta heräsi palvelemaan Teidän Ylhäisyyttänne 😁

        Kiitos kannustavasta palautteestasi. Tulit juuri oikeaan aikaan rohkaisemaan minun murjottua itsetuntoani. Olen taas oma itseni. 😂👑


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiitos kannustavasta palautteestasi. Tulit juuri oikeaan aikaan rohkaisemaan minun murjottua itsetuntoani. Olen taas oma itseni. 😂👑

        Palveluksessanne, Teidän Ylhäisyytenne 😌


    • Anonyymi

      Iittalan valkoista Teemaa?

    • Anonyymi

      kummallinen kuvaaja, itse pitäisi kun jaksaa siirtää tuo lämpökuvajan ju6yyu nutrkkssn joka näyttää lämpötiloja fULL JD kaqnssa joyys nuo johfoy ribäuy olidi yirllä ri boidi komputoifsd niihin diyuyurn

    • Anonyymi

      joo laitan full hd-kameran kuvaamaan lämpömittaria johonkin pimeään nurkkaan niin se tarttee jonkin valaistuksenkin sitten se kuva

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe