Hyvin ajateltu video

23

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko mitään. En tottele. En mielistele. En luota. Minulla on vaikeuksia noudattaa auktoriteetteja. Mielestäni olen muuten älykäs paitsi sosiaalisesti olen melko tyhymä 🙃. Tykkään riehua palstalla viihdyttääkseni itseäni. Ihmisten pitää saada elää kuten tahtovat ja tämä on vakiintumassa omaan ideologiaani. Rahan ja ajan riittävyys, tai pikemminkin riittämättömyys voivat toimia kuitenkin hidasteina monissa asioissa.

• Anonyymi

Jatketaan. Jokaisen ihmisen pitäisi olla kuten Jouko Turkka. Samaan aikaan hyvällä tavalla provokatiivinen kujeilija, elämänjanoinen, täysiä elävä ja värikäs persoona.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­N­­y­m­­­f­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Harmi kun ei ollut suomeksi😁 jokin kääntäjä viristys pitäisi olla välissä.

Mutta voin kertoa miksi ihmiset kuvittelee joskus väärin.

He ovat oppineet selkeästi tietyn sävelen ja kaikki muu on väärässä, ihmisen oman totuus asiasta on ulkopuolisille(jotka kuvittelee jokin tieteen vääristymän kautta tullut vääristymä tutkimus massoina kuin yksilön ei poikkeuksia nostettu esiin esiin jätetty liian suppea ja poikkeukset ei erotu) väärä ja uskovat olevan fiksumpia koska ovat korkeammin koulutettuja ja uskovat sokeasti heitä jotka on jotain muita korkeasti koulutettuja. Ihminen virhetulkitsee esim jokin pohjalta tutkimus nyt kuin ennen historiassa tulkilta ja oman loogisen ajattelu toisen luottaminen ja uskominen horjuva kun luottaa sokeasti

En tiedä tajusitko mitään mutta olen niin tullut selväksi olen poikkeus tässä yhteiskunnassa.

• En yhtään tiedä mitä tuossa videossa on Mutta otsikon luulen osaavani kääntää ja toivon omani tulkintani supeasti kerrottuna, miksi ihmisen ajattelu vääristyy. Enkä pohtinut kauan asia ei huolta olen puolustellut niin kauan että tiedän ja näen ihmisiä tietyt ihmiset ei ikinä opi, ettei minun asia enää yhtään puolustella viranomaiselle sanoin kun vääristetään siltikin mitä sanon.

• valtakunta kirjoitti:

En yhtään tiedä mitä tuossa videossa on Mutta otsikon luulen osaavani kääntää ja toivon omani tulkintani supeasti kerrottuna, miksi ihmisen ajattelu vääristyy. Enkä pohtinut kauan asia ei huolta olen puolustellut niin kauan että tiedän ja näen ihmisiä tietyt ihmiset ei ikinä opi, ettei minun asia enää yhtään puolustella viranomaiselle sanoin kun vääristetään siltikin mitä sanon.

Minulla on suojat🛡️🛡️🛡️ kuin näet minä olen arvoton toisten ihmisten edessä. Jokin vääristymä heillä on elämästä muodostunut.

Mutta olen vahva. Olen ihmeellinen.
        https://youtu.be/W_9CcHC3VRs?si=CHEmNmK4QWhak-m-

• Siihen saa automaattisen käännöksen, kun ensin pistää alhaalta tekstityksen päälle ja sitten siitä vierestä, rattaan alta, vaihtaa kieleksi suomen.

• buddy-love kirjoitti:

Siihen saa automaattisen käännöksen, kun ensin pistää alhaalta tekstityksen päälle ja sitten siitä vierestä, rattaan alta, vaihtaa kieleksi suomen.

En löytänyt suomi vaihtoehtoa😬 yritän uudelleen .

• valtakunta kirjoitti:

En löytänyt suomi vaihtoehtoa😬 yritän uudelleen .

Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

• buddy-love kirjoitti:

Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

Ei minulla ole 🤔 kieliä saan vaihettua mutta suomea ei löydy.
        https://aijaa.com/qOQU2L

https://aijaa.com/M5VWUI

• buddy-love kirjoitti:

Jaa- a taas jokin onko selain väärä😅

• buddy-love kirjoitti:

Millä selaimia niitä oli jolla nettiä voi selata safari.. mikä muu oli?

• buddy-love kirjoitti:

Löysinkin jo listan😅 ei kun kokeilemaan.

• buddy-love kirjoitti:

En sitten löytänyt kun selaimen vaihto ei mitään vaikuttanut on appi.

• valtakunta kirjoitti:

En sitten löytänyt kun selaimen vaihto ei mitään vaikuttanut on appi.

Tässä ohje:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZz03myFuWA

Tuo CC-nappula on nyt eri näköinen, mutta kun tuon ohjeen mukaan toimit, niin käännös onnistuu.

• buddy-love kirjoitti:

Tässä ohje:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZz03myFuWA

Tuo CC-nappula on nyt eri näköinen, mutta kun tuon ohjeen mukaan toimit, niin käännös onnistuu.

💁🏻‍♀️ luovutan minulla on ihan sama pistin kuvatkin kielistä mitkä näen, suomi ei siihen kuulunut.

• valtakunta kirjoitti:

💁🏻‍♀️ luovutan minulla on ihan sama pistin kuvatkin kielistä mitkä näen, suomi ei siihen kuulunut.

” ihan sama” eli tämä on harmitus vain kun onnistunut ja enkä nyt lähde enempää veivaan .
        Kielissä ei ollut suomea muita löyty jokin 10 . Kuin ekallakin kerralla. Tuo että pistä ohjeetkin enkuksi on kuin pyöritään vaan karusellissä ympyrää minulla on nyt varmasti jokin syy että minulla ei suomenkielen käännöstä tue.

Kuuntelen esim miehen mielipidettä ei edes usko tuota kieliraitaa olevan toinen ettei tue minun nämä ohjelmat kieltä. En usko että valehtelet. Vaan liikaa muuttuvia tekijöitä.

• Anonyymi

Jotainhan sitä on tehtävä leipänsä eteen, jos yltäkylläisyys vallitsisi voitaisiin tavoitella hyvää, kaunista ja totta.

• Tuttavapiirissä ei ole ketään, joka innostuisi wokesta. Samoin monien tuttujen itsereflektio ei kaipaa nöyrtymistä, he osaavat ajatella sen verran objektiivisesti.

Itselläni on enemmän uteliaisuutta kuin tietoa todellisuudesta. Siitä olen hyvin ylpeä, enkä aio yhtään nöyrtyä. 👌

• Anonyymi

Maailmassa ääretön määrä asioita jotka ovat käytännössä mahdottomia, mutta teoriassa mahdollisia.

On sellaisiakin asioita jotka ovat käytännössä mahdollisia, mutta teoriassa mahdottomia.

• Opettavainen ja ajatuksia herättävä piirretty.

Ihmisillä on joskus vahvoja harhaluuloja asioista, joita he itse pitävät tosina ja valitsevat toimintamallinsa olettamuksiensa mukaan.
      Videolla mainittiin, ettei älykkyys aina ole viisautta. Ainoastaan koulutuksella ja opiskelulla voidaan muuttaa ajattelutapoja ja mieleen iskostuneita olettamuksia. Peräänkuulutetaan kauaskatseista päättelykykyä.
      Puolueettoman mielipiteen muodostaminen on hankalaa, ellei ole tarpeeksi alustavaa tietoa ja kykyä käsitellä asioita laajemmin. Mielipiteen muodostaminen pitäisi aina olla perusteltua ja totuudenmukaista, eikä perustua olettamuksiin ja yleisiin harhaluuloihin.

Välillä Itse syyllistyn ylianalysointiin, Jään pyörittelemään asioita mielessäni liian pikään. Sekään ei ole tervettä.

PS. Ehdin katsoa vain osan videosta. On juostava asioille. Katson loput myöhemmin.

• Taas olen pihalla kuin lumi-ukko😔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4784
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      116
      3738
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1875
    4. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      14
      1874
    5. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1823
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      134
      1633
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      9
      1501
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      83
      1321
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109