Hyvin ajateltu video

22

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko mitään. En tottele. En mielistele. En luota. Minulla on vaikeuksia noudattaa auktoriteetteja. Mielestäni olen muuten älykäs paitsi sosiaalisesti olen melko tyhymä 🙃. Tykkään riehua palstalla viihdyttääkseni itseäni. Ihmisten pitää saada elää kuten tahtovat ja tämä on vakiintumassa omaan ideologiaani. Rahan ja ajan riittävyys, tai pikemminkin riittämättömyys voivat toimia kuitenkin hidasteina monissa asioissa.

      • Anonyymi

        Jatketaan. Jokaisen ihmisen pitäisi olla kuten Jouko Turkka. Samaan aikaan hyvällä tavalla provokatiivinen kujeilija, elämänjanoinen, täysiä elävä ja värikäs persoona.


    • Harmi kun ei ollut suomeksi😁 jokin kääntäjä viristys pitäisi olla välissä.

      Mutta voin kertoa miksi ihmiset kuvittelee joskus väärin.

      He ovat oppineet selkeästi tietyn sävelen ja kaikki muu on väärässä, ihmisen oman totuus asiasta on ulkopuolisille(jotka kuvittelee jokin tieteen vääristymän kautta tullut vääristymä tutkimus massoina kuin yksilön ei poikkeuksia nostettu esiin esiin jätetty liian suppea ja poikkeukset ei erotu) väärä ja uskovat olevan fiksumpia koska ovat korkeammin koulutettuja ja uskovat sokeasti heitä jotka on jotain muita korkeasti koulutettuja. Ihminen virhetulkitsee esim jokin pohjalta tutkimus nyt kuin ennen historiassa tulkilta ja oman loogisen ajattelu toisen luottaminen ja uskominen horjuva kun luottaa sokeasti

      En tiedä tajusitko mitään mutta olen niin tullut selväksi olen poikkeus tässä yhteiskunnassa.

      • En yhtään tiedä mitä tuossa videossa on Mutta otsikon luulen osaavani kääntää ja toivon omani tulkintani supeasti kerrottuna, miksi ihmisen ajattelu vääristyy. Enkä pohtinut kauan asia ei huolta olen puolustellut niin kauan että tiedän ja näen ihmisiä tietyt ihmiset ei ikinä opi, ettei minun asia enää yhtään puolustella viranomaiselle sanoin kun vääristetään siltikin mitä sanon.


      • valtakunta kirjoitti:

        En yhtään tiedä mitä tuossa videossa on Mutta otsikon luulen osaavani kääntää ja toivon omani tulkintani supeasti kerrottuna, miksi ihmisen ajattelu vääristyy. Enkä pohtinut kauan asia ei huolta olen puolustellut niin kauan että tiedän ja näen ihmisiä tietyt ihmiset ei ikinä opi, ettei minun asia enää yhtään puolustella viranomaiselle sanoin kun vääristetään siltikin mitä sanon.

        Minulla on suojat🛡️🛡️🛡️ kuin näet minä olen arvoton toisten ihmisten edessä. Jokin vääristymä heillä on elämästä muodostunut.

        Mutta olen vahva. Olen ihmeellinen.
        https://youtu.be/W_9CcHC3VRs?si=CHEmNmK4QWhak-m-


      • Siihen saa automaattisen käännöksen, kun ensin pistää alhaalta tekstityksen päälle ja sitten siitä vierestä, rattaan alta, vaihtaa kieleksi suomen.


      • buddy-love kirjoitti:

        Siihen saa automaattisen käännöksen, kun ensin pistää alhaalta tekstityksen päälle ja sitten siitä vierestä, rattaan alta, vaihtaa kieleksi suomen.

        En löytänyt suomi vaihtoehtoa😬 yritän uudelleen .


      • valtakunta kirjoitti:

        En löytänyt suomi vaihtoehtoa😬 yritän uudelleen .

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).


      • buddy-love kirjoitti:

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

        Ei minulla ole 🤔 kieliä saan vaihettua mutta suomea ei löydy.
        https://aijaa.com/qOQU2L

        https://aijaa.com/M5VWUI


      • buddy-love kirjoitti:

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

        Jaa- a taas jokin onko selain väärä😅


      • buddy-love kirjoitti:

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

        Millä selaimia niitä oli jolla nettiä voi selata safari.. mikä muu oli?


      • buddy-love kirjoitti:

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

        Löysinkin jo listan😅 ei kun kokeilemaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Se on vähän piilossa, mutta löytyy kun etsiskelee.
        Mutta muista pistää ensin se tekstitys päälle (eli tulee englanninkieleinen teksti kuvaan näkyviin, sillä se rattaan alla oleva kieliasetus ei muuten näy).

        En sitten löytänyt kun selaimen vaihto ei mitään vaikuttanut on appi.


      • valtakunta kirjoitti:

        En sitten löytänyt kun selaimen vaihto ei mitään vaikuttanut on appi.

        Tässä ohje:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZz03myFuWA

        Tuo CC-nappula on nyt eri näköinen, mutta kun tuon ohjeen mukaan toimit, niin käännös onnistuu.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tässä ohje:
        https://www.youtube.com/watch?v=LZz03myFuWA

        Tuo CC-nappula on nyt eri näköinen, mutta kun tuon ohjeen mukaan toimit, niin käännös onnistuu.

        💁🏻‍♀️ luovutan minulla on ihan sama pistin kuvatkin kielistä mitkä näen, suomi ei siihen kuulunut.


      • valtakunta kirjoitti:

        💁🏻‍♀️ luovutan minulla on ihan sama pistin kuvatkin kielistä mitkä näen, suomi ei siihen kuulunut.

        ” ihan sama” eli tämä on harmitus vain kun onnistunut ja enkä nyt lähde enempää veivaan .
        Kielissä ei ollut suomea muita löyty jokin 10 . Kuin ekallakin kerralla. Tuo että pistä ohjeetkin enkuksi on kuin pyöritään vaan karusellissä ympyrää minulla on nyt varmasti jokin syy että minulla ei suomenkielen käännöstä tue.

        Kuuntelen esim miehen mielipidettä ei edes usko tuota kieliraitaa olevan toinen ettei tue minun nämä ohjelmat kieltä. En usko että valehtelet. Vaan liikaa muuttuvia tekijöitä.


    • Anonyymi

      Jotainhan sitä on tehtävä leipänsä eteen, jos yltäkylläisyys vallitsisi voitaisiin tavoitella hyvää, kaunista ja totta.

    • Tuttavapiirissä ei ole ketään, joka innostuisi wokesta. Samoin monien tuttujen itsereflektio ei kaipaa nöyrtymistä, he osaavat ajatella sen verran objektiivisesti.

      Itselläni on enemmän uteliaisuutta kuin tietoa todellisuudesta. Siitä olen hyvin ylpeä, enkä aio yhtään nöyrtyä. 👌

    • Anonyymi

      Maailmassa ääretön määrä asioita jotka ovat käytännössä mahdottomia, mutta teoriassa mahdollisia.

      On sellaisiakin asioita jotka ovat käytännössä mahdollisia, mutta teoriassa mahdottomia.

    • Opettavainen ja ajatuksia herättävä piirretty.

      Ihmisillä on joskus vahvoja harhaluuloja asioista, joita he itse pitävät tosina ja valitsevat toimintamallinsa olettamuksiensa mukaan.
      Videolla mainittiin, ettei älykkyys aina ole viisautta. Ainoastaan koulutuksella ja opiskelulla voidaan muuttaa ajattelutapoja ja mieleen iskostuneita olettamuksia. Peräänkuulutetaan kauaskatseista päättelykykyä.
      Puolueettoman mielipiteen muodostaminen on hankalaa, ellei ole tarpeeksi alustavaa tietoa ja kykyä käsitellä asioita laajemmin. Mielipiteen muodostaminen pitäisi aina olla perusteltua ja totuudenmukaista, eikä perustua olettamuksiin ja yleisiin harhaluuloihin.

      Välillä Itse syyllistyn ylianalysointiin, Jään pyörittelemään asioita mielessäni liian pikään. Sekään ei ole tervettä.

      PS. Ehdin katsoa vain osan videosta. On juostava asioille. Katson loput myöhemmin.

      • Taas olen pihalla kuin lumi-ukko😔


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2362
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1980
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      187
      1825
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1534
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe