Oliko Mannerheim hetero?

Anonyymi-ap

Mannerheimin homoudesta kysyminen aiheutti henkilöpalvojissa runsaasti paheksuntaa, minkä takia onkin tasapuolisuuden vuoksi paikallaan kysyä, että oliko Mannerheim hetero?

297

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tuo ollut.

      • Anonyymi

        Juutalaiset asuu muiden maissa maattomina ja romanit. Kurdit.


      • Anonyymi

        Oli bi
        Nainen ja mies kävivät.⁸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli bi
        Nainen ja mies kävivät.⁸

        Niin kuin nykyiselle presidentille.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Eri mieltä.

        Täysin umpihomo marski nyt aina vain oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mieltä.

        Täysin umpihomo marski nyt aina vain oli.

        Tai jotakin siltä väliltä.


      • Anonyymi

        Typerää puhetta!! Jättäkää Mannerheim rauhaan!! Oli, mikä oli!! Hän on armeijamme kunnioitettu ylipäällikkö! Mielestäni hän on tehtävänsä tehnyt ja ansaitsee saada kunniallisen levon!!

        En viitsi edes lukea typeryyksien kirjoituksia!! Sensaatio hakuisia juoruja!! Vain tyhmyrit jauhavat moisia asioita!! Ketä kunnon ihmistä kiinnostaa moiset typeryydet!!


      • Anonyymi

        Ryssiä ei ollut olemassa mitään 200 miljoonaa eihän niitä nytkään ole kuin 140 miljoonaa sekakansoja moni uskontoja. Tataarit tänne hyökkäsi kuin kasakat slaavit ukrit turkit mongoliat. Tataarit Wikipedia. Samaa porukkaa ne on Ukrainassa ja jotka miehitti itä saksaa. Puolaa venäjän heimot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mieltä.

        Täysin umpihomo marski nyt aina vain oli.

        Ei se nyt umpihomo ollut. kun oli ollut naimisissa ja oli lapsiakin. Lisäksi muitakin nais seikkailuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssiä ei ollut olemassa mitään 200 miljoonaa eihän niitä nytkään ole kuin 140 miljoonaa sekakansoja moni uskontoja. Tataarit tänne hyökkäsi kuin kasakat slaavit ukrit turkit mongoliat. Tataarit Wikipedia. Samaa porukkaa ne on Ukrainassa ja jotka miehitti itä saksaa. Puolaa venäjän heimot.

        Vasemmiston propakantaa kun pitää mustamaalata


      • Anonyymi

        Ja teki suursuomen. Jaa. tekikö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri mieltä.

        Täysin umpihomo marski nyt aina vain oli.

        Kelpasi kumpikin puoli. Oli valinnanvaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai jotakin siltä väliltä.

        Siltä väliltä,eli bi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerää puhetta!! Jättäkää Mannerheim rauhaan!! Oli, mikä oli!! Hän on armeijamme kunnioitettu ylipäällikkö! Mielestäni hän on tehtävänsä tehnyt ja ansaitsee saada kunniallisen levon!!

        En viitsi edes lukea typeryyksien kirjoituksia!! Sensaatio hakuisia juoruja!! Vain tyhmyrit jauhavat moisia asioita!! Ketä kunnon ihmistä kiinnostaa moiset typeryydet!!

        Kuitenkin lukaisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmiston propakantaa kun pitää mustamaalata

        Älä viitsi persu.bse on julkinen salaisuus. Eikä liity puolueisiin. Ja mitä siitä. Kuollut ukko ja sillä siisti.


    • Anonyymi

      Ei ollut, ehta homppelihan tuo oli.

      • Anonyymi

        STALININ JA LENIN EIN STEINER HOMOJUTTUJA VOI SITTEN TUTKIA ERIKSEEN.


    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        Ehtipä siinä ohessa homoilemaankin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtipä siinä ohessa homoilemaankin!

        Ehti niin. Eikä vaikuta ärsyttämiseen Eikä mihinkään.kuin.homofoobikoilla. 0


    • Anonyymi

      Yksikään heteromies ei halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin.

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

      Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

      Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

      Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

      • Anonyymi

        Joopa joo

        Voevoe.


    • Anonyymi

      Johan sen kadettikoulun kasvatuskomiteakin totesi, että ei ollut, ja passitti Marskin Venäjälle homoilemaan.

      • Anonyymi

        Ei todennut! Ei ainakaan sillä termillä ja itse hän hakeutui koulutukseen Pietariin!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todennut! Ei ainakaan sillä termillä ja itse hän hakeutui koulutukseen Pietariin!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Totesipas!


      • Anonyymi

        Ei todennut! Sanamuodosta ei ilmene mitään sen suuntaista!


      • Anonyymi

        Marski oli ammatiltaan sotilas ja metsästäjä osallistui Kiinan ja Venäjän väliseen sotaan. Itä Venäjällä.


      • Anonyymi

        Kadet school in HAMINA ratsuväki komppania


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todennut! Sanamuodosta ei ilmene mitään sen suuntaista!

        Evankeliumi voitti.


    • Anonyymi

      Olihan se piilohetero!Kasvatus ja koulutus teki homoksi!

      • Anonyymi

        Turha sinun on omaa agendaasi jankuttaa kun ei löydy minkäänlaista näyttöä väitteillesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sinun on omaa agendaasi jankuttaa kun ei löydy minkäänlaista näyttöä väitteillesi!

        Täysin selkeät ja uskottavat näytöt löytyy ihan aina marskin homoseksuaalisuudesta todella helposti.


      • Anonyymi

        Todiste puuttuu väitteeltäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todiste puuttuu väitteeltäsi!

        Ei todellakaan puutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan puutu.

        Jos sinulla niitä OIKEASTI OLISI niin olisit ne aikapäivää sitten esittänyt etkä puhelisi lapsellisia hevosen uitosta! Teet vain itsestäsi pellen!


      • Anonyymi

        Stalinin tytär ja lapset asuu Amerikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinulla niitä OIKEASTI OLISI niin olisit ne aikapäivää sitten esittänyt etkä puhelisi lapsellisia hevosen uitosta! Teet vain itsestäsi pellen!

        Sinä teet.


    • Anonyymi

      Eipä tainnut olla, enempi oli tuhkaluukun nuohoojatyyppiä.

      • Anonyymi

        Ja tuoko on muka todiste?

        Olet itse vain ilkeämielinen valehtelija vailla todisteita!


    • Anonyymi

      Ei yksikään heteromies halua ratsastaa alasti hevosella, eikä käytä korsettia.

      • Anonyymi

        Täysin laosellista tuubaa, jolla ei ole mitään yhteistä "näytön" kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin laosellista tuubaa, jolla ei ole mitään yhteistä "näytön" kanssa!

        No sinun lisäksesi Suomessa ainoastaan Jari Sillanpää ja Juha Föhr haluavat ratsastaa alasti hevosella ja käyttää korsettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinun lisäksesi Suomessa ainoastaan Jari Sillanpää ja Juha Föhr haluavat ratsastaa alasti hevosella ja käyttää korsettia.

        Meistä ei kukaan ratsasta tai käytä selkätukea!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Korsetti on selkävammoissa ja alasti synnyttää uidaan käydään saunassa kylvetään naidaan ja oleillaan onhan nakurannatkin. Onneksi.


    • Anonyymi

      Oli Suomen tunnetuin kosmopoliitti ja sodomiitti.

      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi

        Marskin naiset ja lapset niitä on enemmän kuin kerrotaan mutta missä Venäjällä nämä lapset asukkaan nykyään siis lapsien lapset. Stalinin lapset Amerikassa.


    • Anonyymi

      Länsimaista tavan tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta, mutta venäläiselle henkilöpalvojalle asia on arka, koska Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

      • Anonyymi

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjän Tiltu on etninen venäläinen eikä mikään ”kantasuomalainen”!

        Hän asuu Suomessa, maassa jota vihaa, ja trollaa työkseen Suomea ja suomalaisia!

        Yksi trollauskohde on marski, jota hän väittää ilman todisteita homoksi vain ärsyttääkseen suomalaisia!

        Marskin heterous ei väitteestä muutu, mutta toki tuolla venäläisvihaa Suomessa kasvattaa!

        Länsimaista tavan tolkun ihmistä ei jotkut viime vuosituhannella tapahtuneet homostelut paljon hetkauta, mutta venäläiselle henkilöpalvojalle asia on arka, koska Venäjällä Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

        Mannerheim oli toki Venäjän kenraali, mutta ei Suomessa nykyään sodomiitteja vihata.


    • Anonyymi

      Mannerheimin suvussa oli homous yleistä. Saihan se marski kaksi tyttöä jonkin hovineidon kanssa, mutta molemmista tuli lesboja.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Eikös Marski jäänyt rysän päältä kiinni siskonsa miehen kanssa pyllyttelystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Marski jäänyt rysän päältä kiinni siskonsa miehen kanssa pyllyttelystä?

        Ei voi enää mistään kiinni jäämisestä puhua. Pikemminkin todettiin että kyllä se Gustaf sieltä aamiaiselle tulee kunhan kerkiää homostella.


    • Anonyymi

      Kukaan muu ei ole moisesta kertonut! Ilmeisesti koska Tiltu vasta sepitti asian päässään?

      • Anonyymi

        Totta turiset, Mannerheimin heterous on Tiltun sepitelmiä vailla todisteita.


    • Anonyymi

      Niin,eräs historian suuria ironian täyttämiä faktoja on Mannerheimin "kutsumuskohtalo"!
      Mannerheim joutui poistumaan "vapaaehtoiseen" maanpakoon Venäjälle Haminan kadettikoulun kurinpitolautakunnan annettua hänelle käskyn erota "moraalisten hairahdusten" ja "alentavien irstailujen" takia.
      Hän pääsi sisään Vasiljevskin ratsuväkikouluun,jossa koulutukselliseen ohjelmaan oli samoihin aikoihin lisätty pakollinen käynti eräässä hyvin johdetussa bordellissa,joten Mannerheim joutui johdetusti tutustumaan myös naisen "saloihin"!
      Komeana miehenä Mannerheimin ura oli nousujohteinen ja Ensimmäisen maailmansodan aikaan hän oli jo kenraalimajuri ja "keisarin seurueen jäsen"!
      Jos bolsevikkien vallankaappausyritys olisi epäonnistunut ja keisarinvalta Venäjällä jatkunut,olisi Suomen itsenäisyystaistelu epäonnistunut,sillä keisarillinen Venäjä ei missään tapauksessa olisi itsenäistä,Venäjästä riippumatonta Suomea hyväksynyt!
      Silloin eivät myöskään suuret länsimaat olisi Suomen itsenäisyyttä tunnustaneet!
      Myös Mannerheim olisi pysytellyt keisarinsa palveluksessa.
      Saksan romahdettua 1918 olisi keisarillinen Venäjä jatkanut Suomen autonomian tuhoamista!Kentiesi olisi itse Mannerheim saatettu lähettää Suomeen rauhoittamaan kiittämättömällä tavalla Hänen Keisariaan kohdellutta maakuntaa!
      Kohtalo oli armelias Mannerheimille!Bolsevikit voittivat ja Mannerheim pakeni takaisin Suomeen,kohti gloriaa ja paikkaa kaikkien vapautta rakastavien ihmisten sydämmessä!
      Silloin olisi Suomen asema käynyt perin toivottomaksi!

      • Anonyymi

        Mannerheimin pyllyttelyn seurauksena Suomessa voi homo tai biseksuaali olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin pyllyttelyn seurauksena Suomessa voi homo tai biseksuaali olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin pyllyttelyn seurauksena Suomessa voi homo tai biseksuaali olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.

        Mannerheimin homous johdatti Suomen osaksi länttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin homous johdatti Suomen osaksi länttä!

        Marskin homoudesta ei ole minkäänlaista näyttöä!

        

Jos haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko OMA tunnustus tai silminnäkijän valaehtoinen todistus!
        

Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marskin homoudesta ei ole minkäänlaista näyttöä!

        

Jos haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko OMA tunnustus tai silminnäkijän valaehtoinen todistus!
        

Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!

        Venäjän trolli väittää, ettei Suomi muka kuulu länteen 😂


      • Anonyymi

        ..olisi ja olisi ... ja jos tädillä olisi... olisi hän silloin ... eikö vai ..?


      • Anonyymi

        YouTube vapaus sodan laulu


    • Anonyymi

      Mannerheimin heteroudesta ei ole pitävää näyttöä!
      Pitävää näyttöä heteroudesta ei löytänyt myöskään Haminan kadettikoulun kurinpitolautakunta!Niinpä Mannerheim määrättiin ottamaan ero koulusta!
      Koulun johtaja olisi halunnut antaa Mannerheimille suoraan potkut!
      Onneksi suuri Venäänmaa ei kysellyt näyttöä heteroudesta!
      Mannerheim kouluttautui upseerin uralle ja viihtyi mainiosti!
      Eikä olisi palannut 3 milj.asukin mälsään Suomeen ollenkaan,ellei tsaarinvalta olisi sortunut!
      Silloin olisi Suomen pölvästeiltä jäänyt puuttumaan hyvä kotijumala!

      • Anonyymi

        Ei marskia tarvitse ”puolustella”, koska jokainen mies on hetero ellei häntä muuksi todisteta! Ja siihen sinä et ole kyennyt!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Kadettikoulun kasvatuskomitea noudatti länsimaista oikeusperiaatetta, missä syyllisyys piti todistaa, jos olisi ollut pieninkin epäilys Mannerheimin heteroudesta, niin potkuja kadettikoulusta ei olisi tullut.

        Venäjällä degeneroituneelle yläluokalle kaikki oli mahdollista, ja perversiot hoideltiin sofistikoituneesti verhojen takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadettikoulun kasvatuskomitea noudatti länsimaista oikeusperiaatetta, missä syyllisyys piti todistaa, jos olisi ollut pieninkin epäilys Mannerheimin heteroudesta, niin potkuja kadettikoulusta ei olisi tullut.

        Venäjällä degeneroituneelle yläluokalle kaikki oli mahdollista, ja perversiot hoideltiin sofistikoituneesti verhojen takana.

        Tosin mitään kunnon todisteita ei ollut etkä sinäkään sellaisia ole onnistunut palstalle tuomaan, joten harmiksesi marski oli ja pysyy heterona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mitään kunnon todisteita ei ollut etkä sinäkään sellaisia ole onnistunut palstalle tuomaan, joten harmiksesi marski oli ja pysyy heterona!

        Niin mitään todisteita Marskin heteroudesta ei löytynyt, joten potkuthan siitä sodomiasta sitten seurasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitään todisteita Marskin heteroudesta ei löytynyt, joten potkuthan siitä sodomiasta sitten seurasi.

        Mies on oletuksena hetero, jollei toisin todisteta etkä ole kyennyt muuta marskista todistamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies on oletuksena hetero, jollei toisin todisteta etkä ole kyennyt muuta marskista todistamaan!

        Ja kyseessä on todellakin vain oletus...!!!


    • Anonyymi

      Se mielenterveys ongelma kun samaa asiaa jankkaa vuodesta toiseen .Suosittelen terapiaa ja lääkkeitäkin varmasti löytyy.

      • Anonyymi

        Mene sitten kiiresti hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sitten kiiresti hoitoon.

        Et ole koskaan EDES ESITTÄNYT VÄITTEESI ETEEN YHTÄÄN AINOAA TOSIASIAA!!

        Tosiasia lännessä on se, että jokainen mies on oletuksena hetero ellei häntä muuksi todisteta!

        Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän todistus!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan EDES ESITTÄNYT VÄITTEESI ETEEN YHTÄÄN AINOAA TOSIASIAA!!

        Tosiasia lännessä on se, että jokainen mies on oletuksena hetero ellei häntä muuksi todisteta!

        Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän todistus!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!

        Lännessä ei homoja syrjitä, eikä oletuksena ole hetero, niin kuin teillä Venäjällä.

        Kadettikoulun kasvatuskomitea erotti Mannerheimin, koska pienintäkään todistetta heteroudesta ei kuulustelussa ilmennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lännessä ei homoja syrjitä, eikä oletuksena ole hetero, niin kuin teillä Venäjällä.

        Kadettikoulun kasvatuskomitea erotti Mannerheimin, koska pienintäkään todistetta heteroudesta ei kuulustelussa ilmennyt.

        Sen ovat juuri kantasuomalaiset kiistäneet AINA! Olet vain niin tyhmä, ettei jää sinulla edes mieleen!

        Johtunee siitä, että ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia!


    • Anonyymi

      Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi.

    • Anonyymi

      Marski ratsasti munasillaan ja Hitler oli vegaani eli puppelit.🌈

      • Anonyymi

        Ei ole minkäänlaista tunnustusta kummaltakaan osapuolelta tai kuulustelupöytäkirjaa.
        On vain epäselvä määritelmä sopimattomasta käytöksestä.
        Lisäksi tämä on ainoa tapaus, josta on edes väite esitetty.

        Kaikki muu on palstan homostallarien loputonta toistelua ilman tiedon häivääkään.

        Naissuhteita sen sijaan piisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minkäänlaista tunnustusta kummaltakaan osapuolelta tai kuulustelupöytäkirjaa.
        On vain epäselvä määritelmä sopimattomasta käytöksestä.
        Lisäksi tämä on ainoa tapaus, josta on edes väite esitetty.

        Kaikki muu on palstan homostallarien loputonta toistelua ilman tiedon häivääkään.

        Naissuhteita sen sijaan piisaa.

        Onhan siitä valokuviakin, kun Mannerheim ratsastaa alasti!

        Yksikään heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella, se on venäläisten sodomiittien tapa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siitä valokuviakin, kun Mannerheim ratsastaa alasti!

        Yksikään heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella, se on venäläisten sodomiittien tapa.

        Ei alastomuus missään tilanteessa tee kenestäkään homoa! Alastonnahan tänne jo yksin tullaan!

        Tässä hyvä tyyppiesimerkki Venäjän Tiltun heppoisista perusteluista sauna-Suomessa!


    • Anonyymi

      Yksikään läntinen heteromies ei halua ratsastaa alasti hevosella.
      Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen perinne.

      • Anonyymi

        Ei alastomuus missään tilanteessa tee kenestäkään homoa! Alastonnahan tänne jo yksin tullaan!

        Tässä hyvä tyyppiesimerkki Venäjän Tiltun heppoisista perusteluista sauna-Suomessa!


      • Anonyymi

        HeHe no ei todellakaan kukaan läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HeHe no ei todellakaan kukaan läntinen heteromies halua ratsastaa alasti hevosella.

        Tottajai ratsastaa silloin kun on siihen täysin järkevä syy kuten hevosen uittaminen!

        Älä nyt oikeasti väitä, että tämä OLI SE TODISTE! ETHÄN?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottajai ratsastaa silloin kun on siihen täysin järkevä syy kuten hevosen uittaminen!

        Älä nyt oikeasti väitä, että tämä OLI SE TODISTE! ETHÄN?

        Ainoastaan Venäjällä on sodomistinen perinne alasti hevosella ratsastamisesta.


      • Anonyymi

        ...niistä " venäläisten sodomistisista perinteistä" ... tuosta kun ei olla enen mitään kuultu niin kuinkas se kirjoittaja on noista jyvälle päässyt ?


    • Anonyymi

      Alasti hevosella ratsastaminen on venäläinen sodomistinen tapa.

      Yksikään läntinen heteromies ei halua itsestään valokuvia ratsastamassa alasti hevosella.

      • Anonyymi

        Totta turiset.


    • Anonyymi

      Venäjän armeijan kenraaliluutnantti Mannerheim oli hetero ja kiinnostunut kauniista venäläistytöistä, joista yhden nai ja sai hänen kanssaan pari lastakin.

      Se kyrsii suunnattomasti suomalaista kommaria!

      • Anonyymi

        Todellisuudessa viihtyi yökaudet paašipoikien seurassa.


      • Anonyymi

        "ja kiinnostunut kauniista venäläistytöistä,"
        Unohtui keskeinen määre tuosta lauseesta,sori siitä!
        Siis:ja oli kiinnostunut kauniista ja ennenkaikkea rikkaista venäläistytöistä,
        Rikkaan kenraalintytär Arapovan naiminen oli Mannerheimilta taitava peliliike!Avioliiton myötä hän sai täyden omistusoikeuden vaimonsa varallisuuteen,ja pääsi eroon jo huomattaviksi paisuneista veloistaan!
        Samaten Mannerheimin "arvolle sopiva" elämäntyyli kävi helpoksi ylläpitää!
        Ainoa rasittava asia oli avioliittosopimuksen kääntöpuoli!Sehän ajan tyyliin velvoitti Mannerheimin siittämään Arapoveille poikalapsen jatkamaan sukua!
        Kymmenen vuoden väkinäisen väkerryksen aikana Mannerheim sai siitettyä vain kaksi tyttölasta.Heistä kumpikaan ei myöhemmin mennyt naimisiin nähtyään isässään varoittavan esimerkin!
        Kymmenen vuoden kuluttua Arapovan omaisuus oli kulutettu,joten Mannerheim otti avioeron.
        Arapova ilmeisesti suostui tähän mielellään nähtyään jo toki miehensä todellisen luonnon!
        Arapova otti ja meni sairaanhoitajaksi Punaisen ristin sotasairaalaan,joten luonnetta naisella ilmeisesti oli!


    • Anonyymi

      Eipähän tuota ole kukaan vielä heteroksi todistanut, ehta homppelihan tuo on, tuumi kadettikoulun kasvatuskomiteakin.

      • Anonyymi

        Ei lännessä tarvitse todistaa niestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lännessä tarvitse todistaa niestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!

        Tiedoksesi nyt vain ettei länsimaissa homoja syrjitä, eikä oletuksena ole hetero, niin kuin teillä siellä Venäjällä on.

        Kadettikoulun kasvatuskomitea erotti aikoinaan Mannerheimin, koska pienintäkään todistetta heteroudesta ei kuulustelussa ilmennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksesi nyt vain ettei länsimaissa homoja syrjitä, eikä oletuksena ole hetero, niin kuin teillä siellä Venäjällä on.

        Kadettikoulun kasvatuskomitea erotti aikoinaan Mannerheimin, koska pienintäkään todistetta heteroudesta ei kuulustelussa ilmennyt.

        Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lännessä tarvitse todistaa miestä tai naista HETEROKSI, koska se on OLETUS! Sillä, joka henkilöstä muuta väittää, on TODISTUSTAAKKA!

        JA SIIHEN SINÄ ET OLE KOSKAAN KYENNYT!

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".

        Jotka kertovat tarkalleen ottaen MISTÄ? Eivät yhtään mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka kertovat tarkalleen ottaen MISTÄ? Eivät yhtään mistään!

        No nehän kertovat pyllyttelystä.


    • Anonyymi

      Mannerheim vain joi ja homoili koko ikänsä.

      • Anonyymi

        Se on sinun väittämäsi! Väite ei muutu totuudeks ilman todistetta ja SE sinulta puuttuu!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Ja ratsasti hevosella, myös alasti


    • Anonyymi

      Ei ollut, ei edes Bi. 24 karaatin homo oli.

      • Anonyymi

        Näinhän historia meille kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän historia meille kertoo.

        Historia ei kerro meille mitään TUOLLAISTA!

        SEN SIJAAN SUOMEEN ASUMAAN PESIYTYNYT VENÄJÄN HOMPPELI-TILTU VÄITTÄÄ TUOLLAISTA!

        JA TIETENKIN, PERIVENÄLÄISEEN TAPAAN, TÄYSIN VAILLA PITÄVIÄ TODISTEITA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historia ei kerro meille mitään TUOLLAISTA!

        SEN SIJAAN SUOMEEN ASUMAAN PESIYTYNYT VENÄJÄN HOMPPELI-TILTU VÄITTÄÄ TUOLLAISTA!

        JA TIETENKIN, PERIVENÄLÄISEEN TAPAAN, TÄYSIN VAILLA PITÄVIÄ TODISTEITA!

        Miksi valehtelet.

        Kyllä historia nyt todellakin vain kertoo todella tarkkaan sen tosiasian ja faktan. että marski oli todellakin todella kova pyllyttelemään varsinkin nuorempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historia ei kerro meille mitään TUOLLAISTA!

        SEN SIJAAN SUOMEEN ASUMAAN PESIYTYNYT VENÄJÄN HOMPPELI-TILTU VÄITTÄÄ TUOLLAISTA!

        JA TIETENKIN, PERIVENÄLÄISEEN TAPAAN, TÄYSIN VAILLA PITÄVIÄ TODISTEITA!

        Irstaileva isoisä jatkaa moraalisia hairahduksiaan ja tyylilleen uskollisena keskittyy kirjoituksissaan miesten väliseen seksiin ja ihmisten haukkumiseen. Toivottavasti lapsenlapset eivät saa vaikutteita irstailevasta isoisästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet.

        Kyllä historia nyt todellakin vain kertoo todella tarkkaan sen tosiasian ja faktan. että marski oli todellakin todella kova pyllyttelemään varsinkin nuorempana.

        Ei tunnu kertovan etkä ole tuonut yhtään todistetta väittämällesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu kertovan etkä ole tuonut yhtään todistetta väittämällesi!

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia", vaikka sinullehan ne tunnetusti tarkoittavat nukkumista ja alkoholinkäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia", vaikka sinullehan ne tunnetusti tarkoittavat nukkumista ja alkoholinkäyttöä.

        Älä sepitä taas omia mielipiteitäsi muilla! Tosiasia kun on se, ettei tuosta ilmaisuista mitään tarkkaa tai nimeltä mainittavaa ilmene!


      • Anonyymi

        Niinhän tuo kuulu olleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sepitä taas omia mielipiteitäsi muilla! Tosiasia kun on se, ettei tuosta ilmaisuista mitään tarkkaa tai nimeltä mainittavaa ilmene!

        Kirjoitustaito on näköjään parantunut, mutta luetunymmärtäminen on vielä surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän tuo kuulu olleen.

        "Kuulet ääniä" pääsi sisällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu kertovan etkä ole tuonut yhtään todistetta väittämällesi!

        Miksi valehtelet?

        Ihan kaikki uskottavat ja todelliset todisteet Mannerheimin homoseksuaalisuudesta on esitetty sinulle jo satoja kertoja täällä.


    • Anonyymi

      Kirjoituksesi ymmärtää mainiosti kuten myös sen, ettei kaivattua näyttämistä toteen homo-väitteelle sinulta löydy!

    • Anonyymi

      Viinaan ja miehiin menevä kuulu olleen.

      • Anonyymi

        Ei sinun päässäsi kuulemat "äänet" todista yhtään mitään!

        Todisteeksi kelpaa oma tunnustus tai silminnäkijän todistus teosta! Kumpaakaan sinulla ei ole!


      • Anonyymi

        Näinhän historia meille todistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän historia meille todistaa.

        Niin, meidän kantasuomalaisten keskuudessa Mannerheimin homous on kiistaton ja hyväksytty tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, meidän kantasuomalaisten keskuudessa Mannerheimin homous on kiistaton ja hyväksytty tosiasia.

        Sinä et ole mikään "kantasuomalainen vaan vain etninen venäläinen homppeli, joka et ole mikään "me" meille oikeille kantasuomalaisille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, meidän kantasuomalaisten keskuudessa Mannerheimin homous on kiistaton ja hyväksytty tosiasia.

        Mitäpä tuota kiistämään selvää asiaa, sataprosenttinen sodomiitti, kaikkihan sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole mikään "kantasuomalainen vaan vain etninen venäläinen homppeli, joka et ole mikään "me" meille oikeille kantasuomalaisille!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!


    • Anonyymi

      Ja tämä ”tieto” tulee Venäjän Tiltun, etnisen venäläisen homppelin, omasta päästä! Piintyneenä homppelina hän mielii nähdä koko maailman itsensä kaltaisena!

      • Anonyymi

        Irstaileva isoisä jatkaa taas moraalisten hairahdusten tiellä. Kirjoitellen miesten välisestä seksistä ja yrittäe kaikin tavoin kiusata muita ihmisiä. Vaimo ja lapset käyvät sääliksi, kun heidän miehensä/isänsä on pahasti häiriintynyt, mutta lapsenlapset ehkä voisivat pelastua, jos ei tarvitse paljon viettää isoisän kanssa aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irstaileva isoisä jatkaa taas moraalisten hairahdusten tiellä. Kirjoitellen miesten välisestä seksistä ja yrittäe kaikin tavoin kiusata muita ihmisiä. Vaimo ja lapset käyvät sääliksi, kun heidän miehensä/isänsä on pahasti häiriintynyt, mutta lapsenlapset ehkä voisivat pelastua, jos ei tarvitse paljon viettää isoisän kanssa aikaa.

        Ilmeisesti. Venäjän homppeli-Tiltu ei enää pysty kirjoittamaan itse aiheesta eli marskista ja yrittää ”keskustella” jostakin vallan muusta?


    • Anonyymi

      Marski oli heteroidenkin kanssa silloin,kun työtehtävät sitä vaati!
      Muuten oli kyllä koppavan neitimäinen ylimys!

    • Anonyymi

      Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi

        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!"

        Eli suomalaisille Marski oli ennenkaikkea homo.

        Venäläiselle henkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!"

        Eli suomalaisille Marski oli ennenkaikkea homo.

        Venäläiselle henkilöpalvojalle Mannerheimin homous on arka aihe, koska Putin laittaa homosexualistit Gulagille.

        ”Eli suomalaisille Marski oli ennenkaikkea homo.”

        SINÄ ET OLE VENÄLÄISENÄ MIKÄÄN ”ME” MEILLE SUOMALAINEN! MEILLE SUOMALAISILLE MARSKI OLI JA ON HETERO!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Eli suomalaisille Marski oli ennenkaikkea homo.”

        SINÄ ET OLE VENÄLÄISENÄ MIKÄÄN ”ME” MEILLE SUOMALAINEN! MEILLE SUOMALAISILLE MARSKI OLI JA ON HETERO!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Olet näköjään venäläinen sodomiitti ja jakautunut persoona

        Avauksessa kysyttiin että oliko Mannerheim hetero?

        Itsehän siihen näin vastasit:
        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!"

        Eli koska nyt sanot Mannerheimin olleen heteron, tekee se sinusta venäläisen homppelin😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään venäläinen sodomiitti ja jakautunut persoona

        Avauksessa kysyttiin että oliko Mannerheim hetero?

        Itsehän siihen näin vastasit:
        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!"

        Eli koska nyt sanot Mannerheimin olleen heteron, tekee se sinusta venäläisen homppelin😂

        Ja höpö höpö!


    • Anonyymi

      Vastaan sitten, kun puhut otsikon aiheesta!

    • Anonyymi

      Pyllymiehiä oli marsalkka.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi

        Niinhän historia meille todistaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Miten se sotiminen marsalkan homoiluun liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se sotiminen marsalkan homoiluun liittyy?

        Heterous taas liittyi! Et vain huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterous taas liittyi! Et vain huomannut?

        Miten se heterous marsalkkaan liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se heterous marsalkkaan liittyy?

        Aiten, että hän OLI hetero ja muusta ei ole näyttöä!


      • Anonyymi

        Oli tunnettu kosmopoliitti ja sodomiitti.


    • Anonyymi

      Jokohan irstas isoisä on opettanut lapsenlapsilleen, että Mannerheim oli sodomiitti?

      • Anonyymi

        ” Jokohan irstas isoisä on opettanut lapsenlapsilleen, että Mannerheim oli sodomiitti?”

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.

        Ei tietenkään kerro eteenpäin valettasi, koska sinulta yhä puuttuu näyttö väitteeltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Jokohan irstas isoisä on opettanut lapsenlapsilleen, että Mannerheim oli sodomiitti?”

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.

        Ei tietenkään kerro eteenpäin valettasi, koska sinulta yhä puuttuu näyttö väitteeltä!

        Sinä olet siis sisäistänyt, kuka on "irstas isoisä". Kerro ihmeessä lapsenlapsillesi, että Mannerheim todistetusti potkittiin jo nuorena pois kadettikoulusta, koska hän syyllistyi "alentaviin irstailuihin" ja "moraalisiin hairahduksiin" lennätinaseman hoitajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet siis sisäistänyt, kuka on "irstas isoisä". Kerro ihmeessä lapsenlapsillesi, että Mannerheim todistetusti potkittiin jo nuorena pois kadettikoulusta, koska hän syyllistyi "alentaviin irstailuihin" ja "moraalisiin hairahduksiin" lennätinaseman hoitajan kanssa.

        Älä sekoita perhettäni palstakeslusteluun!

        Marski potkittiin pois toki kadettikoulusta, mutta lopullista syytä voimme vain arvailla!

        Keskisarja Teemu

        Lyseosta Mannerheim lähti aika vastentahtoisesti Haminan kadettikouluun, jota hän kutsui myöhemmin jopa “kidutuskammioksi”. Kurinpito oli ankaraa ja simputtamista riitti.

        Huonotapainen käytös, viinan juominen ja velkaantuminen olivat mukana Mannerheimin kuvioissa.

        - Hän oli lievästi sanoen ongelmanuori. Oli hyvin pienistä yhteensattumista kiinni, että kummalta puolelta ristikkoa katsellaan, Keskisarja sanoo.
        18-vuotiaana kadettina Mannerheim karkasi lomakiellostaan huolimatta illanviettoon kaupungille. Sieltä hän ajautui jatkoille keski-ikäisten virkamiesten kanssa ja sammui.

        - Hän oli mielettömän komea kadetti, joka sammui väärässä miesseurassa. En väitä häntä homoksi. Hän oli hyväksikäytetty ja sai homoepäilysten takia potkut Haminan kadettikoulusta, Keskisarja sanoo.

        Keskisarjan mielestä on hyvin merkillistä, että Mannerheimiä on pitkään huhuttu homoksi, vaikka siitä ei ole vedenpitävää kirjallista näyttöä.

        - Hänen olemuksessaan oli jotain sellaista, jonka aikalaiset mielsivät kuuluvan homoseksuaalisuuteen.

        Jos pääsisin tapaamaan Mannerheimin tuonpuoleisessa, niin kysyisin häneltä, että oletko homo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita perhettäni palstakeslusteluun!

        Marski potkittiin pois toki kadettikoulusta, mutta lopullista syytä voimme vain arvailla!

        Keskisarja Teemu

        Lyseosta Mannerheim lähti aika vastentahtoisesti Haminan kadettikouluun, jota hän kutsui myöhemmin jopa “kidutuskammioksi”. Kurinpito oli ankaraa ja simputtamista riitti.

        Huonotapainen käytös, viinan juominen ja velkaantuminen olivat mukana Mannerheimin kuvioissa.

        - Hän oli lievästi sanoen ongelmanuori. Oli hyvin pienistä yhteensattumista kiinni, että kummalta puolelta ristikkoa katsellaan, Keskisarja sanoo.
        18-vuotiaana kadettina Mannerheim karkasi lomakiellostaan huolimatta illanviettoon kaupungille. Sieltä hän ajautui jatkoille keski-ikäisten virkamiesten kanssa ja sammui.

        - Hän oli mielettömän komea kadetti, joka sammui väärässä miesseurassa. En väitä häntä homoksi. Hän oli hyväksikäytetty ja sai homoepäilysten takia potkut Haminan kadettikoulusta, Keskisarja sanoo.

        Keskisarjan mielestä on hyvin merkillistä, että Mannerheimiä on pitkään huhuttu homoksi, vaikka siitä ei ole vedenpitävää kirjallista näyttöä.

        - Hänen olemuksessaan oli jotain sellaista, jonka aikalaiset mielsivät kuuluvan homoseksuaalisuuteen.

        Jos pääsisin tapaamaan Mannerheimin tuonpuoleisessa, niin kysyisin häneltä, että oletko homo?

        Itsehhän irstas isoisä on heistä paljon kirjoitellut. Onkohan irstas isoisä opettanut lapsenlapsilleen, että "moraalittomat hairahdukset" ja "alentavat irstailut" tarkoittavat nukkumista ja alkoholinkäyttöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehhän irstas isoisä on heistä paljon kirjoitellut. Onkohan irstas isoisä opettanut lapsenlapsilleen, että "moraalittomat hairahdukset" ja "alentavat irstailut" tarkoittavat nukkumista ja alkoholinkäyttöä?

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sekoita perhettäni palstakeslusteluun!

        Marski potkittiin pois toki kadettikoulusta, mutta lopullista syytä voimme vain arvailla!

        Keskisarja Teemu

        Lyseosta Mannerheim lähti aika vastentahtoisesti Haminan kadettikouluun, jota hän kutsui myöhemmin jopa “kidutuskammioksi”. Kurinpito oli ankaraa ja simputtamista riitti.

        Huonotapainen käytös, viinan juominen ja velkaantuminen olivat mukana Mannerheimin kuvioissa.

        - Hän oli lievästi sanoen ongelmanuori. Oli hyvin pienistä yhteensattumista kiinni, että kummalta puolelta ristikkoa katsellaan, Keskisarja sanoo.
        18-vuotiaana kadettina Mannerheim karkasi lomakiellostaan huolimatta illanviettoon kaupungille. Sieltä hän ajautui jatkoille keski-ikäisten virkamiesten kanssa ja sammui.

        - Hän oli mielettömän komea kadetti, joka sammui väärässä miesseurassa. En väitä häntä homoksi. Hän oli hyväksikäytetty ja sai homoepäilysten takia potkut Haminan kadettikoulusta, Keskisarja sanoo.

        Keskisarjan mielestä on hyvin merkillistä, että Mannerheimiä on pitkään huhuttu homoksi, vaikka siitä ei ole vedenpitävää kirjallista näyttöä.

        - Hänen olemuksessaan oli jotain sellaista, jonka aikalaiset mielsivät kuuluvan homoseksuaalisuuteen.

        Jos pääsisin tapaamaan Mannerheimin tuonpuoleisessa, niin kysyisin häneltä, että oletko homo?

        "Marski potkittiin pois toki kadettikoulusta, mutta lopullista syytä voimme vain arvailla!"

        Sinä arvailet, mutta me muut tiedämme syyn.


    • Anonyymi

      ...ainoana keskusvaltojen puolella taistelemaan joutuneista valtioista Suomi säilytti itsenäisyytensä , asia joka "ruskeakielisiä" myötäjuoksijoita ja hännystelijöitä harmittaa vielä tänäänkin ... lieneekö se yhtenä syynä tuohon tolkuttomaan "matutukseen" , elättien ja syöttiläiden houkutteluun ja "kunniakansalaisten" järjettömään palvontaan jota vasemmistoaatteen ja panslavismin hurmaamat viherpiiperöt valtaan jollain ihmeellä päästyään kynsin hampain suosivat ja harrastavat ...

    • Anonyymi

      Eihän yksikään heteromies halua miespalvelijansa pukeutuvan nahkaisiin polvihousuihin.

      • Anonyymi

        Ja mistäs tällainen ”tieto” muka löytyy?


    • Anonyymi

      Joskus 70-80 -luvulla politiikassa käytettiin sanaa ei-sosialisti kun ei uskallettu ja kehdattu puhua porvareista. Samalla logiikalla voimme sanoa Mannerheimin olleen ei-hetero.

      • Anonyymi

        Näyttö puuttuu ja sen mukana kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttö puuttuu ja sen mukana kaikki!

        Marski oli ei-hetero eli ei-ei-homosexuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttö puuttuu ja sen mukana kaikki!

        Näytännöt järjesti marsalkka itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytännöt järjesti marsalkka itse.

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Onkohan irstas isoisä opettanut lapsenlapsilleen, että Mannerheim pakotettiin eroamaan kadettikoulusta, koska hän mm. "alentavasti irstaili" ja "moraalisesti hairahteli" lennätinaseman hoitajan kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan irstas isoisä opettanut lapsenlapsilleen, että Mannerheim pakotettiin eroamaan kadettikoulusta, koska hän mm. "alentavasti irstaili" ja "moraalisesti hairahteli" lennätinaseman hoitajan kanssa?

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.

        Minä en ole mikään ”opettaja” vaan vain keskustelija nettipalstalla! Miksi kertoisin mitään sellaista, mitä SINÄ ITSE ET KYKENE EDES TOTEEN NÄYTTÄMÄÄN!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!

        Sinulla ei ole minkäänlaisia länsimaisia käytöstapoja olemassa.

        Minä en ole mikään ”opettaja” vaan vain keskustelija nettipalstalla! Miksi kertoisin mitään sellaista, mitä SINÄ ITSE ET KYKENE EDES TOTEEN NÄYTTÄMÄÄN!?

        Onkohan irstas isoisä kertonut lapsenlapsilleen, että Mannerheim pakotettiin eroamaan kadettikoulusta, koska hän mm. "alentavasti irstaili" ja "moraalisesti hairahteli" lennätinaseman hoitajan kanssa? Sillä kadettikoulun kasvatuskomiteahan käytti Mannerheimista edellä mainittuja termejä.


    • Anonyymi

      Minä kirjoitan vain keskustelupalstalle enkä ”opeta kenenkään lapsia”!

      Sinä taas olet etninen venäläinen homppeli-Tiltu, joka vihaa Suomea ja suomalaisuutta ja kannattaa Venäjää! Sinä olet itse homppeli ja koet sen ilmeisesti oudoksi olotilaksi ja vain siksi väität Suomen sodanajan johtajaa homoksi, koska uskot sen ärsyttävän kantasuomalaisia!

      • Anonyymi

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!!


    • Anonyymi

      Ei ollut, ei missään tapauksessa!

      • Anonyymi

        Väittämisen EDELLYTYS ON EDES JONKINNÄKÖINEN NÄYTTÖ VÄITTEELLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittämisen EDELLYTYS ON EDES JONKINNÄKÖINEN NÄYTTÖ VÄITTEELLE!

        Keskusteletko sinä nyt keskustelupalstalla vai käräjäsalissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskusteletko sinä nyt keskustelupalstalla vai käräjäsalissa?

        Myös keskustelupalstalla ja usein toistuvalle väitteelle edellytetään perusteluja ja näyttöjä. Pelkkä toisto ei ole = näyttö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös keskustelupalstalla ja usein toistuvalle väitteelle edellytetään perusteluja ja näyttöjä. Pelkkä toisto ei ole = näyttö!

        Aivan niin, mutta vaikka sinulle näyttäisi valokuvia Mannerheimista harrastamassa seksiä miehen kanssa, EI se sinulle riittäisi. Jos käännetäänkin asia toisinpäin eli pelkkä jankutus näytöstä ei riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, mutta vaikka sinulle näyttäisi valokuvia Mannerheimista harrastamassa seksiä miehen kanssa, EI se sinulle riittäisi. Jos käännetäänkin asia toisinpäin eli pelkkä jankutus näytöstä ei riitä.

        Oletko muka näyttänyt! Et ole!

        Pelkkä näyttö riittää! Jos haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän todistus!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko muka näyttänyt! Et ole!

        Pelkkä näyttö riittää! Jos haluaa väittää henkilöä homoksi niin se väite pitää kyetä myös näyttämään toteen! Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän todistus!

        Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!

        Eipä sitä Mannerheimin homoutta kukaan tervejärkinen ole koskaan kiistänytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sitä Mannerheimin homoutta kukaan tervejärkinen ole koskaan kiistänytkään.

        Se on kiistetty aina, koska mibkäänlaista näyttöä ei ole. Marski on oletuksena hetero ellet kykene muuta tidistamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiistetty aina, koska mibkäänlaista näyttöä ei ole. Marski on oletuksena hetero ellet kykene muuta tidistamaan!

        Niin, mutta kukaan tervejärkinen ei ole kiistänyt, siitähän oli kyse.


    • Anonyymi

      Ei ollut, eikä sellaista kukaan tosissaan usko.

      • Anonyymi

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Kiistatta oli homo tämä murha-kustu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        

Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Vastapuolen nimittely kertoo vain omasta ahdingostasi!


    • Anonyymi

      OLIIIIKO STALIN HETEROO ENTÄ SADDAM

    • Anonyymi

      Eihän ketään ole koskaan erotettu kadettikoulusta heterostelun takia.

      • Anonyymi

        Ei tietenkään eikä liioin marskia homostelun takia!


    • Anonyymi

      Paremmin julkisuus aukeaa kun kerrot että sinulla on syöpä . Verraten tätä aloitusta.

    • Anonyymi

      Suomi oli ennen ryssiä katolinen kristittyjen maa ja joukossa romanirosvot maston Heino ja juutalaiset maattomat muiden mailla.

    • Anonyymi

      Mannerheim oli bi seksuaali ,niin kuin Stubb. Ja onhan näitä julkkiksia meilläkin. Roivainen ,Uotinen ,Aalto ,Noronen ,muutama pappi ym. Ja kun on niin olkoon. Ei haittaa kenenkään kotielämää

      • Anonyymi

        Mannerheim oli hetero jollei joku muuta todosta! Koska Stubb on muka väittänyt olevansa joku bi? Hän on aviossa ja omaa 2 lasta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheim oli hetero jollei joku muuta todosta! Koska Stubb on muka väittänyt olevansa joku bi? Hän on aviossa ja omaa 2 lasta!

        Tämän homofobikon kotielämää jokun ihmisen seksuaalinen suuntautuminen haittaa. Sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän homofobikon kotielämää jokun ihmisen seksuaalinen suuntautuminen haittaa. Sairasta.

        Sairas on vain se, jolla on pakonomainen tarve jatkuvasti valehdella muiden tekemisistä!


      • Anonyymi

        Mannerheimin ansiosta Suomessa voi homo olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin ansiosta Suomessa voi homo olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.

        Asia ei riipu millään tavalla Mannerheimistä! Tammikuussa oli 1-2 prosentin päässä etteikö jo olisi tullutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mannerheimin ansiosta Suomessa voi homo olla armeijan ylipäällikkö ja presidentti.

        Näin Marski omalla esimerkillään osoitti, ja Alexander Stubb on kertonut Nykypäivä lehdessä olevansa biseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin Marski omalla esimerkillään osoitti, ja Alexander Stubb on kertonut Nykypäivä lehdessä olevansa biseksuaali.

        Mutta kun marski OLI HETERO!

        ” Alexander Stubb on kertonut Nykypäivä lehdessä olevansa biseksuaali.”

        Koska? Ei ainakaam viime aikoina!


    • Anonyymi

      Niin,kyllähän asia on harvinaisen selvä!
      Koulupudokas ja häirikkö Mannerheim oli löydetty tunnetun miehimyksen kortteerista nukkumassa pois humalaansa ja hekumaansa.
      Seurauksena Kadettikoulun kurinpitolautakunta käski Mannerheimin erota ilmaa pilaamasta!Tuomiolauselmassa mainittiin erikseen "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut"!
      Jos Mannerheim olisi painellut porttolaan ei moisia määritelmiä olisi kirjattu vaan rankaistu pelkästään puntikselle karkaamisesta!

      • Anonyymi

        ” Koulupudokas ja häirikkö Mannerheim oli löydetty tunnetun miehimyksen kortteerista nukkumassa pois humalaansa ja hekumaansa.”

        Vain nukkumassa! Sanan ”hekuma” kisäsit ITSE!

        ”Seurauksena Kadettikoulun kurinpitolautakunta käski Mannerheimin erota ilmaa pilaamasta!Tuomiolauselmassa mainittiin erikseen "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut"!”

        Joka ilmaisu ei kertonut yhtään mitään!

        ”Jos Mannerheim olisi painellut porttolaan ei moisia määritelmiä olisi kirjattu vaan rankaistu pelkästään puntikselle karkaamisesta!”

        Joista niistäkin tuli yhtälailla potkut! Kukaan ei ollut yöllä todistamassa mitä tapahtui ja yöpyminen (ennalta kielletyssä seurassa) riitti niinikään potkuihin!

        Potkujen syynä ei ollut ’oletus tapahtumasta’ vaan itse teko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Koulupudokas ja häirikkö Mannerheim oli löydetty tunnetun miehimyksen kortteerista nukkumassa pois humalaansa ja hekumaansa.”

        Vain nukkumassa! Sanan ”hekuma” kisäsit ITSE!

        ”Seurauksena Kadettikoulun kurinpitolautakunta käski Mannerheimin erota ilmaa pilaamasta!Tuomiolauselmassa mainittiin erikseen "moraaliset hairahdukset" ja "alentavat irstailut"!”

        Joka ilmaisu ei kertonut yhtään mitään!

        ”Jos Mannerheim olisi painellut porttolaan ei moisia määritelmiä olisi kirjattu vaan rankaistu pelkästään puntikselle karkaamisesta!”

        Joista niistäkin tuli yhtälailla potkut! Kukaan ei ollut yöllä todistamassa mitä tapahtui ja yöpyminen (ennalta kielletyssä seurassa) riitti niinikään potkuihin!

        Potkujen syynä ei ollut ’oletus tapahtumasta’ vaan itse teko!

        Kerrankos sitä läänin tunnetuimman homofiilin vieressä tulee käytyä nukkumassa. Eikä marski vain yhtä kertaa käynytkään vaan oli tuttu yövieras. Koulun vääpelikin osasi suoralta kädeltä hakea kadonneen lampaan oikeasta paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankos sitä läänin tunnetuimman homofiilin vieressä tulee käytyä nukkumassa. Eikä marski vain yhtä kertaa käynytkään vaan oli tuttu yövieras. Koulun vääpelikin osasi suoralta kädeltä hakea kadonneen lampaan oikeasta paikasta.

        ” Kerrankos sitä läänin tunnetuimman homofiilin vieressä tulee käytyä nukkumassa.”

        Itsellesi siis tuttu juttu?

        ” Eikä marski vain yhtä kertaa käynytkään vaan oli tuttu yövieras. ”

        Oletkin usein jutellit koulupoika-marskin kera?

        ”Koulun vääpelikin osasi suoralta kädeltä hakea kadonneen lampaan oikeasta paikasta.”

        Pitkän etsimisen jälkeenkö? Kapakkareissulla oli runsaasti silminnäkijöitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kerrankos sitä läänin tunnetuimman homofiilin vieressä tulee käytyä nukkumassa.”

        Itsellesi siis tuttu juttu?

        ” Eikä marski vain yhtä kertaa käynytkään vaan oli tuttu yövieras. ”

        Oletkin usein jutellit koulupoika-marskin kera?

        ”Koulun vääpelikin osasi suoralta kädeltä hakea kadonneen lampaan oikeasta paikasta.”

        Pitkän etsimisen jälkeenkö? Kapakkareissulla oli runsaasti silminnäkijöitä?

        Hehheh, pitkin Virolahteako vääpeli kävi makuuhuoneita kollaamassa? No ei käynyt vaan tiesi missä homoiltiin.


    • Anonyymi

      Miksi Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta.

    • Anonyymi

      Länsimaissa lähdetään olettamuksesta, että jokainen henkilö on hetero! Jos joku henkilöstä jotakin muuta väittää niin väite pitää silloin kyetä todistamaan oikeaksi!

      Mikä silloin olisi pitävä todiste?

      Kun on kyse pitkälti yli sadan vuoden takaisesta ajasta niin päteviä todisteita on käytännössä kahta laatua:

      Joten silloin vaaditaan joko ASIANOMAISEN OMA tunnustus tai silminnäkijän kirjallinen todistus!

      Kumpaakaan ei Venäjän Tiltulla ole!

    • Anonyymi

      Miksi Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta.

      • Anonyymi

        Mistä SINÄ TIEDÄT mikä on muistelmissa totta ja mikä ei?


      • Anonyymi

        Itsekriminointisuoja oli vähintään käytäntönä jo silloin eli kuka nyt olisi vapaaehtoisesti tunnustanut syyllistyneensä siihen aikaan rikoksena käsiteltyyn homoiluun. Lusikasta vääpeli pojat herätti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekriminointisuoja oli vähintään käytäntönä jo silloin eli kuka nyt olisi vapaaehtoisesti tunnustanut syyllistyneensä siihen aikaan rikoksena käsiteltyyn homoiluun. Lusikasta vääpeli pojat herätti.

        Ja sinä olit katsomassa 1886?


      • Anonyymi

        Sinä tai minä emme päätä mikä on totta!


    • Anonyymi

      Ei Mannerheim valehdellut mutta oli äärimmäisen pidättyväinen totuuden suhteen!!
      Muistelmissaan hän kuittaa koko kymmenvuotisen avioliittonsa muutamalla rivillä!
      Koska olisi muuten joutunut kehittelemään valheellista valkopesua tuon nolon ajanjakson suhteen!Mannerheim oli kuitenkin periaatteessa kunnian mies!

      • Anonyymi

        Se on pelkkä sinun mielipiteesi! Ei ole mitään sääntöä siihen paljonko mistäkin kertoo 'muistelmissa'!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pelkkä sinun mielipiteesi! Ei ole mitään sääntöä siihen paljonko mistäkin kertoo 'muistelmissa'!

        "Se on pelkkä sinun mielipiteesi! Ei ole mitään sääntöä siihen paljonko mistäkin kertoo 'muistelmissa'!"
        Tuo muuten on jo aika onneton yritelmä...


    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      Venäjän Tiltu sepittää valeitaan ilman todisteita!
      Stallarihomo Tarkkispoika osoittaa ettei tiedä minuun ja Marskiin verrattuna homoilusta pennin vertaa!
      Minä kumoan Venäjän Tiltun valeet faktoin ja terävin todellisiin kokemuksiin perustuvin argumentein homostelusta!

      • Anonyymi

        Vaihteeksi tekeydyt taas muka minuksi? Saat kyllä munattua itsesi vähemmälläkin? Rehellisyys ei ole arvo Venäjällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihteeksi tekeydyt taas muka minuksi? Saat kyllä munattua itsesi vähemmälläkin? Rehellisyys ei ole arvo Venäjällä?

        Ja jos minä tuon kirjoitin niin se osoittaa vain sen,että ruutupaperivihkoni alkaa olla niin täynnä,että alan olla sekaisin!Kun Marski ei ollut homo,niin en ollut minäkään!
        Eikä Marski irstaillut,vaikka muulta näyttikin!
        Ne potkutkin oli epäreiluja,niin!


    • Anonyymi

      Miksi Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta

      • Anonyymi

        Muistelisitko vielä nykyisinkään muistelmissasi homosteluja? Saati M-heimin aikaan jolloin se oli rikos, mielisairaus ja synti.


    • Anonyymi

      Eipä sitä heteroksi voi haukkua.

    • Anonyymi

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

    • Anonyymi

      No ei missään tapauksessa!

    • Anonyymi

      Ei, ei ollut hetero, homppeli oli.

    • Anonyymi

      Kunnon sodomiitti oli Mannerheim.

      • Anonyymi

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

        Kyllä meille kaikille täysipäisille suomalaisille on saadun informaation valossa selvää,että Marski oli homppeli!
        Mutta jatka toki noita moraalisia hairahduksia ja alentavaa irstailua ylistäviä päästöjäsi.
        On niillä sentään omanlaisensa huumoriarvo.


    • Anonyymi

      Miksihän Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta.

    • Anonyymi

      Ei liioin muistanut tai löytynyt näyttöä homostelusta! Joten hän on ja pysyy heterona!

      • Anonyymi

        Niin, sinulle ehkä, mutta me muut kyllä tiedämme, että Mannerheim oli homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sinulle ehkä, mutta me muut kyllä tiedämme, että Mannerheim oli homo.

        VAIN VENÄJÄN HOMPPELI-TILTU MUKA ”TIETÄÄ”!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi

      HeHe, no ei todellakaan ollut.

      • Anonyymi

        No eihän niin ole kukaan väittänytkään.


    • Anonyymi

      Miksihän Mannerheimin omat muistelmat ovat tuolta illalta/yöltä epäjohdonmukaisia? Mutta silti ihmeen tarkat, jopa sellainen yksityiskohta, kuin maitolasi yöpöydällä ja millaisella yövuoteella nukuttiin muistettiin, mutta yöpymispaikkaa ei muistettu oikein. Ja tämä ilta/yö oli Mannerheimin elämän käännekohta, joka olisi varmasti jäänyt mieleen kenelle vain.

    • Anonyymi

      Sen ovat juuri kantasuomalaiset kiistäneet AINA! Olet vain niin tyhmä, ettei jää sinulla edes mieleen!

      Johtunee siitä, että ainoa homoväittäjä on etninen venäläinen 🇷🇺 homotrolli, joka tekee kaikkensa ärsyttääkseen vihaamiaan suomalaisia!

      • Anonyymi

        Totta turiset, kanta suomalaiset todellakin kiistävät Mannerheimin heterouden.


      • Anonyymi00252

        Näinhän historia meitä opastaa.


    • Anonyymi00255

      Kadettikoulun kasvatuskomitea kuulusteli Mannerheimin ja totesi että ei tosiaan ollut!

      • Anonyymi00256

        Minkäänlaista kuulustelupöytäkirjaa tai ylipäätään kirjallista todistetta ei ole löytynyt!

        Väitteen toistaminen ilman näyttöä ei siitä totta tee! Joten näyttö puuttuu edelleen!


      • Anonyymi00257
        Anonyymi00256 kirjoitti:

        Minkäänlaista kuulustelupöytäkirjaa tai ylipäätään kirjallista todistetta ei ole löytynyt!

        Väitteen toistaminen ilman näyttöä ei siitä totta tee! Joten näyttö puuttuu edelleen!

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".


      • Anonyymi00258
        Anonyymi00257 kirjoitti:

        Älä unohda "alentavia irstailuja" ja "moraalisia hairahduksia".

        Jotka ovat yleisluontoisia ilmaisuja, jotka voivat ilmaista yhtälailla ounttausta ja jupottelua!


      • Anonyymi00259

        Ja potkuthan siitä seurasi...


      • Anonyymi00262
        Anonyymi00258 kirjoitti:

        Jotka ovat yleisluontoisia ilmaisuja, jotka voivat ilmaista yhtälailla ounttausta ja jupottelua!

        Sinulle suomenkieli on todella vaikea oppia.
        "ounttausta" "jupottelua".


      • Anonyymi00274
        Anonyymi00258 kirjoitti:

        Jotka ovat yleisluontoisia ilmaisuja, jotka voivat ilmaista yhtälailla ounttausta ja jupottelua!

        "Punttaus ja juopottelu" olisi tietenkin ilmaistu tyyliin "poistunut luvatta koulun alueelta ja esiintynyt vahvasti juopuneena Haminan kaupungissa vastoin koulun järjestyssääntöjen määräyksiä".
        Termiä "homous" vältettiin kaikin keinoin,koska se olisi ollut todella ikävä tahra koulun maineessa!


    • Anonyymi00261

      Mannerheimin homous on kiistaton tosiasia.

      • Anonyymi00263

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


      • Anonyymi00264

        Asian kiistää vain Venäjän homppelitrolli!


      • Anonyymi00265
        Anonyymi00264 kirjoitti:

        Asian kiistää vain Venäjän homppelitrolli!

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi00266

      Me lupsakkaat Savonmuan immeiset emme pilkkaa Mannerheimin homoutta.

    • Anonyymi00267

      Ei.

    • Anonyymi00268

      Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!

      Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

      Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

      Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!

      • Anonyymi00269

        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!"

        lsoisäkin pitää Mannerheimia homona, aloituksessahan kysyttiin, että oliko Mannerheim hetero?


      • Anonyymi00270
        Anonyymi00269 kirjoitti:

        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!"

        lsoisäkin pitää Mannerheimia homona, aloituksessahan kysyttiin, että oliko Mannerheim hetero?

        Jahöpö höpö!


      • Anonyymi00272
        Anonyymi00269 kirjoitti:

        "Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!"

        lsoisäkin pitää Mannerheimia homona, aloituksessahan kysyttiin, että oliko Mannerheim hetero?

        Totta turiset, ei ole mitään näyttöä siitä, että Mannerheim oli hetero.


      • Anonyymi00273
        Anonyymi00272 kirjoitti:

        Totta turiset, ei ole mitään näyttöä siitä, että Mannerheim oli hetero.

        Paitsi vaimo, lapset ja parikymmentä tyttöystävää.


      • Anonyymi00279

        ” Katkeruutesi ja siitä johtuva valehtelusi on lähinnä vain huvittavaa? Kaikki, mikä ryccää kyrsii, on vain plussaa!”

        Ärsyttääkö? Se on normaali asenne minulle, joka olen kantasuomalainen! Ja sama asenne tuntuu itselläsi olevan meihin suomalaisiin, kun ITSE OLET venäläinen!


      • Anonyymi00280
        Anonyymi00279 kirjoitti:

        ” Katkeruutesi ja siitä johtuva valehtelusi on lähinnä vain huvittavaa? Kaikki, mikä ryccää kyrsii, on vain plussaa!”

        Ärsyttääkö? Se on normaali asenne minulle, joka olen kantasuomalainen! Ja sama asenne tuntuu itselläsi olevan meihin suomalaisiin, kun ITSE OLET venäläinen!

        Lykkäät taas pötyä!!
        Sinähän olet kirjoutuksillasi todistanut, ettet osaa suomenkieltä, eikä sinulle ole mitään käytöstapoja, joten olet selvästi venäläinen.


      • Anonyymi00282

        Olet oikeassa, Mannerheim ei ollut hetero.


      • Anonyymi00283
        Anonyymi00282 kirjoitti:

        Olet oikeassa, Mannerheim ei ollut hetero.

        Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!

        Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!

        Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!

        Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!


    • Anonyymi00284

      Lähtisikö hetero homostelemaan lennättimen pomon kanssa?

      Tuskinpa vaan...

      • Anonyymi00285

        Sinulla ei ole liioin näyttöä siitä, että marski olisi ”lähtenyt” mihinkään! Erottamiseen riitti jo se, että oli samassa seurassa!


      • Anonyymi00286

        No ei lähtisi, ja samaa tuumi vääpelikin!


    • Anonyymi00288

      Kyllä Marski oli hetero,ainakin kaks kertaa!!

      • Anonyymi00290

        Mannerheimilla oli kolme tunnustettua aviolasta (poika syntyi kuolleena) ja ainakin yksi epäilty lapsi avioliiton ulkopuolelta. Homosuhteista on yksi hyvin epäuskottava epäily, joten saldo on vahvasti heteroseksuaalisuuden puolella.


      • Anonyymi00291
        Anonyymi00290 kirjoitti:

        Mannerheimilla oli kolme tunnustettua aviolasta (poika syntyi kuolleena) ja ainakin yksi epäilty lapsi avioliiton ulkopuolelta. Homosuhteista on yksi hyvin epäuskottava epäily, joten saldo on vahvasti heteroseksuaalisuuden puolella.

        Vääpeli näki!


      • Anonyymi00292
        Anonyymi00291 kirjoitti:

        Vääpeli näki!

        TODELLISUUDESSA EI vääpeli yllättänyt ”rysän päältä” vaan sen osan sepitit itse eikä tuollaista lausuntoa OLE OLEMASSA kirjallisena.

        Jos olisi niin sen olisivat tutkijat löytäneet. ELI ON PERIN OUTOA EDES VÄITTÄÄ VÄÄPELIN MUKA ”NÄHNEEN” SILLOIN KUN ASIASTA EI LÖYDY MINKÄÄNLAISTA KIRJALLISTA TODISTETTA! JOTEN VENÄLÄISEN HOMPPELI-TROLLIN JANKUTUS ”MUKA NÄKEMISESTÄ” EI PERUSTU MINKÄÄNLAISEEN FAKTAAN!

        
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!


    • Anonyymi00294

      AINAHAN SE ON SUOMESSA KIISTETTY! Ei asia siitä miksikään muutu, kun et ole kiistämisiä näkevinäsi!

      Vaikka asian kiistää kuinka monta kertaa tahansa niin Tiltu taas väittää, ettei ole kiistetty! Oletko jotenkin vajaaälyinen?

    • Anonyymi00295

      Meillä Pohojaanmaalla on sellaanen sanonta,notta se ei ole mies ollenkaha joka Mannerheimin homouresta hermostuu!

      • Anonyymi00296

        Pohjanmaalla on paljon saman aatteen miehiä.


      • Anonyymi00297

        Notta ristus, totta turiset.


      • Anonyymi00298
        Anonyymi00296 kirjoitti:

        Pohjanmaalla on paljon saman aatteen miehiä.

        Moni polvistui aatteensa takana. Jotkut seisoivat.


      • Anonyymi00301

        Jumalan tähren, ootte oikealla asialla!


      • Anonyymi00303
        Anonyymi00297 kirjoitti:

        Notta ristus, totta turiset.

        Taikka valetta mutiset, kuten venäläisen homppeli-trollin tapana on!


      • Anonyymi00304

        Ja näkihän sen vääpelikin!


    • Anonyymi00305

      Mannerheim oli suuri mies ja varmasti hetero, turha väittää muuta.

    • Anonyymi00306

      Eipä sitä Mannerheimin homoutta ole kukaan täysijärkinen koskaan kiistänytkään.

      • Anonyymi00307

        Meillä Pohojaanmaalla on sellaanen sanonta,notta se ei ole mies ollenkaha joka Mannerheimin homouresta hermostuu!


      • Anonyymi00309
        Anonyymi00307 kirjoitti:

        Meillä Pohojaanmaalla on sellaanen sanonta,notta se ei ole mies ollenkaha joka Mannerheimin homouresta hermostuu!

        Ristus, notta totta turiset. Mannerheimin homoures ei ole mitään eriiskummallista.


    • Anonyymi00308

      Mutta oliko Mannerheim hutero?

      • Anonyymi00312

        Ihminen on oletuksena hetero ellei toisin todisteta etkä ole osannut ’muuta’ todistaa! Ei pelkkä väite tai väitteen toisto (eli jankutus) ole mikään NÄYTTÖ!


      • Anonyymi00314

        Näinhän siinä kävi.


    • Anonyymi00315

      Ei ollut, näkihän sen vääpelikin.

    • Anonyymi00317

      TODELLISUUDESSA EI vääpeli yllättänyt ”rysän päältä” vaan sen osan sepitit itse eikä tuollaista lausuntoa OLE OLEMASSA kirjallisena.

      Jos olisi niin sen olisivat tutkijat löytäneet. ELI ON PERIN OUTOA EDES VÄITTÄÄ VÄÄPELIN MUKA ”NÄHNEEN” SILLOIN KUN ASIASTA EI LÖYDY MINKÄÄNLAISTA KIRJALLISTA TODISTETTA! JOTEN VENÄLÄISEN HOMPPELI-TROLLIN JANKUTUS ”MUKA NÄKEMISESTÄ” EI PERUSTU MINKÄÄNLAISEEN FAKTAAN!

      
Ja erottamisen perusteluissa ei mainita sanallakaan homoilusta vaikka kuinka asiaa pyörittelet! Joten marski on ja pysyy heterona!

      • Anonyymi00319

        Vääpelin lausunnon perusteella kadettikoulun kasvatuskomitea käytti Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", joilla kadettikoulun kasvatuskomitea viittasi sodomiaan. Mistä muualta kadettikoulun kasvatuskomitea olisi tietonsa saanut, kuin vääpeliltä?


    • Anonyymi00320

      Varsinkin 1800-luvulla kutsuttiin myös alkoholin tai muiden päihteiden paheksuttavan suurta käyttöä irstailuksi.

      Moraalittomuus on edelleenkin hyvin laaja käsite kattaen suunnilleen kaiken lakien tai hyvien tapojen vastaisen toiminnan.

      • Anonyymi00321

        Höpsistä pussiin eikä kutsuttu. Kyllä juopottelu ja juoppo on ne sanat joita käyttivät herrat ja narrit.


      • Anonyymi00322
        Anonyymi00321 kirjoitti:

        Höpsistä pussiin eikä kutsuttu. Kyllä juopottelu ja juoppo on ne sanat joita käyttivät herrat ja narrit.

        Sanaa "irstasluontoinen" käyttää muun muassa kraatari Antres Aleksis Kiven Nummisuutareissa päähenkilö Eskosta tämän humalaista riehuntaa seuratessaan.


      • Anonyymi00324
        Anonyymi00322 kirjoitti:

        Sanaa "irstasluontoinen" käyttää muun muassa kraatari Antres Aleksis Kiven Nummisuutareissa päähenkilö Eskosta tämän humalaista riehuntaa seuratessaan.

        Entäpä, kun termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset" käytettiin, kun kuvailtiin Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteistä yötä? Pojat siis vain juopottelivat ja siitä käytettiin edellä mainittuja termejä? Miksi ei käytetty termiä juopottelu tai alkoholinkäyttö?
        Kadettikoulun kasvatuskomitea käytti Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", joilla se viittasi sodomiaan.


      • Anonyymi00326
        Anonyymi00324 kirjoitti:

        Entäpä, kun termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset" käytettiin, kun kuvailtiin Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteistä yötä? Pojat siis vain juopottelivat ja siitä käytettiin edellä mainittuja termejä? Miksi ei käytetty termiä juopottelu tai alkoholinkäyttö?
        Kadettikoulun kasvatuskomitea käytti Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteisestä yöstä termejä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", joilla se viittasi sodomiaan.

        Luuletko, ettei tunnetun homofiilin kanssa voi juopotella?

        Lisäksi aihetodisteesi on jo lähtökohdaltaan ala-arvoinen. Vai luuletko, että jos viettää yön tunnetun nuorallatanssijan kanssa, niin ainoa mahdollinen tapa on tehdä se tanssien nuoralla?

        Termiä irstailu käytettiin, koska kyseessä oli selkeästi alkoholin rankka liikakayttö. Jos olisi juopoteltu vain kohtuudella, niin Mannerheim olisi voinut hiippailla takaisin kouluun ja omaan sänkyynsä ennen aamuherätystä. Moraalittomuudesta todisti jo luvaton poissaolo.

        Lisäksi Lindholm, oli kuinka tunnettu hyvänsä, saattoi olla vain epäilty taipumuksistaan. Minkäänlaisessa julkishallinnon virassa ei tunnettua rikollista olisi voitu pitää. Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos.

        On myös muistettava, että tuolloin vallitsi jyrkkä sääty-yhteiskunta. Säädytön alempi virkamies Lindholm olisi tuskin uskaltanut kajota ylhäisaateliin kuuluvaan kadettiin, vaikka kuinka olisi mieli tehnyt. Jo pelkästään säilyttääkseen virkansa, pahemmista seurauksista puhumattakaan.


      • Anonyymi00327
        Anonyymi00326 kirjoitti:

        Luuletko, ettei tunnetun homofiilin kanssa voi juopotella?

        Lisäksi aihetodisteesi on jo lähtökohdaltaan ala-arvoinen. Vai luuletko, että jos viettää yön tunnetun nuorallatanssijan kanssa, niin ainoa mahdollinen tapa on tehdä se tanssien nuoralla?

        Termiä irstailu käytettiin, koska kyseessä oli selkeästi alkoholin rankka liikakayttö. Jos olisi juopoteltu vain kohtuudella, niin Mannerheim olisi voinut hiippailla takaisin kouluun ja omaan sänkyynsä ennen aamuherätystä. Moraalittomuudesta todisti jo luvaton poissaolo.

        Lisäksi Lindholm, oli kuinka tunnettu hyvänsä, saattoi olla vain epäilty taipumuksistaan. Minkäänlaisessa julkishallinnon virassa ei tunnettua rikollista olisi voitu pitää. Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos.

        On myös muistettava, että tuolloin vallitsi jyrkkä sääty-yhteiskunta. Säädytön alempi virkamies Lindholm olisi tuskin uskaltanut kajota ylhäisaateliin kuuluvaan kadettiin, vaikka kuinka olisi mieli tehnyt. Jo pelkästään säilyttääkseen virkansa, pahemmista seurauksista puhumattakaan.

        Kyllä lennättimen johtaja ruotsinkielinen Agathon Lindholm oli ilman muuta säätyläinen, eihän hän olisi muuten päässyt edes samaan ravintolaan, missä pokasi Gustavin mukaansa.


      • Anonyymi00328
        Anonyymi00326 kirjoitti:

        Luuletko, ettei tunnetun homofiilin kanssa voi juopotella?

        Lisäksi aihetodisteesi on jo lähtökohdaltaan ala-arvoinen. Vai luuletko, että jos viettää yön tunnetun nuorallatanssijan kanssa, niin ainoa mahdollinen tapa on tehdä se tanssien nuoralla?

        Termiä irstailu käytettiin, koska kyseessä oli selkeästi alkoholin rankka liikakayttö. Jos olisi juopoteltu vain kohtuudella, niin Mannerheim olisi voinut hiippailla takaisin kouluun ja omaan sänkyynsä ennen aamuherätystä. Moraalittomuudesta todisti jo luvaton poissaolo.

        Lisäksi Lindholm, oli kuinka tunnettu hyvänsä, saattoi olla vain epäilty taipumuksistaan. Minkäänlaisessa julkishallinnon virassa ei tunnettua rikollista olisi voitu pitää. Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos.

        On myös muistettava, että tuolloin vallitsi jyrkkä sääty-yhteiskunta. Säädytön alempi virkamies Lindholm olisi tuskin uskaltanut kajota ylhäisaateliin kuuluvaan kadettiin, vaikka kuinka olisi mieli tehnyt. Jo pelkästään säilyttääkseen virkansa, pahemmista seurauksista puhumattakaan.

        "Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos."

        Mistä ei yhtäkään oikeudenkäyntiä tuon ajan Suomessa käyty, koska rikoslaissa se ei ollut rikos.


      • Anonyymi00330
        Anonyymi00327 kirjoitti:

        Kyllä lennättimen johtaja ruotsinkielinen Agathon Lindholm oli ilman muuta säätyläinen, eihän hän olisi muuten päässyt edes samaan ravintolaan, missä pokasi Gustavin mukaansa.

        Mihin säätyyn hän kuului? Lennättimen johtaja ei ollut porvari, pappi tai talonpoika. Myöskään aateliskalenterista ei löydy Lindholmin sukua.


      • Anonyymi00331
        Anonyymi00330 kirjoitti:

        Mihin säätyyn hän kuului? Lennättimen johtaja ei ollut porvari, pappi tai talonpoika. Myöskään aateliskalenterista ei löydy Lindholmin sukua.

        AI-yhteenveto +4 1880-luvulla säätyläiset edustivat Suomen yläluokkaa, johon kuuluivat aatelisto, papisto, porvaristo ja virkamiehistö. Heidän elämäntyylinsä erottui selvästi rahvaasta koulutuksen, sivistyselämän ja varallisuuden ansiosta


      • Anonyymi00332
        Anonyymi00326 kirjoitti:

        Luuletko, ettei tunnetun homofiilin kanssa voi juopotella?

        Lisäksi aihetodisteesi on jo lähtökohdaltaan ala-arvoinen. Vai luuletko, että jos viettää yön tunnetun nuorallatanssijan kanssa, niin ainoa mahdollinen tapa on tehdä se tanssien nuoralla?

        Termiä irstailu käytettiin, koska kyseessä oli selkeästi alkoholin rankka liikakayttö. Jos olisi juopoteltu vain kohtuudella, niin Mannerheim olisi voinut hiippailla takaisin kouluun ja omaan sänkyynsä ennen aamuherätystä. Moraalittomuudesta todisti jo luvaton poissaolo.

        Lisäksi Lindholm, oli kuinka tunnettu hyvänsä, saattoi olla vain epäilty taipumuksistaan. Minkäänlaisessa julkishallinnon virassa ei tunnettua rikollista olisi voitu pitää. Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos.

        On myös muistettava, että tuolloin vallitsi jyrkkä sääty-yhteiskunta. Säädytön alempi virkamies Lindholm olisi tuskin uskaltanut kajota ylhäisaateliin kuuluvaan kadettiin, vaikka kuinka olisi mieli tehnyt. Jo pelkästään säilyttääkseen virkansa, pahemmista seurauksista puhumattakaan.

        Kadettikoulun vääpelin lausunnon perusteella kadettikoulun kasvatuskomitea antoi Mannerheimille mahdollisuuden erota kadettikoulusta omasta tahdostaan. Se oli lievempi rangaistus, kuin erottaminen. Kadettikoulun kasvatuskomitea palasi vielä myöhemmin Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteiseen yöhön ja kuvaili tätä termeillä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", joilla kadettikoulun kasvatuskomitea viittasi sodomiaan.


      • Anonyymi00333
        Anonyymi00331 kirjoitti:

        AI-yhteenveto 4 1880-luvulla säätyläiset edustivat Suomen yläluokkaa, johon kuuluivat aatelisto, papisto, porvaristo ja virkamiehistö. Heidän elämäntyylinsä erottui selvästi rahvaasta koulutuksen, sivistyselämän ja varallisuuden ansiosta

        Ei ollut sellaista säätyä kuin virkamiehistö. Säätyjä oli vain neljä, eikä Lindholm kuulunut mihinkään niistä. Kapakkaan pääsi, jos oli rahaa. Säädyille varatut tilat, kuten Helsingin Ritarihuone, olivat harvinaisia poikkeuksia.


      • Anonyymi00335
        Anonyymi00332 kirjoitti:

        Kadettikoulun vääpelin lausunnon perusteella kadettikoulun kasvatuskomitea antoi Mannerheimille mahdollisuuden erota kadettikoulusta omasta tahdostaan. Se oli lievempi rangaistus, kuin erottaminen. Kadettikoulun kasvatuskomitea palasi vielä myöhemmin Mannerheimin ja tunnetun homofiilin yhteiseen yöhön ja kuvaili tätä termeillä: "alentavat irstailut" ja "moraaliset hairahdukset", joilla kadettikoulun kasvatuskomitea viittasi sodomiaan.

        Rangaistus oli lievä, koska Mannerheim oli rikkonut vain koulun järjestyssääntöjä, ei Suomen lakia. Miesten välinen seksi oli rikos Ruotsissa ja Suomessa vuoden 1608 maalaista ja 1200-luvun kirkkolaista alkaen. Kumpaakaan ei oltu kumottu vuoteen 1886 mennessä.

        Komitea ei voinut viitata sodomiaan, koska se oli rikos, jonka harjoittajat olisi pitänyt joko toimittaa oikeuteen tai karkottaa Siperiaan (kuolemanrangaistuksen lopetti jo Kustaa III). Ylhäisaatelisen Mannerheimin tapauksessa olisi luultavasti sallittu pako Ruotsiin sukulaisten luokse, mutta opiskelu Helsingissä ylioppilaaksi ei olisi tullut kysymykseenkään "tunnetulle homofiilille".


      • Anonyymi00336
        Anonyymi00328 kirjoitti:

        "Miesten välinen sukupuoliyhteys oli tuohon aikaan selkeä rikos."

        Mistä ei yhtäkään oikeudenkäyntiä tuon ajan Suomessa käyty, koska rikoslaissa se ei ollut rikos.

        Jälleen tuo outo mielikuva, että ennen vuoden 1994 rikoslakia Suomessa ei olisi ollut voimassa olevia lakeja. Mistä moinen harhakuvitelma?


      • Anonyymi00340
        UUSI
        Anonyymi00333 kirjoitti:

        Ei ollut sellaista säätyä kuin virkamiehistö. Säätyjä oli vain neljä, eikä Lindholm kuulunut mihinkään niistä. Kapakkaan pääsi, jos oli rahaa. Säädyille varatut tilat, kuten Helsingin Ritarihuone, olivat harvinaisia poikkeuksia.

        Et näköjään tiedä, mitä säätyläisillä tarkoitettiin 1800 -luvun lopun Suomessa.

        AI-yhteenveto 1800-luvun lopun Suomessa säätyläiset muodostivat yhteiskunnan koulutetun ja yläluokkaisen eliitin. Tähän ryhmään kuului aatelisto, papisto sekä merkittävä osa porvaristoa, kuten virkamiehet, lääkärit ja opettajat. He erottuivat muusta kansasta sivistyneisyytensä, varallisuutensa ja eurooppalaisten tapojensa ansiosta.

        Eikä rahvaalla ollut mitään asiaa säätyläisten käyttämiin ravintoloihin.


      • Anonyymi00341
        UUSI
        Anonyymi00340 kirjoitti:

        Et näköjään tiedä, mitä säätyläisillä tarkoitettiin 1800 -luvun lopun Suomessa.

        AI-yhteenveto 1800-luvun lopun Suomessa säätyläiset muodostivat yhteiskunnan koulutetun ja yläluokkaisen eliitin. Tähän ryhmään kuului aatelisto, papisto sekä merkittävä osa porvaristoa, kuten virkamiehet, lääkärit ja opettajat. He erottuivat muusta kansasta sivistyneisyytensä, varallisuutensa ja eurooppalaisten tapojensa ansiosta.

        Eikä rahvaalla ollut mitään asiaa säätyläisten käyttämiin ravintoloihin.

        Viestini koski säätyjä, sinä rupesit esittelemään säätyläisiä. Jälkimmäisiin laskettiin siis kolme "ylempää" säätyä, eli aatelisto, papisto ja porvaristo, ei talonpoikia, jotka olivat lukumäärältään ylivoimaisesti suurin sääty. Virka sinänsä ei tehnyt kenestäkään säätyläistä, mutta osa korkeimmista viroista kuului jollekin kolmesta ylemmästä säädystä, alempiin virkoihin ei vaadittu syntyperää. Näihin jälkimmäisiin kuului varmasti myös lennätinaseman päällikkyys, titarin ei tarvitse olla aatelinen tms. Tarpeeksi korkealle noususta virkauralla toki seurasi usein myös aatelointi. Lennätinaseman päällikkyydestä ei seurannut.

        Mitä kapakkaan tulee, niin kuvittelet ilmeisesti parin tuhannen asukkaan Haminan kaupungissa olleen pääsiäispyhinä auki useita eri säädyille varattuja juottoloita, mikä tuntuu ajatuksenakin varsin villiltä. Tai että Mannerheim suuntasi koululta karattuaan ylhäisaatelisten ravintolaan, jonne sitten ylhäinen sähköttäjä marssi iskemään itselleen kreivillistä seuraa. Todennäköisimmin paikka oli kestikievari, joiden oli lain mukaan oltava aina auki ja valmiina ottamaan vastaan matkustavaisia. Muutkin maksavat asiakkaat kelpasivat. Ja miksi luvatta poistunut Mannerheim olisi hakeutunut juuri aatelin tai säätyläisten suosimiin tiloihin, joissa hänet olisi todennäköisimmin tunnistettu?


    • Anonyymi00323

      Eipä heteroksi voi haukkua.

    • Anonyymi00325

      Ei ollut.

      • Anonyymi00334

        Jos yrität väitellä niin esitä perusteltuja mielipiteitä äläkä typeriä tokaisuja!


    • Anonyymi00337
      UUSI

      Kadettikoulun kasvatuskomitean mukaan ei ollut.

      • Anonyymi00338
        UUSI

        Kadettikoulun kasvatuskomitea ei kommentoinut sanallakaan Mannerheimin seksuaalista suuntautumista.


      • Anonyymi00342
        UUSI

        Ja näkihän sen vääpelikin


    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe