Miksihän nuo toiset kommunistit on tulleet tänne?

Anonyymi-ap

Me kommunistit oltiin jo täällä Petsamon luovutuksen jälkeen, koska me ei kelvattu Neuvostoliitolle eikä Saksalle vaan molemmat maat on jättäneet meidät todistettavasti Suomeen.
Mikähän vika meissä Petsamon suomalaisissa kommunisteissa on oikein ollut jos Neuvostoliitto luovutti meidät Suomelle ja Saksan armeija raahas kuorma-autojen avolavalla monta sataa kilometriä talvi pakkasessa meitä kommunisteja pitkin Suomea ja eivät edes huolineet meitä Saksaan vaan jättivät Suomeen!?

Me kommunistit ollaan eri porukkaa, kuin he jotka kuuluu SaKä:ään!
Me ollaan Petsamon kommunisteja jotka ei kelvattu Neuvostoliitolle (Venäjälle) eikä Saksalle ja tuo lukee SUOMEN HISTORISSA!

Kyllähän minäkin yritin olla KUNNON ihminen, mutta nuo toiset kommunistit jotka ei ole samoja kommunisteja mitä minä olen alko hilaan kylkeen kiinni. Jos he olis samoja kommunisteja mitä minä niin mehän tehtäs töitä vieläkin ja minä olisin saanut kommunistina keskittyä kommunisti yhteisön asioihin enkä olis tehnyt konkurssia!

Nuo muualta tulleet kommunistit syyttelee minua vaikka olen niitä kommunisteja jotka SUOMEN VALTIO SUOSTU OTTAMAAN VASTAAN, koska NEUVOSTOLIITTO ( Venäjä) LUOVUTTI ja SAKSA JÄTTI SUOMEEN koska he eivät halunneet meitä ja Suomi suostu ottamaan meidät vastaan!
Ei kai me nyt takasin kyllä lähetä ja kyllähän se olis aika jo HALLITUKSENKIN hyväksyä KOMMUNISTIT jotka ovat itse ottaneet aikoinaan vastaan!

20

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai meitä kommunisteja nyt niin paljoa ollut jotka EI NEUVOSTOLIITOLLE ( nykyselle Venäjälle) ja SAKSALLE KELVANNEET joten he luovuttivat sekä jättivät meidät SUOMEEN!
      Alunperin SUOMI OLI ITSE HALUNNUT MEIDÄT SUOMEEN JA TEHDÄ MEISTÄ SUOMALAISIA vaikka tiedossa oli, että me ollaan KOMMUNISTEJA JOITA SUOMESSA EI SUVAITTU!!!!

      Kyllä olis aika jo SUOMEN HALLITUKSEN HYVÄKSYÄ, koska minäkin olen sentään toiminut niin, kuin hallitus halunnut.
      Nikkelin kaivoksen panostajan opissa olleen miehen tyttärenä sentään PANOSTAJANA vein meidän KOMMUNISTIEN PANOKSEN HELSINKIIN OLYMPIA STADIONILLE SUOMI 100 vuotta KUNNIA VUONNA ja ihan itse YKSIN IVALOSTA!!!

      • Anonyymi

        Älä ota enää tänään.


      • Anonyymi

        Minun kommunistin syntymän jälkeen on Suomeen tullut satoja tuhansia muiden maiden kommunisteja ja he kyllä kelpaa, mutta näin syrjittyä kommunistia mitä minä olen ei suvaita missään vaan kaikki vittuilee sekä syyttelee toistuvasti KUNNIANLOUKKAUKSESTA!

        Meidän kommunisti suvut sentään lähti Petsamoon katsomaan, että mitä helevettiä siellä tapahtuu, koska Ruotsi teki meistä ryssiä ja alensi meidän ihmisarvot kuninkaallisista ruhtinaiksi ja me oltiin sentään tehty Ruotsin kuninkaalle töitä. Ilman meitä Ruotsia ei olis edes olemassa vaan Ruotsi ja Norja olis yhtä suurta Venäjää vieläkin!
        Meillä oli niin TERÄVÄT KATSEET PETSAMOSSA, että Norjakin sai ITSENÄISYYDEN. Me oltiin Tsaarin valtakunnassa ja oltiin Tsaarin suojassa ja hän teki meistä Diplomaatteja.
        Suomi sai itsenäisyyden, koska me katottiin mitähän Suomessa tapahtuu kun me ollaan Petsamossa 3 valtakunnan rajalla!

        Suomella ei ollut ilmeisesti edes vara sanoa Neuvostoliitolle eli nykyiselle Venäjälle, että : Ei me haluta KOMMUNISTEJA Petsamosta!
        Eikä ollut vara sanoa Saksalle, että : Viekä nuo Petsamosta raahamanne KOMMUNISTIT mennessänne Saksaan, koska me ei heitä haluta!!
        Olis lähtenyt koko SUOMI ja Itsenäisyys jos olisivat noin sanoneet!
        Karjalaiset ja viipurilaiset kyllä ovat kokoajan kelvanneet, mutta kommunistit ei vaikka ovat ihan itse suostuneet ottamaan vastaan eivätkä ole vieläkään sanoneet Saksalle : Viekää helevettiin nuo Petsamosta raahamanne kommunistit!
        Venäjälle jos sanovat niin ottavat koko Suomen, koska eivät aikoinaan sanoneet ” Vittu Petsamon kommunisteja ei tarvi Suomeen vankeudesta vapauttaa vaan pitäkää hyvänänne!”


      • Anonyymi

        Kyllä mulla leluja oli lapsena, mutta kyllä parhaat lelut oli tekojalat joita sain kävellyttää kun piti viedä Samppa-vaarille tai tädille. He pyysi itse ja kyllä nuo jalat oli isommat mitä itse olin joten sain olla 3 tai 4 jalkainen kun kävelytin jalkoja.
        Sain leikkiä sauvoilla sekä pyörätuoleilla myös, mutta jos tappelu tuli niin otettiin pois. Nuo oli palkkoja siitä, kun vein jalat tai sauvat.

        Kirkon alakerrassa kerran testailin pyörätuolia ja sanoin äidille : Minäpä kokeilen tuota pyörätuolia ootellessa!
        Kysyin häneltä : Muistunko yhtään sinun siskoa?
        Sano: Et, ku sitähän piti työntää!

        En ole vielä tilannut sauvoja, mutta kai sitä vois nuo tilata niin vois alkaa treenamaan kommunisti suvun perinteistä SAUVA KÄVELY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla leluja oli lapsena, mutta kyllä parhaat lelut oli tekojalat joita sain kävellyttää kun piti viedä Samppa-vaarille tai tädille. He pyysi itse ja kyllä nuo jalat oli isommat mitä itse olin joten sain olla 3 tai 4 jalkainen kun kävelytin jalkoja.
        Sain leikkiä sauvoilla sekä pyörätuoleilla myös, mutta jos tappelu tuli niin otettiin pois. Nuo oli palkkoja siitä, kun vein jalat tai sauvat.

        Kirkon alakerrassa kerran testailin pyörätuolia ja sanoin äidille : Minäpä kokeilen tuota pyörätuolia ootellessa!
        Kysyin häneltä : Muistunko yhtään sinun siskoa?
        Sano: Et, ku sitähän piti työntää!

        En ole vielä tilannut sauvoja, mutta kai sitä vois nuo tilata niin vois alkaa treenamaan kommunisti suvun perinteistä SAUVA KÄVELY.

        Kyllä tämmöset KOMMUNISTI toiminnat kuuluu lopettaa jos muualta tullaan Inarin kuntaan KOMMUNISTEINA RIISTÄMÄÄN KAIKKI MITÄ IRTI SAADAAN IHMISYYTTÄ MYÖDEN JA SUORAAN SYRJITÄÄN AINOAA AITOJA SEKÄ REHELLISTÄ KOMMUNISTIA JOKA ON SYNTYNYT SENTÄÄN IVALOON!

        Suomen valtio on ihan itse päättänyt,että he eivät palauta meitä kun Neuvostoliitto eli Venäjä vapautti meidät vankeudesta. Suomen valtio on ihan itse päättänyt, ettei meidän tarvi Saksaan lähteä vaikka saksalaiset meidät Petsamosta oli Suomeen kauhealla pakkasella AVOLAVOILLA tuoneet ja jättivät tänne!!!

        Tämä on törkeä IHMISOIKEUS RIKOS ja tarkoitus on tappaa SUOMEN AINOAT REHELLISET sekä VIRALLISET KOMMUNISTIT omilla laittomilla KOMMUNISTI TOIMINNOILLA!!!

        Inarin kunnanjohtajat on pahempia mitä STALINI joka sentään vapautti meidät orjuudesta sekä köyhyydestä niin vuodesta toiseen istuu joku KOMMUNISTI JOHTAJA KOMMUNISTIEN KANSSA JOHTAMASSA KOHTI KÖYHYYTTÄ JA ANKEUTTA!
        Tuo PUTININ JOHTAMIS MALLI EI OLE TERVETTÄ PÄIVÄÄ NÄHNYTKÄÄN!

        Vittu me ei olla mitään RYSSIÄ niin, kuin Inarin kunnanjohtaja kommunistiensa kanssa yrittää väittää!
        Minulla on ihan omat AIVOT annettu syntymälahjana KÄYTTÖÄ VARTEN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämmöset KOMMUNISTI toiminnat kuuluu lopettaa jos muualta tullaan Inarin kuntaan KOMMUNISTEINA RIISTÄMÄÄN KAIKKI MITÄ IRTI SAADAAN IHMISYYTTÄ MYÖDEN JA SUORAAN SYRJITÄÄN AINOAA AITOJA SEKÄ REHELLISTÄ KOMMUNISTIA JOKA ON SYNTYNYT SENTÄÄN IVALOON!

        Suomen valtio on ihan itse päättänyt,että he eivät palauta meitä kun Neuvostoliitto eli Venäjä vapautti meidät vankeudesta. Suomen valtio on ihan itse päättänyt, ettei meidän tarvi Saksaan lähteä vaikka saksalaiset meidät Petsamosta oli Suomeen kauhealla pakkasella AVOLAVOILLA tuoneet ja jättivät tänne!!!

        Tämä on törkeä IHMISOIKEUS RIKOS ja tarkoitus on tappaa SUOMEN AINOAT REHELLISET sekä VIRALLISET KOMMUNISTIT omilla laittomilla KOMMUNISTI TOIMINNOILLA!!!

        Inarin kunnanjohtajat on pahempia mitä STALINI joka sentään vapautti meidät orjuudesta sekä köyhyydestä niin vuodesta toiseen istuu joku KOMMUNISTI JOHTAJA KOMMUNISTIEN KANSSA JOHTAMASSA KOHTI KÖYHYYTTÄ JA ANKEUTTA!
        Tuo PUTININ JOHTAMIS MALLI EI OLE TERVETTÄ PÄIVÄÄ NÄHNYTKÄÄN!

        Vittu me ei olla mitään RYSSIÄ niin, kuin Inarin kunnanjohtaja kommunistiensa kanssa yrittää väittää!
        Minulla on ihan omat AIVOT annettu syntymälahjana KÄYTTÖÄ VARTEN!!!

        Limingan ISÄNNÄN POTTU BISNEKSILLÄ EI OLE TÄSSÄ KUNNASSA SAATU, kuin paskaa niskaa ja ei edes POTTU-PEKAN POJALTA LÖYDY SEN VERTAA JÄRKEÄ, että OLIS LYÖNYT STOPIN TÄLLE!

        Sipsilläkin niin paljo YSTÄVIÄ JOTKA ON HÄNTÄ KOKOAJAN AUTTANEET SEKÄ TUKENEET, niin hoitas asiat kuntoon!
        Yksi joka vittuuntunu Sipsin tukemiseen sekä konkurssien rahoittamiseen sano mulle, että : Minä olen sinun ystävä ja vituttaa tuo Sipsin kaverina olo ja jatkuva rahoittaminen sekä tukeminen!

        Hän on kuollut, mutta AINUT JOKA sentään rohkeasti sano : Vittu minä en edes välitä vaikka koko kylä kuulee kenen kanssa olen Kulta Hipussa viettänyt mielummin yöni, kuin mennyt kotia avovaimon viereen joka ei ymmärrä myöskään mistään mitään!
        Kyllä kai minä Pohjanmaalta tulleen tunnistan äänestä ja hän tunnisti tavoista, mutta hän oli kuunnellut toisten juttuja ja miettinyt, että mikähän tämä ämmä oikeen on koska kuuluu tuohon sukuun, mutta hän on erilainnen mitä sukunsa.
        Kaikki oli luulleet isäni veljeä sekä hänen vaimoa minun vanhemmiksi, koska me ei liikuttu koskaan yhdessä.
        Minä pidin perheeni erillään, koska vietin heidän kanssa mökillä sekä kotona aikaa.
        Meillä vaan toimi ja miehet pääsi perheeseen mukaan, kun seurustelu vakiintu.
        En ole ikinä tuonut yhden illan panoja kotia jos olen vanhempien luona ja vanhemmat on olleet kotona.
        Olen seurustellut heidän kanssa pidempään, mutta ei nuo suhteet ole toimineet koska minä olen sanonut : Jos minun isä tarvii kaveria johonki hommaan niin sinun pitää mennä auttamaan!
        Ei isä minua ota kaveriksi, koska minä olen ollut hänen kaverina jo ensimmäisenä talvena hakemassa puita metsästä kun muutettiin Ivaloon asumaan. Me haettiin isän kanssa enemmän puita kahdestaan mitä hänen veljen sekä hänen poikien kanssa porukalla. Minä olen isän veljen kaksos poikia 2vuotta nuorempi ja en minä ollut ikinä puu-metsässä vaan minähän muutin KAUPUNGISTA Ivaloon.
        Minä olin vain kesälomalla Ivalossa ja käytiin hillassa sekä kalassa ja nukuttiin teltassa yötä. Kaamasjokea laskettiin ylä-juoksulta jossa mummola oli aikoinaan.
        Kyllähän minä 3-4vuotiaana tulin tuolta reissulta mummolaan sekä ELVISTELIN, koska OLIN NIIN ISO TYTTÖ, että PÄÄSIN KOSKEN LASKUUN MUKAAN!
        Setä lapset ei vaikka he oli minua ISOMPIA!
        Tuo setä sano mulle kerran : Anna selekään niin lopettaa piruamisen!
        He asu siinä Kukkolan vanhassa talossa. Horsmilla vedettiin pitkin kinttuja siskonsa kanssa. Setä seiso portailla sano : Opit saatana piruamaan!
        Heidän äiti ei ole yhdenvertainen minun vanhempien kanssa. He syrjii minun setää sekä hänen kautta myös minua. Ei minulla hänen kanssa ole riitaa, mutta en astu taloon jossa oma perhe kaltoinkohtelee sekä syrjii omaa isää ja hänen kautta minua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Limingan ISÄNNÄN POTTU BISNEKSILLÄ EI OLE TÄSSÄ KUNNASSA SAATU, kuin paskaa niskaa ja ei edes POTTU-PEKAN POJALTA LÖYDY SEN VERTAA JÄRKEÄ, että OLIS LYÖNYT STOPIN TÄLLE!

        Sipsilläkin niin paljo YSTÄVIÄ JOTKA ON HÄNTÄ KOKOAJAN AUTTANEET SEKÄ TUKENEET, niin hoitas asiat kuntoon!
        Yksi joka vittuuntunu Sipsin tukemiseen sekä konkurssien rahoittamiseen sano mulle, että : Minä olen sinun ystävä ja vituttaa tuo Sipsin kaverina olo ja jatkuva rahoittaminen sekä tukeminen!

        Hän on kuollut, mutta AINUT JOKA sentään rohkeasti sano : Vittu minä en edes välitä vaikka koko kylä kuulee kenen kanssa olen Kulta Hipussa viettänyt mielummin yöni, kuin mennyt kotia avovaimon viereen joka ei ymmärrä myöskään mistään mitään!
        Kyllä kai minä Pohjanmaalta tulleen tunnistan äänestä ja hän tunnisti tavoista, mutta hän oli kuunnellut toisten juttuja ja miettinyt, että mikähän tämä ämmä oikeen on koska kuuluu tuohon sukuun, mutta hän on erilainnen mitä sukunsa.
        Kaikki oli luulleet isäni veljeä sekä hänen vaimoa minun vanhemmiksi, koska me ei liikuttu koskaan yhdessä.
        Minä pidin perheeni erillään, koska vietin heidän kanssa mökillä sekä kotona aikaa.
        Meillä vaan toimi ja miehet pääsi perheeseen mukaan, kun seurustelu vakiintu.
        En ole ikinä tuonut yhden illan panoja kotia jos olen vanhempien luona ja vanhemmat on olleet kotona.
        Olen seurustellut heidän kanssa pidempään, mutta ei nuo suhteet ole toimineet koska minä olen sanonut : Jos minun isä tarvii kaveria johonki hommaan niin sinun pitää mennä auttamaan!
        Ei isä minua ota kaveriksi, koska minä olen ollut hänen kaverina jo ensimmäisenä talvena hakemassa puita metsästä kun muutettiin Ivaloon asumaan. Me haettiin isän kanssa enemmän puita kahdestaan mitä hänen veljen sekä hänen poikien kanssa porukalla. Minä olen isän veljen kaksos poikia 2vuotta nuorempi ja en minä ollut ikinä puu-metsässä vaan minähän muutin KAUPUNGISTA Ivaloon.
        Minä olin vain kesälomalla Ivalossa ja käytiin hillassa sekä kalassa ja nukuttiin teltassa yötä. Kaamasjokea laskettiin ylä-juoksulta jossa mummola oli aikoinaan.
        Kyllähän minä 3-4vuotiaana tulin tuolta reissulta mummolaan sekä ELVISTELIN, koska OLIN NIIN ISO TYTTÖ, että PÄÄSIN KOSKEN LASKUUN MUKAAN!
        Setä lapset ei vaikka he oli minua ISOMPIA!
        Tuo setä sano mulle kerran : Anna selekään niin lopettaa piruamisen!
        He asu siinä Kukkolan vanhassa talossa. Horsmilla vedettiin pitkin kinttuja siskonsa kanssa. Setä seiso portailla sano : Opit saatana piruamaan!
        Heidän äiti ei ole yhdenvertainen minun vanhempien kanssa. He syrjii minun setää sekä hänen kautta myös minua. Ei minulla hänen kanssa ole riitaa, mutta en astu taloon jossa oma perhe kaltoinkohtelee sekä syrjii omaa isää ja hänen kautta minua!

        Saatanan PIILO KOMMUNISTIT EI JAKELE MITÄÄN PERINTÖJÄ TÄSSÄ KUNNASSA EIVÄTKÄ EDES MYY MITÄÄN, koska olette asianne sille mallille ajaneet että MAKSATTE JOKA SAATAN SENTIN MINKÄ OLETTE VIENEET!
        Korot maksetaan myös, koska tämmösiä ei ole SOVITTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanan PIILO KOMMUNISTIT EI JAKELE MITÄÄN PERINTÖJÄ TÄSSÄ KUNNASSA EIVÄTKÄ EDES MYY MITÄÄN, koska olette asianne sille mallille ajaneet että MAKSATTE JOKA SAATAN SENTIN MINKÄ OLETTE VIENEET!
        Korot maksetaan myös, koska tämmösiä ei ole SOVITTU!

        Sillä mielin olette pitäneet hauskaa, että VELAN MAKSU ON TULEVASSA YHTEINEN HAUSKA SEKÄ ILOINEN ASIA!

        Suomen valtiolta kyllä porukkaa löytyy ja NATOLTA saadaan lisää porukkaa avuksi.
        Saamelaiset voi kerrankin katsoa PEILIIN ja kysyä peililtä : Kuka on menettänyt ja mitä?
        SäKä on oikea ONNEN POTKU, koska siellä lymyää tosi piilo kommunistit jotka valehtelee päin naamaa miten he ovat kärsineet!

        Minun en ole KÄRSIMYKSISTÄ vielä edes maininnut mitään, mutta KAVERIA EI AUTETA ja AINUT YSTÄVÄ ON KUOLLUT YSTÄVÄ, mutta minun YSTÄVÄT EI KYLLÄ AUTA EDES SUKULAISIAAN!
        He suuttu teille jo elossa ollessa, koska te ette uskoneet mitään vaan väititte kokoajan ” KYLLÄ ME TIEDETÄÄN!”
        Aika heikkoa on ollut kyllä tieto jos näin paljon PIILO KOMMUNISTEJA LÖYTYY INARIN KUNNASTA!
        Utsjoen kunnalle on tarjottu, mutta ei kelvannut KOMMUNISTI töihin vaan mielummin PALKKASIVAT PIILO KOMMUNISTIN SINNEKKIN TÖIHIN!

        Putin on kyllä SUURESSA ARVOSSA SUOMESSA!
        KÄRNÄKIN OIKEIN PÄÄSI RAUTAVAARAN RAUTAISEKSI KUNNANJOHTAKSI JOTA NIMITTELEE SAMOAKSI! Ettei vaan olis joku espoolaisten slangi sana sanasta SAMOVAARI jolla keittelevät teetä!

        Espoossahan tunnetusti syödään HAMPPAREITA ja RANUJA sekä vedetään koksua sekä benzoo!
        Ivalossa syödään hampurilaisia ja ranskalaisia perunoita sekä juodaan KOSSUA KOLALLA, mutta juoman oikea nimi on KOSKENKORVAA COCA COLALLA!

        Olen niin Kommunisti, että minä en pysty edes juomaan Kossu Kolaa vaan alan oksentamaan.
        Ensin oksennan 3tuntia ja sammun vessan pöntölle jota halailen… Jos joku sattuu olemaan paikalla ja tulee sanomaan : Tuu sänkyyn nukkumaan siitä!
        Saatan järkyttyä, koska olen tilanteessa jos olen antanut kaikkeni ja nostan pääni sekä katson niin sanoja näyttää Jumalan lähettämältä Enkeliltä joten minä vastaan: Oota vähän ku minun pitää vielä oksentaa!
        Enkeli lähtee pois ja minä voin nousta rauhassa sekä mennä nukkumaan.
        Kossu Kolat oksensin yksin, mutta juotiin kerran Vallhallaa Vallhallassa niin mulle kävi noin, että luulin nähneeni enkelin joka oli minun ystäväni puoliso.
        Hän sano mulle, että : Oot niin kyllä niin hauska, kun oot kunnolla päissään!

        Ekan kerran olin kotona viimisen exän kanssa. Oltiin kotona viettämässä perhe lauantaita ja se oli menossa kaupasta hakemaan saunakaljoja niin mulla välähti, että viina kauppa on auki. Minä kirjotin kauppalapun ja sanoin : Käväseppä viina kaupassa.
        Aviomies katso kauppalappua ja minua sekä kysy: Ootkos tosissas?
        Minä vastasin: Älä vittu tulukuta vastaan vaan ala painua, ku se menee kohta kiinni!
        Mies lähti viinakauppaan lapun kanssa ja kaivoin kukkarosta rahaa ja kirjoitin penikoille toisen lapun jossa oli lantrinkiä sekä penikoille limut, sipsit sekä karkit!
        Kotona oltiin ja rouva oli juoda brandyä sekä rommia!
        Mies sano, kun tuli kaupasta : Jos rouva tahtoo niin juodaan sitten!
        Brandy pullo oli vedetty ja puolet rommista, kun lähin käymään vessassa. Kyllä minä vessaan pääsin ja kävin kusella, mutta ei ole tietoa mitä tapahtu. Pesin kädet normaalisti ja löysin itseni suihkun nurkasta suihkuverhon ja tangon kanssa. En tiedä mitä perheeni näki, mutta minä näin perheeni joka nauroi ja mies kysy: Miksi sinä sen suihkuverhon ja tangon revit alas?
        Penikat seiso vieressä joten en voinu sanoa : Päissään ilmeisesti horjahdin ja otin tuosta verhosta kiinni niin tieni johti tankoineen päivineen tänne nurkkaan.
        Minä sanoin fiksuna äitinä : Olen menossa suihkuun ja tuo tanko tipahti ja minä jäin tänne alle!
        En ole tuon jälkeen omien penikoiden nähden vetänyt tuommosia kännejä ja sosiaalinen juominenkin on tauolla, mutta kyllä lähen jossain vaiheessa baanalle.
        Ystäväni on Mustiolta soitellut useamman kerran soitellut sekä sanonut : Voisit tulla tänne ottaan meidän kanssa ottaan kaljaa!
        Oon sanonu : Tuun heti kun saadaan nämä kunnia asiat hoidettua loppuun!


      • Anonyymi

        Raasepori on RUOTSIN kielinen kunta ja minun YSTÄVÄT ON YRITTÄJIÄ jotka ovat perineet tai tehneet sukupolven vaihtoja yrityksissään.

        Kyllä minun ystävissä on maa- ja metsätilan omastajiakin ja en edes tiedä mitä he tekevät työkseen, koska me ollaan kioskilla ystävystytty ja puhuttu kaikista asioista avoimesti niin, kuin ystävät tekee!
        Kioskin omistaja rouva kuoli ja minua pyydettiin sinne töihin, mutta en voinut lähteä koska tuli nämä kunnianloukkaus asiat väliin!

        Kunnianloukkaus asiat HOIDETAAN loppuun ja kunnialla lähdetään uusille urille, mutta en rahoitusta olis tarvinnut!
        Ystävät oli luvanneet minulle huoneen jossa voin asua ja käydä siitä töissä. Olisin saanut heiltä autonkin käyttöön, mutta en voinut lähteä koska tekivät kunnianloukkaus rikosilmoituksia.

        Ei mun tarvi hoidella asioita joista olen AVILLE ja VALVIRALLE ilmoituksia tehnyt vaan kyllä Suomen valtio omistaan huolenpitää jos päättäjät ei ymmärrä itse kuntalaisten parasta.

        Kunnioitetaan nyt ja venaillaan niin saadaan kunnia asiat päätökseen!
        Saan rahaa jolla voin ostaa talon tai mökin…
        Äitin voin ottaa mukaan, koska äitihän tykkää tehdä töitä ja sehän voi mennä kioskille töihin.


      • Anonyymi

        Jättää äänestämättä niin ei TARVI olla yhdenvertainen tuollaisten ESKO AHOJEN ja muiden paska läjä naapureiden kanssa!!!

        Kannattaa katsoa mitä äänestäjät puuhaa ja kysyä itseltään ” OLENKO MINÄ PÄIHTEIDEN VÄÄRIN KÄYTTÄJÄ JA SOSIAALIPUMMI?”
        Jos vastaus on KYLLÄ niin ehdottomasti kannattaa mennä EHDOLLE niin saa ÄÄNIÄ!
        Minäkin tein noin ja julkasin vain kuvia joiden kautta ilmotin, että ” Minä en kyllä tämmösiä KOKSU BENZOJEN KÄYTTÄJIÄ HALUA EDUSTAA!!!”

        Minä en kyllä Tasavallan Presidentti Stubbin PÄIHDE ONGELMA ASIOHIN PUUTU ENKÄ OLE PRESIDENTIN VAALEISSAKAAN ÄÄNESTÄNYT!

        Päihdeongelmia ei saada Suomen kokoisessa maassa hoidettua kuntoon niin PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN TÄYTYY TUOLLOIN OLLA ITSEKKIN TUOLLOIN TÖISSÄ JA PÄÄTTÄMÄSSÄ SUOMESSA KANSAN ASIOISTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättää äänestämättä niin ei TARVI olla yhdenvertainen tuollaisten ESKO AHOJEN ja muiden paska läjä naapureiden kanssa!!!

        Kannattaa katsoa mitä äänestäjät puuhaa ja kysyä itseltään ” OLENKO MINÄ PÄIHTEIDEN VÄÄRIN KÄYTTÄJÄ JA SOSIAALIPUMMI?”
        Jos vastaus on KYLLÄ niin ehdottomasti kannattaa mennä EHDOLLE niin saa ÄÄNIÄ!
        Minäkin tein noin ja julkasin vain kuvia joiden kautta ilmotin, että ” Minä en kyllä tämmösiä KOKSU BENZOJEN KÄYTTÄJIÄ HALUA EDUSTAA!!!”

        Minä en kyllä Tasavallan Presidentti Stubbin PÄIHDE ONGELMA ASIOHIN PUUTU ENKÄ OLE PRESIDENTIN VAALEISSAKAAN ÄÄNESTÄNYT!

        Päihdeongelmia ei saada Suomen kokoisessa maassa hoidettua kuntoon niin PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN TÄYTYY TUOLLOIN OLLA ITSEKKIN TUOLLOIN TÖISSÄ JA PÄÄTTÄMÄSSÄ SUOMESSA KANSAN ASIOISTA!

        Mitään yhteiskunnan tukia ei tarvi maksaa heille jotka on PÄIHDEONGELMIEN VUOKSI EDUNVALVONNASSA!

        EDUNVALVONNASSA eletään NORMAALIA ELÄMÄÄ ELI KÄYDÄÄN TÖISSÄ ja edunvalvoja hoitaa laskut ja saat KORTIN jossa rahaa sen verran mitä viikon ruuat maksaa.
        Kyllä tupakkaa ja kahvia voi ostaa, mutta PÄIHTEITÄ EI OSTETA, kun ongelmaa hoidetaan ja käteistä rahaa ei EDUNVALVONNASSA OLLESSA KÄYTETÄ!
        Pullon palautus rahat pystyy tilittämään kortille suoraan myös. Rahat kyllä näkyy viiveellä, mutta nehän on ns seuraavan viikon extraa jolla voi käydä kaupasta ostamassa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään yhteiskunnan tukia ei tarvi maksaa heille jotka on PÄIHDEONGELMIEN VUOKSI EDUNVALVONNASSA!

        EDUNVALVONNASSA eletään NORMAALIA ELÄMÄÄ ELI KÄYDÄÄN TÖISSÄ ja edunvalvoja hoitaa laskut ja saat KORTIN jossa rahaa sen verran mitä viikon ruuat maksaa.
        Kyllä tupakkaa ja kahvia voi ostaa, mutta PÄIHTEITÄ EI OSTETA, kun ongelmaa hoidetaan ja käteistä rahaa ei EDUNVALVONNASSA OLLESSA KÄYTETÄ!
        Pullon palautus rahat pystyy tilittämään kortille suoraan myös. Rahat kyllä näkyy viiveellä, mutta nehän on ns seuraavan viikon extraa jolla voi käydä kaupasta ostamassa ruokaa.

        Laskin ihan huvikseen niin tulee säästöjä, kun päihdeongelmaiset laitetaan edunvalvontaan!

        Halvempi asunto/ kimppakämppä niin vuokra on 200-300€ kuussa ja 300€ kuussa ruokaa niin tekee vain 500-600€ kuukaudessa.

        Nykysin päihdeongelmaiset saa asunnon jonka vuokra maksaa noin 500-800€:a ja he saavat vielä 600€:a rahaa jolla ostavat päihteitä ja lopulla ruokaa jos sattuvat muistamaan. Jos eivät muista niin meillä on ilmaista ruokaa mitä voivat ruokajaosta hakea.

        Jos 200-300€ menee edunvalvonnassa asumiseen ja ARKENA hakevat ruokajaosta ÄMPÄRILLÄ päivittäisen ruoka annoksen niin tässähän vois tehdä säästöjä reilusti!
        Viikonloppuna tarvii vain tehdä kotona ruokaa niin sen ruoka rahan vois vähentää 40€:een / viikonloppu ja PERJANTAISIN voisivat saada 2 ylimääräistä kauhallista ruokaa!
        Edunvalvonnassa olevan elämä maksais vain 360-460€ kuukaudessa ja loput jäis yhteiskunnalle SÄÄTÖIKSI!

        Minä vankilassa tein niin, että otin aina pihviä tai muuta lihaa mitä oli jemmaan. Torstaisin ja perjantaisin otin salaattia viikonlopuksi jääkaappiin.
        Viikonloppuna piti lounas tehdä itse joten keräsin pitkin viikkoa ruokaa. Toiset vangit sano mulle, että kyllä niitä saa ottaa kaappiin.
        Viikonloppu tuli ja lounas aika ja ruuat tuotiin vasta iltapäivällä. Kaivoin ne ruuat ja kokkasin lounasta.
        Välillä tein pyttipannua ja välillä lämpimiä voileipiä joissa oli pihvi päällä!
        En oikein tykännyt lauantai makkarasta jota vankilassa oli jatkuasti. Vaihdoin lauantai makkarat kiisseleihin.
        Lähin vankilasta pois niin vaihdoin kaikki voi napit mitä jäi kiisseleihin myös.
        Otin kiisselit matka evääksi ja nuo kiisselit oli ainut jota vankilasta jäin kaipaamaan.
        En ole katsonut että löytyskö niitä netin kautta jostain tukusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskin ihan huvikseen niin tulee säästöjä, kun päihdeongelmaiset laitetaan edunvalvontaan!

        Halvempi asunto/ kimppakämppä niin vuokra on 200-300€ kuussa ja 300€ kuussa ruokaa niin tekee vain 500-600€ kuukaudessa.

        Nykysin päihdeongelmaiset saa asunnon jonka vuokra maksaa noin 500-800€:a ja he saavat vielä 600€:a rahaa jolla ostavat päihteitä ja lopulla ruokaa jos sattuvat muistamaan. Jos eivät muista niin meillä on ilmaista ruokaa mitä voivat ruokajaosta hakea.

        Jos 200-300€ menee edunvalvonnassa asumiseen ja ARKENA hakevat ruokajaosta ÄMPÄRILLÄ päivittäisen ruoka annoksen niin tässähän vois tehdä säästöjä reilusti!
        Viikonloppuna tarvii vain tehdä kotona ruokaa niin sen ruoka rahan vois vähentää 40€:een / viikonloppu ja PERJANTAISIN voisivat saada 2 ylimääräistä kauhallista ruokaa!
        Edunvalvonnassa olevan elämä maksais vain 360-460€ kuukaudessa ja loput jäis yhteiskunnalle SÄÄTÖIKSI!

        Minä vankilassa tein niin, että otin aina pihviä tai muuta lihaa mitä oli jemmaan. Torstaisin ja perjantaisin otin salaattia viikonlopuksi jääkaappiin.
        Viikonloppuna piti lounas tehdä itse joten keräsin pitkin viikkoa ruokaa. Toiset vangit sano mulle, että kyllä niitä saa ottaa kaappiin.
        Viikonloppu tuli ja lounas aika ja ruuat tuotiin vasta iltapäivällä. Kaivoin ne ruuat ja kokkasin lounasta.
        Välillä tein pyttipannua ja välillä lämpimiä voileipiä joissa oli pihvi päällä!
        En oikein tykännyt lauantai makkarasta jota vankilassa oli jatkuasti. Vaihdoin lauantai makkarat kiisseleihin.
        Lähin vankilasta pois niin vaihdoin kaikki voi napit mitä jäi kiisseleihin myös.
        Otin kiisselit matka evääksi ja nuo kiisselit oli ainut jota vankilasta jäin kaipaamaan.
        En ole katsonut että löytyskö niitä netin kautta jostain tukusta!

        En tiedä paljoko tulee säästöjä, mutta noin 1000€ jos työttöminä Kelan tuilla elävät.

        1000 päihdeongelmaiselle tehdään miljoonan euron säästö kuukaudessa, mutta kunnianloukkaukset saa aikaan sen että minä taas valehtelen!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­­y­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jos kirjottasit ruottiksi nii ehkä olis selvempää tekstiä.vai onko lukihäiriö?

      • Anonyymi

        Raasepori är en SVENSKtalande kommun och mina VÄNNER ÄR ENTREPRENÖRER som har ärvt eller bytt generationer i sina företag.

        Ja, bland mina vänner finns ägare av mark och skogsgårdar, och jag vet inte ens vad de gör för jobbet, för vi har blivit vänner i kiosken och pratat öppet om allt, som vänner gör!
        Ägaren till kiosken dog och jag blev ombedd att arbeta där, men jag kunde inte gå eftersom dessa ärekränkningsärenden kom upp!

        Ärekränkningsfrågor kommer att avslutas och vi kommer att starta nya karriärer med ära, men jag behövde ingen finansiering!
        Vänner hade lovat mig ett rum där jag kan bo och gå till jobbet. Jag kunde ha använt en bil från dem, men jag kunde inte lämna eftersom de lämnade in ärekränkningsanmälningar.

        Jag behöver inte ta hand om saker som jag har rapporterat till AVI och VALVIRA om, men finska staten tar hand om beslutsfattarna inte förstår kommunernas bästa.

        Låt oss vara respektfulla nu och låt oss komma ur vägen och vi kommer att få saker gjorda med respekt!
        Jag får pengar som jag kan köpa ett hus eller en stuga med...
        Jag kan ta med min mamma för hon gillar att jobba och hon kan gå till kiosken för att jobba.


    • Anonyymi

      Jeesu
      S oli maailman ensimmäinen kommari ja homppeli.

    • Anonyymi

      Kekkonen sanoi kokoomuksen olevan vaaraksi Suomelle ei muuten maininnut kommunistista mitään tällaista, KEKKONEN suuri valtiomies.

      • Anonyymi

        Me ollaan kommunisteja jotka Petsamon luovutuksen jälkeen Neuvostoliitto luovutti Suomelle, koska oli ottanut sotavangeiksi Petsamossa kaikki suomalaiset.
        30 pakolaista ehti Norjaan ennen, kuin Saksan armeija pakotti kuorma-autojen lavoille ja kuskas kauhealla pakkasella Salmijärveltä Rovaniemelle ensin ja sieltä Ouluun.

        Me ollaan Suomen kommunisteja ja Suomi on hyväksynyt sekä antanut meidän jäädä Suomeen.
        Me ollaan alkuperäisiä kommunisteja Petsamosta.
        Osa meistä on koltansaamelaisia ja osa saamelaisia.

        Me jotka Salmijärvellä oltiin niin me ollaan Ruijan kommunisteja.
        Suomessa on muut kommunistit kielletty, mutta ei koske meidän sukuja jotka olivat jo Petsamoon ehtineet mennä, koska Suomen valtion päättäjät halusi Petsamon liitettävän Suomeen vaikka me kommunistit oltiin jo siellä.


        Muualta Suomesta tuli lisää kommunisteja ja ei he meidän sukuja ole haitanneet, koska Petsamon kommunistit oltiin jo Suomen kansalaisia eli kommunisti suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan kommunisteja jotka Petsamon luovutuksen jälkeen Neuvostoliitto luovutti Suomelle, koska oli ottanut sotavangeiksi Petsamossa kaikki suomalaiset.
        30 pakolaista ehti Norjaan ennen, kuin Saksan armeija pakotti kuorma-autojen lavoille ja kuskas kauhealla pakkasella Salmijärveltä Rovaniemelle ensin ja sieltä Ouluun.

        Me ollaan Suomen kommunisteja ja Suomi on hyväksynyt sekä antanut meidän jäädä Suomeen.
        Me ollaan alkuperäisiä kommunisteja Petsamosta.
        Osa meistä on koltansaamelaisia ja osa saamelaisia.

        Me jotka Salmijärvellä oltiin niin me ollaan Ruijan kommunisteja.
        Suomessa on muut kommunistit kielletty, mutta ei koske meidän sukuja jotka olivat jo Petsamoon ehtineet mennä, koska Suomen valtion päättäjät halusi Petsamon liitettävän Suomeen vaikka me kommunistit oltiin jo siellä.


        Muualta Suomesta tuli lisää kommunisteja ja ei he meidän sukuja ole haitanneet, koska Petsamon kommunistit oltiin jo Suomen kansalaisia eli kommunisti suomalaisia.

        Suomen alkuperäiskansaa me kommunistitkin ollaan, koska minut on 2 kertaa estetty menemään ehdookkaaksi vaaleissa.
        Ensimmäisen kerran olin menossa kansanedustajaksi niin tekivät kunnianloukkaus rikosilmoituksen.
        Toisella kertaa olin menossa Presidentin vaaleihin ehdokkaaksi niin taas kunnianloukkaus rikosilmoituksia.

        Suomen valtion päättäjät on itse antaneet meidän jäädä tänne ja alunperin Suomen valtion päättäjät halusivat Petsamon sekä petsamolaiset Suomeen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe