Postin yt neuvottelut ja irtisanomiset itse aiheutettua

Anonyymi-ap

Posti aikoo poistaa palveluistaan osoitteettomat mainosjakelut ja muut massapostitukset kuten ilmaislehtien jakelun ensi vuoden alusta alkaen.
POSTI aloittaa muutosneuvottelut, joiden arvioidaan johtavan enintään 250 työntekijän vähentämiseen.
Mutta syy on kansalaisten itse aiheuttamaa. He joiden postilaatikoissa ja asunnon ovessa on lappu "Ei mainoksia. Kiitos" syllistyvät työttömyyden lisäämiseen ja valtiontalouden raunioittamiseen, Epäisänmaallista. Moni postilainenkin on sellaisen "Ei mainoksia" kyltin laittanut asuntonsa oveen. Suurta tyhmyyttä sellainen. Typeryyttä.
Poistakaa nyt ihmeessä ne "Ei mainoksia" laput postilaatikoistanne ja asuntojenne ovista. Ehdotan tilalle kylttiä " Mainoksia ja ilmaisjakelupostia otetaan kiitollisuudella vastaan" .
Se muuttaisi markkinatilanteen täysin. Posti joutuisi rekrytoimaan lisää väkeä paperimainosten jakamiseen kun ilmaisjakelun kysyntä lisäänty rajusti. Myös roska-autojen kuljettajia voitaisiin lisätä kuljettamaan valtaisia paperikuormia jätekeskuksiin. Kerrannaisvaikutuksena työllisyys nousisi Suomessa 40000-50000 henkilöllä . Varsin yksinkertaisella tempulla. Poistamalla "Ei mainoksia" laput asuntojen ovista ja postilaatikoista. Mikä suuri vaikutus kansanterveyteen kun mainoksia joutuisi jokainen kantamaan säkkikaupalla kierrätyspisteeseen. Sydän, keuhkot ja lihaksisto vahvistuu. Hyvivointialuiden rahoitus ja henkilöstöongelmat poistuisivat kun parempikuntoiset eivät niin paljoa terveydenhuollon palveluja tarvitse. "Mainoksia tähän postilaatikkoon. Kiitos" . Siinä Suomen pelastussanoma.

1

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai miksei posti vain laitettaisi isoa roskalaatikkoa jakelukeskuksen pihalle, johon postinjakajat voisivat käydä jakelemassa jätelehtiset ilman että niitä pitää kantaa ihmisten koteihin, josta ne viedään taloyhtiön kierrätysastiaan, jonka tyhjentämisen asukkaat maksavat. Näin posti tukisi sekä postinjakajien työllisyyttä että roska-autoyrittäjiä ja heidän työntekijöitään ilman että se täyttää ihmisten koteja jätteellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2958
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2867
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2673
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2522
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2438
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2408
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe