👍 pistää silmään, että joillain on aina tykättynä oma kommentti, onko se edes mahdollista?
Peukku omille jutuille?
26
216
Vastaukset
- Anonyymi
Olen sitä mieltä, että peukku on liian laimea merkki.
Haluaisin antaa omille teksteilleni timantin. 💎
🦄- Anonyymi
Hyvä että edes joku👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että edes joku👍
Ja niin arvasin tämän
- Anonyymi
Timantti itsessään ei loista, se ainoastaan heijastaa kaikkea mikä loistaa jotain.
Siinä mielessä kyllä. Olet timanttinsa ansainnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timantti itsessään ei loista, se ainoastaan heijastaa kaikkea mikä loistaa jotain.
Siinä mielessä kyllä. Olet timanttinsa ansainnut.Ei ole kyse loistosta vaan kovuudesta. Argumentaation tason vahvuudesta.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse loistosta vaan kovuudesta. Argumentaation tason vahvuudesta.
🦄Kuhan et vänkää trollimiehen kanssa lemotuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse loistosta vaan kovuudesta. Argumentaation tason vahvuudesta.
🦄Kovuus ei niistä oikeita tai hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovuus ei niistä oikeita tai hyviä.
Minun mielestäni ne ovat oikeita ja erittäin hyviä. 😁 Sori vain. 😁
🦄
- Anonyymi
Omat jutut ovat aina parhaita 👍.
- Anonyymi
No en minä nyt siitäkään niin tiiä
- Anonyymi
Kyllä, omalla tilillä voi tykätä jokaisesta omasta kommentista ja aloituksesta 😂😂😂
Voi sitä omiakin juttuja tykätä, mutta mä lähinnä käytän sitä jonkun viestin huomioimiseen, jos muuten en vastaa.
Enpä ole kiinnittänyt huomiota.
Miksei kukaan tykkää minun kommenteistani. En edes minä itse ;(
- Anonyymi
👍😁
xLiner - Anonyymi
Äläkä masentele siellä!
xLiner - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mitä minäkö? Se oli vitsi.
No hyvä sitten 😊
xLiner
Itsensä peukuttaminen kuulostaa ihan perverssiltä.
Mutta kyllähän minä omista jutuista tykkään.
Niitä jaksaa lukea uudelleen ja uudelleen, vaikka ei mulla mitään uutta sanottavaa ole.- Anonyymi
En laita åeukkuja... oloinen että niin tytöt uslkkavat omista jujuistaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011408Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463964Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1342454Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin962171Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001814Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18865Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729