Kuntoilu on hyvästä. Kirjoittajalta lähtenyt jo 8 kiloa painoa pois. Saman verran vielä ainakin pitää painoa pudottaa 😃
Juhannus lähestyy. Joko olette aloittaneet kuntoilun?
29
279
Vastaukset
Olen kuntoillut vaikka miten monta vuotta, mutta paino vaan nousee... Taikka ei ainakaan laske.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mene nyt muualle huutelemaan… älä sotke vanhaa enää näihin keskusteluihin…🤬
Juuri näin. Outo hyypiö tuo kiusaaja.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Outo hyypiö tuo kiusaaja.
Jättäisipä jo suden rauhaan. Ihan turhaa kiusaamista.
- Anonyymi
Vain läskit kuntoilevat häpeissään ihroistaan...
hmm hyvä jooh äärimmäisetkin keinot käyttön, silmäsä joku rikka luomen alla: appelsiinimehua siihen laittaaq viskiä en vielä kokeillut, ehtiä... - Anonyymi
2 kiloa max pudottaa mennään taas hyvin rajoilla....mieluummin 2 kg lisää lihasta.
- Anonyymi
Max kunnossa jo nyt vaikea parantaa enää
- Anonyymi
Tipaton säännölliset elämäntavat.
Irroita jalka nivusista, sillä lähtee helposti yksi 15 kiloa kerralla. 😂
- Anonyymi
Juu, pikkuhiljaa. Parissa viikossa noin 200 kilsaa fillarointia takana.
Saanko kysyä tyhmiä?
Ihan sama. Kysyn kumminkin...
Mitä tekemistä on juhannuksella ja kuntoilulla keskenään?
Sanoisin itse, että yhteinen nimittäjä on epätoivoisuus. Mut jokainen saa olla asiasta mitä mieltä haluaa.- Anonyymi
Kuntoilu kannattaa aina. Ei siitä varmaan haittaa ole myöskään suhteen etsinnässä. Juhannuksena on porukkaa liikkeellä tavallista enemmän joten ei varmaan paremmasta kunnosta haittaa ole.
Juhannusaattona sitten ulkoillaan. Hyvässä hapessa, viinan voimalla liikutaan.
Illan raitis ilma ehkäisee aamun krapulan.
Muistan ajan kun ravintolassa sai tupakoida. Aamuisin oli ihan hirveä kohmelo, vaikka olen savuton mies.- Anonyymi
Kuntoilen vuoden ympäri enkä välitä juhannuksesta. Tai no, vapaapäivä on kiva.
- Sheena Ei kehtaa enää painoa tiputtaa, vaivalla rakennettu dadbody saattaa kadota ja tulee pian sixpack vahingossa näkyviin. Ruokoton näky tämän ikäiselle 🙂
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu.. ihan kauhea katastrofa!
Ei parane huolella rakennettua pilata. 😀Kyllä raskauskiloille täytyy antaa niille kuuluva kunnia, vaikka ne "melkein" pelkästä myötätunnosta ovat syntyneetkin 😁, kuka niitä nyt hävittämään kehtais lähteä...ainakaan kokonaan 🙂
E-Lukka kirjoitti:
Kyllä raskauskiloille täytyy antaa niille kuuluva kunnia, vaikka ne "melkein" pelkästä myötätunnosta ovat syntyneetkin 😁, kuka niitä nyt hävittämään kehtais lähteä...ainakaan kokonaan 🙂
Niih.. ja kun suorittaa fyysistä paritanssia, niin ei luut kolise vastakkain. Se on perin ikävä tunne. 😄
- Anonyymi
Marjapensaiden asennus käy kuntoilusta.
Kivinen piha, sellainen 80x40x50 xm kkoinen kivi löytyi juuri siitä paikalta, johon marjapensaan ajattelin istuttaa.
Kivi oli 20cm maanpinnan alla ja lapio siihen kolahti.
Ei sitä sieltä ylös ehjänä saanut, vaikka kuinka ponnistelin.
Tänään sitten porasin kiveen kaksi reikää ja kahdella kiilalla kvi halkesi kahteen palaan.
Suuret on voimat kyseessä, en uskonut, että kivi noin helposti halkeaa... - Anonyymi
tuollainen että niin mitähän ihmettä jotain tyttöjä pää pullahtaa pensaikoidtoi,m kysyin joo kun säin niin mitä teette kunnostamme kaupungin hommiss näitä pensaita.
- Anonyymi
Kuntoilen aina. Ruokahalut on vähän liian hyvät, niitä hillitsen tai huijaan hieman isommalla määrällä vähäkalorista ruokaa, että vatsa tuntuu täydeltä. Kylläisyys pysyy parhaiten ravintorikkaalla ruoalla, riittävällä proteiinilla ja kokojyväviljalla,
En ole aloittanut, jatkan sitä juoksemista, minkä aloitin viime kesänä. En kyllä ole huomannut että se vaikuttaisi painooni millään tavalla, mutta en ole ylipainoinen. Pidän nyt ainakin siitä että juoksun jälkeen voi mennä jääkylmään suihkuun.
- Anonyymi
Eipä mitään odotuksia juhannukselle, korkeintaan käytyä kylässä syrjäseuduilla kotona. Siellä on suuri parvi hyttysiä, jotka tykkäävät hyvästä lihasta :)
🐾- Anonyymi
Kuulostaa laihialaiselta laihdutuskeinolta. Hyttyset syö liikakilot. 😂
- Anonyymi
Jussina saa syödä epäterveellisesti ihan luvan kanssa eikä tarvitse nipottaa. Kuntoilun ja painon pudottamisen ehtii aloittaa Jussin jälkeenkin 😃
- Anonyymi
Ylvi lähestyy kuin Pakkasukko... milloinkas onkaan tuo Talvipäivänseisaus on ennen jussia kuitenkin...
Oikeasti eräs huvittava juttu täällä... todella suuria tiloja maan alla missä voi harrastella... kuin niin jotain väestösuojia... - Anonyymi
En jaksa. Naiset eivät ole sen arvoisia että menee salille chadien pilkattavaksi. Vaikka kuinka treenaisi, se ei tuo menetettyä teinirakkauden kokemusta todeksi eikä korjaa tämän takia totaalisesti pilalle mennyttä elämää.
- Anonyymi
Tuli mieleen että eikös jotain viinirypäleitäkin voi syödä kuin karkkeina, vihreitä ja punaisiakin..l
Toi kuulostaa aika hurjalta 8 kiloa. Jos multa lähtis 8 kiloa, niin aika kauheeta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1031394
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928