https://www.kantodesign.fi/ensimmainen-kuvassa-nakemasi-elain-paljastaa-paljon-persoonastasi/
Kyselee hedonisti :)
🐾
Minkä näet luvassa ensimmisenä?
37
266
Vastaukset
Väistämättä perhosen hahmo, tokana nuo pistävät silmät, joita ajattelin leijonan silmiksi, mutta ovatkin ilmeisesti suden...
Perhosen kuvailu ei osu edes samalle planeetalle, suden kuvaus sen sijaan kolahtaa varsin hyvin jo toteutuneeseen elämään.
Sovitaan siis että susi.- Anonyymi
Susi se oli. Silmät olivat niin läpitunkevat siinä kuvassa. Läheinen ystäväpiiri, tuossa sanotaan. Piirin suuruus jäi mainitsematta. Minulla se on superkapea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Susi se oli. Silmät olivat niin läpitunkevat siinä kuvassa. Läheinen ystäväpiiri, tuossa sanotaan. Piirin suuruus jäi mainitsematta. Minulla se on superkapea.
Näen siinä seuraavaksi tylsänaamaisen laaman, mutta sille ei ole selvitystä. Lähinnä kai sitten olisi kuvaus hevosesta.
🐾
Mä näin perhosen.
Perhonen: ilo keveydestä
Henkilöt, jotka näkevät perhonen Ensinnäkin hedonisteja, jotka nauttivat jokaisesta elämän tarjoamasta pienestä nautinnosta. Juorut ja triviaalit häiritsevät sinua, ja etsit jatkuvasti liikettä ja uudistumista.
Tuskin kukaan näkee muuta.- Anonyymi
Ääh, se oli kyllä kuvassa 🤭
En tiedä miten luotettavia nämä ovat, mutta välttelin joku päivä sitten erästä keskustelutilannetta, etten joutuisi kuuntelemaan äärettömän noloa juoruilua tai mukaan mihinkään sellaiseen.
Minun oli pakko tunnustaa oudon poukkoiluni syy toiselle henkilölle (etten olisi vaikuttanut oudolta), joka onnekseni tunsi ja tiesi saman henkilön :)
🐾 - Anonyymi
Melkein siis hedonistien kokoontumisajot täällä menossa. Vaikea ymmärtää, miksi joku ei näkisi perhosliihotuskuvassa perhosia 🦋😂🦋
🐾 Näin tiikerin vaanimassa, sen jälkeen perhosen. Harmi kun tiikeristä ei mitään selvitetä. Perhosen raidat toi mieleen tiikerin raidat.
https://www.istockphoto.com/fi/valokuva/kuvia-tiikeristä-luonnollisesti-gm1428406848-471904461- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sitten näen hevoisen😁 ja karhun. Eikö ole jännä, en edes löydä noita muita
Näin suden kuten randomille aiemmin kommentoin. Sitten minäkin näin perhosen ja hevosen. Keskellä ylhäällä taustalla on jokin haukan näköinen olio. Se näyttää ihmisen tekemältä piirrokselta tai veistokselta. Jostain syystä siitä tulee mieleen atsteekit tai mayat. Yksi Nazcan linjan eläinsymboli on jokin lintuhahmo muutes.
Anonyymi kirjoitti:
Näin suden kuten randomille aiemmin kommentoin. Sitten minäkin näin perhosen ja hevosen. Keskellä ylhäällä taustalla on jokin haukan näköinen olio. Se näyttää ihmisen tekemältä piirrokselta tai veistokselta. Jostain syystä siitä tulee mieleen atsteekit tai mayat. Yksi Nazcan linjan eläinsymboli on jokin lintuhahmo muutes.
Löysin kauriin poikasen ja sen haukankin mutta vastaukseni yöltä poistettiin. 😒
Anonyymi kirjoitti:
Se haukka on ylhäällä se erottui selkeästi kun löysi kuvasta .😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se haukka on ylhäällä se erottui selkeästi kun löysi kuvasta .😁
Valmennatko mies niitä kuvitteellisia muksuja samoilla harjotteilla?
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinä opetat niitä naisia miehiksi tällein😅
https://youtube.com/shorts/-Q3hSR-AtkI?si=HFf3MU6meUAUvNMJAnonyymi kirjoitti:
Ja sitten käsket opetteleen käyttää niitä bollseja tällein mitkä ne hankkiin.
https://youtube.com/shorts/1MylOraT6BM?si=-eKaMfY529ml-H_H
- Anonyymi
Mä näin ensimmäisenä sen missä ne on kaikki. Sen jälkeen perhosen. Sitten suden. Sitten en oikein jaksanut erotella, kun se eka tuli vaan eteen, missä ne on kaikki. Oli oikeastaan vähän ahdistavakin oloinen olio, kuin sekava kerubi.
- Anonyymi
Perhosen ja suden melko samanaikaisesti. Ehkä perhosen ihan nanosekuntin ennemmin.
Taisinpa nähdä hevosen, aika vahvasti tunki kyllä suden silmät esiin 🤔
- Anonyymi
varmaankin A-kirjaimen?
mutta niin hassu juttu miten nousee Lqambo... kun konetietro näytää...
22.0 - Anonyymi
jos on tosi lämmintä niin minä teen: menee vain sänkyyn makoilemaan
- Anonyymi
En sitten nähnyt ensin mitään noista 😂
Ensin näkyi karhu, sitten susi, sitten hevonen ja viimeiseksi perhonen.- Anonyymi
Itse asiassa, kun tarkemmin muistelen, toisena näkyikin naarasleijona eikä susi.
- Anonyymi
en aavista missä jossain kuvassa ensimmäisenä mutta itse me menen viileämään sänkyynkin makaaman hetkektsi
lämpötilaqn paljon nyt täällä
sisä 27.6 ulko 22.6 Näin gasellin. Sitä ei löytynyt vaihtoehdoista.
Ennen kuin gaselli piirtyi esille, taisin nähdä jotain eroottista.- Anonyymi
2-sentin euron kolikko?
pelaan niin ei heelmäpeli vaan jalokivi-peli issä yhdistää niitä - Anonyymi
NSA?
Mutta niin kannattako mennä tuijottelemaan jotain Tornaodoa, hurrikaania tai ukkosmyrskyäkään voi iskeä salamakin.. Susi: harkintakyky ja uskollisuus
THE susi paljastaa persoonallisuuden, joka nauttii harkinnanvaraisuudesta. Et ole halukas luottamaan helposti, mutta sinulla on läheinen ystäväpiiri, joiden puolesta olet valmis tekemään merkittäviä uhrauksia.
🤗perhonen - susi - hevonen - järjestyksessä tuli tajuntaan.
- Anonyymi
En mä tunnista itse eläintä, sillä näen tarkasti vain sen silmät. Kun katsoin noita vaihtoehtoja, niin kai se susi on, mutta tosiaan vain sen silmät.
- Anonyymi
Siis todellisuudessa mä näen siinä jonkin otuksen, jolla on nuo silmät, valtava kirsu lyhyen kuonon päässä ja neljä sarvea. 😂
- Anonyymi
Oli tosi kova joku salaman pamaus... alkoi menemään nuorisioa ka karsomaan että missähän..
- Anonyymi
Susi, silmät ja hampaat
Leijona...tosin alkuun katsoin, että joku koiperhonen tms...
Hilpeä rillutus, jossa mainitaan koiperhonen muuten. 😄
https://youtu.be/XgYmOtgaRa4?si=cITpM4Rb9ki-zG3w
Toi kuva on varmaan joku sellainen, että miyä siitä haluu nähdä. Joku petomainrn juttu ja mä nään varmaan leijonan, kun oon ylpeä siitä horoskoopistani. 😃
- Anonyymi
Susi ja kuvauskin osui.
- Anonyymi
Perhosen siivet ja suden katse. :D
Perhonen
Ensinnäkin hedonisteja, jotka nauttivat jokaisesta elämän tarjoamasta pienestä nautinnosta.
Juorut ja triviaalit pitkästyttävät sinua, ja etsit jatkuvasti liikettä ja uudistumista.
Susi
paljastaa persoonallisuuden, joka nauttii harkinnanvaraisuudesta. Et ole halukas luottamaan helposti, mutta sinulla on läheinen ystäväpiiri, joiden puolesta olet valmis tekemään merkittäviä uhrauksia.
Mä. - Anonyymi
Olisin kaikkein kiitollisin ja onnellisin jos, minun pankki, ohjelmaani ilmestyisi erittäin iso määrä osinkoja maksavia yhtiöitä, 😇😇 ei, se ole todellakaan paljon vaadittu, siltikään, 😇😇 N
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12468Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3691783Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481161- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709