Kiusaamisketju!

Anonyymi-ap

Tehdään nyt oikein kunnon haukkumisketju, jossa saa haukkua ketä lystää ja pahimmat vihantunteet poistuvat.

Myös itseään ja törttöilyjään saa arvostella. Minä aloitan.

Simiti, vtun aivovammainen sekopää ajoi viritetyllä katumönkijällä (55hv) täysillä päin kiveä.
Se saakelin pöljä ei laittanut edes kypärän hihnaa kiinni ja kypärä lensikin päästä ennen kohtaamista kiven kanssa.

Nyt se junttipelle on työkyvytön ja aivovammainen siihen liittyviin oheisvammaisuuksineen.

Jos joku teistä keksii aikakoneen, niin ilmoittakaa heti! En minä tällaista eloa tilannut! Mutta oma vika.

>simiti<

45

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosta se on. Mönkijän mäkin hommaisin, mutta aina tulee mieleen, miten kävi simitin. Mä oon kyllästynyt tosiaan tohon Bemariin. Mitä mä sinkkuna sellasella teen. Ja juu, ei sillä saa naisia.

      Mutta tosiaan mitä oon töppäilly. Niin kaatunu pyörällä ja pää osunu kauheella voimalla katuun, eikä tietenkään kypärää päässä. Ja toinen, pudonnut selälleen betonilattialle ja nikama murtunut. Mutta tosiaan jatketaan ja käydään vielä töissä ja nyt vielä opiskellaan, jossa mitään järkeä, mutta ainakin selvitellään 50 v kriisiä. Nyt jatkaan esseetä oman suvun kasvatushistoriasta, osalle ryhmästä toi oli no no, ja sai kirjata muuten. Mä ite neuvottelin voinko kirjoittaa ja päätettiin että kirjotan kaiken auki vaan, toimii sitten varottavana esimerkkinä. Ei ne asiat vaikenemalla parane. Sehän nähtiin jo maailman sodan jälkeen. Mutta tosiaan esseen pariin, poistun täältä hetkeksi.

      • Anonyymi

        Totta turiset. Olkoon virheet opetuksesi muille. Ei aihe pilkata, kuten nykyisin monesti tehdään.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Alle 35v naiset näyttää nykyään lapsilta ei ennen noin ole ollut maailma on tullut kummalliseksi alle 40v naiset näyttää lapsilta

      • Anonyymi

        Ööh. Siis kumpi? Alle 35, vai alle 40?


      • Anonyymi

        Joo ja kuoltiin pois 55-vuotiaina. Mikäköhän siinä oli?


    • Anonyymi

      Isäsi on kelvoton runkkari-pelle-hermanni :)

      Sukusi kuoli ennen sSinua1

    • Anonyymi

      Olet häpeäksi Maailmankaikkeudelle, Jumalakin kakkii naamallesi... ja pieree..

    • Anonyymi

      Olet maapallon syöpä, kuin Jupiter-planeetan myrskypiste.

      • Anonyymi

        Icken mukkaan Saturnuksen pohjoisnapa (mikä on sopivasti kuusikulmio, by the way) on itse Jumalan arkkivihollisen koti jossa se lymyilee. Matelija-alien siis. Saturnuksen renkaista lähetetään signaaleja Maan Kuuhun, josta signaaleja kanavoidaan Maahan... Miten niin Icke on hullu :)? Valahti maailmaneliitillä sentään pökäleet housuihinsa kun kokivat hänen ideologiansa uhkakseen ja vaiensivat hänet. Eivät ole sentään vielä lopullisesti likvidoineet ;D.


    • Ei ole vihaa sisälläni ja annan anteeksi niille, jotka ovat minua vastaan rikkoneet.
      Olen tässä maailmassa vitun nysvö.

      • Siis anteeksianto taattu..? Oih, sepä mukavaa tietää.

        Elikkä.. rikon nyt sitten tahallani sinua vastaan..
        Alan meinaan kehumaan sinua.

        Sinusta virtaa niin hyvä ja tasapainoinen aura, että melkein pahaa tekee.. tai siis tykkään, mutta niin paljon että melkein sattuu. Harvoin törmää ihmiseen jonka on noin saamarin hyvä olla ihtenään ja elämässään. Saan sinusta mahtavat vibat ja sinun harmiksesi ne eivät ole eroottisia.. :)
        Olet kyllä hitsin nössö, mutta ihan parhainta laatua.

        Ei me nyt niin paljoa olla tekemisissä oltu, että tuntisin oikeasti sinua, mutta tälläisen tunteen sinusta saan. Ai niin .. tää oli haukkumisketju.. hau,hau!


      • Muista että välillä pitää olla itsekäs ja jopa töykeäkin maailmaa kohtaan. Liian suloiset kissimirrit kylmä ja kova maailma popsii välipalaksi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Siis anteeksianto taattu..? Oih, sepä mukavaa tietää.

        Elikkä.. rikon nyt sitten tahallani sinua vastaan..
        Alan meinaan kehumaan sinua.

        Sinusta virtaa niin hyvä ja tasapainoinen aura, että melkein pahaa tekee.. tai siis tykkään, mutta niin paljon että melkein sattuu. Harvoin törmää ihmiseen jonka on noin saamarin hyvä olla ihtenään ja elämässään. Saan sinusta mahtavat vibat ja sinun harmiksesi ne eivät ole eroottisia.. :)
        Olet kyllä hitsin nössö, mutta ihan parhainta laatua.

        Ei me nyt niin paljoa olla tekemisissä oltu, että tuntisin oikeasti sinua, mutta tälläisen tunteen sinusta saan. Ai niin .. tää oli haukkumisketju.. hau,hau!

        Pirpana hyvä.

        Olen yllättynyt huomiostasi ja se lämmittää mieltäni.
        Kun kehut noin, olet rohkaissut minua ilmaisemaan lempeyttä tällä palstalla.

        Jos "mahtavat vibat" aiheuttavat sinulle sarjaorgasmeja, ilmoitathan minulle.

        Koskaan en ole ollut hyvä panomies, vaikka osaan rakastaa.


      • Gattino kirjoitti:

        Pirpana hyvä.

        Olen yllättynyt huomiostasi ja se lämmittää mieltäni.
        Kun kehut noin, olet rohkaissut minua ilmaisemaan lempeyttä tällä palstalla.

        Jos "mahtavat vibat" aiheuttavat sinulle sarjaorgasmeja, ilmoitathan minulle.

        Koskaan en ole ollut hyvä panomies, vaikka osaan rakastaa.

        Hä-hää! Repesin antamallesi huomionosoitukselle.

        Syvimmin pahoitellen joudun toteamaan että saamani sarjaorgasmit kuuluvat toiselle palstalaiselle.

        Mutta jos erottinen ajatusmaailmani pyörähtää joskus häpellisesti muihin palstalaisiin (mitä epäilen vahvasti) lupaan pitää sinut mielessä.

        Tunnetusti olen heikkona kiltteihin ja kunnollisiin..


    • Simiti.. nyt tuli sellaista tekstiä, että oksat pois.

      Sä olet oikein hyvä tyyppi just aivovammoinesi päivinesi. Joskus kovin karu ja hurjistut, mutta sinulla on pohjimmiltasi suuri ja ihana sydän.

      Karski ulosantisi saattaa hämätä joitakin, mutta ei minua. Olet lämmin ja rakastettava persoona. Hyvä läheisillesi.

      Ja juu et tilannut aivovammaasi ja silti sen sait kaikkine vaivoinensa. Kuitenkin isäsi sanoin.. "Et voi aina vedota aivovammaasi".
      Et myöskään voi piiloitella aivovammasi takana koko loppuelämääsi.

      Sulle on kortit jaettu noin ja sillä hyvä. Paskat kortit toki, mutta luulen että sulla saattaa olla vielä ässä hihassa. Tai pari.

      Mut juu.. et olisi sä ilman aivovammaasi. Ja sä olet hyvä sä. Ai niin, tämä oli haukkumisketju.. hau,hau!

      • No nyt. Hiton pirpana sä näät niin mun lävikseni. Toki välillä kokeilen aiheuttaa hämmennystä. Mutta olet oikeassa siinä, että pohjanmaalaisena isotteleb kovasti, mutta aina pidän heikoimman puolta.

        Kirjoitukseni palstalla eivät siis aina kohtaa oikean elämän kanssa. Ja tuosta hau, hausta tuli mieleen surullinen tarina elossani.

        Kun erosin lapsen äidistä. Koira ryhtyi syyttämään minua lauman hajoamisesta ja puri minua.

        Eläinlääkärin suosituksesta vein sen lopetattavaksi.

        Mokoma aavisti hetkensä tulleen ja jouduin väkisin kantamaan sen autoon.

        Eläinlääkärisä ensin antoi rauhoituspiikin ja minä rapsutin koiraa. Lopulta koira nukahti ja lekuri laittoi myrkytyspiikin.

        Se oli inhimmilen lähtö koiralle. Olisinhan voinut suuttuneena hakatakkin sen kuoliaaksi.

        Toki olisin siinä tapauksessa saanut itsekin huomattavia vammoja.

        >simiti<


      • TJS76 kirjoitti:

        No nyt. Hiton pirpana sä näät niin mun lävikseni. Toki välillä kokeilen aiheuttaa hämmennystä. Mutta olet oikeassa siinä, että pohjanmaalaisena isotteleb kovasti, mutta aina pidän heikoimman puolta.

        Kirjoitukseni palstalla eivät siis aina kohtaa oikean elämän kanssa. Ja tuosta hau, hausta tuli mieleen surullinen tarina elossani.

        Kun erosin lapsen äidistä. Koira ryhtyi syyttämään minua lauman hajoamisesta ja puri minua.

        Eläinlääkärin suosituksesta vein sen lopetattavaksi.

        Mokoma aavisti hetkensä tulleen ja jouduin väkisin kantamaan sen autoon.

        Eläinlääkärisä ensin antoi rauhoituspiikin ja minä rapsutin koiraa. Lopulta koira nukahti ja lekuri laittoi myrkytyspiikin.

        Se oli inhimmilen lähtö koiralle. Olisinhan voinut suuttuneena hakatakkin sen kuoliaaksi.

        Toki olisin siinä tapauksessa saanut itsekin huomattavia vammoja.

        >simiti<

        Surullinen tarina elävästä elämästä. Mutta ymmärtääkseni osasit toimia oikein. Joskus asiat ovat vaikeita hyväksyä ja totuutta pitää osata katsoa silmiin.

        Nyt kirjoita salasanasi wc:n peiliin, niin et unohda. Meidän on mukavampaa jutella kanssasi kun olet rekkuna.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Surullinen tarina elävästä elämästä. Mutta ymmärtääkseni osasit toimia oikein. Joskus asiat ovat vaikeita hyväksyä ja totuutta pitää osata katsoa silmiin.

        Nyt kirjoita salasanasi wc:n peiliin, niin et unohda. Meidän on mukavampaa jutella kanssasi kun olet rekkuna.

        Mikä hemmetin WC peili? Jos tarkoitit vessan kaappia niin unohda

        Mulla on muistitaulu ja teen ostollistoja. Olen sopeutunut aivovammani hurjuuteen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hemmetin WC peili? Jos tarkoitit vessan kaappia niin unohda

        Mulla on muistitaulu ja teen ostollistoja. Olen sopeutunut aivovammani hurjuuteen.

        >simiti<

        Kunhan sanoin .. pahoitteluni .. eip tarvinne suuttua..


    • Meillä jokaisella on omat vammamme. Minä olen mielisairas autismin kirjolla oleva kettu. Harmin paljon sitä miten elämäni on mennyt (koulut sun muut) vaivojeni takia, ja toivoisin että voisin aloittaa alusta. Mutta elämä on.

      • Anonyymi

        "Harmin paljon sitä miten elämäni on mennyt (koulut sun muut) "

        Ei kai se vieläkään ole liian myöhäistä opiskella jos joku erityinen ala kiinnostaa.

        -harmiseikirj-


      • Opiskella tosiaan voi vanhempana, just vaikka avoimessa, niin kuin ylempänä kerroin. Ehkä kasvatustiede voi olla haastava, jos autismiin on taipumusta. Ei se mullakaan ihan kohdalleen osunu, aika keskityshäiriöstä kärsin. Nytkin on kaks työtä työn alla. Kilahti kesken kaiken reflektiopaperon ohjeistus. En tiedä sitten. Oisko joku käsillä tekemisen ala autisti suuntaukselle sopiva. Mä ite oon päätellyt, että haluaisin opettaa vaikka käsityötä. On ehkä helpommin keskittyä, kuin johonkin hyvin abstraktiin. Ja opiskelua tehdään nykyään hyvin paljon etänä, vois olla toisille helpompaa, mutta mulle toi taas vaikeampaa.


      • Elämäsi on koulinut sinusta ihanan ihmisen vastoinkäymisten avulla. Olet varsin ihastuttava omintakeisella tavallasi. Olet herkkä ja tunteva ihminen.
        Joskus aiemmin herkkyytesi aiheutti sinulle ehkä maanvaivaa, mutta alat jo ymmärtämään että se on oikeasti valtava etu. Pystyt tuntemaan asioita tarkemmin ja täälläkin osaat nähdä asioita viiltävän tarkasti.

        Rehellisyytesi ja avoimuutesi ovat mieltäylentävän hienoa. Häpeilemätön oma itsesi tulee kauniisti esiin.

        Olet kuin iki-ihana oma uninalle jonka haluaa pitää lähellään aina.
        Tiesitko, monella aikuisella on lapsuuden rakas uninalle tallessa koko elämänsä ajan.

        On tosi, että sinulle on annettu vastoinkäymisiä ihan riittämiin, mutta olet kasvanut vallan ihastuttavaksi itseksesi juuri niiden myötä. Minä tykkään sinusta.
        😘Saat virtuaalisen lentosuukon.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Elämäsi on koulinut sinusta ihanan ihmisen vastoinkäymisten avulla. Olet varsin ihastuttava omintakeisella tavallasi. Olet herkkä ja tunteva ihminen.
        Joskus aiemmin herkkyytesi aiheutti sinulle ehkä maanvaivaa, mutta alat jo ymmärtämään että se on oikeasti valtava etu. Pystyt tuntemaan asioita tarkemmin ja täälläkin osaat nähdä asioita viiltävän tarkasti.

        Rehellisyytesi ja avoimuutesi ovat mieltäylentävän hienoa. Häpeilemätön oma itsesi tulee kauniisti esiin.

        Olet kuin iki-ihana oma uninalle jonka haluaa pitää lähellään aina.
        Tiesitko, monella aikuisella on lapsuuden rakas uninalle tallessa koko elämänsä ajan.

        On tosi, että sinulle on annettu vastoinkäymisiä ihan riittämiin, mutta olet kasvanut vallan ihastuttavaksi itseksesi juuri niiden myötä. Minä tykkään sinusta.
        😘Saat virtuaalisen lentosuukon.

        Ai niin .. hau,hau!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Elämäsi on koulinut sinusta ihanan ihmisen vastoinkäymisten avulla. Olet varsin ihastuttava omintakeisella tavallasi. Olet herkkä ja tunteva ihminen.
        Joskus aiemmin herkkyytesi aiheutti sinulle ehkä maanvaivaa, mutta alat jo ymmärtämään että se on oikeasti valtava etu. Pystyt tuntemaan asioita tarkemmin ja täälläkin osaat nähdä asioita viiltävän tarkasti.

        Rehellisyytesi ja avoimuutesi ovat mieltäylentävän hienoa. Häpeilemätön oma itsesi tulee kauniisti esiin.

        Olet kuin iki-ihana oma uninalle jonka haluaa pitää lähellään aina.
        Tiesitko, monella aikuisella on lapsuuden rakas uninalle tallessa koko elämänsä ajan.

        On tosi, että sinulle on annettu vastoinkäymisiä ihan riittämiin, mutta olet kasvanut vallan ihastuttavaksi itseksesi juuri niiden myötä. Minä tykkään sinusta.
        😘Saat virtuaalisen lentosuukon.

        Sinä osaat olla ihana. Sanasi saa lämmöntunteen ketun rintaan. Kiitos :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Harmin paljon sitä miten elämäni on mennyt (koulut sun muut) "

        Ei kai se vieläkään ole liian myöhäistä opiskella jos joku erityinen ala kiinnostaa.

        -harmiseikirj-

        Itse asiassa suunnittelen tällä hetkellä erikoistumisopintoja.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sinä osaat olla ihana. Sanasi saa lämmöntunteen ketun rintaan. Kiitos :)

        Sanani ovat aitoja. Kettu on niin sanojeni arvoinen. En kehu suotta. Kaikissa meissä on positiivisia asioita ja silti jaksamme keskittyä vain niihin huonoihin juttuihin.

        En ole yltiöpose, mutta mitäpä muuta tekisin kuin kehuisin kiusaamisketjussa.. :)
        Elämä on täynnä valintoja.


    • Hauhau.

      • Mä vastaan isommin..
        HAU,HAU!!

        Sinua tosin en halua haukkua kun olet ihan oma itsesi. Nostan hattua.. eiku lippistä.. eiku.. eihän mulla ole kuin pipoja talveksi.

        Sä olet just omanlainen luupää.. eli sulla on vahvat elämän arvot ja ihka omat mielipiteet. Sä et kuvia kumartele. Joka aamu sa nouset yhä vahvempana ja itsellisempänä ihmisenä joka selviää aina.
        Olet ihminen jolla toimii sekä sydän, että pää. Vahva ja kaunis persoona. Ja mikä parasta, sä tiedät sen itsekin.
        Ai niin, tämä oli haukkumisketju.. hau,hau!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä vastaan isommin..
        HAU,HAU!!

        Sinua tosin en halua haukkua kun olet ihan oma itsesi. Nostan hattua.. eiku lippistä.. eiku.. eihän mulla ole kuin pipoja talveksi.

        Sä olet just omanlainen luupää.. eli sulla on vahvat elämän arvot ja ihka omat mielipiteet. Sä et kuvia kumartele. Joka aamu sa nouset yhä vahvempana ja itsellisempänä ihmisenä joka selviää aina.
        Olet ihminen jolla toimii sekä sydän, että pää. Vahva ja kaunis persoona. Ja mikä parasta, sä tiedät sen itsekin.
        Ai niin, tämä oli haukkumisketju.. hau,hau!

        Kiitoksia haukuista. 😅

        Elämä on koulinut minusta vähän muulin, mutta olen huomannut etten enää joudu altavastaajaksi näin muulina. Joten jatkan samaan malliin. 😄🤗

        Elämä on helpompaa, kun ei yritä olla kaikkien mieliksi ja kuuntelee itseään, vaikka se saisi jotkut varpailleen ja vastarintaankin.

        Ihana olet sinäkin tuollaisena kun olet. ❤️


    • Ei nyt kyllä irtoa mitään haukkumisia, ei edes itseni. Tällä hetkellä on niin kiva fiilis, kun poika tuli leiriltä kotiin ja sanoi ensimmäiseksi, että "oli kiva leiri, mutta ehti kyllä koti-ikävä tulla" ja tuli halaamaan ❤️ Äitinä oleminen on kyllä parasta ikinä 🥰

      Sinä olet turhan ankara itsellesi. Elämässä voi sattua ja tapahtua mitä vain jopa silloin, kun yrittää kaikin tavoin toimia varovasti. Ei negatiiviset tunteet tietenkään kiellettyjä ole, mutta sinulla on takuulla elämässä myös paljon hyvää, mistä olla kiitollinen, vaikka oletkin kokenut kovia. Toivottavasti löydät ilon niistä asioista 😊

    • Anonyymi

      Sentä opit edes jotain mu noissa on aina se kiva että tehtyä ei saa tekemättömäksi siksi olisi hyvä osata toimia niin ettei tee mitään sellaista mitä joutus jälkeenpäin katumaan elämä kun on elämistä varten kuolinvuoteellaan kun yleensä kuitenkin katuu niitä asioita mitä jätti tekemättä mu onnea voi kai elämänsä noinkin sössiä

    • Anonyymi

      Olen suklaaholisti, putki päällä.

      xLiner

    • No pyh teìdän kanssa! Ei tule kunnon.haukkuista ilman syytä. Se on toki hyvä. Ilmiö.

      Mutta kun valmistelin ja kehittelin vasta-arguménttejä. Kaikki meni pilalle ja se on sun syy!

      >simiti<

      • Eihän nyt TJS76 >simiti< kukaan halua sotia tai näyttää ikävältä muutenkin vein sen pienenkin ylläpidolle tuo nimimerkin vääntämisestä eteenpäin ihan ylläpidolle, mitä tuolla väsättiin kun pitää puolustaa omaa kunniaan. Haluatko että kumpaa minä käytän näistä nimimerkeistäsi?


    • Anonyymi

      Täällä on myös yksi K.nainen, jatkuvasti tekee aloituksia ja kirjoittaa jollekille M.miehelle. hän on rasittava palstalainen ja onneksi en tunne livessa, on sen verran ällö omien kirjoituksineen 🤮

    • No ei mulla vihaa ole, mutta voisin ilmeisesti kiusata monia sanomalla, että turhaa valitatte elämäänne, tehkää sille jotain. Pää poikkeen sieltä omasta hanurista ja katselkaa mitä voisitte ITSE tehdä, että elämänne olisi parempi, mukavampi jne.

      Saa sitä maristakin, mutta pitää silti yrittää, eikä jäädä vain uhriutumaan ja marista muusta maailmasta. Se muu maailma menee, miten menee, ei se muutu yhden tyypin takia...tyypin on itse muututtava.

      Tälläinen kiusaa monia...😃

      • Anonyymi

        Monella ihmisellä on se että ne valittaa mutta eivät uskalla tehdä muutoksia. Asiasta juuri sanoin yhdelle kaverille kun se kovasti haluaisi tehdä isojakin liikkeitä muuttakseen elämäänsä mutta ei muka ole varaa vaikka on maksettu asunto josta saisi hyvät alkupääomat uuteen elämään. Se laskee liian varman päälle ja kaikki huonoimman toteutuman mukaan niin että sanoo heti "entäs jos..." sille sanoo että anna mennä vaan, kyllä varmasti pärjäät. Todennäköisesti se tulee jatkamaan työssä josta se ei tykkää eläkkeeseen asti, välillä voi vaihtaa toiseen työhön josta siitäkään se ei tykkää jne. Eikä sitä isoa elämänmuutosta koskaan tule.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monella ihmisellä on se että ne valittaa mutta eivät uskalla tehdä muutoksia. Asiasta juuri sanoin yhdelle kaverille kun se kovasti haluaisi tehdä isojakin liikkeitä muuttakseen elämäänsä mutta ei muka ole varaa vaikka on maksettu asunto josta saisi hyvät alkupääomat uuteen elämään. Se laskee liian varman päälle ja kaikki huonoimman toteutuman mukaan niin että sanoo heti "entäs jos..." sille sanoo että anna mennä vaan, kyllä varmasti pärjäät. Todennäköisesti se tulee jatkamaan työssä josta se ei tykkää eläkkeeseen asti, välillä voi vaihtaa toiseen työhön josta siitäkään se ei tykkää jne. Eikä sitä isoa elämänmuutosta koskaan tule.

        -harmiseikirj-

        Joo sama mulla kun sillä, tässä työpaikassa vaan. Pitäs vaan lähtee, tehdä opinnot loppuun kesän aikana ja sitten ostaa karttakeppi ja pitää sen verran tunteja viikossa, että tulee just ja just toimeen, sitten on aikaa tehdä muutakin. Elämä kun vois olla muutakin kuin rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monella ihmisellä on se että ne valittaa mutta eivät uskalla tehdä muutoksia. Asiasta juuri sanoin yhdelle kaverille kun se kovasti haluaisi tehdä isojakin liikkeitä muuttakseen elämäänsä mutta ei muka ole varaa vaikka on maksettu asunto josta saisi hyvät alkupääomat uuteen elämään. Se laskee liian varman päälle ja kaikki huonoimman toteutuman mukaan niin että sanoo heti "entäs jos..." sille sanoo että anna mennä vaan, kyllä varmasti pärjäät. Todennäköisesti se tulee jatkamaan työssä josta se ei tykkää eläkkeeseen asti, välillä voi vaihtaa toiseen työhön josta siitäkään se ei tykkää jne. Eikä sitä isoa elämänmuutosta koskaan tule.

        -harmiseikirj-

        No tätäpä...

        Kun sanot, että tee muutos, tee jotain, niin oot kiusaaja...😄

        Helveetiäkös marisevat alituiseen kaikesta, jos ei uskalla tehdä mitään asialle itse mitään...???

        Mä oon nykyään tuuminut vastaaville jepjep..juujuu...

        Mitäpä siihen enää mitään jos elämä on p.skaa ja vaan kyntää, niin juujuu ja jepjep...sellaista se...😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No tätäpä...

        Kun sanot, että tee muutos, tee jotain, niin oot kiusaaja...😄

        Helveetiäkös marisevat alituiseen kaikesta, jos ei uskalla tehdä mitään asialle itse mitään...???

        Mä oon nykyään tuuminut vastaaville jepjep..juujuu...

        Mitäpä siihen enää mitään jos elämä on p.skaa ja vaan kyntää, niin juujuu ja jepjep...sellaista se...😄

        Niinpä se juuri kun itsestä ne asiat on kiiinni. Itse olen huomannut myös sitä että ihan samat kaverit jotka on tyytymättömiä elämäänsä tuntuvat usein olevan vähän kateellisia sinulle itselle vaikka niillä äkkiä katsoen voisi ajatella menevän elämässä paremmin. Ne ei osaa olla tyytyväisiä siihen mitä niillä itsellä on ja jos joku muu on tyytyväinen vaikka vähemmästäkin eikä marise ne näyttää kokevan että sillä muulla menee paljon paremmin ja sitten sanotaan että "Hyvähän se sinun on kun...", no enpä ole alkanut vastaankaan väittämään, jos minun osa jotakuta kadehdittaa niin siinähän kadehtii :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä se juuri kun itsestä ne asiat on kiiinni. Itse olen huomannut myös sitä että ihan samat kaverit jotka on tyytymättömiä elämäänsä tuntuvat usein olevan vähän kateellisia sinulle itselle vaikka niillä äkkiä katsoen voisi ajatella menevän elämässä paremmin. Ne ei osaa olla tyytyväisiä siihen mitä niillä itsellä on ja jos joku muu on tyytyväinen vaikka vähemmästäkin eikä marise ne näyttää kokevan että sillä muulla menee paljon paremmin ja sitten sanotaan että "Hyvähän se sinun on kun...", no enpä ole alkanut vastaankaan väittämään, jos minun osa jotakuta kadehdittaa niin siinähän kadehtii :D

        -harmiseikirj-

        Oho... Tootta samaa mieltä jostain asiasta! 😳

        (..ja minä myös..🤔 Täytyykö huolestua..)

        xLiner


      • ”Saa sitä maristakin, mutta pitää silti yrittää, eikä jäädä vain uhriutumaan ja marista muusta maailmasta. Se muu maailma menee, miten menee, ei se muutu yhden tyypin takia...tyypin on itse muututtava.

        Tälläinen kiusaa monia...😃”

        Selkeästi kuulostaa xlineriltä eli pasta kiusaaja ja uhriutuu tässä. Siinä se marisee nyt vaikka koko ajan minua on pahoinpidellyt henkisesti . Kai nyt kiusaajasta/kiusaajista pitää varoittaa kun muuten ei osaa muuttua.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18508599/anonyymien-uhriutumisketju#comment-129596527


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä se juuri kun itsestä ne asiat on kiiinni. Itse olen huomannut myös sitä että ihan samat kaverit jotka on tyytymättömiä elämäänsä tuntuvat usein olevan vähän kateellisia sinulle itselle vaikka niillä äkkiä katsoen voisi ajatella menevän elämässä paremmin. Ne ei osaa olla tyytyväisiä siihen mitä niillä itsellä on ja jos joku muu on tyytyväinen vaikka vähemmästäkin eikä marise ne näyttää kokevan että sillä muulla menee paljon paremmin ja sitten sanotaan että "Hyvähän se sinun on kun...", no enpä ole alkanut vastaankaan väittämään, jos minun osa jotakuta kadehdittaa niin siinähän kadehtii :D

        -harmiseikirj-

        Ketään ei tarvitse kadehtia . Minun onni on heidän onni se tulee siitä kun olet onnellinen ja olen onnellinen puolestasi se on empatia. Ja kun tiedämme kaikki olevan ympärillä onnellisia ja heillä on hyvä olla minäkin koen hyväksi oloni kun kukaan ei kadehdi minua ja henkisesti pahoinpitele tekemällä minua huonommaksi kuin olen. Minua aina kehuttu äitinä ja viisaaksi älykkääksi ja kadehtijat täällä sitten pahoinpitelee minua vääntämällä valheita minusta.

        Kertoo minusta hänestä itsestään enemmän ettei ole empatia kykyä ja henkisenpahoinpitelijöiden tunnukset on tässä ja hänen läheiset voi huonosti😂 eikä mikään ihme kun nakertelee niistä valehtelemalla kaikkea seläntakana.

        Sellainen ihminen ei ihme että on sairaan katkera kun on helvetin ympäröimänä

        ”Kiusaamisen ja henkisen väkivallan muodot

        Kiusaaminen ja henkinen väkivalta voi olla esimerkiksi

        nimittelyä,
        irvailua,
        julkista nolaamista,
        perättömien juorujen levittämistä,
        pakottamista,
        porukan ulkopuolelle sulkemista,
        tönimistä jne.
        - Kiusaamisessa ylitetään aina toisen ihmisen henkilökohtaisia rajoja ja pyritään aiheuttamaan kiusatuksi joutuneessa pelkoa, häpeää ja nolostumista, sanoo psykoterapeutti Antti Ryynänen Mehiläisestä.”

        ”- Kiusaajan toiminnan taustalla voi olla mm. heikko itsetunto, mielenterveysongelmia tai kykenemättömyys empatiaan, Ryynänen sanoo.



        https://www.mehilainen.fi/mielenterveys/kiusaaminen-ja-henkinen-vakivalta


        Kannattaa huomioda noin. Minä osaan varoittaa pahoinpitelijästä tuon tottakai aina ja jatkossa esiin niin monta kertaa että ei enää yritä kun omilla teksteillä nolaa itsensä. Tuskin ikinä muuttuu. Se on hänen ihan omat tekstit tuo häpeän itsestään esiin. Eikä vaikka kuinka pyhimystä esittäisin ne katso raahautuu kuin synteinä perässä.

        Leimaa ihan itsensä. Tämän vuoksi en koskaan kosta sanoin vaan minä näytän heidän synnit, koska täällä vain toimii omankäden oikeus lievemmissä tapauksissa jossa ihmiset on oppinut puolustaa siten kiusaajien omat sanat, omat kirjoitukset on iskuja omaan kehoonsa lihasverille. . Hän oman helvettinsä ympärilleen luonnut omilla kirjoituksillaan.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3167
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      2614
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1475
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      341
      1204
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1116
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe