Missä ovat ateistit?

Anonyymi-ap

Ateistit sanovat, että yli puolet väestöstä on ateisteja. Tutkin asiaa ja 97 % kuuluu uskonnolliseen yhdyskuntaan.

Missä ovat ateistit?

18

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin uskonnolliseen yhdyskuntaan? Suurin osa suomalaisista ei edes ole kiinnostunut uskonnosta.

      Omasta päästäsikö tutkit?

      • Anonyymi

        Perhe, sukulaiset ja ystävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhe, sukulaiset ja ystävät.

        Asutko ehkä raamattuvyöhykkeellä?

        En itse tunne yhtään uskovaista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perhe, sukulaiset ja ystävät.

        Minäkin tein tutkimuksen, kun tapasin ateisti ystäväni niin samalla tutkin ateismin rajapinnan prosentt-osuuteen ja luvuksi tuli tasan 100.000%

        Voitko kuvitella!?


    • Anonyymi

      Suomessa kirkkoon kuuluu jotain 64 % suomalaisista. Enkä usko, että kaikki hekään uskovat Jumalaan. Eivät vain ole tulleet eronneeksi.

      Ja lahkot ovat aika pieniä. Helluntailaisiinkin kuuluu vain noin 50 000 henkeä, "jehovia" on alle 20 000.

    • Anonyymi

      3.6 miljoonaa kuuluu kirkkoon
      Heistä ehkä 100 tuhatta on ateisteja.
      Sitten on kirkosta eronneita jotka ovat
      silti uskovia. Vero on vain liian suuri jos on miljoonatulot. Eikä käy kirkossa. Ym

      • Anonyymi

        Nytkö ei vain kiihkouskovaiset olekaan oikeita kristittyjä?

        Ovatko tässä tapauksessa myös tapakristityt oikeita kristittyjä?


      • Anonyymi

        Luulen, että kiihkouskovaisten määrä lasketaan noissa sadoissatuhansissa.
        "Tavallisia" Jumalaan uskovia ehkä "vähän" enemmän.


    • Anonyymi

      Missä ovat ateistit?

      Juomani Sitruunanmakuinen Lasoil sai minut näkemään Jeesuksen

    • Anonyymi

      Kiihkouskovaiset ovat yhtä ymmällään kuin atet

    • Itse olen tutkinut uskovaisia ja heistä vain noin 2% on tosi usikovaisia eli mielisairaita. Loput ovat vain lauman mukana meneviä lampaita kuten esimerkiksi Tasavallan presidentti. Jopa minä, äärimmäinen, positiivinen ateisti jouduin käymään ehtoollisella kun olin korkeassa virassa ja esimiesasemassa. Prikaatin komentaja ei hyväksynyt sitä, että pataljoonan komentaja on poissa valalta ja ampumaleirin iltakirkon ehtoolliselta. Ei siinä auttanut alkaa pullikoimaan vaan piti ottaa kuivaa keksiä kitalakeen ja ällöttävän makeaa viiniä kurkkuun.

    • Anonyymi

      Missä varuskunnassa palvelitte
      pataljoonan komentajana.
      Kiitos isänmaan puolesta.

    • Anonyymi

      Asiallisesti juuri kukaan ei oikeasti usko Jumalaan, koska eihän Joulupukkiinkaan usko kuin hölmöimmät lapset.

    • Anonyymi

      Ateistit elävät rauhassa omaa elämäänsä eivätkä vaahtoa uskostaan turuilla ja toreilla.

    • Anonyymi

      moniko prosentti ihmisistä sanoo olevansa uskovainen , jos saa sillä keinoin jotain etua ?

    • Anonyymi

      Täällähän minä, täällähän minä, mitä sulle kuuluu

      • Anonyymi

        Päissäni kuulen sähinää ja joskus ulisee
        t. avaaja

        Missä ovat ateistit?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe