Istuin lipittämässä kahvia paketti Juhla Mokkaa ja Raamattu pöydällä. Odotin ateistia, joka lupasi uskoa, jos tuon kahvipaketin hänelle. Eipä näkynyt.
Tässä se taas nähtiin, että ateistit osaavat vain valehdella.
Kiteen ABC:llä klo 20
13
246
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aloitus todistus ap:n typeryydestä vai oliko se ilkeää huumoria?
Veikkaan jälkimmäistä. - Anonyymi
Mistä asti kävit Kiteellä?
Vantaalta?- Anonyymi
Pielavedeltä.
Anonyymi kirjoitti:
Pielavedeltä.
Höpsistä, jos olisit käynyt niin olisit huomannut kun ateistikavereiden kanssa istuimme nurkkapöydässä ja ison naurunremakan säestämänä päivittelimme Jeesuksen olemattomuutta. Eipä näkynyt Raamatun ja Juhlamokkapaketin kanssa kulkevaa saarnamiestä siellä. Yritit vain turvautua oletukseen, etten olisi ollut paikalla ja selviäsit valheella tästä.
Extremist_atheist kirjoitti:
Höpsistä, jos olisit käynyt niin olisit huomannut kun ateistikavereiden kanssa istuimme nurkkapöydässä ja ison naurunremakan säestämänä päivittelimme Jeesuksen olemattomuutta. Eipä näkynyt Raamatun ja Juhlamokkapaketin kanssa kulkevaa saarnamiestä siellä. Yritit vain turvautua oletukseen, etten olisi ollut paikalla ja selviäsit valheella tästä.
Olisit voinut käännyttää yhteensä kuusi ateistia kun olisit ostanut ABC:ltä viisi pakettia lisää Juhlamokkaa.
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Olisit voinut käännyttää yhteensä kuusi ateistia kun olisit ostanut ABC:ltä viisi pakettia lisää Juhlamokkaa.
Tuossa se ateistin moraali nähdään! On valmis kääntämään kelkkansa kahvipaketista.
Onneksi rintamalla ei ole ateisteja... Anonyymi kirjoitti:
Tuossa se ateistin moraali nähdään! On valmis kääntämään kelkkansa kahvipaketista.
Onneksi rintamalla ei ole ateisteja...Uskallamme näin sanoa koska saarnamiehen ilmestyminen Kiteen ABC:lle Juhlamokkapaketin kanssa on yhtä todennäköistä kuin Jeesuksen toinen tuleminen (ensimmäisestäkään ei ole mitään todisteita).
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Höpsistä, jos olisit käynyt niin olisit huomannut kun ateistikavereiden kanssa istuimme nurkkapöydässä ja ison naurunremakan säestämänä päivittelimme Jeesuksen olemattomuutta. Eipä näkynyt Raamatun ja Juhlamokkapaketin kanssa kulkevaa saarnamiestä siellä. Yritit vain turvautua oletukseen, etten olisi ollut paikalla ja selviäsit valheella tästä.
Näin vain lestadiolaisen perheen, jossa oli neljä lasta ja vanhemmat.
Sinäkö se olit? Anonyymi kirjoitti:
Näin vain lestadiolaisen perheen, jossa oli neljä lasta ja vanhemmat.
Sinäkö se olit?Sanoinko, että meitä oli yhteensä kuusi? Meistä kuusi oli varmoja, ettei tule paikalle, joten on ihan sama kääntyä, jos kuitenkin sattuisi tulemaan. Kaksi oli kuitenkin epävarmoja ja ajattelivat, että ei saatana jos se Hessu tuleekin paikalle ja joutuu kääntymään kristityksi. He eivät uskaltaneet ottaa sitä riskiä.
Sepityksesi kuudesta lestadiolaisesta oli jälleen hätävalhe. Ei siellä mitään lestadiolaisperhettä ollut illalla.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Sanoinko, että meitä oli yhteensä kuusi? Meistä kuusi oli varmoja, ettei tule paikalle, joten on ihan sama kääntyä, jos kuitenkin sattuisi tulemaan. Kaksi oli kuitenkin epävarmoja ja ajattelivat, että ei saatana jos se Hessu tuleekin paikalle ja joutuu kääntymään kristityksi. He eivät uskaltaneet ottaa sitä riskiä.
Sepityksesi kuudesta lestadiolaisesta oli jälleen hätävalhe. Ei siellä mitään lestadiolaisperhettä ollut illalla.Hätävalhe? Se perhe oli kotoisin Pielavedeltä. Kolme vanhinta poikaa ovat jo maailmalla, mutta neljä nuorinta matkailee vanhempiensa kanssa.
Mallikelpoisia kristittyjä, varsinkin rouva.(liekö taas tiineenä?) Mies on oudon hiljaa tavattaessa. Mikähän sitä vaivaa? Anonyymi kirjoitti:
Hätävalhe? Se perhe oli kotoisin Pielavedeltä. Kolme vanhinta poikaa ovat jo maailmalla, mutta neljä nuorinta matkailee vanhempiensa kanssa.
Mallikelpoisia kristittyjä, varsinkin rouva.(liekö taas tiineenä?) Mies on oudon hiljaa tavattaessa. Mikähän sitä vaivaa?Yrititkö käännyttää perheen hellareiksi?
- Anonyymi
Jeesuskin joi Juhla Mokkaa ilman vettä. Jopa Chuck Norris hävisi hänelle siinä.
- Anonyymi
mutta jeesus tuli paikalle 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439