1 hyvin tuntemasi mies akateeminen ja erittäin varakas mies ja viiniäkin olis ja juttelette korkeastikoulutettua ja syvällisiä keskusteluja ravintolassa jossa muita silmää tekeviä on vai 2 johonkin koppiin tai asuntoon jossa tuntematon seksihullu mies ja tiedät siellä sinua rakastellaan ja naidaan kunnolla ja siellä ei turhia puhuta vaan toimitaan
Nainen kumman valitset
9
281
Vastaukset
- Anonyymi
Tavalliseen luomuun.
- Anonyymi
Koska sulla Välis on ne treffit?
- Anonyymi
Kysyttiinkö tuota eli pysytään aiheessa eli kumpi 1 vai 2
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiinkö tuota eli pysytään aiheessa eli kumpi 1 vai 2
Ei kysytty mutta koska ne on?
- Anonyymi
En ole nainen, mutta ostin yksi päivä maitokaupasta 8%:sen punaviinipullon. Ei se huonoa ollut murekkeen kanssa.
Ja jotta kasvissyöjät eivät suutu, niin siinä oli paljon sieniä ja sipulia. Tokihan ensi kerralla voisin kokeilla MUU-suikaleista. Niissä on enemmän protskuakin, kuin jauhelihassa.
>simiti< - Anonyymi
En kumpaakaan.
- Anonyymi
duke nukem vai adolf hitler?
puutarhahommia kun tekevät maqhtuukohahan johonnkin bioastiaan kaqikka trunkwemalla kai,
kun itse silpunnut aqsiaqpapereita tulee 5täytee3n3 silpusta paperinkeräyslaatikko- Anonyymi
Olisit tehnyt silpusta fat-boyn: jättijätesäkkiin. Toki liukas ja kahisee.
Vilma
Viini ja syvällinen keskustelu maistuisi mullekin.
Kakkosvaihtoehto oli aika karmea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165313
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2212751- 352163
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella392045Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332006Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme91358- 1641282
- 381270
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651257