Oma hölmö tapani saattaa indikoida, että joskus on tylsää. Kun tilaan ruokaa kotiinkuljetuksella (tulee halvemmsksi kuin lähikaupasta haettuna)
Istun toimitusaikana tiukasti ikkunan vieressä.
Siinä hörpin teetä ja olen varmasti joidenkin mielestä se kyttäävä naapuri.
>simiti<
Hölmöin tapanne?
14
185
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella kyttäävällä naapurilla on oma tekosyynsä.
- Anonyymi
Ja toisilla on suuria vaikeuksia ymmärtää lukemaansa.
>simiti<
En tiedä onko edes hölmöin tapani, mutta tuli mieleeni tuosta kyttäämisestä, että seuraan tosi paljon ja usein myös ikkunasta liikennettä ja ihmisiä. Ajatuksiini uppotuneena. Sitten taas jos joku kyttää mua ja mun tekemisiä, niin ärsyynnyn siitä…
Takuuvarmasti joku on joskus miettinyt, että mitä ihmettä tuo seisoo ikkunan ääressä ja kyylää. Takaisinkin on kyylännyt.- Anonyymi
Onko sinulla multinikkimies jokin järjestys millä vedättää näitä jälkeenjääneitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla multinikkimies jokin järjestys millä vedättää näitä jälkeenjääneitä?
Kyllä minä luotan edelleen saman toistoon ja harhojen sävyttämään ikuiseen jankutukseen, toimii hyvin 😂. Terveisin multinikkimies
- Anonyymi
Osaan olla sadistisen ilkeä ärsytettynä ja vieläpä tiedän mistä narusta vetää
- Anonyymi
Onhan se traagista, että on jopa syy siihen ns, jos vähän vinoilee muiden perättömistä pöyristelyistä eli lukittu sillä
- Anonyymi
🤔 Kyllähän meikä hölmöilee, mutta löytyneekö hölmöyksiä noita ihan tavaksi asti...?
No tänne höpöttely on kyllä aika 🙄 - Anonyymi
Ostaa jotain erityistä ruokakaupasta impulssinomaisesti.
Sitten siirtelen valmistamista.
Paras päivä menee. No sittenhän ei tarvitsekaan valmistaa.
Hävettää, hävettää.
Omikset kauhiat.
Vilma Onhan noita hölmöjä tapoja minullakin..
Ensinnäkin ole nk. sarjafriikki..
Eli haluan, että asiat ovat samankaltaisia. Astiani muun muassa ovat sarjaa, kuten pyyhkeeni.. jne.
Hölmöä, mutta tuottaa minulle mielihyvää. Eli minulla ei ole eripari astioita tai tavaroita.
Nytkin ostin itselleni sohvan, jonka jalat olivat väärän väriset. Minäpä petsasin ne sit oikean värisiksi. Yhtenäisyys ja samankaltaisuus viehättää minua. Hölmöä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458690Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472499Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282307- 382262
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1861779- 961775
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221610Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik81066Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61056