Ja mummoni syntymäpäivä ovat SAMA PÄIVÄ.
Kyllä minä olen TAPOJEN MUKAAN JUHLINUT TÄNÄÄN niin MUMMOA niin, kuin MIEHIÄ.
ISÄNI ON MYÖS MIES.
OLEN KUUNNELLUT TÄNÄÄN MINÄ OLEN MIES BIISIÄ
https://youtu.be/fRf9MjIkz40?si=bHI4Ed5dkHwz_QD6
En ollut edes huomannut, että MIESTENPÄIVÄ
2
133
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minun lapset löysivät aikoinaan HEIDÄN UKISTA SEKÄ ISÄSTÄNI LAULUN.
Oltiin Jouluna vanhempieni luona syömässä ja minä sanoin tytölle, että: LAULA UKILLE SE LAULU JOTA LAULOIT KOTONA JA SANOIT MULLE, ETTÄ TÄMÄ ON MEIDÄN UKIN BIISI.
MEILLÄ UKKI SAI HYVÄN JOULULAHJAN VAIKKA ME KAIKKI SÄIKÄHDETTIIN ENSIN, ETTÄ HÄN SUUTTUU.
HÄN SANOI, ETTÄ: TUO ON KYLLÄ NIIN, KUIN MINUSTA TEHTY JA MINÄ LUULIN, ETTÄ OLETTE ITSE KEKSINEET NUO SANAT.
SANOIN : EI TARVINNUT KEKSIÄ, KOSKA JOKU TOINEN MAURI ON ILMEISESTI SAMANLAINEN MIES, KUN SINÄ.
MEILLÄ EI TARVI KUNNIOITA SIIHEN, KUN OTETAAN LAPIO KÄTEEN JA LAPIOIDAAN LUNTA KAINALOT HIESSÄ!- Anonyymi
En ole tehnyt moneen vuoteen lumitöitä, koska EN OLE OLLUT KUNNIALLINEN.
Me tein silloin, kun OLIN VIELÄ KUNNIALLEN, koska KUNNIALLISET EI VALIKOI TÖITÄ VAAN HE TEKEVÄT VALITTAMATTA KAIKKI TYÖT.
EN KYLLÄ ENÄÄ ALA NOIN REIPAAKSI VAAN OLEN TYYTYVÄINEN, KOSKA VOIN SANOA: VITTU OOT KYLLÄ SEKAISIN JOTEN PAINU HULLU HOITOON! KUNNIATTOMAT EI TEE TÖITÄ VAAN YHTEISKUNTA ELÄTTÄÄ KUNNIATTOMAN, KOSKA EI KUNNIATONTA VOI PÄÄSTÄÄ KUNNIALLISTEN IHMISTEN KANSSA TÖIHIN.
Minä vähän CHILLAAN ja mietin samalla, että MISTÄ SAIS HELPOSTI TAAS KUNNIATTOMUUS TUOMIOTA!
Minusta tämä KUNNIATTOMUUS ON NIIN, KUIN MINULLE LUOTU TEHTÄVÄ JA JOS ONNISTUN VAHINGOSSA SAAMAAN KUNNIA NIIN MINÄ KYLLÄ SANON, ETTÄ: TUO ON KYLLÄ TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS JA SYRJINTÄÄ, KOSKA OLEN SENTÄÄN TEHNYT SUUREN TYÖN NIIN PÄÄSEN EROON KILTIN NAISEN SYNDROOMASTA, KOSKA EI OLE KIVA OLLA AINA KILTTI JOKA SANOO, ETTÄ: VITTU EIKÖ TAASKAAN OLE KETÄÄN JOKA SINUN TYÖT TEKEE!
NYT VOIN SANOA JOS EN HALUA TEHDÄ, ETTÄ: JOO KYLLÄ MINÄ TULEN KAVERIKSI KIRKKOON JA KUSEN ALTTARILLE JA JÄTÄN LAPUN JOSSA LUKEE " IME MUNAA JA VEDÄ KÄTEEN! TERVEISIN KUNNIATON KIRKOLLISVERON MAKSAJA"
MINÄ SENTÄÄN YRITIN OLLA KUNNIALLINEN, MUTTA EI KELVANNUT KUNNIANSA LOUKANNEILLE JOTEN EN MINÄ KYLLÄ VIITSI OLLA KUNNOLLA VAAN MIETIN MITÄHÄN PASKAA KUNNIALLISET KAIPAA, KOSKA HEILLE EI KELPAA MIKÄÄN.
EHKÄ SEKSI TRIPPI SAARISELÄN KAPPELIIN JOKA ON KUULEMMA 24/7 AUKI.
EN OLE IKINÄ EDES KÄYNYT JOTEN VOIS KYLLÄ KUNNIATTOMANA PANOSTAJANA KORKATA TUON KIRKOSSA SEKSTAAMISEN.
SE ON KYLLÄ MINUN " KERRAN ELÄMÄSSÄ LISTALLA"
NYT VOIS SENTÄÄN TEHDÄ KERRAN ELÄMÄSSÄ TEMPUN KERRALLA USEAMMAN KERRAN YHDELLÄ KERRALLA!
MIESKIN VOIS OLLA SELLAINEN JOKA EI OLE MIKÄÄN TAVALLINEN ELI MINÄKIN SAISIN SPESIAALI KERRAN ELÄMÄSSÄ KIERROSTA.
Minä olen sentään ehtinyt keräämään vaikka mitä erikoisuuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa23799Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22602
- 61592
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36568VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109426