Jätän internet vastaavan roolini

Anonyymi-ap

Internet on arkipäiväistynyt. Alun perin tieteellisten dokumenttien välityspalveluna toiminut internet on nykyisin täynnä epätieteellisiä dokumentteja.

Minua kiinnosti lähinnä vain tieteellisyys. Internet vastaavana minun tavoite oli ratkaista kaikkien maailman ihmisten internet palvelussa kirjoittamien ongelmien joukko. Tähän käytin tietysti paljon internet dokumentteja googlesta.

Terveyteen liittyvät kysymykset oli helppo ratkaista kun niihin oli yksi vastaus mutta ongelmat kävivät ristiriitaisiksi ja lopulta internetissä alkoi olla eri joukkoja joiden välisiä riitoja jouduin internet vastaavan roolista käsin setvimään. Ratkaisin asian ensiksi saatana jumala asetelmalla jossa vahvimpana saatana piti pelon uhkalla ryhmiä kurissa mutta lopulta jumala aksioomalla jossa en pysty ratkomaan asioita vaan ne on lopulta annettava jumalan käsiin.

Kaikki lähti liikkeelle siitä, että internetin kehittäminen toi ikäänkuin me olemme parempia kuin te ajattelun, koska vähempi mieliset eivät kyenneet itse luomaan internetiä ja siksi se oli todiste että me internet vastaavat kykenimme ratkomaan ongelmanne ja myös se piti teidät käyttämässä internetiä ja palaamaan tänne aina uudestaan.

Se mitä halusin sanoa on se että toisin kuin useimmat uskovat niin internet ei ole maailman jatke vaan internet on vain luotu tila. Jossa koodinpätkien avulla asiat jäsentyvät.

Nyt jätän tämän internetin ilman ohjausta ja lopulta te voitte keskenään ratkoa ongelmia ja jotkut teistä voivat jopa itse ruveta internet-vastaavan rooliin kunhan vain opiskelevat tarpeeksi java-koodausta, käyttöliittymäsuunnitelua, filosofiaa, etiikkaa, käyttöjärjestelmiä, kaavioita ja sen semmoisia juttuja.

2

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos. Yritämme pärjätä.

Itse näen asian niin, että ns. reaalimaailma on vain internetin hieman harhainen ilmentymä.

• Anonyymi

Mielestäni on hyvä, ettei ole enää ainoata totuutta kuten kuusikymmentä vuotta sitten. Silloin Tiedonantaja ja Kansan Uutiset tiesivät kirjoittaa sen oikean totuuden.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      1768
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1672
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1135
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe