Mitä mieltä siitä, että Katri Kulmuni sai törkeitä viestejä miehiltä, jotka lähinnä kirjoittivat pääosin asialliseen sävyyn kehuen hänen rintojensa kokoa? Törkeää vai luonnollinen miehinen reaktio naiskauneuteen, josta ääneen puhumisesta loukkaannutaan nykyään turhankin herkästi?
Katri Kulmuni sai törkyviestejä
19
395
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon sitä mieltä että suljetaan Palanderin kanssa pussauskoppiin viikoksi ja katsotaan mitä on sen jälkeen jäljellä 👌. Kaipa niitä täytyy ruokkia aina välillä.
- Anonyymi
No ei kenenkään kehoa tarvitse kommentoida mitenkään. Voi miettiå itsekseen. Entisenä rintavana tiedån miten inhottavaa on, kun rinnat nostetaan puheenaiheeksi ja tuijotetaan ikään kun ihminen olisi kävelevä rintapari. Ei kovin kivaa.
Ei kivaa niitä viestein arvioidakkaan.
Jasu - Anonyymi
Ap, saisiko sinun munan kokoa tai perseen muotoa arvostella tai kehua julkisesti vaikka FB?
Saisiko vaikka ukot työpaikalla tai homobaarin asiakaskunta keskustella onko perseesi pantavan näköinen ja mitä sille pepulle haluaisi saada tehdä (kysymättä sinulta oletko kiinnostunut itse olemaan osallinen peppusi käyttämiseen)? Saatko ukot taputella lupaa kysymättä tai puristaa housun etumuksesta? Entä mummoikäiset naiset?- Anonyymi
Kerran tulin armeijasta ja jotkut muijat arvosteli mun kiinteää takamusta bussipysäkillä sanomalla, että "hyvä pärse" ja kikatteli päälle. En pannut pahakseni kyseisestä heitosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran tulin armeijasta ja jotkut muijat arvosteli mun kiinteää takamusta bussipysäkillä sanomalla, että "hyvä pärse" ja kikatteli päälle. En pannut pahakseni kyseisestä heitosta!
No, jos ne huutelijat olisi homomiesjoukko tai eläkeläismummojen rollaattorimarssi? Et voi valita itse kuka huutelee, etkä voi valita onko huutelu yksityistä vai julkista sinulle tärkeiden ihmisten silmien alla tapahtuvaa etkä onko huutelu kehuja vai munaasi mitätöivää. Saako ap näillä ehdoilla huudella?
Hyvin harvoin ne julkisesti seksistisesti huutelevat tahot on kohteelle muuta kuin hyvin ällöttäviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on sellainen selkeä ero, että sinä et taatusti kokenut tuota tilannetta uhkavaksi. Jos sen sijaan käännät tuon tilanteen toisin päin, että kolme mieshenkilöä alkaa käyttäytyä noin naista kohtaan, niin se tilanne on potentiaalisesti hyvinkin uhkaava ja sinä et voisi naisena varmuudella tietää miten se tulee etenemään käykö joku käsiksi ja koska. Et tiedä myökään varmuudella miten sun pitäisi reagoida, jotta tilanne ei muutu uhkaavaksi. Jos jätät huomiotta, niin tilanne potentiaalisesti eskaloituu. Jos kiität, tilanne potentiaalisesti eskaloituu. Jos hymyilet, tilanne potentiaalisesti eskaloituu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on sellainen selkeä ero, että sinä et taatusti kokenut tuota tilannetta uhkavaksi. Jos sen sijaan käännät tuon tilanteen toisin päin, että kolme mieshenkilöä alkaa käyttäytyä noin naista kohtaan, niin se tilanne on potentiaalisesti hyvinkin uhkaava ja sinä et voisi naisena varmuudella tietää miten se tulee etenemään käykö joku käsiksi ja koska. Et tiedä myökään varmuudella miten sun pitäisi reagoida, jotta tilanne ei muutu uhkaavaksi. Jos jätät huomiotta, niin tilanne potentiaalisesti eskaloituu. Jos kiität, tilanne potentiaalisesti eskaloituu. Jos hymyilet, tilanne potentiaalisesti eskaloituu.
No sen tähden naisille on tehty kaiken maailman pippurisumutteita ja piippareita, senkin hölmö. Ei niitä ole koristeeksi valmistettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen tähden naisille on tehty kaiken maailman pippurisumutteita ja piippareita, senkin hölmö. Ei niitä ole koristeeksi valmistettu!
Ensinnäkin hyvin harva kantaa Suomessa pippurisumutetta. Lisäksi siinä saisi äkkiä itse syytteen, jos pippurisumutetta alkaa noin vsin suihkutella. Piipparista on hyötyä vain jos joku on tulossa avuksesi. Eikä kumpikaan poista tilanteen pelottavuutta mihinkään, varsinkaan jos vastassa on vieläpä enemmän kuin yksi henkilö.
- Anonyymi
Törkeää ehdottomasti. Mikä pakottava tarve niitä mielipiteitään on jatkuvasti tyrkyttää? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä joku ukko on mun tisseistäni.
- Anonyymi
Miehet on marsista ja naiset venuksesta. Miehen itsetunto pullistuu samaan tahtiin paisuvaisen ka kun joku kehuu sitä ainoota oikeaa rakasta/ eli munaa. Nainen ei koe noin. Nainen kaipaa henkisyyttä,mies pinnallisuutta.🤷♀️
- Anonyymi
Kun ne ei tajuu että on muutakin elämää kun päivittäi vatkattava uloke jalkojen välissä. Kun ne on omien viettien/itsekkyyden orjia. Luulottelee että on hyljeksittyjä/kaltoinkohdelluita,koska naiset ei tule ilolla heidän itsekeskeisiä viettejä tyydyttämäänettä heillä on mukamas jotain niin arvokastatarjottavana mkuin huikea muna oh my gaab😁 .🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne ei tajuu että on muutakin elämää kun päivittäi vatkattava uloke jalkojen välissä. Kun ne on omien viettien/itsekkyyden orjia. Luulottelee että on hyljeksittyjä/kaltoinkohdelluita,koska naiset ei tule ilolla heidän itsekeskeisiä viettejä tyydyttämäänettä heillä on mukamas jotain niin arvokastatarjottavana mkuin huikea muna oh my gaab😁 .🤷♀️
Olen kuullut monesti tämän että jos muna lakkaa toimimasta mies menee kiikkuun. Miten tyhjäpäistä elämää? Miten pikkusieluista.miten minimaalista.🤷♀️
- Anonyymi
Vähän olen arvostellut Petteriä, ihan vaan ilkeydestä. Ei se ainakaan ole hyvin toimittu. Petterin tisseistä en löytänyt aihetta.
Kulmunin kehujat vaikuttavat pervo sediltä. Niille kelpaa kuka tahansa naisjulkkis. Tuon tyyppinen miesten seksuaalisuus on jotenkin sairasta. Oma seksuaalista tyydytystä sillä tietysti haetaan. Ehkä tuntuu sairaan mukavalta katsella kohdetta, kun uskoo tämän lukeneen viestin. Katri Kulmuni on vähän semmoinen pienen talon Sirkka-Liisa Anttila.
- Anonyymi
Pienen ja sievän talon? :) juuh, onhan noissa eroa, vaikka saman asian äärellä olisivat. Miten paljon ulkoisen habituksen sitten pitäisi olla yhtä aatteen kanssa, onkin vähän hakusessa itse kunkin mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienen ja sievän talon? :) juuh, onhan noissa eroa, vaikka saman asian äärellä olisivat. Miten paljon ulkoisen habituksen sitten pitäisi olla yhtä aatteen kanssa, onkin vähän hakusessa itse kunkin mielessä
Olisko kyseessä jopa yksiö, mutta loft tai joku muu myllyrakennus tai hylätty siilo, josta taottu minimaalisia asuntoja elämyksi ja elämänlaatua haaveileville? 🤣
- Anonyymi
aininen silmä on aina larria siicoojan mwekki miwhwllä kysy vikkA cLHALRON hWARONILR.
- Anonyymi
Media nostaa tyhjää keskustaa. Voi voi ..
- Anonyymi
Sai törkyviestejä, jotka olivat asiallisia... Väsynyttä. Täytyy osata trollata paremmin.
xLiner
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535