Kannatteko tappovehkeitä mukananne?

Anonyymi-ap

Raadiossa paheksuttiin heitä, joila on linkkari mukana. Säälittävää.

Itselläni on toki avaimet mukana aina, eikä sitä kyseenalaisteta.
Avaimella voi osaava henkilö katkaista valtumon, tai tuhota aivoja korvan pehmeästä kohdasta

On hölmöä luulla jonkin linkkariin olevan peöottaba.
Käytännössä osaava ihminen tekee vaikka paperiarkista tappavan aseen.

Koskaan ei ole tarvinnut kantaa aseita mukana. Osaan käyttää käsieni lisäksi saatavilla olevia tarvikkeita.
Tokikin yritän aina puhua järkeä. Aina se ei onnistu.

Mutta Timpalle ei vittuilla!
>simi<

21

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puukko mukana kun käyn lenkillä että on edes jotain jos jotain pääse tapahtumaan,puukko on näppärä ja huomaamaton,parempi turvallinen ja hyvä mieli😇

• Anonyymi

Se onkin hyvä. Mulla on autossa lapio pitöskö senkin olla muovia. Eihän sekään ekologinen ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se onkin hyvä. Mulla on autossa lapio pitöskö senkin olla muovia. Eihän sekään ekologinen ole

:

- SDP:n ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunistit -

- On Kantaneet Jo Yli 100vuotta - Sirppiä ja Vasaraa - !

:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:

:

😄😄😄😄😄😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:

:

Voisitko junttipersu pikkukylältä jo lopettaa trollauksen? Tokikin ylläpitokin voidaan haastaa oikeuteen, mikäli sallivat tuollaisten vihapuhe junttilestahuorien jatkaa.

Olet heikoilla ja idiootti. Olet persutrolli ja vieläpä huonoimmasta päästä. Saatko junttiudestasi ja saman viestin lähettämisestä palkkaa?

Jos saat, niin työnantajasi on harvinaisen juntti idiootti. Ei tuollainen paskajuntteus osu kuin tyhmimpiin perusjuntteihin.

Se Harjavallan perusjunttikin luulee olevansa älykäs. No ei ole, vaan tyhmä kuin rikkinäinen saapas. Koskaan ei ole tehnyt oikeaa älykkyystestiä. Ainoastaan jotain nettitestejä, sekä kuvittelee niiden kertovan jotain. Ei kerro.

Itse onnettomuuden jälkeen kävin oikeat testit läpi. Se ei todellakaan onnistuisi millään nettikaavakkeella.

Junttipellet pikkukylillä örisee ja öyhöttää luullen itsestään liikoja. Suomi olisi paljon parempi paikka ilman noita perusjuntteja. Öyh, öyh, öyh, örinää ja lisää velkaa kokkariperusjunttien taholta. Annetaan niille, jotka eivät tarvitse ja otetaan pois niiltä, jotka jo nyt miettivät ruoan ja lääkkeiden välillä.

Idiootimpaa ei voi ollakaan, kuin tik tokista idean saanut junttinuori, joka äänestää oikeistojuntteja samalla tuhoten omaa tulevaisuutta.

Oikeistoa äänestävät juntit ovat 🤮🤮🤮🤮🤮 niitä örkkejä puolustavat trollit ovat vielä astetta oksettavimpia perusjuntteja. Hyi hel...

>simiti<

• Anonyymi

Kynä on riittävä

• Anonyymi

Varautuminen tarkoittaa myös muutakin kuin 72h kotivara

• Anonyymi

Pippurisumutteet ja kovaääniset hälytysäänilaitteet ovat hyödyllisiä. Selkää ei saa kääntää toiselle (EI KOSKAAN) paitsi jos olet varma että pääset myös pakoon. Tarkkaile etäisyyttä kohdehenkilöön ja tämän käsiin. Suojaa pääsi kääntämällä ranteet itseäsi vasten mikäli toisella on teräase käsissään, sillä et halua ranteidesi avautuvan. Pelotteet ovat hyviä eli pelkkä lelupyssykin voi ehkäistä toisen toteuttaman hyökkäyksen.

Aseista ei ota mitään selvää ovatko ne oikeita ja kuinka letaaleja vai eivät. Voit testata katsooko se hörhö bluffisi vai ei. Ja onhan osalla ihmisistä tietysti ihan tosikamat messissä. Luotiliivi saattaa osoittautua yllättävän hyödylliseksi. Eikös tästä ollut jokin uutinenkin kuinka pääkaupunkiseudulla pienet lapset ovat jo sonnustautuneet kuten sotarintamalle olisivat samantien lähdössä? Crazy world...

• Anonyymi

Karu ruma naama on riittänyt tähän saakka.

AV

• Omat nyrkit on aina mukana.

• Anonyymi

Voisiko aloittaja avata sitä radiojuttua, että mitä siellä puhuttiin ja missä hengessä. - cu-

• Anonyymi

Siinä radiojutussa kerrottiin, että hyvin moni kantaa linkkuveistä, tai vastaavaa terä-asetta mukanaan. Ihan itsepuolustus tarkoituksella.

Itse en kanna, mutta mielestäni mennään väärään suuntaan, mikäli osa peloissaan kantaa.

Kerran vein metalliroskispussin roskiin. Jos olisin tullut uhatuksi, niin sillä pussilla olisin helposti vammauttanut ja saanut hyökkääjän tajuttomaksi. Ihan sama mikä vyö olisi ollut. Katutappelussa ei säännöt ole voimassa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä radiojutussa kerrottiin, että hyvin moni kantaa linkkuveistä, tai vastaavaa terä-asetta mukanaan. Ihan itsepuolustus tarkoituksella.

Itse en kanna, mutta mielestäni mennään väärään suuntaan, mikäli osa peloissaan kantaa.

Kerran vein metalliroskispussin roskiin. Jos olisin tullut uhatuksi, niin sillä pussilla olisin helposti vammauttanut ja saanut hyökkääjän tajuttomaksi. Ihan sama mikä vyö olisi ollut. Katutappelussa ei säännöt ole voimassa.

>simiti<

Asenteet näköjään muuttuneet. Ennen muinoin se linkkari taskussa oli käytännön apuväline ja sellaisena se pääasiassa nähtiinkin. Yhtenä arjen työkaluna muiden joukossa ilman ihmettelyjä. Tuo, että jos sitä kantaa suojelutarkoituksessa, niin sitä pitäisi varmaan osata hallitusti käyttääkin sitten, ettei vahingoita vain itseään ja moniko mattimaijameikäläinen on mielestään valmis käyttämään sitä toiseen ihmiseen. Pelkotilaisena voi sählätä pahasti. Poliisin silmissä tilannetta pahentaa, jos linkkari on malliltaan 2000-luvulla suosioon tullutta yhdellä kädellä avattavaa mallia. Nuo eivät siis muuten ole kiellettyjä. - cu-

• Anonyymi

Mä oon haasteista työpaikalla selvinnyt moskalla ja puukolla!
      Katu-uskottavuus kaiken A ja O.

Mies 65

• Anonyymi

Olen ollut baarin järkkärinä ja yhdellä tyypillä oli kaks puukkoa mukana kun tehtiin turvatarkastus.

• Anonyymi

Mjoo

Mulla on aina puhelin mukana, kun astun kadulle.

Ongelma tässä on se, että puhelin on vaarallinen, ja myös haluttu kapine.

Mutta koska puhelin on älylaite, eikä sellaista himoitseva ole, niin syntyy eräänlainen paradoksi.

(naurua)

• Anonyymi

Juu, kädet kulkee aina mukana.

Jasu

• No asunnon avain on tottakai aina mukana, mutta ei mulla ole mitään syytä kantaa minkäänlaista teräasetta mukana.
      Mutta täytyy sanoa, että en paheksu ollenkaan, jos vaikka nainen kantaa linkkuveistä mukanaan ulkona liikkuessaan. Tai pippurisumutetta.

Jos joku käy kiinni, niin on jotain millä puolustaa itseään. No siitäkin varmaan tulisi pahoinpitelysyyte tai syyte tapon yrityksestä. Mutta itse en mitään syytteitä pelkää. Voin mennä vaikka linnaan istumaan siitä hyvästä, että olen pystynyt estää väkivallan uhriksi joutumisen.

• Anonyymi

Rikosoikeudellisesti kannattaa AINA vedota hätävarjeluun. Niin ne paatuneetkin syyllisetkin yrittää kääntää sen tilanteen edukseen, joten miksei itsekin voisi tehdä samoin? Toinen on luuloteltu hätävarjelu eli joudut tilanteeseen missä oletat olevasi hengenvaarassa ja reagoit siihen. Kannattaa muistaa että vastapuoli voi hyvinkin olla paatunut taparikollinen jo ennestään ja jos olet itse puhdas kuin pulmunen niin silloin sua kyllä uskotaan ennemmin kuin sitä, siis jos on sana sanaa vastaan - tilanne. Tuomiot ovat Suomessa hyvin lieviä eli vaikka itse joutuisi tuomituksi niin sen tuomion ankaruus olisi silti nössykän oloinen. Olinhan minä puoli vuotta armeijassa kun suoritin varusmiespalveluksen. Sekin oli käytännössä vankila ja silti selvisin siitä hyväksytysti läpi. Sen olisi pystynyt välttämään väittämällä kapiaisille että olisi syvästi masentunut tai huumeiden orja.

• Anonyymi

Kannattaa naisten varata kättä pidempää, jos ja kun kulkee yksinään. Pippurisumute on tehokas, se sumentaa näköaistin. Valkeakoski muistisssa.

• Anonyymi

Ainahan nämä kaksi nakkipakettia mukana, kyllä näillä henki lähtee isommaltakin mieheltä kun laitetaan mylly päälle.

Ja aseistariisuntaa ei voi tehdä rikkomatta perustuslaillisia oikeuksian :>

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3673
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2382
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2117
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1522
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      283
      1351
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe