Ilmiö ei näytä hiipumisen merkkiä. Aikoinaan jo #metoo-kampanja löi niitä, joita ei olisi mielestäni tarvinnut. Ilmiötä pitää tietyt kansalaisaktivismi-ryhmät yllä, jolla pyritään korostamaan naiset uhreina. Asia näytetään aina yksipuolisesti ja nainen ei itse provosoi tätä mitenkään? en kiellä, etteikö miehet voisi mennä rajan yli, mutta kyllä se aloite tekee nainen omalla käytöksellään, pukeutumisellaan, eleillään jnem
Miehiä leimataan valheellisen syytösten perusteella seksuaalirikollisiksi
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa naisen ei tarvitse vastata omista teoistaan.
Vastuuseen laitetaan aina sopiva mies!
Suomessa nainen on aina kuin holhouksen alainen!
Silti seuraavassa hetkessä todellinen pahantekijä - Anonyymi
ne leimaa jos ei tupakoi ja kaikissa rikoksissa, sitten on pedo ym ja tai pyörittää jotain .. vaikka oikaesti vaan käteen kokko ajan?
- Anonyymi
Suomessa on hyvin kapea alue olla mies
Suomessa jos kaksi miestä on ystäviä saavat he kuulla aina homottelua!
Suomen NAISET ovat Suomen miehet kasvattaneet!
Isät avioerojen kautta ajetaan pois perheensä luota yksin elämään!
Isälle jää vain maksajan rooli!
Vaikka Isä ei tapaa lapsiaan pitää hänen liian suuret elatusmaksut maksaa! - Anonyymi
Naisten käyttäytyminen on mielenkiintoista. Vankiloissa tappajat saa isot kasat fanipostia naisilta.
- Anonyymi
Kyllä ja yhdenkään murhamiehen ei tarvitse vankilasta vapauduttuaan enää ikinä vetää käteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja yhdenkään murhamiehen ei tarvitse vankilasta vapauduttuaan enää ikinä vetää käteen
Kannattaa vähän mainostaa, että on murhamiehiä, niin kohta saa karistella innokkaimpia lahkeista pois .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151