Kerron vitsin illan päätteeksi

Anonyymi-ap

aito-arska, Koskeniemi, MPP, Erkki, Tarja ja Kapi on kokoomuslaisia.
heheheeh. Oikein naurattaa nämä kommunistit. Taas USA heille paha.

Nyt nukkumaan. Olen yötuurissa, aamukuuten saan nukkua, ellei mitään kummosempaa tapahdu, yleensä ei enää näin aamupuolella yötä.
Kierroksen teen kuuden jälkeen ja sitten kotiin puolikahdeksan maissa.
Vaimo laittaa lapset kouluun, ja nuorimmaisen päiväkerhoon. Vaimo lähtee työhönsä 10-11 välillä. Kun minä herään ip:n alussa, haen paiväkerhosta tytön, ja koululaiset tulee omin nokkinensa kotiin.
Siinä ip puuhaillaan, vaimo tulee viiden maissa, minä lähden kohta yövuoroon. Vaimo on ylilääkäri. Minäkin sama alaa.
Nyt nukkumaan.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kerroit meille tärkeää tietoa tulevan päivän tapahtumistasi. Kiitos siitä!

Hieman ihmetytti kyllä, että ennen kuin laitit maata, arvioit aito-arskan, Koskeniemen, MPP:n, Erkin, Tarjan ja Kapin kokoomuslaisiksi. Voihan heistä jokunen kokoomuslainen ollakin, mutta tuskin sentään koko kuusikko.

• Anonyymi
        UUSI

Erkki ja Tarja kokoomuslaisia, ainakin varakkuudeltaan ja 481000 € yksityissuihkaristaan.

• Anonyymi
      UUSI

Taas näet houreunia?

Maalaisliitto.on.ongelma

2024-09-04 10:53:58

Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.
      Mitäs jos Adlercreutz kypsyy teihin? Uutta hallitus mahdollisuutta ei heti tule joten kannattaisi uhosminen jättää vähemmälle.

Maalaisliitto.on.ongelma

2024-09-04 10:53:58

Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.<<

Vai oikein valmistunut 😂

Sirola- , Alkio- , vai Murikka -opistosta?

Mutta kirjoittamaan et oppinut!

P.S.

Miksi muuten aina irvit näitä amiksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3071
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe