aito-arska, Koskeniemi, MPP, Erkki, Tarja ja Kapi on kokoomuslaisia.
heheheeh. Oikein naurattaa nämä kommunistit. Taas USA heille paha.
Nyt nukkumaan. Olen yötuurissa, aamukuuten saan nukkua, ellei mitään kummosempaa tapahdu, yleensä ei enää näin aamupuolella yötä.
Kierroksen teen kuuden jälkeen ja sitten kotiin puolikahdeksan maissa.
Vaimo laittaa lapset kouluun, ja nuorimmaisen päiväkerhoon. Vaimo lähtee työhönsä 10-11 välillä. Kun minä herään ip:n alussa, haen paiväkerhosta tytön, ja koululaiset tulee omin nokkinensa kotiin.
Siinä ip puuhaillaan, vaimo tulee viiden maissa, minä lähden kohta yövuoroon. Vaimo on ylilääkäri. Minäkin sama alaa.
Nyt nukkumaan.
Kerron vitsin illan päätteeksi
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kerroit meille tärkeää tietoa tulevan päivän tapahtumistasi. Kiitos siitä!
Hieman ihmetytti kyllä, että ennen kuin laitit maata, arvioit aito-arskan, Koskeniemen, MPP:n, Erkin, Tarjan ja Kapin kokoomuslaisiksi. Voihan heistä jokunen kokoomuslainen ollakin, mutta tuskin sentään koko kuusikko.- AnonyymiUUSI
Erkki ja Tarja kokoomuslaisia, ainakin varakkuudeltaan ja 481000 € yksityissuihkaristaan.
- AnonyymiUUSI
Taas näet houreunia?
Maalaisliitto.on.ongelma
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.
Mitäs jos Adlercreutz kypsyy teihin? Uutta hallitus mahdollisuutta ei heti tule joten kannattaisi uhosminen jättää vähemmälle.
Maalaisliitto.on.ongelma
2024-09-04 10:53:58
Älä valehtele. Olen valmistunut 1996 ja suorittanut virkamies Ruotsin mikä oli opinto-ohjelmassa jo ennen Lipposen pääninisteriyttä.<<
Vai oikein valmistunut 😂
Sirola- , Alkio- , vai Murikka -opistosta?
Mutta kirjoittamaan et oppinut!
P.S.
Miksi muuten aina irvit näitä amiksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207