Entinen pöytäkoneeni lopetti toimintansa. Jostain syystä luulin että sökö mikä sökö. En vienyt sitä korjattavaksi.
Tilasin uuden tiekkarin. Onhan tää nopeampi kuin se jo 13v. palvellut. Nyt saa vaan joka viestillä poistaa tarpeettomia mainoksia.
Enemmän tietokoneasioista perillä oleva naapuri sanoo; et voi niille mitään, he ovat ostaneet mainospaikkansa.
Jotenkin vaikeammaksi netissä kirjoittelu on kääntynyt.
. nimim. vanha gubbe.
Koneenkäyttö jotenkin tökkii nyt enemmän
15
229
Vastaukset
- Anonyymi
Asetuksissa voi määritellä Googlen mainokset.
Minulla on uusin ohjelmisto, olen poistanut kaikki kolmannen tahon evästeet ja rajoittanut Googlen mainokset.
Tähän suomi24 sivulle ei tule ainoatakaan mainosta!
Mene siis asetuksiin, tai pyydä joku joka tuntee ja tietää kuinka mainoksista pääsee eroon.
Turhia mainoksia.
Näen vain sivupalkin tilalla Suomi 25 viihteen otsikoita ja vasemmalla Valikon.
Evästeet hylkää kaikki!- Anonyymi
Eliaana kirjoitti:
Samoin, pojanpoika laittoi mainosten estot koneelleni, ei tule yhtäkään.
Voi kun osaiskin poistaa. Neuvokaa joku hyvä ihminen miten se tehdään? Maksoin mukagurulle monta kymppiä. Mainokset vähenivät hiukan mutta eivät loppuneet.
. se tökkimisestä kärsivä kaveri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun osaiskin poistaa. Neuvokaa joku hyvä ihminen miten se tehdään? Maksoin mukagurulle monta kymppiä. Mainokset vähenivät hiukan mutta eivät loppuneet.
. se tökkimisestä kärsivä kaveri.Eikö sinulla ole jotain nuorempaa tyåuttavaa joka voisi auttaa ne osa parhaiten sellaiset asiat
- Anonyymi
Se on aina opettelemista niiden uusien koneiden kanssa koska on niin kauan tottunut siihen samaan. Itse osti; pari vuotta sitten uuden läppärin erikois käyttöön siis vaan yhden asiaan käyttöön , ja niillä muilla vanhemmilla sitten. Muut asiat . Kyllästyin ; viikossa koko kapistuksen , sen jälkeen en ole siihen koskemutkaan , kun on vanhempi niin ei tunnu hyvältä vaihdella niihin uudempiin . Sitä yrittää pysyä mukana kaikissa muutoksissa ja lopulta kyllästyy .
- Anonyymi
Joo, ei vanha koira kaikkia kotkotuksia ala enää.
- Anonyymi
Käsikaasua isommalle ja housun halkiota suuremmalle, nii alkaa pelittään!
Mikäköhän siinä on, että joitakin häiritsee mainokset, kun taas toisia ei.
Itse kuulun siihen joukkoon, joita ne ei häiritse tippaakaan. Ovatpahan vain piristäviä väriläikkiä. Ei silmäni juutu niitä koskaan tarkkailemaan, että mitä niissä mainostetaan. Sivusilmällä vain näen siinä jotain värikästä olevan.- Anonyymi
Asenna Adblock -ohjelma, mainokset loppuvat.
- Anonyymi
Älä asenna, sillä sitten loppuvat esim. Temun mainokset halvoista tena-vaipoista!
T. Siiri Sysmästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä asenna, sillä sitten loppuvat esim. Temun mainokset halvoista tena-vaipoista!
T. Siiri Sysmästä.Temun mainokset saakin jäädä pimentoon, ei rahaa enää Kiinaan !
- Anonyymi
Kiitos viestistäsi Adblock ohjelma-asiassa. Luulin, etten mie vanha mies tarvitte tiekkaria lainkaan. Esim Googlesta voi kysyä sen mielipidettä monesta asiasta.
Monet kaltaiseni vanhat sanovat; en ikinä hanki sitä rakkinetta.
Ka niin johnei ole aukkoja tiedoissa. Joka viikko uutta kysyttävää suorastaan vyöryy tietoisuuteemme. miestapaus 86v.
- Anonyymi
Se on Tenu!
- Anonyymi
Kun W 7 Pro ei nää päivitetty Chrome selaimella siirryin täysin tabletteihin joita käytössä nyt 5 joista 2 vanhempaa surffailua varten enää helppoja ja muut uudempia verkko ostoja pankkia yms tärkeätä varten.
Ne 2s10v vanhaa ovat eniten käytössä akku äiti kestä kuin puolet alunperin Joan oli jopa 13t. Uudemmat eivät kestä akut heikompia sama merkki.
Vanhojen käytettävyys hyvä ja helppoa. Uudemmat käyttis huonompi. - Anonyymi
Minulla on yksi tabletti , Applen i pad pro, loistava 8 vuotta vanha laite. En tarvitse muita, miks pitäis olla monta. Käytän todella paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350