Yxärin surma: uhka vai mahdollisuus?

Anonyymi-ap

Palstalla on joku, joka toivoo ettei minua olisi. 😞

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19117000/miksei-mies-halua-tavata#comment-138065137

Tiedän että mielipiteet minusta ovat polarisoituneet.

Mieheni rakastaa minua ja on sitä mieltä, että olen herttainen. Hänen mielestään minulla on kauniit silmät. On myös muutamia muita ominaisuuksia, joiden vuoksi hän pitää minusta. Myönnettäköön, että minua täytyy opetella käsittelemään tietyllä tavalla, mutta kun sen osaa, kaikki on helppoa kuin heinänteko. Sen jälkeen loogisuus on pettämätöntä.

Minussa on lukuisia ärsyttäviä piirteitä, joille en aio tehdä yhtään mitään, koska niillä on funktionsa. Pahoittelut. 😁

Minussa on joitakin ärsyttäviä piirteitä, joista pyrin eroon, koska niille ei ole funktiota. Prosessi on kesken.

Mutta entäs te muut? Eikö tämä palsta menettäisi säkenöivän feministin, jos minä riistäisin hengen itseltäni?!

Teksti sisältää paitsi mustaa huumoria myös ärtyneisyyttä ihmisiä kohtaan, jotka eivät osaa hakea apua mielenterveysongelmiinsa.

🦄

22

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä välitä Poni. Sinä olet meidän oma Ponimme ❤️

• Anonyymi

Kiitos.

Öööh, paljastitko sinä nyt jotain enemmän kuin sinun oli tarkoitus, kun tuli oikein sydänkin? 😱

😂😂😂

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Öööh, paljastitko sinä nyt jotain enemmän kuin sinun oli tarkoitus, kun tuli oikein sydänkin? 😱

😂😂😂

🦄

Tarkoitan siis sitä, että olet arvokas lisä palstan kaartiin. Uskallat esittää eriäviä mielipiteitä, etkä turhaan kumartele ketään. Palsta ei olisi palsta ilman Ponia. Sinä olet arvokas.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Tarkoitan siis sitä, että olet arvokas lisä palstan kaartiin. Uskallat esittää eriäviä mielipiteitä, etkä turhaan kumartele ketään. Palsta ei olisi palsta ilman Ponia. Sinä olet arvokas.

Kiitos! Minäkin annan sinulle sydämen! ❤️

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos! Minäkin annan sinulle sydämen! ❤️

🦄

Kiitos.

Ja jos minä väännän kättä kanssasi, teen sen puhtaasti siksi että nautin siitä. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä ja se juuri on ihmiskontaktien rikkaus. Aina saa jotain uutta ajateltavaa ja mietittävää kun uskaltautuu kuuntelemaan toisen mielipiteitä ja näkökulmia :)

• Anonyymi

Älä viitsi selittää. Olet ihan yhtä arvokas kuin muutkin. Ihan sama mitä trollit sanoo. Ohita ne ja mölisköön juntit itseksekseen.

Minun mielestä ainakin sinä olet kiva ja herttainen ihminen. Itse saatan olla joskus hyvinkin hyökkäävä, jos päälleni käydään ja nyt en tarkoita pelkkiä kakaroiden nettikirjoituksia.

Tyhjää puhetta ei ole kun tarkoitetaan fyysistä ja "Timpalle ei vittuilla".

>simiti<

• Anonyymi

Kiitos. Jaa että "herttainen" on tuomio sieltäkin. En ole koskaan kuullut kenenkään muun kuin teidän kahden käyttävän tuota sanaa itsestäni. 🥴🤷🏼‍♀️

Nyt kun tarkemmin ajattelen: vaikka ensivaikutelma minusta voi olla hyvinkin takakireä, olen kuitenkin pohjimmiltani puolitutuille "live and let live" -ihminen ja lähisuhteissa jopa henkinen ja fyysinen iilimato. 🤔

Siinä sinulle mietittävää, itsemurhayllyttäjä! 😡 (Tämä on siis osoitettu tuolle, joka ehdotti minulle itsesurmaa, ei simitille). Oletkos itse saanut herttainen-arvioita viime aikoina? *viheltelee*

Simiti: pohjalaisissa miehissä, myös sinussa, on lämpöä, jota ei ole muualla Suomessa. Toki se voi johtua siitä, että pohjalaisten naisten rinnalla kuka tahansa mies vaikuttaa lämpimältä. 🥶

🦄

• Anonyymi

No pöh. Se on vaan myrkyllinen palstatrolli valtavan kateuden kourissa ja vainoharhoissaan.

Johtuu vain siitä, että sinusta on näkynyt pehmoisempi ja herttaisempi puoli.

Sillä loksahtaa helposti tuohon mustasukkaisuus moodiin, kun sen sormus yritetään ryöstää.

• Anonyymi

My treasure...

• Minusta Poni on kyllä aina ollut tasaiseen tahtiin oma itsensä. Ehkä projektoit omia sisäisiä tuntemuksiasi toisiin kirjoittajiin.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minusta Poni on kyllä aina ollut tasaiseen tahtiin oma itsensä. Ehkä projektoit omia sisäisiä tuntemuksiasi toisiin kirjoittajiin.

Selitys se sinulta tuokin? Ei ilmiö ole palstalla mitenkään ensimmäinen.

Poni on ollut oikein soma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

My treasure...

No eikö juuri näin? 😂

• Anonyymi

Voithan sinä kuolla muutenkin! Sairaudet ja onnettomuudet voivat viedä kenet vaan milloin vaan.

• Vaikka sinut ensi yönä.

• Anonyymi

En minä oikein ehtisi vielä kuolla. Hommia on paljon kesken, paljon suunnitteilla ja paljon aloittamatta!

🦄

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Vaikka sinut ensi yönä.

Ei olisi edes suuri yllätys se.

• Jos ajatellaan pelkkää otsikon kysymystä, niin vastaus on helppo: mahdollisuus.
      Surma itsessään on enemmän tai vähemmän tragedia, niin tuskin tarvitsee niin järeisiin toimiin ryhtyä palstalta poistuakseen.

• Anonyymi

Täältä pääsee pois ja muihin hommiin aina kun haluaa. Tuo kommentoija toivoi kuolemaani. 😞

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Täältä pääsee pois ja muihin hommiin aina kun haluaa. Tuo kommentoija toivoi kuolemaani. 😞

🦄

Nähdäkseni linkkaamasi kommentti oli vain hahmon tömäkkä toteamus, joskaan ei tietysti hyvätapainen, ehkei myöskään hyväntahtoinen, mikä tosin kommentin osalta jäi epäselväksi, kun kirjoittaja oli selvästi lähinnä tuohtunut. Itse tulkitsin kommenttia niin, että hahmo oli kirjoitteluusi perinpohjin kyllästynyt, koska ei kyennyt samaistumaan niihin ensinkään. Aika inhimillistä, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ei toisten kuolemaa saa toivoa. Paitsi minä, koska ollen tie, totuus ja muutenkin kiva tyyppi. Ainakin omasta mielestäni.

>simiti<

• En usko että Elinan surmasta olisi tullut kovin kuuluisaa tarinaa, jos Ellu olisi itse surmannut itsensä. Tarvittiin pahoja supatteleva Kirstihuora ja pahoja tekevä Klauskurki.

Tai jos Jeesus olisi itse mennyt roikkumaan narussa vaahteran oksalle kaulakiikkuun. Tarvittiin pahat juutalaiset ja Pontius Pilates pesemään kätensä (kuten THL suosittelee).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      64
      5680
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      107
      3575
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3438
    4. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      5
      2663
    5. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      93
      2662
    6. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      74
      2530
    7. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      42
      2394
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      86
      1967
    9. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      340
      1894
    10. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1593
    Aihe