Modernin kahvikulttuurin urbaanein kahviesimerkki on kahvinsa läikyttäminen toisten kengille hississä.
Aina kun näen jonkun kuppi kädessä kadulla hiihtämässä, niin käyn sanomassa pari sanaa.
Pöytä on keksitty jo miljoona vuotta sitten, mutta nykyään pitää syödäkin juostessa.
Oh my days
(naurua)
Kahvilla
16
194
Vastaukset
- Anonyymi
"Aina kun näen jonkun kuppi kädessä kadulla hiihtämässä, niin käyn sanomassa pari sanaa."
Kunnon Karen! - Anonyymi
Lisäkommentti
Kun tätä freimiä venyttää äärimmilleen, niin kohta leijonat juoksevat perässämme järsiessämme keräkaalia.
(hirn)- Anonyymi
Ekstra
Kun vielä vedän tiukemmalle, niin seuraavaan näkemääni kuppiin tiputan kolikon.
Paskamainen puoli tässä on se etten ole pidellyt kädessäni kolikkoa vuosiin. Viimeinen setelikin tuntui kummalliselta. Ja kaiken lisäksi se haisi.
(hihitystä)
- Anonyymi
Miksi olet noin riitainen ja ikävä tyyppi jos esim citymarket tarjoaa kahvit niin ei siellä kaupassa pöytiä ole ja kahvikupin saatuaan täytyy poistua kahvipisteestä et muutkin saa ja kahvit juodaan seisaaltaan eli miksi raivoat ja haastat riitaa citymarketin ilmais kahvijakelussa aika ikävää tommone
Mutta entäs jos koskaan ei oo ees menny hissillä?
- Anonyymi
Tarkka poika
Oletko koskaan kuullut sellaisesta kuin ”taiteellinen vapaus”
(hihitystä)
- Anonyymi
Kerran join kupposen ostoskeskuksessa. Sitten ryhtyi hirmuna pierettämään. Menin syrjemmälle ja päästin mahtipierun.
Ihan vain todetakseni viekussa olleen tyypin hölmistenyyn ilmeen.
Sanoin sori ja hän sanoi ettei ilmoja pidä pidellä, kun ei varmaan muuta keksinyt.
>simiti<- Anonyymi
Mjoo
Joo siis mä en käytä hissiä siksi että kaikenlaista voi siellä sattua.
Hissini pysähtyi kesken koulumatkan ja vasta silloin ymmärsin Korkeasaaren idean.
(naurua)
- Anonyymi
Ruoka tai juoma luulee olevansa koiran vattassa, jos sitä ei nautita rauhassa eikä huilata päälle vähintään vartin verran.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Nyt puhut asiaa. Ruuansulatushuilaaminen suoritetaan tietysti oman kullan kainalossa, hänen silityksistään ja suukotuksistaan nauttien!
🦄
- Anonyymi
Oletteko ylläpidosta? Pidätte väkinäisillä kommenteilla s24 hengissä.
Läpi näkyy.- Anonyymi
Ylläpidon ei pitäisi mun mielestä osallistua keskusteluihin, koska se vääristäisi asetelmaa. Se, että tietäisi kirjoittajista enemmän ja sen pohjalta pitäisi keskustelua yllä olisi erittäin epäreilu tilanne.
- Anonyymi
Minä ylläpidän Suomen feminismiä! 🤭
🦄 - Anonyymi
Minä pidän yllä jallitus- ja hallituskuria 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ylläpidän Suomen feminismiä! 🤭
🦄Joo varsinainen hyvän tahdon lähettiläs ja koulukummi
- Anonyymi
Leipparille pullaa mussuttamaan ja juoruilemaan, harmi kun ulkona ei enää tarkene postata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973347Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2442180Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m961957Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001883Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1151673
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571242