Mites vaikuttaa teihin

Se millainen kuva nimimerkin pallurassa on? Olen huomannu, että miehet ei osaa enää jutella jos kuvassa mulla on päälle liimattuna parta. Jotkut osaa, toiset menee jotenkin kipsiin. Totta vai tarua?

114

753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehistä en tiedä, mutta minulla kuva ei vaikuta mitenkään. Kuvassa voi olla mikä tahansa karvaturpa tai vaikka makkarapaketti, eikä se välttämättä liity kirjoittajaan itseensä millään tavalla.

• Osaat ottaa asian fiksusti. 👍

• Anonyymi

Häh?

Hyvä kun huomautit asiasta. Mä olen niin ylimalkainen palstatutkimusteni suhteen, että kaikenlaista jää huomaamatta.

Tuossahan on perkule ihan kuva. Olen itsekin hyvin kuvauksellinen.

(hihitystä)

• Anonyymi

Hieman loukkasi tuo peruukkikommentti, sillä mulla on niin paljon tukkaa päässä, että siitä voi kehitellä vaikka minkälaisen laitoksen laelle.

Ihmisen ulkonäköä ei tulisi koskaan arvostella.

(naurua)

• Juu, kaikki ei noteeraa kuvia mikä on vallan hyvä asia itse asian ja vuorovaikutuksen suhteen. Mutta jotkut menee visuaalisuus edellä ja miehen naama miehille aiheuttaa varauksellisuutta etenkin, jos tekstissä ilmaisee kuitenkin olevansa nainen. Jolla on vaan feikki parta.

• Jasu2025 kirjoitti:

Juu, kaikki ei noteeraa kuvia mikä on vallan hyvä asia itse asian ja vuorovaikutuksen suhteen. Mutta jotkut menee visuaalisuus edellä ja miehen naama miehille aiheuttaa varauksellisuutta etenkin, jos tekstissä ilmaisee kuitenkin olevansa nainen. Jolla on vaan feikki parta.

Ja sekin, että mitä femiinimpi nainen sen sujuvemmin miehet polottaa.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Ja sekin, että mitä femiinimpi nainen sen sujuvemmin miehet polottaa.

Ai missä? Siis täälläkö?

En minä ole nähnyt yhtään femmeä kirjoitustapaa koko elämäni aikana.

Ei sellaista varmaan edes ole.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai missä? Siis täälläkö?

En minä ole nähnyt yhtään femmeä kirjoitustapaa koko elämäni aikana.

Ei sellaista varmaan edes ole.

(naurua)

Femme fatale, fataalia. Me miehet pötkitään oitis pakoon jos aletaan puhumaan mistä tahansa extremistisestä identiteettikriiseilystä. Vanhoillisuus kuvastaa miehiä, kun taas modernit vaikutteet naisia. Naiset sopeutuvat paremmin nykymaailmaan kuin miehet. Voi johtua tunne-elämän säätelykykyeroista naisten ja miesten välillä.

• Jasu kulta.

Olet kertonut, että pidät juustoista.
      Kun luen kirjoituksiasi, minulle tulee suuhun juuston maku.

Kyseessä saattaa olla jonkinlainen synestesia.

Juusto on ihan laadukasta, mutta karvat siinä etoo 😄

https://fi.wikipedia.org/wiki/Synestesia

• Juurikin tämä tapahtuu, kyllä. 😅👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Juurikin tämä tapahtuu, kyllä. 😅👍

Seuraavaksi testaan mitä tapahtuu, kun kuvassa on rotta. Millaisia inhon reaktioita se saa aikaan rotta inhosta kärsiville.

• Jasu2025 kirjoitti:

Seuraavaksi testaan mitä tapahtuu, kun kuvassa on rotta. Millaisia inhon reaktioita se saa aikaan rotta inhosta kärsiville.

🤨Minunlaiseni ihminen, joka on erityisherkkä kaikelle, järkyttyisi.

Jos kaipaat miehistä juttuseuraa, laita kuvaksi rintava nainen pitkillä säärillä.
        Miehet lankeavat tuohon sen enempää ajattelematta.😊

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Rattus rattus

Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman koomiselta, mutta kun astuin ensimmäisen kerran silloisen tyttöystäväni asuntoon, niin tietenkin katsahdin ensimmäiseksi kirjahyllyyn.

Siinä oli vähän kaikenlaista, mutta teosten välissä oli täytetty rotta.

Kysyin, että mikä tuo on.

Hän vastasi, että Roope.

Siinä se Roope sitten menoamme tuijotteli Ikean hyllylevyiltä lasisilmin.

Vieläkin tulee kylmät väreet.

(reps)

• Gattino kirjoitti:

🤨Minunlaiseni ihminen, joka on erityisherkkä kaikelle, järkyttyisi.

Jos kaipaat miehistä juttuseuraa, laita kuvaksi rintava nainen pitkillä säärillä.
        Miehet lankeavat tuohon sen enempää ajattelematta.😊

Minä kun en taas tykkää yhtään katsella itseäni tuollaisena nausena, mikä miehille on mieleen. Tunnen suorastaan vastenmielusyyttä itseäni kohtaan, jos tekeytyisin sellaiseksi mitä en koe olevani alkuunkaan. Tunnen oloni hyväksi mitä vähemmän olen femiini. Se vain on se minä ja minun koko ydin minä.

Muut on sitten niitä prinsessoja ja kaunottaria, itsen en mahdu henkisesti siihen muottiin. Enkä voi hyvin siinä muotissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Rattus rattus

Tämä nyt saattaa kuulostaa hieman koomiselta, mutta kun astuin ensimmäisen kerran silloisen tyttöystäväni asuntoon, niin tietenkin katsahdin ensimmäiseksi kirjahyllyyn.

Siinä oli vähän kaikenlaista, mutta teosten välissä oli täytetty rotta.

Kysyin, että mikä tuo on.

Hän vastasi, että Roope.

Siinä se Roope sitten menoamme tuijotteli Ikean hyllylevyiltä lasisilmin.

Vieläkin tulee kylmät väreet.

(reps)

Täytetty lemmikkirottako? Makaaberia, mutta ihmiset kokee sen niin monin tavoin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Minä kun en taas tykkää yhtään katsella itseäni tuollaisena nausena, mikä miehille on mieleen. Tunnen suorastaan vastenmielusyyttä itseäni kohtaan, jos tekeytyisin sellaiseksi mitä en koe olevani alkuunkaan. Tunnen oloni hyväksi mitä vähemmän olen femiini. Se vain on se minä ja minun koko ydin minä.

Muut on sitten niitä prinsessoja ja kaunottaria, itsen en mahdu henkisesti siihen muottiin. Enkä voi hyvin siinä muotissa.

Muistan kun olet puhunut tuosta.

Prätkän kuva ilman mimmiä voisi olla toimiva ratkaisu.
        Tai sitten joku erittäin maskuliininen, suorastaan brutaali kuva viikinkimiehestä.
        Pelkkä parran lisäys muutoin realistiseen kuvaan voi todellakin olla hämmentävää.

Wuppis partasuuna toimi hienosti. Tosin jotkut taisivat pitää häntä miehenä.

• Gattino kirjoitti:

Muistan kun olet puhunut tuosta.

Prätkän kuva ilman mimmiä voisi olla toimiva ratkaisu.
        Tai sitten joku erittäin maskuliininen, suorastaan brutaali kuva viikinkimiehestä.
        Pelkkä parran lisäys muutoin realistiseen kuvaan voi todellakin olla hämmentävää.

Wuppis partasuuna toimi hienosti. Tosin jotkut taisivat pitää häntä miehenä.

Juu, Wuppiksen kuvassa oli selkeesti nähtävissä epäaitous. Kuva oli niin huono shoppaus, vinksallaan moni kohta.

Olkoon nyt tuo naaman puolikas. Ei kai kukaan kadulla minua syö sen takia. 😅
        Ja ei ole vaaraa kenenkään ihastua minuun miehenä ja pettyä, kun onkin vaan hiukan äijäkkäämpi nainen. Ei mitään niin ihanaa, kun aito mies tokikaan silloin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Juu, Wuppiksen kuvassa oli selkeesti nähtävissä epäaitous. Kuva oli niin huono shoppaus, vinksallaan moni kohta.

Olkoon nyt tuo naaman puolikas. Ei kai kukaan kadulla minua syö sen takia. 😅
        Ja ei ole vaaraa kenenkään ihastua minuun miehenä ja pettyä, kun onkin vaan hiukan äijäkkäämpi nainen. Ei mitään niin ihanaa, kun aito mies tokikaan silloin.

Jotkut naisetkin kun ihastuu kuviin. 😉

• Anonyymi

liimattu parta kuvass älliöza nut huvita...

• Anonyymi

liimallalisäähiksia kuinh tyttökin ja kalju-ekspertti joku Timo Jicabeb s_aaruhörvu/ jibbevevesu sejö -nauri Pekkkarinenkin.

• Anonyymi

Mikä feikkiparta? Onko tuo sitten tekoälyllä tehty mies, jos pohjat on naisen?

• Juu, kasvokuvan päälle tekoäly sommittelee parran. Partamallejakin on monia. Ja kyllä se hiukan samalla näyttää poskiakin kasvattavan, en tunnysta olevani naamalihava. 😅

• Vitsi mikä pskamyrsky siitä nousi, ku mulla oli se silmäkuva vähän aikaa.

Periaatteessa ärsyttää, kun kun saa laittaa ihan minkä kuvan haluaa.

Miks joka asiaan pitää jonku toisen sekaantua? Minun puolesta voit laittaa kuvan vaikka hampaistasi. 😁

• kun kun = kun kukin.

• Anonyymi

Paskamyrsky?

Minusta se oli hyvä kuva.

On aivan samantekevää oliko sillä mitään tekemistä sinun kanssasi, koska kommentoi kuvaa.

Minusta se oli hyvä.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Paskamyrsky?

Minusta se oli hyvä kuva.

On aivan samantekevää oliko sillä mitään tekemistä sinun kanssasi, koska kommentoi kuvaa.

Minusta se oli hyvä.

(hihitystä)

En sun kommenttia tarkoittanut, vaan ihan muita.

Tulin siihen tulokseen, että helppoa olla anime.

• Jasu2025

Yleensä naiset saa kehuja täällä, jos kuva on naisellinen. Mitä rohkeampi sen enemmän. Miehiltä ei jää huomaamatta naisellisuus, kuten ei multakaan. Siinä kohtaa mulla on miehen aivot. 😄

• Anonyymi

työillä liimatut hiukset eli hiuspidennnnnukset.

joku auto niin Volvon 264-malli näyytyti bähän kiinnosava vanhakin tarkenee kai sisällä kun on.

• Mullakin on ollut sineteillä pisimmät mitä silloin sai. Vyötärölle likipitäen. En tykänny. Testasin miten minulla pitkät hiukset toimii tai minä niitten kanssa, muttei oo mun juttu nekään.

• Anonyymi

hyvä lämmitinjutu Volvossa niin kerran kaveri , oli Volvo Amazon... niin lämminyä että voisin jäädä nukkumaankin yännr pakkasyöllä

• Anonyymi

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi osa ihmisistä olettaa, että kuvassa olisi kirjoittaja itse, varsinkaan editoimattomana. Mulla ei ole täällä profiilia, enkä tule sellaista koskaan tekemään, mutta muualla mulla on iät ja kaiket ollut profiilikuvanani mm. oma jo edesmennyt koirani. Ne, jotka tuntevat mut, tietävät miltä näytän ja muut eivät tee mitään sillä tiedolla.

• Mutta onhan se surullista, että se koira on kuollut.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mutta onhan se surullista, että se koira on kuollut.

Kuulostaa hyvin keinotekoiselta kenenkään muun surra koiraa, jota he eivät koskaan tavanneet.

• Toiset on kai herkempiä mieltämään kuvan ja tekstin merkitykset yks yhteen.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Toiset on kai herkempiä mieltämään kuvan ja tekstin merkitykset yks yhteen.

Voi olla myöskin sitä kuinka paljon on altistunut tälle asialle. Voisi kuvitella, että mitä diginatiivimpi on, niin sitä vähemmän olettaa profiilikuvan edustavan mitään aitoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla myöskin sitä kuinka paljon on altistunut tälle asialle. Voisi kuvitella, että mitä diginatiivimpi on, niin sitä vähemmän olettaa profiilikuvan edustavan mitään aitoa.

Totta. Varmasti noinkin.

• Anonyymi

hiljaa hyvää gulee ja vauvaton miea maailman perii.

• Anonyymi

Äh, en edelleenkään pidä karvattomista hännistä ja jaloista, chinchilla mieluummin.
      Ja tarua mun kohdallani, jos en juttele niin kiintiö on täynnä tai ei inspiroi.

Näiden kolmen vuoden aikana on tullut lisäksi huomioitua keneltä ylipäänsä saa jonkin kommentin mölinöihinsä, joiltakuilta ei vastauksia irtoa mihinkään vaikka minkälaista tuubaa heittäisi...siispä en häiritse ellei ylitsepääsemätön itseilmaisun tarve iske juuri sillä hetkellä 🙄 RIP

• Juu, mulla sama. Jos en ole oikein juttelu tuulella, virkon lyhyesti enkä jaksa perustellakkaan. Noin muuten ei kyllä ole väliä kelle juttelen, kun juttelu rullaa. Ei ole suosikkeja siinä kohtaa kyllä.

• Anonyymi

Riippuu pallurasta 🤔 Tuo rotta ei ole ihan kiva... onneksi se on vain kuva.

- Sheena

• Muistutti poikarottieni äitiä, suklaanruskea dumbo. ❤️

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Muistutti poikarottieni äitiä, suklaanruskea dumbo. ❤️

En tykkää kyllä, sori. Muutaman kerran olen kaupungilla nähnyt rotan ihmisen olkapäällä kyydissä, ei hyvä.

Mitä tekisit, jos näkisit villirotan vaikka teillä talossa?

- Sheena

• Anonyymi

todellakaan en suosittaisi jotain sinkki-metallin sulattamistajos ei tiedä mitä tekee, sitten koska on aika korkeaa lämpötilaa ja sulaa metallia, sinänsä vähän vaarallista.

Mutta pienenä määeränä voi olla ihan ok.

• Anonyymi

Kosteutta valut eivät kärsi...yhtään

• Minä pidän profiilikuvista. Ne antavat keskustelijoille persoonallisen olemuksen. Sitä kuvaa voi tietysti muuttaa niin usein kun haluaa, mutta silti kuva + nimimerkki yhdesä auttavat muistamaan käytyjä keskusteluja juuri sen ko. henkilön kanssa.
      Kyllä kuva on kiva (vaikka muokattunakin). 😊

• Mites minä olen sinut hypänny yli. Anteeksi. Kännykällä selatessa menee näkymä pieneksi niin ettei ketjun seuraaminen meinaa sujua. Sinun profiilikuvaa luulin barbieksi ensin, mutta huomasin piirteitä aidosta ihmisestä. Tekoälykuva. 🙂

Niillä on hyvä tehdä avattaret. 😊👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Mites minä olen sinut hypänny yli. Anteeksi. Kännykällä selatessa menee näkymä pieneksi niin ettei ketjun seuraaminen meinaa sujua. Sinun profiilikuvaa luulin barbieksi ensin, mutta huomasin piirteitä aidosta ihmisestä. Tekoälykuva. 🙂

Niillä on hyvä tehdä avattaret. 😊👍

Ei haittaa. Minun palstahuomaavuuteni on melkein olematonta. 🙄
        Valitettavasti tuo vellikello ei aina ilmoita saapuneista viesteistä ja muutenkin se on temppuillut vuoden verran. Harmittaa tosissaan tuo toimimattomuus, koska olen tottunut vellikellon apuun tässä saapuneiden viestien vastaamisessa. Nyt on hankalampaa huomioida kaikki vastaajat. 🤔

Profiilikuvani on tekoälyn tuottama. Kasvot on omat, kaikki muu on lavastusta. Tuo on omasta kuvasta muokattu tekoälyversio. 😃

• Anonyymi

Laita vaan ihmeessä se edellinen kuva paljon parempi oli kuin tuo rotta. Se oli hauska. 👍👍😊

• Kokeillaan ilman partaa, niin jäyhimmätkin partakammoiset uskaltaa turista. 😄
        Itse taas tykkään kovin miehessä parrasta, minusta ne kuuluu jotenkin maskuliinisuuteen. Ja kyllä itsekin miehenä partaa pitäisin. Ehdottomasti, olkoonkin että siistiminen käy työstä. Eipähän tässäkään naamassa ja kehossa muutakaan siistimistä olisi kun hiukset sitten.

Mä kun en itseäni puunaa edes niin paljon kun jotkut miehet. Wash and go on mun tyylini elää.

• Anonyymi

Inhottavia otuksia rotat mieleen tulee likainen koti tuolla ja rotta ongelma

• Ai, minä taas nään rottien olevan tarpeellisia. Ne rottaongelmat on ihmisen oma syy, ei rottien. Mitäs sitä roskaa ja ruokaa pitää kylvää pitkin maita ja mantuja. Kunnolla tehdyt roskakatokset mihin rotta ei änge olisi helppo toteuttaa, mutta mielummin vihataan rottaa, kun käytetään aivoja ratkaisuun.

• Jasu2025 kirjoitti:

Ai, minä taas nään rottien olevan tarpeellisia. Ne rottaongelmat on ihmisen oma syy, ei rottien. Mitäs sitä roskaa ja ruokaa pitää kylvää pitkin maita ja mantuja. Kunnolla tehdyt roskakatokset mihin rotta ei änge olisi helppo toteuttaa, mutta mielummin vihataan rottaa, kun käytetään aivoja ratkaisuun.

Ja kesyrotta on toki esi-isänsä muunnos, eikä tarpeellinen kun ruokana käärmeille. Mutta kaverina ihan yhtä lojaali ja ihmislähein, kun koirakin. Luonne on yhtä ihana. Kuka tykkää koirista oppii tykkää rotistakin, jos vaan uskaltaa avata mielensä niille. 🙂

• Jasu2025 kirjoitti:

Ai, minä taas nään rottien olevan tarpeellisia. Ne rottaongelmat on ihmisen oma syy, ei rottien. Mitäs sitä roskaa ja ruokaa pitää kylvää pitkin maita ja mantuja. Kunnolla tehdyt roskakatokset mihin rotta ei änge olisi helppo toteuttaa, mutta mielummin vihataan rottaa, kun käytetään aivoja ratkaisuun.

Toi meidän isoin dumbo poika on iso 890g. Mukava sylilöllykkä. 🥰

• Anonyymi

enpä tiedä, ehkä vaan unohdit ajaa parran pois.
      mutta nyt tuo kuva on kyllä ihan sinun näköinen, luonne tulee esiin hyvin siitä.

• Heh, on niitä naisia joilla todella parta kasvaa mieshormoonien takia. Pcos on yksi sellainen ikävä mikä pahimmillaan kasvattaa androgeenien määrää (kuin kivekset), sitten tulee runsasta karvoitusta kuten miehillä. Vaikka nainen onkin.

Itsellänikin on ollut nuorempana androgeenit koholla, kuukautiset tuli milloin sattui tai jäi kuukausiksi pois ja lapsettomuus tietysti sitten oli seuraus. Varmaan lapsesta asti ollut mieshirmoonit koholla, kun lihaskasvukin on ollut miestyypillisempää. Nyttemmin tilanne taitaa olla aika stabiili ja naistyypillisempi.

• Jasu2025 kirjoitti:

Heh, on niitä naisia joilla todella parta kasvaa mieshormoonien takia. Pcos on yksi sellainen ikävä mikä pahimmillaan kasvattaa androgeenien määrää (kuin kivekset), sitten tulee runsasta karvoitusta kuten miehillä. Vaikka nainen onkin.

Itsellänikin on ollut nuorempana androgeenit koholla, kuukautiset tuli milloin sattui tai jäi kuukausiksi pois ja lapsettomuus tietysti sitten oli seuraus. Varmaan lapsesta asti ollut mieshirmoonit koholla, kun lihaskasvukin on ollut miestyypillisempää. Nyttemmin tilanne taitaa olla aika stabiili ja naistyypillisempi.

Mutta eihän hormoonipitoisuuksiakaan tutkita, ennen kun tulee joku painava syy tutkia. Kuten vaikka lapsettomuus, karvan kasvu jne. Voi ihan hyvin mennä ikänsä mieshormoonit pilvissä eikä kukaan tutki nausen hormoonimääriä ikinä. Sitten vaan tapahtuu miestyypillisiä juttuja kehossa mihin hormoonit vaikuttaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mutta eihän hormoonipitoisuuksiakaan tutkita, ennen kun tulee joku painava syy tutkia. Kuten vaikka lapsettomuus, karvan kasvu jne. Voi ihan hyvin mennä ikänsä mieshormoonit pilvissä eikä kukaan tutki nausen hormoonimääriä ikinä. Sitten vaan tapahtuu miestyypillisiä juttuja kehossa mihin hormoonit vaikuttaa.

Siksi musta ei ole yhtään väärin sanoa, miehen aivot nausen kehossa tai naisen aivot miehen kehossa, koska ne hormoonit on taystalla tekemässä pitkälti meistä sitä mitä me ollaa ja elehditään. Miltä me näytetäön ja miten koetaan asioitakin. Se olis niin kiva väittää ettei ole näin, mutta kun on. Sikiöstä asti. Ja ne genitaalit nyt vaan ei ole se pointti.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Siksi musta ei ole yhtään väärin sanoa, miehen aivot nausen kehossa tai naisen aivot miehen kehossa, koska ne hormoonit on taystalla tekemässä pitkälti meistä sitä mitä me ollaa ja elehditään. Miltä me näytetäön ja miten koetaan asioitakin. Se olis niin kiva väittää ettei ole näin, mutta kun on. Sikiöstä asti. Ja ne genitaalit nyt vaan ei ole se pointti.

Kun on niitä vääränsukupuolisia jotka tarvitsevat hoitoa ym. niin siis tuo voitaisiin testata verikokeesta tms. ja paperilla lukisi mitä hormooneja löytyy, silloin se henkilö voisi tuloksella osoittaa että tuo on todellinen fyysinen asia eikä mikään mielenterveysongelma.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun on niitä vääränsukupuolisia jotka tarvitsevat hoitoa ym. niin siis tuo voitaisiin testata verikokeesta tms. ja paperilla lukisi mitä hormooneja löytyy, silloin se henkilö voisi tuloksella osoittaa että tuo on todellinen fyysinen asia eikä mikään mielenterveysongelma.

Niinpä, samaa olen miettinyt kun ihan tutkimuksiakin aiheesta löytyy ja puoltaa vieläpä näitä esille otettuja seikkoja. Aivoihin pitäisi suhtautua kuin erilluseen ihmiseen kehossa, kärjistetysti. On se keho minkä kaikki näkevät näkee ja sitten on ne aivot mitkä jää päähän piiloon, mutta sanelee ihan valtavasti millainen ihminen on. Paljon enemmän mitä pelkkä keho antaa ymmärtää päällepäin.

• Jasu2025 kirjoitti:

Niinpä, samaa olen miettinyt kun ihan tutkimuksiakin aiheesta löytyy ja puoltaa vieläpä näitä esille otettuja seikkoja. Aivoihin pitäisi suhtautua kuin erilluseen ihmiseen kehossa, kärjistetysti. On se keho minkä kaikki näkevät näkee ja sitten on ne aivot mitkä jää päähän piiloon, mutta sanelee ihan valtavasti millainen ihminen on. Paljon enemmän mitä pelkkä keho antaa ymmärtää päällepäin.

Se on ihan pystytty tutkimaan ja toteamaan, että mieshormoonit muokkaa naisistakin maskuliinisempia, kun naishormoonit miehistä femiinimpiä. Miksipä ei sikiön aivot sitten kiivaan kehityksen aikana reagoisi hormooneihin, kun ihmisen koko elämä on niihin reagoimista ja muokaantumista.

• Jasu2025 kirjoitti:

Se on ihan pystytty tutkimaan ja toteamaan, että mieshormoonit muokkaa naisistakin maskuliinisempia, kun naishormoonit miehistä femiinimpiä. Miksipä ei sikiön aivot sitten kiivaan kehityksen aikana reagoisi hormooneihin, kun ihmisen koko elämä on niihin reagoimista ja muokaantumista.

Ja näkeehän tuon voimailussakin miten naiset tiettyjen aineitten takia alkaa näyttää aivan miehiltä ja kuulostaakin. Keho on melko muovaantuva joiltain osin ja hyvin herkkä hormooneille.

• Anonyymi

Väitän, että ei mitenkään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Komppaan.

Siis ei milläänlailla.

Siis tällaisten kehitelmien ydin on sen hallitsemattomassa muutoksessa, joka merkkaa vain yhtä ja samaa asiaa.

(hihitystä)

• Hyvä jos noin. 👍

• Etenkin mulle kuvat on tärkeitä, kun sanat unohtuu, kuva ei niinkään. Monesti oon puhunu jollekin täällä, mutta väärälle.

Mutta ennen noi kuvat oli pyöreitä, nyt kulmikkaita. Miksi?

Ja viimejouluna me saatiin tonttulakit. Ensin mustasusi ja sitten kaikki muutkin.

• Täällä ei toimi tosiaan viestikellokaan kuin räkien. Heikkoa osaamista?. Oisko se syy?

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Täällä ei toimi tosiaan viestikellokaan kuin räkien. Heikkoa osaamista?. Oisko se syy?

ei se kello ole pelittänyt pitkiin aikoihin, ja jos ilmoittaa yhdestä viestistä niin sen yhden luettuasi katoaa muistakin saapuneista tiedot...tuttu juttu, en ole enää viitsinyt katsoa jääkö sinne viestihistoriaan yhtään mitään, viimeksi ei jäänyt

• Anonyymi kirjoitti:

ei se kello ole pelittänyt pitkiin aikoihin, ja jos ilmoittaa yhdestä viestistä niin sen yhden luettuasi katoaa muistakin saapuneista tiedot...tuttu juttu, en ole enää viitsinyt katsoa jääkö sinne viestihistoriaan yhtään mitään, viimeksi ei jäänyt

Okei. Ei toimi oikeen ollenkaan.

• Anonyymi

ehkä kuvissa voi olla jotain kuin jännittävää anhoissakin kuissa jotain kuin historiaakin.

• Eikö tämmösiin rottakokeisiin vaadita joku lupa?
      Ihan pahaa tekee.

• Mä teen kotona rottakokeina, miten monta pusua rotta ottaa vastaan kunnes pyrkii karkuun. Monta, saattaa jopa sulaa, pussaa lisää. 😆

• Jasu2025 kirjoitti:

Mä teen kotona rottakokeina, miten monta pusua rotta ottaa vastaan kunnes pyrkii karkuun. Monta, saattaa jopa sulaa, pussaa lisää. 😆

Rotan iho tuoksuu huumaavalle. Euforinen tunne tulee päähän, kun nuuskii ihoa. Kai se liittyy mulla niihin rakkauden tunteisiin, että se tuoksu saa ne tunteet kuohumaan. Miten rakas olento.

• Jasu2025 kirjoitti:

Rotan iho tuoksuu huumaavalle. Euforinen tunne tulee päähän, kun nuuskii ihoa. Kai se liittyy mulla niihin rakkauden tunteisiin, että se tuoksu saa ne tunteet kuohumaan. Miten rakas olento.

Sama kesyhiirissä ja marsuissa, deguissa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Mä teen kotona rottakokeina, miten monta pusua rotta ottaa vastaan kunnes pyrkii karkuun. Monta, saattaa jopa sulaa, pussaa lisää. 😆

(Mode poisti tästä viestin. Muotoilen ajatukseni uudelleen, mutta kuivan lakonisesti)

Keskiajalla rutto levisi kulovalkeana, koska naiset halusivat pussailla rottia.
        :P

• Gattino kirjoitti:

(Mode poisti tästä viestin. Muotoilen ajatukseni uudelleen, mutta kuivan lakonisesti)

Keskiajalla rutto levisi kulovalkeana, koska naiset halusivat pussailla rottia.
        :P

Mahtoiko pitää paikkansa. Väittävät, ettei rotat olleetkaan syypää vaan ihmiset. 🙂

Kesyrotat on puhtaita. ❤️

• Anonyymi

joku todelllakin kammottava juttu joku kuva benosisesta kkkellarista mihin voisdi v angita ihmissn helposti, ei ulospääsyä

• Anonyymi

itselläni on joku vähän kuin joku kiinalainen lyhenne-juttu niin pitäisikin kysyä mitä mashdollisesti voisi tarkoittaa

• Anonyymi

Ei oikein mitenkään, kun sinusta on ollut niin monia kuvia. Mielikuva sinusta on kuitenkin aika jännä. Kuin Pamela ilman meikkiä ja jotain kettutytön väliltä. Railakas ja teini ja toisinaan se kärsivämpi puoli, mutta ärhäkkä. Elikkä juu, kuvilla ei mitään väliä, kun sinulla on vielä muitakin puolia.

• Yym, ärhäkkään puoleen törmää netissä, kun taas IRL siihen ei törmää oikein ikinä. Ei ole syytä olla ärhäkkä IRL. Joskus perheelle joutuu örähtämään, mutta ovat itse samanlaisia.

Teini yllätti, mua kun pidettiin teininäkin vanhana. Taisin olla se vähiten impulsiivinen ja riehakas. 😄
        Opettajaksi luulivat jotkut vanhemmat yläasteen kuvissa. 😆
        Oon ollu aina aika tasanen ja jalat maassa kulkija.

Jasu

• Jasu2025 kirjoitti:

Yym, ärhäkkään puoleen törmää netissä, kun taas IRL siihen ei törmää oikein ikinä. Ei ole syytä olla ärhäkkä IRL. Joskus perheelle joutuu örähtämään, mutta ovat itse samanlaisia.

Teini yllätti, mua kun pidettiin teininäkin vanhana. Taisin olla se vähiten impulsiivinen ja riehakas. 😄
        Opettajaksi luulivat jotkut vanhemmat yläasteen kuvissa. 😆
        Oon ollu aina aika tasanen ja jalat maassa kulkija.

Jasu

Taino joo olen aina tykänny metkuttaa ja huumorista mikä saa itseni ja muutkin nauramaan. Naurattajan rooli on usein osunnu mulle vähän jäykemmissä piireissä.

• Jasu2025 kirjoitti:

Taino joo olen aina tykänny metkuttaa ja huumorista mikä saa itseni ja muutkin nauramaan. Naurattajan rooli on usein osunnu mulle vähän jäykemmissä piireissä.

Luulen että de ei johdu niinkään siitä, etteikö muutkin osaisi. Mulla aan ei ole sellaista itsehäpeän tunnetta koskaan, ettenkö voi heittäytyä hölmöksi ja pelleksi. Kun monilla muilla on se esto päällä.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Luulen että de ei johdu niinkään siitä, etteikö muutkin osaisi. Mulla aan ei ole sellaista itsehäpeän tunnetta koskaan, ettenkö voi heittäytyä hölmöksi ja pelleksi. Kun monilla muilla on se esto päällä.

heh, no joo :). Käytös meikäläisellä on helppoa ja ennustettavaa mutta se ei todellakaan ole mitä sitten suustani päästelen...ei aina arvaa itsekään mitä mieli siellä on kehitellyt 😁.
        Ajatusbursteja 😄
        -sivusta

• Tämä valkoinen kuva kallellaan olevasta päästä on hieno.
      Se on kiehtovasti sukupuoleton.

• Sittenhän se on osuvanlainen. 😊

• Anonyymi

minä olen aika paljon mieyyiny että joku merkityson omalla allekirjoitukksrllaskin joku joku kiinalainen merkitys voi olla.

Mutta niin joku tyttö asuu alapuolella joka voisi tietää, minua harmittyi paljon kun joku hälytin-juttu oli niin jos häiritsin häntyä kun heräsin sellaiseen.

• Onpa mielenkiintoinen kysymys. Toki kuva vaikuttaa paljon siihen minkälaisen mielikuvan kirjoittajasta saa.

Parta ehkä karkottaa osan mieskeskustelijoista, sillä äkkiseltään se voi aiheuttaa hämmennystä. Haluaisi kysyä asiasta, mutta ei kehtaa. Sitten taas osa on vanhoillisia tai jotenkin rasistisia tai sovinistisia, minkä vuoksi eivät halua keskustella parrakkaan naisen kanssa.

Ite olen teknisesti niin jälkeenjäänyt, etten äkkiseltään ymmärrä kyse olevan kuvanmuokkauksesta ja luulen kirjoittajalla olevan oikeasti parta :D

• Anonyymi

Nuo tekoälyjen luomat kuvat on niin hyvin nykyään tehtyjä, että moni muukin menee helposti halpaan. Luulee aidoksi. Kuvia käsitellään hirmusti mainoksiinkin. Malli voi olla ihan erinäköinen oikeasti mitä käsitellyissä kuvissa. Mutta helposti mieltää, että joku ihminen on tosiaan tuollainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nuo tekoälyjen luomat kuvat on niin hyvin nykyään tehtyjä, että moni muukin menee helposti halpaan. Luulee aidoksi. Kuvia käsitellään hirmusti mainoksiinkin. Malli voi olla ihan erinäköinen oikeasti mitä käsitellyissä kuvissa. Mutta helposti mieltää, että joku ihminen on tosiaan tuollainen.

Miksihän lienee ei tullu nimellä, vaikka olin kirjaantunut jo. Noh, ei toimi.

• Anonyymi

En muista useinkaan ajatelleeni kuvista oikein mitään. Käyn palstalla älypuhelimella, niin kaikki palautat ovat muutenkin niin pieniä, että pitäisi erikseen klikata auki, että näkisi mitä siinä oikein on.

Sinänsä siinä voi olla perää, että miehet suhtautuvat eri tavalla mieltäessään, että minkänäköisen/oloisen henkilön kanssa he keskustelevat. Ainakin sitä on iät ja ajat toitotettu, miten visuaalisia miehet ovat niin kai siinä jotain perää on. Enkä vältä, etteivätkö naiset olisin, mutta eivät oletettavasti samoissa määrin.

Aletheias

• Anonyymi

Totean tälleen aiheen vierestä, että itse en ole vielä koskaan elämässäni törmännyt yhteenkään visuaaliseen mieheen. Itse epäilen siis kyseessä olevan markkinamiesten sepite tai urbaani legenda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totean tälleen aiheen vierestä, että itse en ole vielä koskaan elämässäni törmännyt yhteenkään visuaaliseen mieheen. Itse epäilen siis kyseessä olevan markkinamiesten sepite tai urbaani legenda.

no voihan mies olla visuaalinen, mutta ei sen tarvi mikään idiootti silti olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä olen törmännyt aika moneenkin, vaukka tietenkin tämäkin on yksilökohtaista. Miehet tuntuvat kuitenkin kiinnittävän herkästi huomiota siihen, mikä miellyttää heidän silmäänsä. Älykkäät miehet osaavat hallita tämän puolen niin, ettei heistä tule ihan ameeboja, kun näkevät jotain mielestään viehättävää, mutta toisista miehistähän tulee ihan torveloita, kun näkevät kauniin naisen. Kävelevät päin lyhtypylväitä ja unohtavat oman nimensä.

Aletheias

• Osa varmaan menee kuvien mukaan, osa on ihan sokea niille. Niin se naisissakin on.

• Anonyymi
        Jasu2025 kirjoitti:

Osa varmaan menee kuvien mukaan, osa on ihan sokea niille. Niin se naisissakin on.

Henkilön persoona vaikuttaa ihan varmasti enemmän kuin sukupuoli, vaikka miesten sanotaankin olevan keskimäärin visuaalisempia. Luullakseni kaikkiin meihin vaikuttaa toisen ihmisen olemus jollain tasolla mutta joihinkin sillä on valtava merkitys, kun taas toisille ulkoiset asiat eivät ole niin merkityksellisiä.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kyllä olen törmännyt aika moneenkin, vaukka tietenkin tämäkin on yksilökohtaista. Miehet tuntuvat kuitenkin kiinnittävän herkästi huomiota siihen, mikä miellyttää heidän silmäänsä. Älykkäät miehet osaavat hallita tämän puolen niin, ettei heistä tule ihan ameeboja, kun näkevät jotain mielestään viehättävää, mutta toisista miehistähän tulee ihan torveloita, kun näkevät kauniin naisen. Kävelevät päin lyhtypylväitä ja unohtavat oman nimensä.

Aletheias

Kuten todettu, niin en ole koskaan elämässäni törmännyt mieheen, joka olisi visuaalimen tavalla, jossa olisi mitään erikseen mainitsemisen arvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten todettu, niin en ole koskaan elämässäni törmännyt mieheen, joka olisi visuaalimen tavalla, jossa olisi mitään erikseen mainitsemisen arvoista.

Jep, ihmisillä on erilaisia kokemuksia ja tulkintoja maailmasta ja sinun kokemuksesi on yhtä oikea kuin minun.

Aletheias

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no miten moneen mieheen olet "törmännyt" ja missä? ehkä se selittää jos tapailet vaan jotain baarin änkyrämiehiä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä ainakin päättelin sinun teksteistä, että sinulla kasvaa parta. Ihan liimaamatta, vaikka mekkoa ehkä käytätkin. Naiset on harvoin noin kusipäisiä.

• Jaa poisti kysymykseni, miksi pidät minua kpäänä? Onko jokin syykin muu kuin etten mielistele sinua ja se ärsyttää?

• Anonyymi

aika rankasti kommentoitu.... en ole ihan varma miksi noin.

minulle on tullut käsitys että tuo jasu on miehen kokoinen ja miehen näköinen ja tekee miesten töitä jne. mutta on silti nainen. suomessa on tosi paljon tälläisiä, joten ei sen mitenkään erikoista pitäisi olla.

taas siitä että "naiset on harvoin kusipäisiä" olen täysin vastakkaista mieltä. täysin.

• Anonyymi kirjoitti:

aika rankasti kommentoitu.... en ole ihan varma miksi noin.

minulle on tullut käsitys että tuo jasu on miehen kokoinen ja miehen näköinen ja tekee miesten töitä jne. mutta on silti nainen. suomessa on tosi paljon tälläisiä, joten ei sen mitenkään erikoista pitäisi olla.

taas siitä että "naiset on harvoin kusipäisiä" olen täysin vastakkaista mieltä. täysin.

Eipä tuo haittaa, se on vain hyvä että jonkun mielestä on kusipää. Silloin on osunut jossain asiassa enemmän kun oikeaan. Ja toinen ärsyyntyy pitämään kusipäänä. 🙂👍

• Anonyymi

olen ajatellut kun uto Jerop kai ottelee kuvia paikoista, niin itsekin mietinyt joku jää paikka, ja että joku musiiki mikä olisi julmin musiiiikki joku...

• Milleen julmin?

• Anonyymi

ajattelin kysyä joltain tytöltä jännittävää juttua että mikä on triad voisi tietää joain sanontoja vaika ei kiuulukaan:

Triadit ovat kiinalaisia järjestäytyneen rikollisuuden ryhmittymiä. Triadit syntyivät 1600-luvulla syrjäyttääkseen Qing-dynastian ja palauttaakseen Ming-dynastian valtaan Kiinassa. Alkuvaiheissaan triadit olivat yhtenäinen ryhmittymä tarkkoine sääntöineen, mutta 1900-luvulla ne alkoivat jakautua erillisiin ryhmiin.

• Anonyymi

jogenkin tuo joku tyttö voi olla kiinalainen, tekee pieniä ääniä, minäkin teen pieniä ääniä yölläkin, yritän tehdä pieniä ääniä jos herää, mutta niin joytkin triadit, niin jännittäviä juttuja kysyä ytuolta tytöltä jotain.

• Minä miellän asian niin, että hitonko väliä, mitä pallurassa on. Palstalla on monen moista kulkijaa ja tuo pallura, tai nykyisellään ruutu, on vain keskustelijan erottamiseksi toisistaan.

En usko, että sillä kuvalla on niin paljoakaan merkitystä.
      Ehkä sillä on merkitystä jonkinmoista kuvan laittaneelle itselleen.

En vetäisi juurikaan pitkälle meneviä johtopäätöksiä toisten mielleyhtymistä koskien profiilikuvaa.
      Puolestani voin sanoa, että se on vain profiilikuva, jolla toinen esittelee itsestään sen puolen jonka tuntee edustavan itseään. Ei muuta.

• Noniin, laitoin kuvaksi hiiren. Se edustaa jyrsijöihin tuntemaa rakkauttani. Omakuva olisi ollut itserakkautta. Tuo on parempi. 😊👍

• Jasu2025 kirjoitti:

Noniin, laitoin kuvaksi hiiren. Se edustaa jyrsijöihin tuntemaa rakkauttani. Omakuva olisi ollut itserakkautta. Tuo on parempi. 😊👍

No tuosta olen erimieltä. Siis tuosta itserakkausasiasta.

Hiiri voisi tosiaan olla sinun profiilikuvasi .. tai se rotta, mutta rotasta tulee ihan vääriä tunteiden värittämiä viboja. Itsehän oikeasti inhoan rottia ylitse kaiken. En voi sille mitään.

Sehän on vain profiilikuva. Ei niin vakava juttu.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No tuosta olen erimieltä. Siis tuosta itserakkausasiasta.

Hiiri voisi tosiaan olla sinun profiilikuvasi .. tai se rotta, mutta rotasta tulee ihan vääriä tunteiden värittämiä viboja. Itsehän oikeasti inhoan rottia ylitse kaiken. En voi sille mitään.

Sehän on vain profiilikuva. Ei niin vakava juttu.

Juu no mä koen jotenkin omakuvan vaikeeksi, vaikka en itseäni häpeä tms. Jotenkin mua vaan ärsyttää jos olen yhtään huomioitu sen takia, että satun näkymään jossain kuvassa. Liittyy kai siihen että tykkään olla näkymätön, siinämäärin miksi ihmiset yleensä näkee kun näkee. Hiiri on ihan jees, tulee itellekin hyvä mieli tosta kuvasta. 😊

• Jasu2025 kirjoitti:

Juu no mä koen jotenkin omakuvan vaikeeksi, vaikka en itseäni häpeä tms. Jotenkin mua vaan ärsyttää jos olen yhtään huomioitu sen takia, että satun näkymään jossain kuvassa. Liittyy kai siihen että tykkään olla näkymätön, siinämäärin miksi ihmiset yleensä näkee kun näkee. Hiiri on ihan jees, tulee itellekin hyvä mieli tosta kuvasta. 😊

Siis olisi ok näkyä, edustaa ittenään, muttei kiinnittää kenenkään huomiota ittenään. Kompleksista.

• Jasu2025 kirjoitti:

Siis olisi ok näkyä, edustaa ittenään, muttei kiinnittää kenenkään huomiota ittenään. Kompleksista.

Ehkä parempi kun ei laita kuvia itsestään mitenkään, niin ei tarvi itse ahdistuakkaan jos joku kiinnittää ääneen huomiota. En mä näköjäön siedäty sille, että joku ottaa naamani puheeksi kun se kuvassa näkyy. Keskity muhun älä naamaani, ei tartte sanoa kun ei änge naamaria kuviin. 😂

• Jasu2025 kirjoitti:

Mulla on samaa. En voi sietää valokuvia itsestäni. En tykkää katsella itseäni .. en kuvissa tai peilistä. Minulle on aika yksi hailee mille ulkoisesti näytän.

Väistän aika usein valokuvia ja tilanteita joissa kuvataan. En halua tuoda itseäni freimille. Olen mieluusti näkymätön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      100
      9556
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4957
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      55
      4662
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2411
    5. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1642
    6. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1448
    7. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      56
      1377
    8. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      49
      1341
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      65
      1291
    Aihe