Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
Miltä meidän
Anonyymi-ap
631906
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 63
Vanhimmat
Varmaan aika temperamenttisilta…
Ja voisi tulla varmaan ihan normaaleista, arkisista asioista 🤔
Kuten?
Miten nopeasti leppyisimme
Nopeasti, jos itsestä olisi kiinni.
Tulee jos on tullakseen. Riidat puhdistaa.
Varmasti niitä tulisi. Me väiteltäisiin. Minä korottaisin ääntäni, hän pysyisi ärsyttävän rauhallisena, mikä suututtaisi minua lisää. Riidat leimahtaisivat nopeasti ja olisi nopeasti ohi. Olen hyvä pyytämään anteeksi, enkä halua olla riidoissa pitkään.
En halua riidellä. Toivon mukaan keskustelemisella selvittäisiin eikä tarvitsisi niin pahaksi tilannetta päästää, että siitä oikeasti tulisi riita. Ennemmin olen kokonaan yksin kuin vähän väliä riidoissa kumppanin kanssa.
Samaa toivon. Siitä haluaisi eroon päästä ettei tarvitsisi riidellä ja jos riitoja tulee niin niistä olisi myös valmis nöyrtymään ja pyytämään anteeksi.
Olisi olleet hyvin toksisia hänen puolelta... Hän on sen jo näyttänyt.
Mut on opetettu ettei mun tunteille ole tilaa. En saa näyttää suutumusta. Mun pitää kärsiä yksinään koska vika on aina minussa. Minua ei esim. ikinä lohduteta. Eli minä patoan tunteeni koska niillä ei ole merkitystä. Ja itken yksinään.
Enää ei tarvitse itkeä yksin. Eikä suuttuilla piilossa. <3
Sama❤️
Sinun juomisesta ja siihen liittyvistä lieveilmiöistä vois erimielisyyksiä tulla
Kenen juomisesta sun muusta synnillisestä elämästä kirjoittelet tämän palstaäijän galluppiin autuaasti ja millä asiantuntemuksella?
🥂🍻🍷🍾
Vastasin vain asiallisesti viestissä esitettyyn kysymykseen. Taidat olla itse pahemman luokan alkoholisti kun noin luonnon päälle viestini otti??!? 😄
Ainut "riita" syntyisi varmaan siitä, että olemme niin samankaltaisia. Syntyisi kommunikaatiojutuissa ns. riitaa, kun välttelemme ilmaisemasta omia tarpeitamme. Minä varmaan turhautuisin siihen, etten uskaltaisi tehdä seksin suhteen aloitetta, vaikka himoitsen kaivattuani.
Naisena yhdyn tähän, mutta jos sänkyyn asti pääsee niin sammutetaan valot niin ehkä se helpottaa…
Tai sitten naisena esiintyvä ja summuut kerrotte tälle kuvitteelliselle partnerille että hiiihtomaski sytyttää. T
Vois olla jopa tulisiakin,vaikea sanoa. Ehkä ajan käytöstä koska kumpikin on työssään kiinni.
Mustasukkaisuudesta ja vaikenemisesta, kuoreen vetäytymistä.
Kumpi vaikenee
Se joka kulloinkin on mustasukkainen.
Miksi me oltais toisistamme mustasukkaisia? Ehkä siksi että taidetaan tykätä niin paljon et pelätään toisen hylkäämistä
Mustasukkaisuus kertoo luottamus- ja/tai itsetunto-ongelmista.
Sehän se meidän ongelma onkin. Luottamusongelm
Joskus luottamus pilataan jo ennen alkujaan tai ei edes anneta syytä luottaa, vaan.päinvastoin.
Jotkut jopa ihan tarkpituksella
Sivusta
Kyllä se siitäkin kertoo. Mutta myös omasta epävarmuudesta. Sitä pelkää, ettei riitä toiselle. Menettämisen pelkoa osaltaan. Toisaalta luottamus syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen tuntemisesta.
Onko näin? Ehkä jonkun johtopäätöksen paikka näin ollen tjsp. Hörähdin.
En uskoisi niiden olevan vahingoittavia tai loukkaavia millään tavoin, pienet riidat kuuluvat arkeen ja anteeksi pyyntö on se, jonka jälkeen onnellinen ja rakastava yhteiselo tuntuisi paremmalta.
https://www.youtube.com/watch?v=JWcN4Ud4QGc
Minä pyytäisin itkien anteeksi naiselta. Mieheltä naiselle.
Tuo on oikein!
Keksi omia aiheita jookos kookos. Älä matki toista naista kokoajan!
Kerrotko yksärisen sarvinen lisää tästä erikoisesta visiostasi? Sivusta
Itse en tykkää riidellä. Eikö asiat voi selvittää ihan puhumalla?
Tuskin aina onnistuu pelkällä puhmisella. Mut ens sijasesti nii yritetään
Väittelemällä?
en minäkään. minulla on jäänyt lapsuuden kotoa traumoja kun olen säikkynyt vanhempieni riitelyä jatkuvasti joten en pidä yhtään siitä, enkä sitä halua. toki tunteita tulee ja ne pitää näyttää mutta silti ei mitää ylilyöntejä
Mulla taas toisinpäin. Vanhemmat ei koskaan riidelleet, siksi pariskuntien riitely on niin hirveää katsottavaa, kun on tottunut siihen, että kotona ei huudeta.
Tasaväkisiltä. Hän suuttuisi helposti ja leppyisi nopeasti.
Eipä niitä irl elämässä tulis, ainakaan pahoja.
Ehkä pieniä "tekoriitoja" että päästään sitten kivasti sovittelemaan niitä.
Ei mistään, jos on rakastajia ja muita tosi tarpeellisia suhteenparantajia nostan vain kytkintä.
En mä juuri halua riidellä, mutta jos luottamusta alkaa murentamaan, ovet paukkuu takana nopeasti. Ei jaksa sellaisia murehtia kun voi olla yhdessä onnellisia ja iloisia.
Ärsyttäisimme varmasti toisiamme sillä omat virheet toisessa raivostuttavat yli kaiken. Ja meissä tosiaan on samaa. Olemmeko lainkaan kohtaamiskelpoisia. Kun alkaisimme nostaa esiin ilmeisiä epäjohdonmukaisia totuuksia voisimme päätyä hämmennyksen tilaan. Vastakkainasettelu sen välillä mitä on, mitä ei ole, ja mikä ehkä on, saattaisi johtaa pysyvään yhteenottoon, joka voisi laittaa polvilleen kiusallisen tiedon edessä ettemme kykenisi muuhun.
Tunnetko tämän ihmisen?
Varjotyöskentelyn paikka. Voit olla kiitollinen, että toinen osoittaa sinun varjosi. Suhde voi opettaa omasta itsestä hyvin paljon, jos sen vain ottaa vastaan.
Vaikuttaako tämä palstasedän psykedeelinen monologi todella siltä? Kertoo ihan sinusta mihin takerrut haaveilemaan ns😬
Jatkan näin NAISENA sanoisin, että tuollaista luritusta tuntematta tai yipäätäään kun tulis niin taakse poistu ns
Hae toi yks täältä niin pääset yllättymään mistä kaikesta niitä riitoja voi synnyttää, vaikka et oo edes tietoinen asioista, henkilöistä tai tapahtumista.
En voisi olla vihainen, kun olisin jo pusuttelemassa ja halaamassa. Asioista pitää osata keskustella ja nukkumaan ei mennä riidoissa. En kyllä näkisi mitään syytä, miksi pitäisi riidellä. Jos on paha olla, niin voi painia hetken tai pistää tyynysodan tulille tai hipsutella pahan olon pois. Antaa toiselle omaa tilaa, kun tilanne vaatii.
En osaa olla ihmisille vihainen, enemminkin asioille, jotka voivat sillä hetkellä ärsyttää. Olen kuitenkin maailman helpoiten lepytettävä, jos tietää miten, suukko ja kosketus riittää, pitää vaan tuntea ja ymmärtää minut ja tunteeni, silloin toistemme ymmärrys on varmasti riittävää.
En osaisi riidellä kanssasi. Jos jostain suuttuisit kuuntelisin rauhallisesti tunnepurkauksesi ja hellyydellä purkaisin tilanteen. Tiedän, että välillä tunteesi kuohahtaa ja haluat ajatuksesi purkautua, mutta vastassa on todellinen ystävä joka sinut lepyttää...Haluatko kokeilla? ❤️
❤️
Haluan mies!
Kenen meidän
Jonkun riitaisan porukan varmaankin, haha
En jaksa riidellä, battery low 🪫
Nämä ihmiset on yleensä niitä jotka loukkaa muita omalla puheella ja joustamattomuudella. Ja sitten kuittaavat asian "en jaksa riidellä" jättäen kumppanin tyhjään tilaan ilman mahdollisuutta vaikuttaa omaan onneensa nuuten kuin lähtemällä suhteesta. Good luck!
Ei nyt jaksa väitellä.
no periaatteessa kaikessa jos kyseeseen tulee henkilö jonka kanssa ei ole kemiaa ei yhteistä säveltä minkäännäköistä. sitten taas oikean tyypin kanssa munkin vakava ja estyny naama vaihtuu ja olen ihan perus mukava ja vitsikäs enkä pienistä motkota uskotsä
En.
ja no sanotaanko että riidellessä saatan olla suulas hetken aikaa
No hän nyt tietysti näyttää upealta silloinkin.