Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
631906
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 63

Vanhimmat

Varmaan aika temperamenttisilta…

Äänestä
  • Ja voisi tulla varmaan ihan normaaleista, arkisista asioista 🤔

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Ja voisi tulla varmaan ihan normaaleista, arkisista asioista 🤔

Kuten?

Äänestä

• Miten nopeasti leppyisimme

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten nopeasti leppyisimme

Nopeasti, jos itsestä olisi kiinni.

2Äänestä

Tulee jos on tullakseen. Riidat puhdistaa.

4Äänestä

Varmasti niitä tulisi. Me väiteltäisiin. Minä korottaisin ääntäni, hän pysyisi ärsyttävän rauhallisena, mikä suututtaisi minua lisää. Riidat leimahtaisivat nopeasti ja olisi nopeasti ohi. Olen hyvä pyytämään anteeksi, enkä halua olla riidoissa pitkään.

1Äänestä

En halua riidellä. Toivon mukaan keskustelemisella selvittäisiin eikä tarvitsisi niin pahaksi tilannetta päästää, että siitä oikeasti tulisi riita. Ennemmin olen kokonaan yksin kuin vähän väliä riidoissa kumppanin kanssa.

1Äänestä
  • Samaa toivon. Siitä haluaisi eroon päästä ettei tarvitsisi riidellä ja jos riitoja tulee niin niistä olisi myös valmis nöyrtymään ja pyytämään anteeksi.

Äänestä

Olisi olleet hyvin toksisia hänen puolelta... Hän on sen jo näyttänyt.

Äänestä

Mut on opetettu ettei mun tunteille ole tilaa. En saa näyttää suutumusta. Mun pitää kärsiä yksinään koska vika on aina minussa. Minua ei esim. ikinä lohduteta. Eli minä patoan tunteeni koska niillä ei ole merkitystä. Ja itken yksinään.

2Äänestä
  • Enää ei tarvitse itkeä yksin. Eikä suuttuilla piilossa. <3

1Äänestä

• Sama❤️

1Äänestä

Sinun juomisesta ja siihen liittyvistä lieveilmiöistä vois erimielisyyksiä tulla

Äänestä
  • Kenen juomisesta sun muusta synnillisestä elämästä kirjoittelet tämän palstaäijän galluppiin autuaasti ja millä asiantuntemuksella?

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kenen juomisesta sun muusta synnillisestä elämästä kirjoittelet tämän palstaäijän galluppiin autuaasti ja millä asiantuntemuksella?

🥂🍻🍷🍾

Vastasin vain asiallisesti viestissä esitettyyn kysymykseen. Taidat olla itse pahemman luokan alkoholisti kun noin luonnon päälle viestini otti??!? 😄

Äänestä

Ainut "riita" syntyisi varmaan siitä, että olemme niin samankaltaisia. Syntyisi kommunikaatiojutuissa ns. riitaa, kun välttelemme ilmaisemasta omia tarpeitamme. Minä varmaan turhautuisin siihen, etten uskaltaisi tehdä seksin suhteen aloitetta, vaikka himoitsen kaivattuani.

Äänestä
  • Naisena yhdyn tähän, mutta jos sänkyyn asti pääsee niin sammutetaan valot niin ehkä se helpottaa…

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Naisena yhdyn tähän, mutta jos sänkyyn asti pääsee niin sammutetaan valot niin ehkä se helpottaa…

Tai sitten naisena esiintyvä ja summuut kerrotte tälle kuvitteelliselle partnerille että hiiihtomaski sytyttää. T

Äänestä

Vois olla jopa tulisiakin,vaikea sanoa. Ehkä ajan käytöstä koska kumpikin on työssään kiinni.

Äänestä

Mustasukkaisuudesta ja vaikenemisesta, kuoreen vetäytymistä.

Äänestä
  • Kumpi vaikenee

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Kumpi vaikenee

Se joka kulloinkin on mustasukkainen.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Se joka kulloinkin on mustasukkainen.

Miksi me oltais toisistamme mustasukkaisia? Ehkä siksi että taidetaan tykätä niin paljon et pelätään toisen hylkäämistä

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Miksi me oltais toisistamme mustasukkaisia? Ehkä siksi että taidetaan tykätä niin paljon et pelätään toisen hylkäämistä

Mustasukkaisuus kertoo luottamus- ja/tai itsetunto-ongelmista.

Äänestä

• Anonyymi00023 kirjoitti:

Mustasukkaisuus kertoo luottamus- ja/tai itsetunto-ongelmista.

Sehän se meidän ongelma onkin. Luottamusongelm

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Sehän se meidän ongelma onkin. Luottamusongelm

Joskus luottamus pilataan jo ennen alkujaan tai ei edes anneta syytä luottaa, vaan.päinvastoin.
    Jotkut jopa ihan tarkpituksella
    Sivusta

Äänestä

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä se siitäkin kertoo. Mutta myös omasta epävarmuudesta. Sitä pelkää, ettei riitä toiselle. Menettämisen pelkoa osaltaan. Toisaalta luottamus syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen tuntemisesta.

Äänestä

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Joskus luottamus pilataan jo ennen alkujaan tai ei edes anneta syytä luottaa, vaan.päinvastoin.
    Jotkut jopa ihan tarkpituksella
    Sivusta

Onko näin? Ehkä jonkun johtopäätöksen paikka näin ollen tjsp. Hörähdin.

Äänestä

En uskoisi niiden olevan vahingoittavia tai loukkaavia millään tavoin, pienet riidat kuuluvat arkeen ja anteeksi pyyntö on se, jonka jälkeen onnellinen ja rakastava yhteiselo tuntuisi paremmalta.
https://www.youtube.com/watch?v=JWcN4Ud4QGc

Äänestä

Minä pyytäisin itkien anteeksi naiselta. Mieheltä naiselle.

Äänestä
  • Tuo on oikein!

Äänestä

Keksi omia aiheita jookos kookos. Älä matki toista naista kokoajan!

Äänestä
  • Kerrotko yksärisen sarvinen lisää tästä erikoisesta visiostasi? Sivusta

Äänestä

Itse en tykkää riidellä. Eikö asiat voi selvittää ihan puhumalla?

Äänestä
  • Tuskin aina onnistuu pelkällä puhmisella. Mut ens sijasesti nii yritetään

Äänestä

• Väittelemällä?

Äänestä

• en minäkään. minulla on jäänyt lapsuuden kotoa traumoja kun olen säikkynyt vanhempieni riitelyä jatkuvasti joten en pidä yhtään siitä, enkä sitä halua. toki tunteita tulee ja ne pitää näyttää mutta silti ei mitää ylilyöntejä

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

en minäkään. minulla on jäänyt lapsuuden kotoa traumoja kun olen säikkynyt vanhempieni riitelyä jatkuvasti joten en pidä yhtään siitä, enkä sitä halua. toki tunteita tulee ja ne pitää näyttää mutta silti ei mitää ylilyöntejä

Mulla taas toisinpäin. Vanhemmat ei koskaan riidelleet, siksi pariskuntien riitely on niin hirveää katsottavaa, kun on tottunut siihen, että kotona ei huudeta.

Äänestä

Tasaväkisiltä. Hän suuttuisi helposti ja leppyisi nopeasti.

1Äänestä

Eipä niitä irl elämässä tulis, ainakaan pahoja.
Ehkä pieniä "tekoriitoja" että päästään sitten kivasti sovittelemaan niitä.

Äänestä

Ei mistään, jos on rakastajia ja muita tosi tarpeellisia suhteenparantajia nostan vain kytkintä.

1Äänestä

En mä juuri halua riidellä, mutta jos luottamusta alkaa murentamaan, ovet paukkuu takana nopeasti. Ei jaksa sellaisia murehtia kun voi olla yhdessä onnellisia ja iloisia.

3Äänestä

Ärsyttäisimme varmasti toisiamme sillä omat virheet toisessa raivostuttavat yli kaiken. Ja meissä tosiaan on samaa. Olemmeko lainkaan kohtaamiskelpoisia. Kun alkaisimme nostaa esiin ilmeisiä epäjohdonmukaisia totuuksia voisimme päätyä hämmennyksen tilaan. Vastakkainasettelu sen välillä mitä on, mitä ei ole, ja mikä ehkä on, saattaisi johtaa pysyvään yhteenottoon, joka voisi laittaa polvilleen kiusallisen tiedon edessä ettemme kykenisi muuhun.

Äänestä
  • Tunnetko tämän ihmisen?

Äänestä

• Varjotyöskentelyn paikka. Voit olla kiitollinen, että toinen osoittaa sinun varjosi. Suhde voi opettaa omasta itsestä hyvin paljon, jos sen vain ottaa vastaan.

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Tunnetko tämän ihmisen?

Vaikuttaako tämä palstasedän psykedeelinen monologi todella siltä? Kertoo ihan sinusta mihin takerrut haaveilemaan ns😬

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Vaikuttaako tämä palstasedän psykedeelinen monologi todella siltä? Kertoo ihan sinusta mihin takerrut haaveilemaan ns😬

Jatkan näin NAISENA sanoisin, että tuollaista luritusta tuntematta tai yipäätäään kun tulis niin taakse poistu ns

Äänestä

Hae toi yks täältä niin pääset yllättymään mistä kaikesta niitä riitoja voi synnyttää, vaikka et oo edes tietoinen asioista, henkilöistä tai tapahtumista.

Äänestä

En voisi olla vihainen, kun olisin jo pusuttelemassa ja halaamassa. Asioista pitää osata keskustella ja nukkumaan ei mennä riidoissa. En kyllä näkisi mitään syytä, miksi pitäisi riidellä. Jos on paha olla, niin voi painia hetken tai pistää tyynysodan tulille tai hipsutella pahan olon pois. Antaa toiselle omaa tilaa, kun tilanne vaatii.

1Äänestä

En osaa olla ihmisille vihainen, enemminkin asioille, jotka voivat sillä hetkellä ärsyttää. Olen kuitenkin maailman helpoiten lepytettävä, jos tietää miten, suukko ja kosketus riittää, pitää vaan tuntea ja ymmärtää minut ja tunteeni, silloin toistemme ymmärrys on varmasti riittävää.

1Äänestä

En osaisi riidellä kanssasi. Jos jostain suuttuisit kuuntelisin rauhallisesti tunnepurkauksesi ja hellyydellä purkaisin tilanteen. Tiedän, että välillä tunteesi kuohahtaa ja haluat ajatuksesi purkautua, mutta vastassa on todellinen ystävä joka sinut lepyttää...Haluatko kokeilla? ❤️

3Äänestä
  • ❤️

Äänestä

• Haluan mies!

Äänestä

Kenen meidän

Äänestä
  • Jonkun riitaisan porukan varmaankin, haha

Äänestä

En jaksa riidellä, battery low 🪫

Äänestä
  • Nämä ihmiset on yleensä niitä jotka loukkaa muita omalla puheella ja joustamattomuudella. Ja sitten kuittaavat asian "en jaksa riidellä" jättäen kumppanin tyhjään tilaan ilman mahdollisuutta vaikuttaa omaan onneensa nuuten kuin lähtemällä suhteesta. Good luck!

Äänestä

• Anonyymi00059 kirjoitti:

Nämä ihmiset on yleensä niitä jotka loukkaa muita omalla puheella ja joustamattomuudella. Ja sitten kuittaavat asian "en jaksa riidellä" jättäen kumppanin tyhjään tilaan ilman mahdollisuutta vaikuttaa omaan onneensa nuuten kuin lähtemällä suhteesta. Good luck!

Ei nyt jaksa väitellä.

Äänestä

no periaatteessa kaikessa jos kyseeseen tulee henkilö jonka kanssa ei ole kemiaa ei yhteistä säveltä minkäännäköistä. sitten taas oikean tyypin kanssa munkin vakava ja estyny naama vaihtuu ja olen ihan perus mukava ja vitsikäs enkä pienistä motkota uskotsä

Äänestä
  • En.

Äänestä

ja no sanotaanko että riidellessä saatan olla suulas hetken aikaa

Äänestä

No hän nyt tietysti näyttää upealta silloinkin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu