Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
Miltä meidän
63
1730
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan aika temperamenttisilta…
- Anonyymi00002
Ja voisi tulla varmaan ihan normaaleista, arkisista asioista 🤔
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja voisi tulla varmaan ihan normaaleista, arkisista asioista 🤔
Kuten?
- Anonyymi00004
Miten nopeasti leppyisimme
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten nopeasti leppyisimme
Nopeasti, jos itsestä olisi kiinni.
- Anonyymi00005
Tulee jos on tullakseen. Riidat puhdistaa.
- Anonyymi00007
Varmasti niitä tulisi. Me väiteltäisiin. Minä korottaisin ääntäni, hän pysyisi ärsyttävän rauhallisena, mikä suututtaisi minua lisää. Riidat leimahtaisivat nopeasti ja olisi nopeasti ohi. Olen hyvä pyytämään anteeksi, enkä halua olla riidoissa pitkään.
- Anonyymi00008
En halua riidellä. Toivon mukaan keskustelemisella selvittäisiin eikä tarvitsisi niin pahaksi tilannetta päästää, että siitä oikeasti tulisi riita. Ennemmin olen kokonaan yksin kuin vähän väliä riidoissa kumppanin kanssa.
- Anonyymi00010
Samaa toivon. Siitä haluaisi eroon päästä ettei tarvitsisi riidellä ja jos riitoja tulee niin niistä olisi myös valmis nöyrtymään ja pyytämään anteeksi.
- Anonyymi00009
Olisi olleet hyvin toksisia hänen puolelta... Hän on sen jo näyttänyt.
- Anonyymi00011
Mut on opetettu ettei mun tunteille ole tilaa. En saa näyttää suutumusta. Mun pitää kärsiä yksinään koska vika on aina minussa. Minua ei esim. ikinä lohduteta. Eli minä patoan tunteeni koska niillä ei ole merkitystä. Ja itken yksinään.
- Anonyymi00028
Enää ei tarvitse itkeä yksin. Eikä suuttuilla piilossa. <3
- Anonyymi00038
Sama❤️
- Anonyymi00012
Sinun juomisesta ja siihen liittyvistä lieveilmiöistä vois erimielisyyksiä tulla
- Anonyymi00013
Kenen juomisesta sun muusta synnillisestä elämästä kirjoittelet tämän palstaäijän galluppiin autuaasti ja millä asiantuntemuksella?
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kenen juomisesta sun muusta synnillisestä elämästä kirjoittelet tämän palstaäijän galluppiin autuaasti ja millä asiantuntemuksella?
🥂🍻🍷🍾
Vastasin vain asiallisesti viestissä esitettyyn kysymykseen. Taidat olla itse pahemman luokan alkoholisti kun noin luonnon päälle viestini otti??!? 😄
Ainut "riita" syntyisi varmaan siitä, että olemme niin samankaltaisia. Syntyisi kommunikaatiojutuissa ns. riitaa, kun välttelemme ilmaisemasta omia tarpeitamme. Minä varmaan turhautuisin siihen, etten uskaltaisi tehdä seksin suhteen aloitetta, vaikka himoitsen kaivattuani.
- Anonyymi00045UUSI
Naisena yhdyn tähän, mutta jos sänkyyn asti pääsee niin sammutetaan valot niin ehkä se helpottaa…
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Naisena yhdyn tähän, mutta jos sänkyyn asti pääsee niin sammutetaan valot niin ehkä se helpottaa…
Tai sitten naisena esiintyvä ja summuut kerrotte tälle kuvitteelliselle partnerille että hiiihtomaski sytyttää. T
- Anonyymi00014
Vois olla jopa tulisiakin,vaikea sanoa. Ehkä ajan käytöstä koska kumpikin on työssään kiinni.
- Anonyymi00015
Mustasukkaisuudesta ja vaikenemisesta, kuoreen vetäytymistä.
- Anonyymi00016
Kumpi vaikenee
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kumpi vaikenee
Se joka kulloinkin on mustasukkainen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se joka kulloinkin on mustasukkainen.
Miksi me oltais toisistamme mustasukkaisia? Ehkä siksi että taidetaan tykätä niin paljon et pelätään toisen hylkäämistä
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi me oltais toisistamme mustasukkaisia? Ehkä siksi että taidetaan tykätä niin paljon et pelätään toisen hylkäämistä
Mustasukkaisuus kertoo luottamus- ja/tai itsetunto-ongelmista.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mustasukkaisuus kertoo luottamus- ja/tai itsetunto-ongelmista.
Sehän se meidän ongelma onkin. Luottamusongelm
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sehän se meidän ongelma onkin. Luottamusongelm
Joskus luottamus pilataan jo ennen alkujaan tai ei edes anneta syytä luottaa, vaan.päinvastoin.
Jotkut jopa ihan tarkpituksella
Sivusta - Anonyymi00040
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä se siitäkin kertoo. Mutta myös omasta epävarmuudesta. Sitä pelkää, ettei riitä toiselle. Menettämisen pelkoa osaltaan. Toisaalta luottamus syntyy vuorovaikutuksessa ja toisen tuntemisesta.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joskus luottamus pilataan jo ennen alkujaan tai ei edes anneta syytä luottaa, vaan.päinvastoin.
Jotkut jopa ihan tarkpituksella
SivustaOnko näin? Ehkä jonkun johtopäätöksen paikka näin ollen tjsp. Hörähdin.
- Anonyymi00017
En uskoisi niiden olevan vahingoittavia tai loukkaavia millään tavoin, pienet riidat kuuluvat arkeen ja anteeksi pyyntö on se, jonka jälkeen onnellinen ja rakastava yhteiselo tuntuisi paremmalta.
https://www.youtube.com/watch?v=JWcN4Ud4QGc - Anonyymi00019
Minä pyytäisin itkien anteeksi naiselta. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00024
Tuo on oikein!
- Anonyymi00020
Keksi omia aiheita jookos kookos. Älä matki toista naista kokoajan!
- Anonyymi00055UUSI
Kerrotko yksärisen sarvinen lisää tästä erikoisesta visiostasi? Sivusta
- Anonyymi00026
Itse en tykkää riidellä. Eikö asiat voi selvittää ihan puhumalla?
- Anonyymi00031
Tuskin aina onnistuu pelkällä puhmisella. Mut ens sijasesti nii yritetään
- Anonyymi00032
Väittelemällä?
- Anonyymi00033
en minäkään. minulla on jäänyt lapsuuden kotoa traumoja kun olen säikkynyt vanhempieni riitelyä jatkuvasti joten en pidä yhtään siitä, enkä sitä halua. toki tunteita tulee ja ne pitää näyttää mutta silti ei mitää ylilyöntejä
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
en minäkään. minulla on jäänyt lapsuuden kotoa traumoja kun olen säikkynyt vanhempieni riitelyä jatkuvasti joten en pidä yhtään siitä, enkä sitä halua. toki tunteita tulee ja ne pitää näyttää mutta silti ei mitää ylilyöntejä
Mulla taas toisinpäin. Vanhemmat ei koskaan riidelleet, siksi pariskuntien riitely on niin hirveää katsottavaa, kun on tottunut siihen, että kotona ei huudeta.
- Anonyymi00029
Tasaväkisiltä. Hän suuttuisi helposti ja leppyisi nopeasti.
- Anonyymi00034
Eipä niitä irl elämässä tulis, ainakaan pahoja.
Ehkä pieniä "tekoriitoja" että päästään sitten kivasti sovittelemaan niitä. - Anonyymi00035
Ei mistään, jos on rakastajia ja muita tosi tarpeellisia suhteenparantajia nostan vain kytkintä.
- Anonyymi00037
En mä juuri halua riidellä, mutta jos luottamusta alkaa murentamaan, ovet paukkuu takana nopeasti. Ei jaksa sellaisia murehtia kun voi olla yhdessä onnellisia ja iloisia.
- Anonyymi00041UUSI
Ärsyttäisimme varmasti toisiamme sillä omat virheet toisessa raivostuttavat yli kaiken. Ja meissä tosiaan on samaa. Olemmeko lainkaan kohtaamiskelpoisia. Kun alkaisimme nostaa esiin ilmeisiä epäjohdonmukaisia totuuksia voisimme päätyä hämmennyksen tilaan. Vastakkainasettelu sen välillä mitä on, mitä ei ole, ja mikä ehkä on, saattaisi johtaa pysyvään yhteenottoon, joka voisi laittaa polvilleen kiusallisen tiedon edessä ettemme kykenisi muuhun.
- Anonyymi00043UUSI
Tunnetko tämän ihmisen?
- Anonyymi00049UUSI
Varjotyöskentelyn paikka. Voit olla kiitollinen, että toinen osoittaa sinun varjosi. Suhde voi opettaa omasta itsestä hyvin paljon, jos sen vain ottaa vastaan.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Tunnetko tämän ihmisen?
Vaikuttaako tämä palstasedän psykedeelinen monologi todella siltä? Kertoo ihan sinusta mihin takerrut haaveilemaan ns😬
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Vaikuttaako tämä palstasedän psykedeelinen monologi todella siltä? Kertoo ihan sinusta mihin takerrut haaveilemaan ns😬
Jatkan näin NAISENA sanoisin, että tuollaista luritusta tuntematta tai yipäätäään kun tulis niin taakse poistu ns
- Anonyymi00042UUSI
Hae toi yks täältä niin pääset yllättymään mistä kaikesta niitä riitoja voi synnyttää, vaikka et oo edes tietoinen asioista, henkilöistä tai tapahtumista.
- Anonyymi00044UUSI
En voisi olla vihainen, kun olisin jo pusuttelemassa ja halaamassa. Asioista pitää osata keskustella ja nukkumaan ei mennä riidoissa. En kyllä näkisi mitään syytä, miksi pitäisi riidellä. Jos on paha olla, niin voi painia hetken tai pistää tyynysodan tulille tai hipsutella pahan olon pois. Antaa toiselle omaa tilaa, kun tilanne vaatii.
- Anonyymi00046UUSI
En osaa olla ihmisille vihainen, enemminkin asioille, jotka voivat sillä hetkellä ärsyttää. Olen kuitenkin maailman helpoiten lepytettävä, jos tietää miten, suukko ja kosketus riittää, pitää vaan tuntea ja ymmärtää minut ja tunteeni, silloin toistemme ymmärrys on varmasti riittävää.
- Anonyymi00047UUSI
En osaisi riidellä kanssasi. Jos jostain suuttuisit kuuntelisin rauhallisesti tunnepurkauksesi ja hellyydellä purkaisin tilanteen. Tiedän, että välillä tunteesi kuohahtaa ja haluat ajatuksesi purkautua, mutta vastassa on todellinen ystävä joka sinut lepyttää...Haluatko kokeilla? ❤️
- Anonyymi00048UUSI
❤️
- Anonyymi00058UUSI
Haluan mies!
- Anonyymi00050UUSI
Kenen meidän
- Anonyymi00052UUSI
Jonkun riitaisan porukan varmaankin, haha
- Anonyymi00051UUSI
En jaksa riidellä, battery low 🪫
- Anonyymi00059UUSI
Nämä ihmiset on yleensä niitä jotka loukkaa muita omalla puheella ja joustamattomuudella. Ja sitten kuittaavat asian "en jaksa riidellä" jättäen kumppanin tyhjään tilaan ilman mahdollisuutta vaikuttaa omaan onneensa nuuten kuin lähtemällä suhteesta. Good luck!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Nämä ihmiset on yleensä niitä jotka loukkaa muita omalla puheella ja joustamattomuudella. Ja sitten kuittaavat asian "en jaksa riidellä" jättäen kumppanin tyhjään tilaan ilman mahdollisuutta vaikuttaa omaan onneensa nuuten kuin lähtemällä suhteesta. Good luck!
Ei nyt jaksa väitellä.
- Anonyymi00061UUSI
no periaatteessa kaikessa jos kyseeseen tulee henkilö jonka kanssa ei ole kemiaa ei yhteistä säveltä minkäännäköistä. sitten taas oikean tyypin kanssa munkin vakava ja estyny naama vaihtuu ja olen ihan perus mukava ja vitsikäs enkä pienistä motkota uskotsä
- Anonyymi00063UUSI
En.
- Anonyymi00062UUSI
ja no sanotaanko että riidellessä saatan olla suulas hetken aikaa
- Anonyymi00064UUSI
No hän nyt tietysti näyttää upealta silloinkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1104069BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1612631Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582527Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1352132
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551730