Ihminenhän on, kuten tiedätte, bio-orgaanin olento, jolla on omat vikansa ja heikoutensa. Ei vähiten, että ihminen on altis erilaisille sairauksille, vaan, koska ihminen ikäntyy ja sitä myöden vääjäämättä kuluu, heikkenee ja rappeutuu, menettäen lopulta elinvoimansa.
Siksi minua kiinnostaakin tietää, jos joskus tulevaisuudessa olisi mahdollista välttää kaikki tämä edellä kerrottu; kehosi olisi epäorgaanista ja helposti korjattavaa materiaa, runkosi hst:tä, olisitko valmis käymään prosessin lävitse, jossa nykyinen rappeutuva tomumajasi korvattaisiin lähes iäti kestävällä ja vahvalla, sanotakoon tässä nyt lainusmerkein "komposiittiruumiilla"?
Vai tyydytkö asemaasi kohtalon vietävänä ja eittämättä hetkenä minä hyvänsä kuolevana, heikkoja ja koroosion kalvamana ihmisrainana, jollainen olet tai jollaiseksi ajan ruhjoessa joka tapauksessa tulet?
Haluaisitko olla hst:tä?
6
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
Komposiitti kroppa? Vaikka nyt kysyit, niin toistaiseksi vielä kieltäydyn 😂
En halua elää ikuisesti. Elämän arvokkuus kärsisi. Olen mieluummin luomu ja kuolen pois kun aika on.
Elämä on ihanaa juuri siksi kun se on sitä mitä se on.- Anonyymi00002
En haluaisi komposiittikroppaa. Vaikka mistä tässä vaiheessa tietää mitä kuoleman lähestyessä miettii.
Satsaan terveelliseen elämään, sellaiseen että mitään ei tarvitse katua. - Anonyymi00003
Ikäkeskustelu on kannaltani epäolennainen, sillä nuorrun silmissä vuosi vuodelta. Olen toisin sanoen immortaali, kiitos pillerien. Kaikki keinotekoisuus on luonnotonta. Ikuisen elämän emuloiminen tarkoittaa että leikkii Jumalaa, siispä jumalanpilkkaa. Hetkinen, entäs nää pillerit sitten 🤔? Teknisesti ottaen pillerit eivät ole itsensä jumaloimista vaan ainakin itselleni responssi yleisesti ravinneköyhään ruokaan.
Luomuruoka vs. non-luomu? Luomu on kalliimpaa. Mikä on eksaktisti niiden välinen ero? Luomuun on luultavasti käytetty vähemmän myrkkyjä ja mistäs sitä tietää mitä eroja niillä on kun tarkasteluun yhdistyy tuotteiden mahdollinen geenimanipulaatio. Banaaninviljelijät väittävät tulleensa hedelmättömiksi altistuessaan banaanintuotantomyrkyille, ihan Chiquitan henkilöstöä.
En välitä sillä olen liian älykäs lisääntyäkseni muutenkaan. Luultavasti liian oikutteleva tai mystinen persoona parisuhdemarkkinoilla. Siellä pärjää parhaiten normit käppijonnet, joten pois se minusta. Itse en kykene alistamaan itseäni sekä tuudittautumaan pilvilinnoissa leijailevaan teeskentelyn kehtoon. -💊-. - Anonyymi00006
Ihmiaolio.. jooh niin jos niin yeirrää tehdä tytöistä Super WoMAN ... NIIN bnoniiin
Auttamalla jotenkin, kuin itsetuntoakin kohottamalla jos pystyy..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543