Onko se muuta kuin helvettiä?
Lapsettomien keski-ikäisten joulu
46
524
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on party party party
- Anonyymi00003
Niin kauan kuin mömmöjä riittää.
- Anonyymi00002
En arvosta lapsettomia ihmisiä.
- Anonyymi00055
En minäkään lapsellisia
- Anonyymi00072
Anonyymi00055 kirjoitti:
En minäkään lapsellisia
Sivusta tarkennan, koska tykkäsin tästä kommentista. Tässä haluan ajatella, että kuvataan toisen lapsellista luonnetta, ei perheellistä, jolla on lapsia.
- Anonyymi00073
Mitä se sulle kuuluu, että onko niitä lapsia vai ei.
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Sivusta tarkennan, koska tykkäsin tästä kommentista. Tässä haluan ajatella, että kuvataan toisen lapsellista luonnetta, ei perheellistä, jolla on lapsia.
"Sivusta tarkennan,..."
Juuri tuota ajattelemaasi tarkoitin (...tan).
Kärsin monimerkityksellisiin ilmaisuihin taipuvasta ajattelusta!
Hyvää Joulua Sinulle
- Anonyymi00004
no eikö se päinvastoin ole helvetin vastakohta kun ei ole niitä lapsia huutamassa?
- Anonyymi00006
Se se vasta hienoa onkin että saa mennä tie monennenko kerran viettämään joulua vanhempien luokse, vanhempien joille olet katkera pettymys. Unohtamatta tietenkään arjen yksinäisyyttä kun ei ole naistakaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se se vasta hienoa onkin että saa mennä tie monennenko kerran viettämään joulua vanhempien luokse, vanhempien joille olet katkera pettymys. Unohtamatta tietenkään arjen yksinäisyyttä kun ei ole naistakaan.
no älä mene, olisko liian yksinkertaista niin.
mitä sillä naisella tekisit? jatkuvaa nalkutusta päivästä toiseen, ja jos vastaisit jotain tai jos olisit hiljaa niin joutuisit sohvalle yöksi nukkumaan.. ei sellainen ole ihmisarvoista elämää. kuvittelet tietysti että pääsisit pan e maan joka päivä, et todellakaan pääsisi, aivan kaikkea muuta. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että olet parasta mitä vanhemmillesi tapahtunut?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että olet parasta mitä vanhemmillesi tapahtunut?
Ois varmaan tehnyt abortin jos ois tiennyt millainen minusta tuli.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ne olis halunnut ainakaan, et sun on paha olla. Kaikkee muuta. Miten tahansa, ilman vaimoa ja ilman lapsia, ilman mitä tahansa mitä ikinä keksisit toivoa. Mitä väliä. Harva saa täällä mitään mitä olisi loppujen lopuksi toivonut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
hah!.... niinpä. pidä tuo mielessä. et ole niille mitään velkaa mistään.
- Anonyymi00005
Eronneiden keski-ikäisten on usein vielä pahempi. Toinen on onnensa kukkuloilla ja toinen helvetin raunioilla.
- Anonyymi00011
Mjoo, pakkaan juuri tavaroita, lahjat käärin pikaisesti pakettiin.
Huomenna tuli lähteä ajelemaan sen toisen eronneen vastapuolen kanssa kohti lomapaikkaa, ja yhteinen lapsi istuu tyytyväisenä takapenkillä.
Saas nähdä millainen Joulu saadaan luotua, voi olla että se yhteinen aika antaa jo paljon ilman mitään ulkoisia ihmeellisyyksiä. Tosin niitäkin tuli varattua kaiken varalta.
Hiljaa, hitaasti hyvä tulee. Nyt ei ole kiire minnekään.
AV - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mjoo, pakkaan juuri tavaroita, lahjat käärin pikaisesti pakettiin.
Huomenna tuli lähteä ajelemaan sen toisen eronneen vastapuolen kanssa kohti lomapaikkaa, ja yhteinen lapsi istuu tyytyväisenä takapenkillä.
Saas nähdä millainen Joulu saadaan luotua, voi olla että se yhteinen aika antaa jo paljon ilman mitään ulkoisia ihmeellisyyksiä. Tosin niitäkin tuli varattua kaiken varalta.
Hiljaa, hitaasti hyvä tulee. Nyt ei ole kiire minnekään.
AVtsiisus. nyt voi sanoo että onneksi en ole sinä...
kun ei ole vaimoja eikä lapsia eikä mitään. olen välttynyt niin paljolta p*skalta etten edes osaa kuvitellakaan. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
tsiisus. nyt voi sanoo että onneksi en ole sinä...
kun ei ole vaimoja eikä lapsia eikä mitään. olen välttynyt niin paljolta p*skalta etten edes osaa kuvitellakaan.No mutta tuon voi jättää sanomattakin. Joulun ihme voi tapahtua jopa omasta suustasi. Eikö vain?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No mutta tuon voi jättää sanomattakin. Joulun ihme voi tapahtua jopa omasta suustasi. Eikö vain?
mikä vtun "joulun ihme"? en usko jouluun...
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
mikä vtun "joulun ihme"? en usko jouluun...
Vähemmästäkin huomaan 🙄
- Anonyymi00031
Anonyymi00013 kirjoitti:
kun ei ole vaimoja eikä lapsia eikä mitään. olen välttynyt niin paljolta p*skalta etten edes osaa kuvitellakaan.Vai niin, itse taas tunnen että elämäni olisi merkityksetön ilman oman elämäni kokemusten jakamista sille seuraavalle sukupolvelle.
Kaksi aikuista ihmistä ja yksi lapsi, veikkaan että tulee ihan mukava loma jossa saa iloita siitä miten saa kokemusten tuottamina myös muut iloisiksi.
Itse olen paljon tätä palloa yksin kiertänyt. Nähnyt maapallon ihmeellisyyksiä, mutta eihän se ole oikein mitään, jos niitä kokemuksia ei voisi jakaa jonkun toisen kanssa?!!
Näin tämän asian, ja elämän ajattelen. Voin toki olla myös väärässä:)
AV - Anonyymi00050
Anonyymi00013 kirjoitti:
kun ei ole vaimoja eikä lapsia eikä mitään. olen välttynyt niin paljolta p*skalta etten edes osaa kuvitellakaan....lisäksi ilmoitan, että olen valmis maksamaan toisille aiheutetuista iloista 2500 euroa.
Lopputulos on epävarma, mutta niinhän se elämässä yleensä tuppaa olemaankin.
AV - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
...lisäksi ilmoitan, että olen valmis maksamaan toisille aiheutetuista iloista 2500 euroa.
Lopputulos on epävarma, mutta niinhän se elämässä yleensä tuppaa olemaankin.
AVKaikenlaiset järjestelyt maksaa, että saa jotenkin jotain järjestettyä. En kyllä edes itse valinnut, enkä saanut valmisteluista iloa, mut elämä on.
- Anonyymi00059
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kaikenlaiset järjestelyt maksaa, että saa jotenkin jotain järjestettyä. En kyllä edes itse valinnut, enkä saanut valmisteluista iloa, mut elämä on.
Harmi että olet elännyt ihmisten seurassa, jotka olisivat olleet sinulle epämieluisat.
Harvinaista, mutta mahdollista.
AV - Anonyymi00065
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vai niin, itse taas tunnen että elämäni olisi merkityksetön ilman oman elämäni kokemusten jakamista sille seuraavalle sukupolvelle.
Kaksi aikuista ihmistä ja yksi lapsi, veikkaan että tulee ihan mukava loma jossa saa iloita siitä miten saa kokemusten tuottamina myös muut iloisiksi.
Itse olen paljon tätä palloa yksin kiertänyt. Nähnyt maapallon ihmeellisyyksiä, mutta eihän se ole oikein mitään, jos niitä kokemuksia ei voisi jakaa jonkun toisen kanssa?!!
Näin tämän asian, ja elämän ajattelen. Voin toki olla myös väärässä:)
AVehkä näet sen niin, mutta oikeasti sillä ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi00067
Näin itsekin ajattelen, et hän joka on kokenut sen hyvän joulun hyvässä suhteessa voi olla vaikea viettää sitä esim. sinkkuna? Itsellä ei ole hyvästä suhteesta, mutta huonoista ihmisistä on kokemusta, eikä yksin vietetystä joulustakaan ole kokemusta. En juo viinejä, enkä muutakaan alkoholipitoista nauti jouluna humalaan asti.
Ei ole ollut tarvetta edes baareissa istua, vaikka olen sinkku. Olen ymmärtävien läheisten parissa saanut viettää jouluja. Hyvin olemme pärjänneet, vaikka olemme luonteilta olleet hyvinkin erilaisia, mutta ymmärtäviä. Se on tärkein juttu joulunakin olla ymmärtävä ja joustava muita kohtaan. Hyvää joulu ymmärtäville ja joustaville ihmisille 🎅🎄 - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Näin itsekin ajattelen, et hän joka on kokenut sen hyvän joulun hyvässä suhteessa voi olla vaikea viettää sitä esim. sinkkuna? Itsellä ei ole hyvästä suhteesta, mutta huonoista ihmisistä on kokemusta, eikä yksin vietetystä joulustakaan ole kokemusta. En juo viinejä, enkä muutakaan alkoholipitoista nauti jouluna humalaan asti.
Ei ole ollut tarvetta edes baareissa istua, vaikka olen sinkku. Olen ymmärtävien läheisten parissa saanut viettää jouluja. Hyvin olemme pärjänneet, vaikka olemme luonteilta olleet hyvinkin erilaisia, mutta ymmärtäviä. Se on tärkein juttu joulunakin olla ymmärtävä ja joustava muita kohtaan. Hyvää joulu ymmärtäville ja joustaville ihmisille 🎅🎄Ja olen työtönkin vielä 🫣 silti saan ymmärrystä ja olen itsekin ymmärtäväinen heitä ymmärtäviä ja joustavia kohtaan. En heitä, jotka eivät ole luottamuksen arvoisia. Riidan haluaisiakin kohdannut, sellaiset kokemukset synnyttää arvostusta hyvää kohtaan entisestään 🙏ajatelkaa jouluna hyviä asioita, unohtakaa pahat edes hetkeksi 🫶
- Anonyymi00014
Oli kyllä aikanaan raskaita perhejouluja. Tuntui kuin olisi puukkoa väännetty kyljessä. Koskas teille tulee lapsia, koska häät on jne jne...
- Anonyymi00057
Ketjusta on poistettu 30 persumodea ärsyttävä säännönmukaista viestiä.
- Anonyymi00058
Ei pidä paikkaansa, koska tavalliset viestit ovat saaneet kyytiä, mutta sinun viestejäsi koskien persujen mm. seksuaalista suuntautumista ja habitusta on palstalla edelleen.
Ei kovin kivalta kuulosta. Kyllä se on lapset, jotka tekee sen joulun.
Siinä varmaan vaan ryypättäs ja lopulta tapeltas.- Anonyymi00066
miten ne lapset sen joulun tekee? eihän ne tee mitään, ottaa vaan kaiken valmiina.
ja kiljuu täysiä kimeällä äänellä.
jos niillä vanhemmilla ei olisi niitä lapsia niin olis pöydät täynnä viinapulloja ja EDM musa soimassa täysillä koko yön... kumpiko olisi hauskempaa, oikeasti. Anonyymi00066 kirjoitti:
miten ne lapset sen joulun tekee? eihän ne tee mitään, ottaa vaan kaiken valmiina.
ja kiljuu täysiä kimeällä äänellä.
jos niillä vanhemmilla ei olisi niitä lapsia niin olis pöydät täynnä viinapulloja ja EDM musa soimassa täysillä koko yön... kumpiko olisi hauskempaa, oikeasti.Mä kun en muutenkaan viinasta tykkää ja pääkin tulee kipeeks. Ja kai ihmisillä on korvatkin erilaisiä. Mä en ees kuule korkeita ääniä, niin ei ne lasten kimeät äänet niin haittaa. Kertopa joku, että oli juomalasikin halennu lapsen kimeästä kiljahduksesta, mutta enpä taida uskoa.
Minä ainakin aion nauttia jousta täysin rinnoin. Miksi käyttää elämää märehtemiseen. Ja jos tuntuu että elämä on perseest, pitää tehdä jotakin sen muuttamiseksi.
- Anonyymi00062
Hyvä se joulu on, niin kuin muutkin päivät.
jopa joulun ruokia tai ehkä muutosta arkeen.
Ja joulu yms.... juhannus voi olla sellainen kuin itse tykkää.
- Eräs joulukuvaelma ;
https://youtu.be/6KVAtlYtSgI?si=zrpuSW9CkRcXWcZw - Anonyymi00064
Minusta tämä on aika rentoa, tällaisena lapsettomana pariskuntana katsoa sitä työn määrää mikä lapsiperheessä asiaan uhrataan.
Ei käy kateeksi. - Anonyymi00068
En ole nähnyt kyseistä paikkaa tässä osoitteessa.
Rennolla ranteella vedetään, joulunakin :)
-keinovaginamies- Vähän niin ku se Huovisen juttu. Juoppojen joulu. Antaa viinapullot toisilleen lahjaksi.
- Anonyymi00070
Joillekin on
- Anonyymi00071
Olisi hienoa viettää rauhallinen joulu. Ikävä kyllä naapurit tuovat perhehelvettinsä minunkin kotiini. Jk. Ei rauhallista joulua kokenut 16 vuoteen.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1304657Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703300"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043176Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392621Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1071573
- 491116
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3381108- 49862
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691