Ja minkäläisellä summalla ajattelit ostaa niitä
Aiotko ostaa uudenvuoden raketteja ja paukkuja
25
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos lapset haluaa, kuten ovat nyt vinkuneet, niin ehkä muutaman pikku paukun. Max 50€. Mutta ilotuliteteollisuuden voisi lopettaa kokonaan.
- Anonyymi00002
Niinpä niin onko muka lapsia varten vai ihan itse haluat niitä
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niinpä niin onko muka lapsia varten vai ihan itse haluat niitä
Jos he saavat iloa niin sitten. Omituinen kysymys!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos he saavat iloa niin sitten. Omituinen kysymys!
Vai saatko sinä raketeista iloa ja hyvä laittaa lasten syyksi eli lapset halus raketteja vaik oikeasti sinä itse niitä haluat ja itseäsi varten ostat
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vai saatko sinä raketeista iloa ja hyvä laittaa lasten syyksi eli lapset halus raketteja vaik oikeasti sinä itse niitä haluat ja itseäsi varten ostat
En jaksa analysoida rakettien ostoa sen enempää. Heistä se on jännää. Maailmassa tapahtuu pahempiakin asioita kuin ilotulitusrakettien ampuminen.
- Anonyymi00017
lapsille riitäää pienet papatit ja sähikäiset ja miniraketit.
ei maksa edes 50 euroa ne. - Anonyymi00022
Miksi haluaisin häiritä naapureita ja heidän lemmikkejä pommeilla? Ei kiitos!
- Anonyymi00003
Olen ilmasto, roska, koira , naapuri , silmä, käsi, palokunta -ystävällinen enkä laita ropoakaan mihinkään rakettiin.
Onko turhaa , onko?- Anonyymi00018
mutta kiinalaista rakettiteollisuutta täytyy tukea!
- Anonyymi00006
En ajatellut. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi joku niistä niin paljon pitää.
Voisiko joku valottaa, mikä se jokin tekee niistä sen? - Anonyymi00007
Merelle pikkukiviä heitteleen. Muuta ei juuri nyt kehtaa.
- Anonyymi00008
No en osta. Viimeksi ostin, kun juhlittiin milleniumia. Sitä ennen kai alaikäisenä. Lapsena ja nuorenahan paukkuja piti aina olla, ei niinkään raketteja.
En laita senttiäkään ilotulitteisiin. Eikä laita vissiin köyhä kaupunkimmekaan. Onhan se aikamoista rahan haaskuuta.
- Anonyymi00010
Minä ajattelin ostaa trotyyliä. Ihan vain hiukan. Mullahan on räjäyttäjän paperit.
>simiti<- Anonyymi00012
Trotyylistä ja lanttulaatikon jämistä saisikin kunnon jysäyksen. 😄
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Trotyylistä ja lanttulaatikon jämistä saisikin kunnon jysäyksen. 😄
Laittaa vielä kiljupönikän sisälle aineet niin paukku on mahtava.
- Anonyymi00011
Ajattelin ostaa lestapedofiili rahoillä
- Anonyymi00013
Hyvä sijoitus tonnilla
- Anonyymi00014
Typerää saastuttamista, rahan hukkaamista ei-mihinkään ja luonnon eläinten kiusaamista.
En aio ampua euroakaan taivaalle, enkä muuten sivumennen sanoen juoda pisaraakaan alkoholia.
Vuosi vaihtuu ihan ilman viinaakin. - Anonyymi00015
Meinaan räjäyttää muijani perseen.
Sienipilvi näkyy Roomaan saakka. - Anonyymi00016
Paukuttelen omasta takaa, kirjaimellisesti.
En aio. Pari uutta vuotta oltu ilman, kun mietittiin ettei ole mitään järkeä heittää rahaa taivaalle ja kiusata ympäristön eläimiä paukkeella ja katkulla, sotkulla mikä tippuu alas.
En aio ostaa ilotulitteita. En ole koskaan ostanut. Tuo on kuin rahaa heittäisi ilmaan.
Minulla on järkevämpiäkin rahareikiä.
Turhuutta ja haaskausta! 😣- Anonyymi00019
En todellakaan, maailman tyhmintä hommaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543