Hokee myös vassareita ja vaikka mitä. Varmaan kuvittelee olevansa hirmu kovis ja saavansa sillä suosiota. No et saa!
Ätmykäisen kynäniskan kannattaisi opetella arvostamaan muita ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä. Jos minä menisin aivovaurion saaneiden kokoukseen, niin ei heti tulisi mieleen ryhtyä huutamaan siellä: "Vtun aivovammaset".
>simiti<
Kuka tuo feministeistä hokeva pelle on?
9
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
niin, kyllä vammaisia ja muuten vajaaälyisia pitaa kunnioittaa.
- Anonyymi00002
Ne ovat eri asioita. Sinä toukohousu umpijuntti et edes sitä tajua. Olet syntymätyhmä. Onko äo:si edes ka 100? Minulla mitattiin onnettomuuden jälkeen 118.
>simiti< - Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ne ovat eri asioita. Sinä toukohousu umpijuntti et edes sitä tajua. Olet syntymätyhmä. Onko äo:si edes ka 100? Minulla mitattiin onnettomuuden jälkeen 118.
>simiti<Huonostipa älyäs käytät, kun aikas täällä kulutat.
Kyllästynyt olen jo minäkin kyseiseen hokijaan. Mutta hokekoon. Sen voi vaan skipata.
- Anonyymi00004
Ei. Se pitää kirjoittaa noloksi. Tuollaisia ei tarvitse sietää. Jopa hänen mummonsa häpee häntä. Menkööt sinne ulinalaudalle kiljumaan muiden vajaiden heikkopeikkojen kanssa.
>simiti< Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei. Se pitää kirjoittaa noloksi. Tuollaisia ei tarvitse sietää. Jopa hänen mummonsa häpee häntä. Menkööt sinne ulinalaudalle kiljumaan muiden vajaiden heikkopeikkojen kanssa.
>simiti<Ääh! En jaksa nähdä vaivaa moisen vuoksi. Elä ja anna toistenkin elää.
- Anonyymi00003
Simba
- Anonyymi00007
ei aavistusta, ei edes partasutia tai parta vaahtoakaan ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504