Hei! Minkä merkkisen ja kokoisen mönkijän ottaisit, jos ei olisi rahasta kiinni ja mihin käyttöön?
Kysymys mönkijöistä
15
171
Vastaukset
Joku kevyt suunnilleen 500 kuutioinen crossi leikkimiseen
En tiedä. Joku semmonen millä pääsee töihin. Auto jotenkin turha tälläselle yksin elävälle. Puskulevy sais olla vois myös lumia ajella.
- Anonyymi00001
Sulle sopis hyvin sellainen pieni punainen mopoauto, isolla bassolla ja jvc:n soittimella. Wunderbaumeja unohtamatta!
- Anonyymi00002
On ollut jo useita. Muun muassa rajoittamaton 450cc crossimönkijä 55hv/250Kg. Ei enää. Mönkijät ovat itse Saatanasta. 😇
>simiti<- Anonyymi00003
Niin tosiaan. Muistaakseni Dinli ja oli ihan tieliikenteeseen rekisteröity.
https://youtu.be/QZJwXNs5NEc?si=efyzCBFJIp7nL4dT
>simiti<
- Anonyymi00004
Mjaa-a
En ainakaan haluaisi käytettyä.
Palsta-Simiti näet on mällännyt omansa, joten laitteella tuntuu olevan paha karma.
Eli jokin sellainen, joka on pieni, mutta pullea.
Ei puuhun ajettu. Nelitahtinen.
(hihitystä)- Anonyymi00005
Suomalaisen luontomaiseman helmi on mönkkärillä kurvaileva postinhakija keskivertoa paremmilla ajotaidoilla varustettuna lupiinien ja horsmien väriloistossa keskikesällä bikineissä.
(hirn) - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suomalaisen luontomaiseman helmi on mönkkärillä kurvaileva postinhakija keskivertoa paremmilla ajotaidoilla varustettuna lupiinien ja horsmien väriloistossa keskikesällä bikineissä.
(hirn)Dialogi
- Jaaha. Tervepä terve. Pikkurouvaakin näkee.
- No päivää vaan.
- Sitä ollaan varmaan Sanomia hakemassa.
- Kuinkas lehmät jaksaa? On aika kuuma päivä.
- Tuollahan nuo mollottaa. Jaa että ihan Helsingistä asti uutiset tänne tuodaan. No mitenkäs se kone jaksaa? Hyvinhän tuo tuossa puksuttaa.
- Tämä kyllä toimii. Jonkinlaisen tallin kyllä tämäkin tarvitsisi, jottei ihan ulkosalla makaisi.
- No se on kyllä totta. Kyllä talli pitää laitteella olla.
- Kuinkas Alma jakselee? Ei ole tänä kesänä näkynyt?
etc
(naurua) - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Dialogi
- Jaaha. Tervepä terve. Pikkurouvaakin näkee.
- No päivää vaan.
- Sitä ollaan varmaan Sanomia hakemassa.
- Kuinkas lehmät jaksaa? On aika kuuma päivä.
- Tuollahan nuo mollottaa. Jaa että ihan Helsingistä asti uutiset tänne tuodaan. No mitenkäs se kone jaksaa? Hyvinhän tuo tuossa puksuttaa.
- Tämä kyllä toimii. Jonkinlaisen tallin kyllä tämäkin tarvitsisi, jottei ihan ulkosalla makaisi.
- No se on kyllä totta. Kyllä talli pitää laitteella olla.
- Kuinkas Alma jakselee? Ei ole tänä kesänä näkynyt?
etc
(naurua)Perhepotretti
Dialogi
- Olikos se talon emäntä itse?
- Perunamuussia kyllä tekisi mieli. Nakkeja. Onko meillä nakkeja?
- Postiako oli hakemassa?
- Sinappia! Onko meillä sinappia? Ei sitä dis… mitä nyt se taas olikaan? Se ranskalainen höpötys, mitä jouluna syötiin.
- Hakiko lehden? Ihan kelteisillään ajelee. Voi herra mun vereni.
- Onko meillä muussipottuja? Minäpä katson.
- Kuinka joku voi olla niin hävytön, että lähes ilkosillaan ajelee pitkin raitteja aiheuttamassa paheksuntaa? En voi käsittää.
- No onhan täällä pottuja. Minäpä teen muussin.
- Mitä näyttämistä tuollaisellakin on? Kysyn vaan.
- Vaan ne nakit! Onko pakkasessa nakkeja?
- Katso pakastimeen.
(hihitystä)
- Anonyymi00007
Tapasin ihanan miehen baarissa! Nyt on alapäässä joku mönkijä! Pikkurouva
- Anonyymi00009
Niin
Pahinta mitä pienelle, naimisissa olevalle naiselle voi sanoa, on kutsua häntä ”pikkurouvaksi”.
Minä tunnen jumalat, suuret ja pienet. Mutta siihen en koskaan totu, että jollain olisi oikeasti munaa tulla eteeni nimittelemään näillä valituilla sanoilla.
Jos näin tapahtuisi, niin jälki olisi kylmää.
Olen patologinen tapaus.
(hirn)
- Anonyymi00011
En ostaisi mönkijää mistään hinnasta. Maantiellä tilaa vievä turhake(vammaismopo). Metsässä ei käyttöä. Työkaluna ihan ok, mutta vaarallisia huvipelinä.
Itse ostaisin metsään ja kadulle enduro-prätkän ja pakettiauton.- Anonyymi00013
Mönkkäri on tosi hyvä.
Jos osaa ajaa mönkijällä, niin mönkii.
Ei mönkkäri ole mikään ralliauto, jolla vedetään niin että kaarnat lähtevät petäjistä.
Mönkijällä möngitään.
Duunissa pirun hyvä: pääsee vaikeisiin paikkoihin ja takaisin. Hinaa rungon pois pusikosta ilman valittamista.
(hihitystä) - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mönkkäri on tosi hyvä.
Jos osaa ajaa mönkijällä, niin mönkii.
Ei mönkkäri ole mikään ralliauto, jolla vedetään niin että kaarnat lähtevät petäjistä.
Mönkijällä möngitään.
Duunissa pirun hyvä: pääsee vaikeisiin paikkoihin ja takaisin. Hinaa rungon pois pusikosta ilman valittamista.
(hihitystä)Niin, kirjoitinkin, että työkoneena ok. Minulla ei vain ole käyttöä. En ymmärrä katukäytössä lainkaan muilla, kuin vammaisilla.
- Anonyymi00012
En minkäänlaista mielummin auton sitä paljon kivempi ajaa mönkkäri on turhan kylmä talvi ajokki kovilla pakkasilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1254544Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693274"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043154Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392601Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282302- 1071553
- 491096
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3271062- 49842
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55671