Mikä näistä on lähinnä sinua?
A) Ihka oikea sinkku, joka haluaa parisuhteeseen.
B) Sinkku, jota ei parisuhde kiinnosta.
C) Varattu, joka kirjoittaa täällä muuten vain.
D) Jotain muuta, mitä?
Noh, sinkkulan kirjoittaja?
91
651
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan jotain tuosta C:n ja D:n välistä.
Lähinnä ehkä tylsistynyt ukkomies joka haaveilee paremmasta seksielämästä. Toisaalta pohtien mitä kaikkea muutosta ja panosta se vaatisi.
Mutta haaveitahan on hyvä ihmisellä olla :)
-keinovaginamies-- Anonyymi00002
Niin joo,
Ja se alkuperäinen toimenkuvahan unohtui.
Eli olen täällä varoittavana esimerkkinä parisuhteen vaaroista ja työmaasta joka naisista aiheutuu.
Arvon sinkut,
Pitäkää vapautenne!
-keinovaginamies- Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin joo,
Ja se alkuperäinen toimenkuvahan unohtui.
Eli olen täällä varoittavana esimerkkinä parisuhteen vaaroista ja työmaasta joka naisista aiheutuu.
Arvon sinkut,
Pitäkää vapautenne!
-keinovaginamies-Niin, toiset ovat ehkä enemmän parisuhde-ihmisiä kuin toiset, eli joillakin sinkuilla voi olla enemmän luontaista taipumusta hakeutua parisuhteeseen, jopa todella nopeasti edellisen päätyttyä.
Itse en alkaisi sellaisen kanssa nykytietojeni valossa enää millekään, kun asiat vaativat aina myös työstämistä ja itsetutkiskelua.
Tarkoitatko, että et lähtisi enää "parisuhderintamalle" jos saisit uudelleen valita, mutta et viitsi heittää nykyistä hukkaankaan, eli siinä on kuitenkin säästämisen arvoisia asioita? :)- Anonyymi00004
Mu5tasydän kirjoitti:
Niin, toiset ovat ehkä enemmän parisuhde-ihmisiä kuin toiset, eli joillakin sinkuilla voi olla enemmän luontaista taipumusta hakeutua parisuhteeseen, jopa todella nopeasti edellisen päätyttyä.
Itse en alkaisi sellaisen kanssa nykytietojeni valossa enää millekään, kun asiat vaativat aina myös työstämistä ja itsetutkiskelua.
Tarkoitatko, että et lähtisi enää "parisuhderintamalle" jos saisit uudelleen valita, mutta et viitsi heittää nykyistä hukkaankaan, eli siinä on kuitenkin säästämisen arvoisia asioita? :)Jotain tuon suuntaista se varmaan on. Jotain keski-ikäisen tottumusta vallitsevaan. Eikös nämä parisuhteet keski-iän jälkeen ole vähän niin kuin sitä varten, että toinen on soittamassa siinä sitte 112:een, kun tarve vaatii :))
Luonteeltani olen kuitenkin enemmän tällainen etelänapamannertutkija, että hyvin viihdyn itsekseni omissa tuusaamisissani.
-keinovaginamies- Anonyymi00004 kirjoitti:
Jotain tuon suuntaista se varmaan on. Jotain keski-ikäisen tottumusta vallitsevaan. Eikös nämä parisuhteet keski-iän jälkeen ole vähän niin kuin sitä varten, että toinen on soittamassa siinä sitte 112:een, kun tarve vaatii :))
Luonteeltani olen kuitenkin enemmän tällainen etelänapamannertutkija, että hyvin viihdyn itsekseni omissa tuusaamisissani.
-keinovaginamies-Soittamassa 112:een? Kiitos nauruista. 😁
- Anonyymi00006
Tykkään sinusta "palstajulkisivusi" takana.
Yllä oleva vahvistaa sen.
Kiitos tuosta.
Annoit minullekin syyn pudottaa naamioni ja kertoa täällä, millainen ihminen oikeasti olen.
Vaikka olenkin käynyt täällä viime aikoina harvakseltaan, palstan vakiotyyppien persoonat tunnistan.
Tuolla ulostulollasi teit kyllä vaikutuksen ja vedit pisteet himaan!
- Anonyymi00003
Voi miten kaipaisinkaan oikeaa parisuhdetta!
(Sinulla, Mustis on viime aikoina ollut hyviä aloituksia täällä, kiitos niistä)
Olen ollut pitkään poissa palstalta, mutta muutaman päivän ajan olen "vakoillut", mitä täällä tapahtuu.
Olen neljä vuotta sitten eronnut (erotettu) 20 vuoden liitosta.
3 lasta, joista 2 aikuisia jo.
Olen kuuttakymppiä lähestyvä mies, fyysisesti hyvässä kunnossa, mutta silti minulla(kin) on rajoitteeni - osa historiallisista syistä.
En ole päihderiippuvainen, olen savuton, liikun paljon ja olen velaton, mustasukkaisuudeton, siisti vaikkakaan en suoranainen pedantti.
Nuoruuden (35 vuoden takaiset) hölmöydet rajoittavat fyysisesti), mutta silti liikun paljon, elän mielestäni terveelllisesti, olen taloudellisesti riippumaton (velaton) pidän kaikenlaisesta musiikista, rakastan luontoa ja eläimiä - vaikka en olekaan villapaitahippi - pukeudun mieluummin Armaniin ja Bossiin (salaa pidän natsien pukeutumiskoodia hienona).
Minulla on hyvät hampaat, olen luova, joskus haaveilen paljonkin, idealisti, pasifistikin, rakkaudessa syvä ja kaikkeni antava.
Ihastun (liian) helposti ja uskon hyvään ja ihmisiin.
Rakastan kauniita asioita, puutarhanhoitoa, kimalaisia, perhosia, kukkakärpäsiä, puita, kirkasvetisiä järviä, jopa auringonlaskuja aavikolla.
Rakastan naiskauneutta, rakastan romanttisia asioita, mutta myös nopeita autoja, vielä enemmän nopeita moottoripyöriä, lentokoneita, olen syvästi kiinnostunut ajasta, ikuisuudesta avaruudesta ja fysiikasta.
Olen myös kiinnostunut luonnon ennallistamisesta, sotien ja pahuuden hävittämisestä, rakkaudesta, sielunkumppanuudesta, seksistä kuten se voi syvimmillään olla.
Harrastan kuntosalia, uintia, ihan vain ulkona kuljeskelua tuntikausia, ihmisten katsomista kahviloissa, joskus käyn terasseilla, yökerhoissa katsomassa ja kohtaamassa ihmisiä.
Puhun englantia, ranskaa sujuvasti, italiaakin kohtuudella.
Rakastan naiskauneutta yli kaiken, rakastan uskollisuuteen ja uhrautumiseen, huolenpitoon pystyviä ihmisiä, huomioonottamista.
Inhoan liikakulutusta, silti rakastan S-sarjan Mercedeksiä, isoja 1000cc superprätkiä, purjeveneitä, auringonnousuja korkeilla paikoilla, rakastan uudenaikaisia lasisia pilvenpiirtäjäkaupunkeja ja niiden fiilistä, rakastan puron solinaa hiljaisessa metsässä, ilvestä puiden välissä tuijottamassa minua, kiiluvaa hankea kovassa pakkasessa,
Rakastan saunomista järven rannalla, rakastan lähimmäisiäni.
Rakastan hyvää musiikkia, laidasta laitaan, Elvis, David Bowie, Queen, Ava Max (!!), AC/DC, Metallica, Nightwish, Iron Maiden, Billy Idol, Phil Collins, Michael Jackson, Dua Lipa, Celine Dion, Mozart, Bach, Vivaldi, Beethoven, Kari Tapio, Suvi Teräsniska.
Rakastan rakkauteen heittäytymään kykeneviä naisia, pitkiä keskusteluja, hyvää puna- ja valkoviiniä, historiaa, (antiikki, Ranskan historia, Egypti, Mayat, Inkat, Babylonialaiset).
Rakastan elämää, rakastan myös joukkoliikenteellä matkustamista, koska siellä tapaa ihmisiä.
Rakastan kaupunkia keskellä päivällä, kiirettä, hälinää, kaupunkia kesäiltoina - hiljaisuutta.
Rakastan meren rantaa, purjehtimista, sen tuomaa vapautta.
Rakastan elämää, maailmaa, naisia (sanoinko sen jo), pieniä lapsia (ihania vaahtosammuttimia).
Rakastan viettää aikaa teinien seurassa, aika jota itsekin joskus elin, paluu niihin aikoihin on hienoa, teinit ovat tulevaisuuden aikuisia.
Rakastan vanhoja mummoja, rakastan oopperaa ja balettia, hyvin pukeutumista Roger Mooren ja Pierce Brosnanin tyyliä.
Rakastan komeita miehiä (vaikka olen 200% hetero) ja kauniita naisia iästä riippumatta.
Rakastan taidetta, rakastan luontoa luonnontilassa, rakastan kukkien tuoksua, rakastan naisen tuoksua.
Rakastan elämää.
Hei, täällä olen minä, mies 58v Helsinki.
P.S. Tällä palstalla olen usein salaa ihastunut Aleteiakseen, Haaveilijan ajatusmaailmaan ja on sanottava, että pidä suuresti X-Linerin, sinun Mustasydän ja ehkä yllättäen Mustasuden ajatusmaailmoista.
Myös Pikku-Pirpana ja se yksi joka ei oikeasti haluaisi olla nainen (tiedätte kenestä puhun) ovat minusta hienoja persoonia.
Tykkään myös Hämeen metsien miehestä (tunnistat varmasti itsesi).
Ihanaa, että olette kaikki olemassa.
Minä olen täällä jossain Helsingissä, kaipaan, etsin rakkautta ja olen minä vain - vikoineni, puutteineni ja vahvuuksineni.
Nyt tiedätte, kuka minä olen.
Etsin sitä loppuelämäni rakkautta yhä. Ja olen - totta vieköön - valmis antamaan kaikkeni sille, joka kanssani on valmis katsomaan tämän "elämä" -nimisen matkan viimeiseen henkäykseen saakka!
-Mies Linnunradalta-Kiitos.
Sinusta paistaa sielukkuus, elämänkokemus ja kypsä suhtautuminen asioihin.
Kuvailusi teki vaikutuksen minuun ja varmasti moneen muuhunkin kirjoittajaan.
Ne ovat juuri ne pienet yksityiskohdat, jotka merkitsevät, jos ne osaa ja haluaa nähdä.
Se on kyky olla tyytyväinen ja kuvailusi perusteella todella rakastat elämää. Hyvä.
Toivottavasti kohtaat hänet, sielunkumppanisi, joka arvostaa samanlaisia asioita. :)- Anonyymi00009
tsiisus mitä p*skaa..... eikai kukaan oikeasti tosissaan lue näitä sepustuksia... kai te tajuatte että tuo on mielenv-kaisen naisen kirjoittamaa soopaa...
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
tsiisus mitä p*skaa..... eikai kukaan oikeasti tosissaan lue näitä sepustuksia... kai te tajuatte että tuo on mielenv-kaisen naisen kirjoittamaa soopaa...
Pahoitteluni, jos käsitit väärin.
Olen ihan oikeasti elävässä elämässä 58-vuotias (pian 59) mies Helsingistä.
Ja vaikka olen tällä hetkellä hieman portviinissä, tarkoitin joka sanaa, jotka kirjoitin.
En tahdo pahaa Sinulle enkä kellekään tällä pallolla, en edes Trumpille tai Putinille.
Kukaan ei ole ansainnut pahaa, vaikka ehkä itse ei osaa eikä ymmärrä.
Ihmisyys ja usko hyvään on ainoa tie ihmiskunnalle.
Äiti Maa kyllä selviytyy ilman ihmislajiakin.
Anteeksi, kiitos ja voinko vielä sanoa jotakin, etten tulisi väärin ymmärretyksi?
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00018
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos.
Sinusta paistaa sielukkuus, elämänkokemus ja kypsä suhtautuminen asioihin.
Kuvailusi teki vaikutuksen minuun ja varmasti moneen muuhunkin kirjoittajaan.
Ne ovat juuri ne pienet yksityiskohdat, jotka merkitsevät, jos ne osaa ja haluaa nähdä.
Se on kyky olla tyytyväinen ja kuvailusi perusteella todella rakastat elämää. Hyvä.
Toivottavasti kohtaat hänet, sielunkumppanisi, joka arvostaa samanlaisia asioita. :)Pidän Sinuta, Mustasydän koska ennakkoluuloitta teet uusia avauksia tänne, koska katsot maailmaa avoimin silmin, koska et tuomitse, rajoita etkä halvenna. Uskon Sinuun, Uskon inhimillisyyteen, laupeuteen ja anteeksiantamiseen. Uskon ihmisyyteen.
-Mies Linnuradalta- Anonyymi00018 kirjoitti:
Pidän Sinuta, Mustasydän koska ennakkoluuloitta teet uusia avauksia tänne, koska katsot maailmaa avoimin silmin, koska et tuomitse, rajoita etkä halvenna. Uskon Sinuun, Uskon inhimillisyyteen, laupeuteen ja anteeksiantamiseen. Uskon ihmisyyteen.
-Mies Linnuradalta-Kiitos, mutta kyllä minäkin osaan hermostua, jos jatkuvasti ärsytetään. Silloin syntyy painokelvotonta tekstiä... Onneksi olen oppinut myös suodattamaan tiettyjen tyyppien kohdalla.
- Anonyymi00035
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sopiva nousuhumala tekee myös toisista ihmisistä siirappisia.
- Anonyymi00005
Ja pahoittelen kirjoitusvirhettäni, tarkoitukseni oli kirjoittaa Aletheias....
Hänen ajatusmaailmansa on jotakin, mitä olen pidempään ihastellut.
En todella tiedä hänestä muuta kuin sen, mitä olen täältä lukenut.
Mutta tiedän, että arvomaailmamme ja tapamme katsoa maailmaa ovat hyvin samankaltaiset.
En uskalla sanoa enempää. Siinäpä nainen, jonka kohtaaminen oikeassa elämässä voisi johtaa vaikka mihin.
Mutta kaikkihan riippuu kaikesta. Minusta, toisista ihmistä, kohtalosta.
Älkää käsittäkö väärin, älkää loukkaantuko.
Laitan nyt vielä tähän kuvan salaisten unieni naisesta - hänestä, josta tässä iässä vieläkin unelmoin, vaikka aivan hyvin tiedän etten voi saavuttaa ja että unelmat ovat unelmia.
Haluan tällä vain valaista Teitä siitä, millaisia unelmia voi olla 58-vuotiaalla miehellä Suomessa vuonna 2025, miehellä, joka on käynyt läpi kaksi pitkää parisuhdetta, joista toinen oli 20-vuotinen avioliitto ja 3 lasta.
Mies, joka omista aika pelottavista (kuolema on käynyt lähellä) vastoinkäymisistään huolimatta ei ole menettänyt uskoaan elämään, rakkauteen, tulevaan ja viimeisenä päivänä tulevaan Pelastukseen.
Uskon, että tekemällä elämässä hyvää voi itse päästä Paratiisiin.
Kaikki me elämme, kunnes kukaan ei enää muista meitä.
Tässä kuva naisesta, josta unelmoin, mutta hyvin ymmärrän realiteetit, eikä se tarkoita mitään. Hän on lopultakin vain unien enkeli, jos kaikki maailmassa voisi mennä kuten unissa:
https://blog.naver.com/PostView.naver?blogId=rlarmrcjs&logNo=222865258512
(Älkää ymmärtäkö väärin)
Tuo ylläoleva ei tarkoita muuta kuin unelmia. Ja itselläni unelmat ovat todellakin unelmia. Reaalielämä on reaalielämää.
Mutta unelmilla jaksaa joskus paremmin :).
-Mies Linnunradalta-- Anonyymi00017
Kiitos vielä täälläkin ihanista sanoista ❤️ Ava Maxia en tosin muistuta ulkoisesti tippaakaan, se on kerrottava 😄
Mutta kiitos, ajattelet kauniisti 🥰
Aletheias - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos vielä täälläkin ihanista sanoista ❤️ Ava Maxia en tosin muistuta ulkoisesti tippaakaan, se on kerrottava 😄
AletheiasHei Aletheias,
toivon ja uskon, että unelmia ja todellisuutta ei välttämättä tarvitse erottaa toisistaan.
Se, mikä on "visuaalinen todellisuus" ei välttämättä lainkaan vastaa sitä, mikä tosielämässä on se todellisuus.
Tärkeintä ainakin itselleni on se, mitä sielussa ja mielessä on, mitä ajattelee ja millainen arvomaailma vastapuolella on.
Itsekin haluasin toki olla itsekin se "unelmien viikinki" sinullekin, mutta onko se tässä elämässä (joka lopulta kuitenkin on rajallinen ja haaveet haaveita) mahdollista?
Ehkä, kuten lottovoitto, tai kenties Eurojackpot.
Mutta kun meillä on vain käsittääkseni rajallinen määrä mahdollisuuksia, voi, miten tahtoisinkaan tavata Sinut, Aletheias!
Jos saisin Sinusta edes ystävän, olisin jo voittan.ut Eurojackpotin päävoiton 🤗.
Tiedän, etten varmasti vastaa "unelmiesi miestä" ja saattahahan olla, ettet sinäkään (päätellen vastauksestasi) ole kuin Ava Max, mutta onko lopulta tärkeää ulkomuoto vai "sielujen kumppanuus"?
Haluaisin oikeasti tavata Sinut elävässä elämässä ihan vain täältä lukemani perusteella.
Jos voisimme olla ystäviä, se olisi jo Eurojackpotin päävoiton veroinen asia..........
Pidän ajatusmaailmasi (varauksetta) sen perusteella, mitä olen täältä lukenut.
En tiedä, voiko sielunkumppanuutta määritellä jonkun Suomi 24 -palstalta lukemansa perusteella, mutta olen yli vuoden silloin tällöin lukenut kirjoittamiasi mielipiteitä ja kirjoituksia ja olen joka kerralla 100% ollut kanssasi samaa mieltä.
Varmasti palstalaisten mielestä tämä näyttäytyy osin typerältä, mutta minun on omalta osaltani sanottava, että katson tätä maailmaa ja elämää hyvin pitkälti samoin kuin Sinä.
Tunnen olevani samalla aaltopituudella kanssasi ja se tuo minulle hyvää mieltä.
Ihan rehellisesti kun nyt tässä sanon, tahtoisin tavata Sinut jonakin päivänä, jossakin, ilman ennakko-odotuksia, luuloja, pelkoja ja ihminen-ihmisenä.
Minulla on rajotukseni ja etuni, joita elämä on meille tuonut, ja oletan että sinullakin. Mutta kenties voisimme olla ainakin ystäviä?
Haluaisin todella tutustua Sinuun ihmisenä. Kaikki muu on sitten kuinka Luoja suo. Minun näkökulmastani Sinä näet elämän pitkälti kuten itsekin näen - ja siinä kontekstissa haluaisin tuntea Sinut paremmin - ellei jopa hyvin.
Miltä Sinusta kuulostaisi Giselle -baletti Kansallisoopperassa tai parin tunnin "treffit" Talvipuutarhassa?
Voisin tarjota Sinulle jompaakumpaa tai vaikka molempia ihan vain tutustuakseni Sinuun ihmisenä?
Ymmärrän, että on hullua ehdottaa moista tällaisella palstalla, mutta mitä merkitystä millään on sitten, kun olemme 2 metrin syvyydessä maan alla tai savuna taivaalla? (se toki on jälkeeen jääviemme päätös, lopulta).
Carpe Diem, Tartu Hetkeen - mitä muuta meillä tässä elämssä on?
Jos ei mitään uskalla, ei mitään voitakaan.
Ja kaikille palstalaisille, pitäkää itsestänne ihmisinä, sillä Ihmisiä te olette!
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
AletheiasKiitos itsellesi, sielunkumppanini 😇.
Jos Luoja suo, voimme ehkä joskus kohdata?
Itse, puutteistani ja elämän jättämistä jäljistä huolimatta, olisin kiitollinen, jos voisin joskus tavata Sinut - elävässä elämässä ihmisenä, persoonana.
Olet vähintäänkin kiinnostava, mikä on varsin lievä ilmaisu.
Heitin jo ilmaan Talvipuutarhan ja Oopperan. Nyt rohkeana (kuinka niin rohkea olenkaan) heitän jatkokysymyksen, lähtisitkö?
(No commitments, just like a friends in universe)
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kiitos itsellesi, sielunkumppanini 😇.
Jos Luoja suo, voimme ehkä joskus kohdata?
Itse, puutteistani ja elämän jättämistä jäljistä huolimatta, olisin kiitollinen, jos voisin joskus tavata Sinut - elävässä elämässä ihmisenä, persoonana.
Olet vähintäänkin kiinnostava, mikä on varsin lievä ilmaisu.
Heitin jo ilmaan Talvipuutarhan ja Oopperan. Nyt rohkeana (kuinka niin rohkea olenkaan) heitän jatkokysymyksen, lähtisitkö?
(No commitments, just like a friends in universe)
-Mies Linnunradalta-Olen todella tarkka yksityisyydestäni enkä herkästi lähde tapaamaan netissä tutustumiini ihmisiin, mutta mikä jottei kohtaaminen voisi jossain vaiheessa olla mahdollinen 😊 Vaikutat luotettavalta, joten sen suhteen en huolissani. En kuitenkaan lupaa mitään, sillä vaatii aina hieman järjestelyjä saada itsensä Helsinkikn asti jo etäisyyden takia. Olen esim. yrittänyt saada sovittua ystäväni kanssa yhteistä viikonloppua jo puolen vuoden ajan ja edelleen on sopiva aika löytämättä 😁
Mutta uskon, että kanssasi voisi olla todella mukavaa keskustella, ilman liikoja odotuksia eikä uusiin ihmisiin turhan usein näin aikuisiällä enää tutustu 😊
Aletheias Anonyymi00040 kirjoitti:
Olen todella tarkka yksityisyydestäni enkä herkästi lähde tapaamaan netissä tutustumiini ihmisiin, mutta mikä jottei kohtaaminen voisi jossain vaiheessa olla mahdollinen 😊 Vaikutat luotettavalta, joten sen suhteen en huolissani. En kuitenkaan lupaa mitään, sillä vaatii aina hieman järjestelyjä saada itsensä Helsinkikn asti jo etäisyyden takia. Olen esim. yrittänyt saada sovittua ystäväni kanssa yhteistä viikonloppua jo puolen vuoden ajan ja edelleen on sopiva aika löytämättä 😁
Mutta uskon, että kanssasi voisi olla todella mukavaa keskustella, ilman liikoja odotuksia eikä uusiin ihmisiin turhan usein näin aikuisiällä enää tutustu 😊
AletheiasAlette.. se on kuin onkin vain järjestelykysymys.. tartu hetkeen. Se on minun neuvoni. Ei tarvii kuunnella, mutta uskon että tämä juttunne voisi kantaa.
Mut tehkää se privana. Suojelkaa sen verran itseänne.- Anonyymi00047
Pikku-pirpana kirjoitti:
Alette.. se on kuin onkin vain järjestelykysymys.. tartu hetkeen. Se on minun neuvoni. Ei tarvii kuunnella, mutta uskon että tämä juttunne voisi kantaa.
Mut tehkää se privana. Suojelkaa sen verran itseänne.Järjestelykysymyshän se toki vain on. Ja kyllä, ehdottomasti privana, jos sinne asti päädytään.
Aletheias
- Anonyymi00007
Siinä vielä yksi. Anteeksi, olen jotenkin fiiliksissä ja herkistynyt juuri nyt:
https://www.youtube.com/watch?v=OMkvlTMD-8Y- Anonyymi00010
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei haittaa, joskus pitää fiilistellä. :)
Kiitos, Mustasydän. Tykkään Sinusta ja kyvystäsi myötäelää.
Tuot tälle palstalle todella ajatuksia ja tunteita oikeasta elämästä.
Kiitos, että olet olemassa.
Ihan varauksetta tykkään Sinusta ja siitä, miten näet elämän.
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00011
jos tuon näköisen naisen haluat, niin venäjältä löytyy niitä. moskva tai joku muu iso paikka, takuulla löytyy. ovat kalliita, ei kannata olla köyhä
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kiitos, Mustasydän. Tykkään Sinusta ja kyvystäsi myötäelää.
Tuot tälle palstalle todella ajatuksia ja tunteita oikeasta elämästä.
Kiitos, että olet olemassa.
Ihan varauksetta tykkään Sinusta ja siitä, miten näet elämän.
-Mies Linnunradalta-Kiitoksia. 🙏 Joo, mulla pitäs itseasiassa olla vähän enemmän filttereitä...
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
jos tuon näköisen naisen haluat, niin venäjältä löytyy niitä. moskva tai joku muu iso paikka, takuulla löytyy. ovat kalliita, ei kannata olla köyhä
Perseestä on, etten oikeasti ole köyhä - miten se nyt määritelläänkään.
Raha on vain vaihdon väline - ja sitä minulla mielestäni on yli tarpeeen.
Etsin Rakkautta - jota ei voi rahalla ostaa :(.
Unelmoin jostain, en ihan rehellisesti sanottuna osaa sanottuna mistä - mutta tuo Ava Maxista laittamani kuva on on FYYSISESTI jotakin, mikä on kuin Aku Ankka - kuva jostakin, jonka voin mielessäni kuvitella enkeliksi.
Silti naiset, joihin olen elämässäni sydänjuuriani myöten rakastunut ja joita en voi unohtaa, ovat olleet brunetteja....
Osaako joku teistä palstalaisista selittää tämän?
Vuonna 1990 tapasin ravintola"hoidon" - blondin, jonka kanssa harrastimme "mielipuolista "seksiä.
Silti yöllä suihkuun (kalu vielä puolitangossa) mennessäni kylppärissä tapaamaani brunettia (joka pesi farkkujaan pesuvadissa saadakseen ne aamuksi kuivana päälleen) en voi ikinä unohtaa ("haluisitko kahvia tai jotain?") en ole vieläkään unohtanut. Ja tuo tapahtui vuonna 1990 ravintola Arkadian jatkoilla.
Blondin kämppis oli kylppärissä pesemässä farkkujaan ämpärissä (aamuneljältä ilman housuja, t-paidassa, kun olin menossa rajun menon jälkeen suihkuun) kysyi "haluisitko kahvia tai jotain?" ja minä nolona kalu puolitangossa sopersin jotain "mun on varmaan pakko mennä nukkumaan"....
En ikinä voi unohtaa tuota neitoa - ja siitä on jo 25 vuotta reilusti aikaa.
Sarjassamme #hetket, joita et milloinkaan unohda#....
Tuota brunettia en unohda ikinä. Kadun, etten tarttunut "kahvitarjoukseen", sillä olen melko varma, että meistä olisi tullut vuosisadan rakkaustarina....
Pahoittelen näitä sepustuksiani ja jotkut Teistä voivat hyvinkin tunnistaa minut näistä.
Mutta minäkin olen vain ihminen, historiani, elämäni ja sen sellaiset ovat totisinta totta.
Kuten myös unelmani, rakkauteni, haaveeni, blondini, brunettini.
Rakastan Teitä kaikkia, mutta kaikkeni antaisin Sinulle, joka olisit valmis rakastamaan Minua loppuelämäsi ajan.
Onko hevisettiä?
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Perseestä on, etten oikeasti ole köyhä - miten se nyt määritelläänkään.
Raha on vain vaihdon väline - ja sitä minulla mielestäni on yli tarpeeen.
Etsin Rakkautta - jota ei voi rahalla ostaa :(.
Unelmoin jostain, en ihan rehellisesti sanottuna osaa sanottuna mistä - mutta tuo Ava Maxista laittamani kuva on on FYYSISESTI jotakin, mikä on kuin Aku Ankka - kuva jostakin, jonka voin mielessäni kuvitella enkeliksi.
Silti naiset, joihin olen elämässäni sydänjuuriani myöten rakastunut ja joita en voi unohtaa, ovat olleet brunetteja....
Osaako joku teistä palstalaisista selittää tämän?
Vuonna 1990 tapasin ravintola"hoidon" - blondin, jonka kanssa harrastimme "mielipuolista "seksiä.
Silti yöllä suihkuun (kalu vielä puolitangossa) mennessäni kylppärissä tapaamaani brunettia (joka pesi farkkujaan pesuvadissa saadakseen ne aamuksi kuivana päälleen) en voi ikinä unohtaa ("haluisitko kahvia tai jotain?") en ole vieläkään unohtanut. Ja tuo tapahtui vuonna 1990 ravintola Arkadian jatkoilla.
Blondin kämppis oli kylppärissä pesemässä farkkujaan ämpärissä (aamuneljältä ilman housuja, t-paidassa, kun olin menossa rajun menon jälkeen suihkuun) kysyi "haluisitko kahvia tai jotain?" ja minä nolona kalu puolitangossa sopersin jotain "mun on varmaan pakko mennä nukkumaan"....
En ikinä voi unohtaa tuota neitoa - ja siitä on jo 25 vuotta reilusti aikaa.
Sarjassamme #hetket, joita et milloinkaan unohda#....
Tuota brunettia en unohda ikinä. Kadun, etten tarttunut "kahvitarjoukseen", sillä olen melko varma, että meistä olisi tullut vuosisadan rakkaustarina....
Pahoittelen näitä sepustuksiani ja jotkut Teistä voivat hyvinkin tunnistaa minut näistä.
Mutta minäkin olen vain ihminen, historiani, elämäni ja sen sellaiset ovat totisinta totta.
Kuten myös unelmani, rakkauteni, haaveeni, blondini, brunettini.
Rakastan Teitä kaikkia, mutta kaikkeni antaisin Sinulle, joka olisit valmis rakastamaan Minua loppuelämäsi ajan.
Onko hevisettiä?
-Mies Linnunradalta-Sivusta selailijalle ainoa ajatus näistä sinun seteistäsi on, että voisi olla hyvä asentaa alkolukot älylaitteisiin rajoittamaan nettiin pääsyä.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sivusta selailijalle ainoa ajatus näistä sinun seteistäsi on, että voisi olla hyvä asentaa alkolukot älylaitteisiin rajoittamaan nettiin pääsyä.
Minusta on hienoa lukea elämänmakuisia tarinoita ja kaltaisiasi ilonpilaajia on ihan tarpeeksi.
Eräs saa täällä prseillä joka ketjussa eikä kukaan olisi hänen prseilyään rajoittamassa..
Auta armias, kun joku on ottanut vähän ilolientä ja on hyvissä fiiliksissä, niin heti ollaan torppaamassa. Naurettavaa.- Anonyymi00034
Mu5tasydän kirjoitti:
Minusta on hienoa lukea elämänmakuisia tarinoita ja kaltaisiasi ilonpilaajia on ihan tarpeeksi.
Eräs saa täällä prseillä joka ketjussa eikä kukaan olisi hänen prseilyään rajoittamassa..
Auta armias, kun joku on ottanut vähän ilolientä ja on hyvissä fiiliksissä, niin heti ollaan torppaamassa. Naurettavaa.Tottakai sinusta on ilo partaasi nauraen lukea kuinka ikäloput kolmijalkaiset tunnistettavasti nolaavat itsensä koko Suomen edessä.
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tottakai sinusta on ilo partaasi nauraen lukea kuinka ikäloput kolmijalkaiset tunnistettavasti nolaavat itsensä koko Suomen edessä.
Voimia sinulle pahantahtoinen ihminen. Ei ole varmasti helppoa katsoa itseään peilistä.
- Anonyymi00037
Mu5tasydän kirjoitti:
Voimia sinulle pahantahtoinen ihminen. Ei ole varmasti helppoa katsoa itseään peilistä.
Sanoo joku, jonka sydän on hiiltynyt mustaksi.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sanoo joku, jonka sydän on hiiltynyt mustaksi.
Okei, eli ylläpidon mielestä on ok, että mulle saa vttuilla, mutta sitten kun vttuilen takaisin, niin se poistetaan.
Hyvin toimii sananvapaus taas.
En suostu olemaan aina teurastettavaksi vietävä lammas, joten lopetan kaikenlaisiin vttuileviin kommentteihin vastaamisen. Hajotkaa katkeruuteenne!- Anonyymi00046
Mu5tasydän kirjoitti:
Okei, eli ylläpidon mielestä on ok, että mulle saa vttuilla, mutta sitten kun vttuilen takaisin, niin se poistetaan.
Hyvin toimii sananvapaus taas.
En suostu olemaan aina teurastettavaksi vietävä lammas, joten lopetan kaikenlaisiin vttuileviin kommentteihin vastaamisen. Hajotkaa katkeruuteenne!Ei se mitään pottuilua ollut. Katso nimimerkkiäsi.
- Anonyymi00008
D Jotain muuta. Haluan vain ystävyyssuhteen mieheen muutaman vuoden ikäerolla.
- Anonyymi00016
Kerro, beibi ikäsi, niin saatat jopa löytää etsimäsi (en tarkoita itseäni).
Kannattaa käyttää jokainen tilaisuus tässä ainoassa elämässä, koskaan - et koskaan - voi tietää, milloin ja missä kohtaat "HÄNET" joka on juuri SE oikea....
Näin minä uskon. Voin olla toki väärässä,
Enkä tarkoita, että se olisin minä.
-Mies Linnunradalta-
Jos nyt lopetan trollaamisen tältä päivältä ja vastaan ihan vakavissani.
D) En tiedä mitä haluaisin. Tavallaan haluaisin parisuhteen, mutta sellaisen jossa olisi paljon tilaa. Yhdessä asuminen ei välttämättä soveltuisi minulle. Aspergerina tarvitsen paljon omaa tilaa ja viihdyn parhaiten yksin. Mutta kuitenkin samaan aikaan sitä kaipaisi toista vierelle.Luulen, että aika moni voisi valita sellaisen parisuhteen, jossa on paljon tilaa eikä yhdessä asuminen ole välttämättä se prioriteetti enää nykyisin.
Ps. Se sinun pano-aloitusko olikin trollausta? Ajankohdallisesti se olisi mielestäni sopinut ihan vakavaksi puheeksi sen, mitä miespuoleisten ystävien kanssa höpötellään. 😁Mu5tasydän kirjoitti:
Luulen, että aika moni voisi valita sellaisen parisuhteen, jossa on paljon tilaa eikä yhdessä asuminen ole välttämättä se prioriteetti enää nykyisin.
Ps. Se sinun pano-aloitusko olikin trollausta? Ajankohdallisesti se olisi mielestäni sopinut ihan vakavaksi puheeksi sen, mitä miespuoleisten ystävien kanssa höpötellään. 😁Olen kirjoitellut tänään ihan höpöjä palstalle pelailun ohessa. Flunssa vaivaa ja on liikaa aikaa, kun ei jaksa tehdä mitään.
- Anonyymi00015
Määrittelit hyvin "oman tilasi", jonka tarvitset.
Sehän on perusedellytys parisuhteelle, joka sopisi Sinulle.
Hienosti osasit sanoittaa halusi ja tarpeesi.
Uskon ja toivon, että löydät vastinparisi tässä elämässä!!!
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00028
Palstakamu kirjoitti:
Olen kirjoitellut tänään ihan höpöjä palstalle pelailun ohessa. Flunssa vaivaa ja on liikaa aikaa, kun ei jaksa tehdä mitään.
😂😂😂
Palstakamu kirjoitti:
Olen kirjoitellut tänään ihan höpöjä palstalle pelailun ohessa. Flunssa vaivaa ja on liikaa aikaa, kun ei jaksa tehdä mitään.
Pikaista paranemista. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Pikaista paranemista. :)
Kiitos. Tänään pakotan itseni lenkille, että saa vähän raikasta ilmaa :)
- Anonyymi00013
D. Jotain muuta. Ihmisten täysverinen ja häikäilemätön härnääminen, sekä tästä sadistisen nautinnon saaminen!
C ihan muuten vain. Täällä on aktiivisinta vuoropuhelua. Ja suht järjissään enemmistö. 😅
- Anonyymi00021
Mu5tasydän kirjoitti:
Täällä on kyllä mielenkiintoisia keskusteluja. 💛
Eikö vain olekin!
Ja näistä, Mustasydän, saat kiittää itseäsi!
Minäkin olin lähdössä Malmin LuckLadyyn tapaamaan ihmisiä (ja kukaties etsimään "sitä oikeaa" mutta jäin tähän kämppääni, unelmoimaan jostakusta (ei voi tietää, kenestä, visuaalisesti Ava Maxista, mutta oikeassa elämässä Hänestä, joka voi olla aivan kuka naisoletettu tahansa).
Minulla, kuten meillä kaikilla, on historiansa, King's&Queens silti alitajunnassa....
https://www.youtube.com/watch?v=jH1RNk8954Q
Olen edelleen 58v mies Helsingistä, unelmineen, mutta silti etsin ja toivon vielä löytäväni rakkauden.
Loppuelämän kestävän. Joo joku Ava Max on se harhaisten haaveiden täyttymys, mutta olen silt realisti.
Haaveleithan sinäkin unelmien viikingistä, Pierce Brosnanin tai ties mistä saatanan komeasta miehestä, mutta erotat silti unelmat todellisuudesta.
Me kaikki kuolisimme orgasmiin, jos saisimme sen yhden kerran unelmiemme täyttymyksen.
Ja jos mikään on merkki elämästä, että meillä on yhä unelmia!
Ilman niitä olemme nähneet kaiken ja valmiita lähtöön.
Itse unelmoin rakkaudesta, huolenpidosta, välittämisestä.
Äläkä hetkeäkään ajattele, ettetkö se voisi olla juuri Sinä.
Meille kaikille on elämä, unelmat ja tavoitteet. Ilman niitä emme ole ihmisiä ja ilman niitä ei ole Rakkautta - ja ilman rakkautta ei ole mitäään.
Koska Elämän Tarkoitus on Rakkaus ja sen tavoittelu!
-Mies Linnunradalta- - Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eikö vain olekin!
Minäkin olin lähdössä Malmin LuckLadyyn tapaamaan ihmisiä (ja kukaties etsimään "sitä oikeaa" mutta jäin tähän kämppääni, unelmoimaan jostakusta (ei voi tietää, kenestä, visuaalisesti Ava Maxista, mutta oikeassa elämässä Hänestä, joka voi olla aivan kuka naisoletettu tahansa).
Minulla, kuten meillä kaikilla, on historiansa, King's&Queens silti alitajunnassa....
Olen edelleen 58v mies Helsingistä, unelmineen, mutta silti etsin ja toivon vielä löytäväni rakkauden.
Loppuelämän kestävän. Joo joku Ava Max on se harhaisten haaveiden täyttymys, mutta olen silt realisti.
Haaveleithan sinäkin unelmien viikingistä, Pierce Brosnanin tai ties mistä saatanan komeasta miehestä, mutta erotat silti unelmat todellisuudesta.
Me kaikki kuolisimme orgasmiin, jos saisimme sen yhden kerran unelmiemme täyttymyksen.
Meille kaikille on elämä, unelmat ja tavoitteet. Ilman niitä emme ole ihmisiä ja ilman niitä ei ole Rakkautta - ja ilman rakkautta ei ole mitäään.
-Mies Linnunradalta-Elämän tarkoitus on elää.
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eikö vain olekin!
-Mies Linnunradalta-Olipas plagiaattimainen kertsi. Pienen surffailun jälkeen selvisikin, että Desmond Child yksi tekijöistä. No niinpä tietysti ”pienet” Bon Jovi; You Give Love a Bad Name- ja Bonnie Tyler; If You Were a Woman- fibat.
- Anonyymi00020
Kiva
Mä rakastan kysymyksiä. Kyssät ovat kuin hima: tuuliset elkeet kesäisillä partseilla, kun aurinko paahtaa kaiteet.
Ja kaikki se ikävä.
(hirn) Tietysti D.
(olisi järkevää purkaa erakoitumisastettani, mutta tuolla alueella en ole lainkaan järkevä)- Anonyymi00023
https://www.youtube.com/watch?v=H7TEh7wwEyU&list=RDH7TEh7wwEyU&start_radio=1
Eyes without A eyes - Billy Idol
Hyvää yötä teille kaikille (ja antoisaa krapulaa itselleni, join koko pullollisen portviiniä ihan all by myself)
Terveisin, Billy Idolin näköinen mies, ainakin unelmissaan
-Mies Linnunradalta-- Anonyymi00024
Siis Eyes Without A Face.....sorry promillet perkele
-Mies Linnunradalta-
Hyvää yötä! Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis Eyes Without A Face.....sorry promillet perkele
-Mies Linnunradalta-
Hyvää yötä!Huomenta. Toivottavasti siellä ei ole kovin paha krapula. Tai ainakaan sellainen mitä ei kunnon aamiasbrunssilla taitettaisi. :)
Palstailu on ollut mun harrastus tässä jo kohta 3 vuotta. Ei sitä yksi parisuhde estä. Toki olen vähentänyt täällä roikkumista. 😁 Siksi täällä vielä olen, kun on näitä tuttuja kirjoittajia ja tämä on itselleni tärkeä yhteisö. Täällä siis saa tuntea sen että kuuluu joukkoon.🩷
- Anonyymi00031
Kiva kun sinäkin vielä välillä pistäydyt.
Juttusi olivat aikoinaan yksi palstan piristeistä. Muistamme sen yhdenkin puolituisen :))
-keinovaginamies- Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiva kun sinäkin vielä välillä pistäydyt.
Juttusi olivat aikoinaan yksi palstan piristeistä. Muistamme sen yhdenkin puolituisen :))
-keinovaginamies-Täytyyhän täällä välillä piipahtaa.
Se aika toimi myös itseäni piristäen😂 voi niitä aikoja.. mut joo sinäkin olet hauska😄 kaksimielisyydet on hauskoja.
- Anonyymi00027
Olen A, käyn lähes päivittäin selailemassa tämän palstan kirjoituksia. Ajankulua sekä että pysyn ajantasalla millaisia tyyppejä on. Olen seuranhakupallstalla ja uskon vakaasti löytäväni suhteen, jossa tavataan sopivin välein mutta omissakin porukoissa aikaa vietetään. Muita ystäviä voi olla mutta seksisuhde vain meillä kahdella. Soitellaan ja sovitaan yhteisiä menoja tai rauhallista oloa jommankumman kotona. Eli sellainen kahden ihmisen luotettava suhde, ei kuitenkaan tarvitse sitoutua 112-soittajaksi. On ollut hyvähkön avioliiton jälkeen yksi sellainen, päättyi surullisesti, ei siitä enempää.
- Anonyymi00029
D. Ajanvietettä.
-Thinksy - Anonyymi00032
Jaa-a. Kun noista valitsee, niin kyllä se tuo vaihtoehto A) on. Vaan jos asiaa hieman enemmän miettii, niin parisuhde ei ole ainakaan itselleni se tavoite. Parisuhde nyt vain olisi se lopputulos, jos löytäisin sen mitä oikeasti haluan, eli kumppanin, jonka kanssa on hyvä olla. Oman kokemukseni mukaan ihan vaan parisuhde olisi huomattavasti helpommin löydettävissä, mutta parisuhde ihan vaan parisuhteen vuoksi ei kiinnosta minua.
- Anonyymi00033
Unohdin lisätä, että en minä tuota tosin täältä etsi, jos nyt varsinaisesti etsin mistään.
Parisuhteen pitää antaa jotain sellaista mitä ei yksinollessa saa ja tietysti myös itse siihen kuuluisi antaa jotain, mitä toinen ei yksinollessa saa.
Tällaisia voivat olla esimerkiksi ystävyys, kumppanuus, intohimo, läheisyys. Se, että seisoo toisen rinnalla ja toinen seisoo siinä rinnalla huonoinakin aikoina. Maraton-juoksu.- Anonyymi00043
Mu5tasydän kirjoitti:
Parisuhteen pitää antaa jotain sellaista mitä ei yksinollessa saa ja tietysti myös itse siihen kuuluisi antaa jotain, mitä toinen ei yksinollessa saa.
Tällaisia voivat olla esimerkiksi ystävyys, kumppanuus, intohimo, läheisyys. Se, että seisoo toisen rinnalla ja toinen seisoo siinä rinnalla huonoinakin aikoina. Maraton-juoksu.Kuka sen mitenkäkin määrittää. Minä en lähde kenellekään sanomaan mitä parisuhteen pitää olla. Se mitä ihminen parisuhteelta haluaa, vaihtelee varmasti myös tilanteen mukaan. Itselleni parisuhde kuitenkin tosiaan on vain seuraus, ei itsessään tavoiteltava asia. En voi allekirjoittaa tuota, että parisuhteen pitää antaa jotakin mitä en yksin saa. En tiedä onko sellaisia asioita oikein edes olemassa, joita en voisi saada ilman parisuhdettakin. No tietysti se ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja jakaa elämä, kumppani. Minulle se kuitenkin menee niin päin, että se ihminen toisi mukanaan sen parisuhteen, ei parisuhde sitä ihmistä. Vähän saivartelua ehkä jonkun mielestä, mutta minulle noissa on suuri ero.
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kuka sen mitenkäkin määrittää. Minä en lähde kenellekään sanomaan mitä parisuhteen pitää olla. Se mitä ihminen parisuhteelta haluaa, vaihtelee varmasti myös tilanteen mukaan. Itselleni parisuhde kuitenkin tosiaan on vain seuraus, ei itsessään tavoiteltava asia. En voi allekirjoittaa tuota, että parisuhteen pitää antaa jotakin mitä en yksin saa. En tiedä onko sellaisia asioita oikein edes olemassa, joita en voisi saada ilman parisuhdettakin. No tietysti se ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja jakaa elämä, kumppani. Minulle se kuitenkin menee niin päin, että se ihminen toisi mukanaan sen parisuhteen, ei parisuhde sitä ihmistä. Vähän saivartelua ehkä jonkun mielestä, mutta minulle noissa on suuri ero.
Saivartele ihan vapaasti. :)
- Anonyymi00045
Mu5tasydän kirjoitti:
Saivartele ihan vapaasti. :)
Niin. Mä nyt olen muutenkin vähän tällainen oudohko otus ajatuksineni. Hymähtelin tässä juuri tässä itsekseni ajatukselle, että vastakkainen sukupuoli voisi ärsyttää tmv. En ole koskaan elämässäni kokenut sellaista, joten jäin miettimään mikähän katastrofi vaadittaisiin, että kokisin noin. Toisaalta kun ei minua ole koskaan kiinnostanutkaan se vastakkainen sukupuoli, noin niin kuin kokonaisuutena, joten vaikeaa kai siihen olisi ärtyäkään tai "menettää kiinnostuksensa. Miesyksilöihin olen toki ärtynyt, monetkin kerrat ja tykästynytkin, mutta koko miessukupuolta kohtaan en ole koskaan kokenut yhtään mitään sen ihmeempää. Ehkä joku prosentin kymmenys miehistä on henkilökohtaisella tasolla kiinnostavia. Loput ... no ihan sama.
Galaksissa esiintyy näköjään runsaasti liikennettä 😁.
Satunnainen liftari mahtunee mukaan myöskin.
Pääosin herra A joka suhtautuu avoimesti aiheeseen, tosin varsin skeptisesti 😄.
Ajoittain myös herra B jota ei haittaa vaikka vastakkainen sukupuoli tosiaankin pitäisi sen tunkkinsa.
Palsta on edelleenkin pääartikkelina toimivan musiikinkuuntelun oheistuote, lisukeGalaksit räjähtää ja Keinonen laskeutuu rankaisemaan kaikkia..
Ilman muuta satunnainen liftaaja mahtuu mukaan keskusteluun. Vähän kaipailinkin kommenttiasi, eli hyvä tietää mitä olet mieltä. 😅
Suhtaudut varmaankin aika normaalilla tavalla asiaan. Toisena päivänä vastakkainen sukupuoli ärsyttää, jonakin muuna ihastuttaa. :)Mu5tasydän kirjoitti:
Galaksit räjähtää ja Keinonen laskeutuu rankaisemaan kaikkia..
Ilman muuta satunnainen liftaaja mahtuu mukaan keskusteluun. Vähän kaipailinkin kommenttiasi, eli hyvä tietää mitä olet mieltä. 😅
Suhtaudut varmaankin aika normaalilla tavalla asiaan. Toisena päivänä vastakkainen sukupuoli ärsyttää, jonakin muuna ihastuttaa. :)Välillä ihastuttaa, välillä vihastuttaa, siinä välissä sitten epäilyttää.
Tuomiopäivän meininkiä ei sentään :)
B eli ei kiinnosta ja mitä enempi ikää, niin sitä vähempi.
Viimeks eilen, aattelin pitkästä aikaa, että oishan se parisuhde somaa, yhen kirjotuksen perusteella. Mutta kun jatkoin lukemista, niin olikin vähemmän somaa. Viimeks muistaakseni keväällä, oli niin ku haku, mutta sitten tuli muuta tekemistä.
Mun teoria sinkkuuden yleistumiseen, on ettei ympäristössä nää enää pareja, eikä siis tuu virikkeitä ees siihen että haluisi pariutua.Aika hauska teoria: "Ku nuokin näyttää niin söpöltä, niin mäkin haluun.." Toimii varmaankin kilpahenkisiin ihmisiin paremmin.
- Anonyymi00036
Jätin eilen näköjään vastaamatta itse kysymykseen 😊
Olen varmaan A:n, B:n ja D:n sekoitus, päivästä ja hormonitasoista riippuen 😁 En etsi aktiivisesti parisuhdetta, mutta en ole täysin sulkenut ovea sille mahdollisuudelle että parisuhde voisi vielä joskus olla mahdollinen.
Olen pohjimmiltani parisuhdeihminen, kaipaan läheisyyttä ja toisen ihmisen läsnäoloa, mutta en kenen tahansa vaan tunne pitää olla juuri oikea, jotta toisen kanssa voi tuntea olevansa kotona. Tuo D tulee siitä, ettei minulla ole mitään valmista sapluunaa sille millainen parisuhteen olisi oltava. En siis ajattele, että sen pitää noudattaa tiettyä kaavaa. Eritoten kun lapsiluku on täynnä enkä enempää halua, antaa se paljon vapautta valita millainen parisuhde kahden aikuisen välillä voisi olla.
AletheiasHyvin monesti ikä ja kokemus antaa enemmän valmista sapluunaa sille, mitä ei halua kuin sille "miten asioiden kuuluu olla". Ainakin omalla kohdallani näin. :)
- Anonyymi00042
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvin monesti ikä ja kokemus antaa enemmän valmista sapluunaa sille, mitä ei halua kuin sille "miten asioiden kuuluu olla". Ainakin omalla kohdallani näin. :)
Totta, sitä oppii tietämään mitä suhteelta ei ainakaan halua ja millaista kohtelua ei enää ole valmis hyväksymään. Omat rajansa tiedostaa paremmin kuin nuorena. Minulle on esimerkiksi päivänselvää, että jos minua joskus vielä petetään, en edes harkitse yhteenjäämistä vaan se on kerrasta poikki.
Tiedän toki, miltä haluan parisuhteen tuntuvan ja millaiset asiat ovat minulle tärkeitä (luottamus, henkinen yhteys huumori jne), mutta ajatusmaailma on avartunut sen suhteen, millainen on se oikeanlainen suhde. Jokainen pari määrittää sen itse. Ei ole pakko mennä naimisiin tai edes asua yhdessä. Voi olla monenlaisia tapoja olla yhdessä eikä mikään ole toista parempi, kunhan tilanne on molemmille ok.
Aletheias
- Anonyymi00038
Sinkku pelkkään seksisuhteeseen on turvallisempi vaihtoehto voi vaihtaa heti kun ei usko että seksisuhteeseen ei kuulu tunteet kuvioon ja varatut täällä kirjoittelee siksi että se mies mikä on kotona ei anna kun käy itse huorissa parisuhde ei kiinnosta ei ole tarpeeksi luotettavaa vaihtoehtoa mitä viittis edes harkita nuori kokemattonkin on seksisuhteeseen turvallisempi vaihtoehto jos vahingossa käykin niin että rakastuu oikeasti ni silloin ei voi seksisuhdettakaan päättää ilman etteikö toista sattuisi kuitenkin ja jotain muuta on yleensä aina pelkkä pano senkin voisi sanoa suoraan ni ei tarvis leikkiä kissaa ja hiirtä niinroikotetaanntoista vaihtoehtoa varalla jolla voi tarvittaessa kiristää kuuluu nassen tapoihin lähes poikkeuksetta
- Anonyymi00039
Niin ja poika ei sovitun panon päälle rakastu saattaa jäädä riippuvaiseksi pillusta oma moka mitäs ei uskonu
Okei. Minusta kaksi aikuista sopivat keskenään mikä on heidän juttunsa. Toisille sopii sksisuhde, toisille ei eikä se kuulu muille.
Pääasia, että molemmat tietävät missä mennään.
Voihan senkin sopia, jos ei halua tai voi muodostua muuta, niin jos tunteita alkaa muodostumaan, niin homma loppuu siihen paikkaan.
- Anonyymi00041
B) Yksinäisyys opettaa miehelle rauhan, kun lakkaa tarvitsemasta naista täyttämään egon tarpeet. Nainen voi täyttää egon tarpeet vain väliaikaisesti ja se päättyy lopulta pettymykseen.
Linnunradan kaveri aiheuttaa riippuvuudellaan lukijoillekin uupumuksen, kun koittaa löytää täyttymyksensä naisesta. Mutta oikeasti se on haavoittunut ego, joka tuota täyttymystä toisesta etsii ja kätkee kaiken korullisiin ylisanoihin rakkaudesta ja sielunkumppanuudesta.Limnunradan tyyppi oli iloisessa nousuhumalassa ja itse ainakin voin samaistua siihen, kun kaikki (ne pahatkin) ihmiset tuntuvat mukavilta ja voisi vain jaella anteeksiantamusta kaikesta pahasta.
Vaan kun ei, ei osata nähdä sitä iloa. Suomessa pitää vissiin kaivaa aina kirves esille ja juoda rähinäviinaa, että ihmiset olisivat tyytyväisiä ja voisi jsustella sitten kuinka jostain tulee väkivaltainen humalassa.
Alan jälleen kerran taipumaan siihen, että olen vain syntynyt väärään maahan, joka on liian katkera kaltaisilleni sieluille. Näkeehän sen taas muutenkin vttuilun määrästä.- Anonyymi00044
Mu5tasydän kirjoitti:
Limnunradan tyyppi oli iloisessa nousuhumalassa ja itse ainakin voin samaistua siihen, kun kaikki (ne pahatkin) ihmiset tuntuvat mukavilta ja voisi vain jaella anteeksiantamusta kaikesta pahasta.
Vaan kun ei, ei osata nähdä sitä iloa. Suomessa pitää vissiin kaivaa aina kirves esille ja juoda rähinäviinaa, että ihmiset olisivat tyytyväisiä ja voisi jsustella sitten kuinka jostain tulee väkivaltainen humalassa.
Alan jälleen kerran taipumaan siihen, että olen vain syntynyt väärään maahan, joka on liian katkera kaltaisilleni sieluille. Näkeehän sen taas muutenkin vttuilun määrästä.Joskus linnunradan mies voi olla ihan vain lierihattumies Espanjasta. Tämäkin oli uhrinsa "sielunkumppani".
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010980345.html
Tuollainen ripustautuminen on sen luokan punainen lippu, että suositelisin juoksemaan ja lujaa. Haavoittunut sielu etsii täyttymystä toisesta ihmisestä. Mutta totuus on ettei sitä täyttymystä löydä toisesta, ja sitten asiat voivat muuttua synkiksi. Muistaakseni psykologitkin varoittelevat näistä, jotka ovat samoin tein kaksoisliekkejä ja sielunkumppaneita. Anonyymi00044 kirjoitti:
Joskus linnunradan mies voi olla ihan vain lierihattumies Espanjasta. Tämäkin oli uhrinsa "sielunkumppani".
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010980345.html
Tuollainen ripustautuminen on sen luokan punainen lippu, että suositelisin juoksemaan ja lujaa. Haavoittunut sielu etsii täyttymystä toisesta ihmisestä. Mutta totuus on ettei sitä täyttymystä löydä toisesta, ja sitten asiat voivat muuttua synkiksi. Muistaakseni psykologitkin varoittelevat näistä, jotka ovat samoin tein kaksoisliekkejä ja sielunkumppaneita.Mutta hänhän on jo pidemmän aikaa kirjoitellut palstalla, ollut tauolla välissä ja palannut takaisin?
Olen ymmärtänyt, että hän ja Aletheias ovat keskustelleet pidempään ja A on kyllä sen verran fiksu nainen, että osaa varmasti varoa, jos tarve vaatii.
Mutta noin yleisesti tiedän mitä haet tällä takaa. Olen jossain elämänvaiheessa haksahtanut rakkauspommittajaan, toista kertaa ei tule.Mu5tasydän kirjoitti:
Mutta hänhän on jo pidemmän aikaa kirjoitellut palstalla, ollut tauolla välissä ja palannut takaisin?
Olen ymmärtänyt, että hän ja Aletheias ovat keskustelleet pidempään ja A on kyllä sen verran fiksu nainen, että osaa varmasti varoa, jos tarve vaatii.
Mutta noin yleisesti tiedän mitä haet tällä takaa. Olen jossain elämänvaiheessa haksahtanut rakkauspommittajaan, toista kertaa ei tule.Itsellä omakohtaista kokemusta yksityis kirjoittelun muodossa.. Linnunradan kanssa, hän ei ole mitenkään ripustautuvaa sorttia. Eli pitkään etsinyt sitä ”oikeaa” en siis usko että on rakkauspommittaja. Erittäin kauniisti kirjoittava miesyksilö. 🤗
Niih.. olen vaihtoehtojen B ja C risteymä. En alkaisi parisuhteeseen ikinä. Missään olosuhteessa. Eli ikisinkku, mutta olen myös varattu. Tapailusuhteessa. Ristiriitaista, mutta totta.
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos kun vastasit. Näin olen ymmärtänyt ja kun se sopii teille, niin se on pääasia. :)
Juu. Se on sellainen sovittu järjestely joka sopii molemmille. Oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1736534Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793680"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1133570Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762868Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442430Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni602251- 1201815
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761303- 541298
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a521095