Olette vain istuneet liikkumatta ja odottaneet kuolemaa?
Mulla on ollut. Sitä ei terveet ymmärrä edes pahimmassa krapulassaan. Silti olen onnellinen, ettei vammani ole eteneviä vaan pysyvät paikoillaan.
Anteeksi pirpana kun kirjoitan sinusta, mutta en todellakaan toivoisi kohtaloasi. En kenellekkään. Kerran yksi kaverini valitti kun jätski vihlaisi hampaasta. Annoin hänelle heti empatiaa ja kaverikärsimystä. 🤣
>simiti<
Onko teillä koskaan ollut niiiiiiin huono olo
48
376
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onhan niitä henkisiä tukalia hetkiä ilmaantunut. Kerran olin jo ehtinyt miettiä tekopaikan, tavan sekä suunnilleen ajankohdan. Katselin jo vahvaa nyöriä netistä. Jäi vain suunnittelun tasolle, nyöri ostamatta, ja hyvä niin.
- Anonyymi00002
No voi ei. Siis se on voi ei kun tuli mieleen moista.
>simiti< - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
>simiti<Silloin oli päällä kroonistunut stressi. Ajauduin siihen tilaan kun olisi pitänyt käydä puhumassa jollekin terapeutille. Yksinäisyyttä oli taustalla. Sittemmin en ole käynyt yhtä pohjalla. Jokaisella on oma ristinsä kannettavana.
- Anonyymi00029
Anonyymi00002 kirjoitti:
>simiti<Nuorempana oli sellaisia päänsärkyjä, et tuntui siltä, että kohta pää räjähtää? Krapula päänsärkyjä ja sit jos on ripulia samaan aikaan, selkä kipeä, ettei kroppa taivu ja nokka vuotaa > silloin tuntunut, et voiko elämä vielä pahemmaksi mennä?
Joskus ajatellut sitäkin, että mikä olisi se paras tuntemus ennen kuolemaa, olisiko se joku rento Zen- tila, jossa on jossain unimaailmassa ennen kuin taivas kutsuu tuonelaan? Kivulias kuolema olisi pahimmasta päästä, onneksi silloin tarjotaan morfiinia, et kivut helpottaa.
- Anonyymi00003
Onko kommunismi vamma?😆
- Anonyymi00005
Kynäniska pelle hokee kommunistmia tietämättömänä.
Täysi kynäniska umpijuntti pelle.
Kommunisminhokija juntti ei ole koskaan saanut edes tankoa nouseen. Kynäniska kommunistihokija juntille on persuna 20 kiloa liian painavaa.
>simiti< - Anonyymi00041
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kynäniska pelle hokee kommunistmia tietämättömänä.
Täysi kynäniska umpijuntti pelle.
Kommunisminhokija juntti ei ole koskaan saanut edes tankoa nouseen. Kynäniska kommunistihokija juntille on persuna 20 kiloa liian painavaa.
>simiti<Tämä simiti on ilmiselvästi kommunisti, kun ottaa noin itsensä. Kommunistit haluaa varastaa ahkerampien työn tulokset.
Kommentti sivusta.
- Anonyymi00004
Joskus lapsena oli että olin mahataudissa ja ruikkua tuli mut rupesi tekeen pahaa eli ei tiennyt kummasta päästä tulis ja toivoi tulis ala päästä se oli kamalaa se
- Anonyymi00006
Kerran oli mahatauti. Tuli molemmista päistä. Sama kuin idiootila kommunistihokijalla alati.
>simiti< - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerran oli mahatauti. Tuli molemmista päistä. Sama kuin idiootila kommunistihokijalla alati.
>simiti<Eihän se eroo mitenkä tosta nykyisestä taudinkuvastas. ;)
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eihän se eroo mitenkä tosta nykyisestä taudinkuvastas. ;)
Vajakki pikkukylän juntti ei edes tiedä mitä kommunismi tarkoittaa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kerrohan juntti nyt omin sanoin mitä kommunismi tarkoittaa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vitun vammanaama kiljuu kommunismia aina, jos joku on eri mieltä
- Anonyymi00023
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuollaiset oksettavat vajakkipersutko pelastaa Suomen
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
>simiti<Kaltaisesi idarit eivät edes tajua mikä on kommunismi. Kunhan vain rakkina hoette sitä. Vuh vuh
- Anonyymi00009
Kommarilla on taas huonot housuissa. Kannattaisko nuoren ramman harkita jotain elämää.
- Anonyymi00014
Kuole umpijuntti pikkukylän pasi paskaasi
- Anonyymi00022
Tämän kommunistin kannattaisi seurata Ano Turtiaisen jalanjälkiä.
Ei kannata liikaa keskittyä vaivoihin. Meillä kaikilla on vaivoja, mutta niiden kanssa pitää vaan pärjätä. Sitä menee elämä ikään kuin hukkaan jos tuijottaa kaikkea vaivojen kautta.
- Anonyymi00025
Tuo kommunistin hokija on selkeästi mielenterveyspotilas. Kuuluisi hoitoon, mutta säästöt...
>simiti< - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tuo kommunistin hokija on selkeästi mielenterveyspotilas. Kuuluisi hoitoon, mutta säästöt...
>simiti<Simbu kka 🤣
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Simbu kka 🤣
Puk kani.
- Anonyymi00027
Olen kai joskus ollut vähällä kuolla, kun tuli tukos ja infarkti keuhkoihin. En tiennyt silloin, että kivut olivat merkki vaarasta, joten en ole kuin jälkikäteen todennut, että suuremmassa suonessa tukos olisi tehnyt äkkinuoleman sekunneissa. Ei ihminen yleensä mieti sitä, miten monin tavoin suht tervekin ihminen voi kohdata viimeisen hetken täällä maan päällä.
Joskus parikymppisenä sammuin Tequilan voimasta, silloin herättyäni halasin pönttöä varmaan 12 h. En ole sen koommin Tequilaan koskenut. Petollinen juoma.
- Anonyymi00030
Oliko siinä aitoa rakkautta
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oliko siinä aitoa rakkautta
Ai Tequilaa kohtaan? Tuskin, mutta silloista poikaystävää kohtaan oli kyllä. 😊
- Anonyymi00031
Mu5tasydän kirjoitti:
Ai Tequilaa kohtaan? Tuskin, mutta silloista poikaystävää kohtaan oli kyllä. 😊
Poikaystävääsi tarkoitin kun halasit ja pussailit sitä 12 tuntia putkeen heti herättyäsi no oliko hyvä pussailemaan ja halimaan
Anonyymi00031 kirjoitti:
Poikaystävääsi tarkoitin kun halasit ja pussailit sitä 12 tuntia putkeen heti herättyäsi no oliko hyvä pussailemaan ja halimaan
Aika aikaansa kutakin. Olimme yhdessä 24 vuotta. 👌
- Anonyymi00032
Mu5tasydän kirjoitti:
Aika aikaansa kutakin. Olimme yhdessä 24 vuotta. 👌
Eli kannatti ottaa teguilaa no mikäs teidät erotti ja oliko oma pönttö vai julkkis wc n pönttö
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eli kannatti ottaa teguilaa no mikäs teidät erotti ja oliko oma pönttö vai julkkis wc n pönttö
Se jääköön salaisuudeksi. Kaikki ei kuulu palstalle.
- Anonyymi00035
Mu5tasydän kirjoitti:
Varmasti pettämiseen eli yleinen naisten vessan pönttö oli pelimies mut selkänsä kääntää niin heti pettää mut jos koti pönttösi niin kuka sen syliin istui vaik kielsit ei saa muut käyttää se on sinun poikaystäväsi mut joku läheinen petti kuka oli se pettäjä nainen joka sen syliin meni
- Anonyymi00036
Mu5tasydän kirjoitti:
Vai rakastuitko sinä lavuaariin ja petit wc pönttöä
- Anonyymi00037
Mu5tasydän kirjoitti:
Ja kun ekaa kertaa näit oliko heti rakkautta ilmassa ja päätit tuon pojan minä vielä otan omakseni ja otit teguilaa rohkaisua ja herättyäsi otit oman miehesi
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja kun ekaa kertaa näit oliko heti rakkautta ilmassa ja päätit tuon pojan minä vielä otan omakseni ja otit teguilaa rohkaisua ja herättyäsi otit oman miehesi
Tapasin mieheni hyvin paljon nuorempana kuin parikymppisenä. Eroon ei liirtynyt draamaa.
Muistan vieläkin elämäni ensimmäiset kännit salmiakkikossun voimalla. Join kunnes sammuin. Sitten heräsin oksentamaan ainakin pari kertaa yön aikana. Seuraavana päivänä oli niin järkyttävä krapula, että en ole toista moista kokenut. Varmaan aivot olivat ensikokeilusta ihmeissään, että mitä se tämä oli ja reagoi sitten megakrapulana.
Palstakamu kirjoitti:
Muistan vieläkin elämäni ensimmäiset kännit salmiakkikossun voimalla. Join kunnes sammuin. Sitten heräsin oksentamaan ainakin pari kertaa yön aikana. Seuraavana päivänä oli niin järkyttävä krapula, että en ole toista moista kokenut. Varmaan aivot olivat ensikokeilusta ihmeissään, että mitä se tämä oli ja reagoi sitten megakrapulana.
Joo, parempi jättää moiset Alkon hyllylle. 😁
Niin monesti etten tiedä edes lukua.
- Anonyymi00033
Pahin kipu mitä voi olla olen jo pitkään ihmetellyt miksi hampaitani ei vihlo noin niin kuin fyysisistä kivuista hampaan pois veto ilman puudustakaan ei satu niin paljon kuin reikä hampaassa joka vihloo eikä moskalla peukaloon lyöntikään sen olen kokeillut huusin jo etukäteen mutta en tajunnut silti vetää peukaloa edestä pois
- Anonyymi00034
Kuoleman odottaminen on turhaa ei tule odottamalla jos ei sitä itse jotenkin nopeuta liikkumattomuus on hitain tapa nopeuttaa sitäkin ja kevyt liikunta vanhemmallakin iällä saattaa kasvattaa eliniän odotetta mulle mieluisin liikunta tapahtuu sängyssä joko peiton alla tai ilman muutoin en ole erityisemmin liikunnallinen ihminen kävelyllä käyn päivittäin helppo ja kevyt tapa mielestäni pitää verenkierto yllä
Kyllä, on ollut. Istuin sairaalan lattialla silmät kiinni, selkä seinää vasten ja silti tuntui kuin olisin ollut jossakin pyörivässä huvipuistolaitteessa. Silmiä en voinut avata kun näin kaiken kahtena, enkä pystynyt hallitsemaan katsettani. Puoli päätä puuduksissa, puolikuurona ja toispuoleisesti halvaantuneena.
Ruoka ei ollut pysynyt sisälläni kolmeen viikkoon. Mutta kipuja ei kylläkään ollut.
Mietin kuolemaa ja toivoin, että se korjaisi pois, sillä en halunnut elää siten.
Mutta mä paranin .. tosin joitakin aivovaurioita jäi. Haitta-aste niistä tosin aika minimaalinen nykyään.. vasen silmäkulmani saattaa nykiä tai vasen etusormeni hieman vispata.. eli ei oikeastaan mitään oireita.
Ja Timo, olin aivokuvissa marraskuussa ja sairauteni on pysähtynyt. Sen ei odoteta etenevän enää. Noin 4% ms potilaista saavat sellaisen tautimuodon, että se on alussa aktiivinen, jopa rajusti, kuten minulla ja sit se ei etene mihinkään.. minä sain varmistuksen marraskuussa, että kuulun tuohon onnekkaaseen 4 prosenttiin.. sairauteni ei ole edennyt yli kymmeneen vuoteen ja vaurioita keskushermostoon ei ole tullut vuoden 2014 jälkeen.
En toki ole parantunut ja vauriot joita minulla on aivoissa ovat pysyviä. Mutta etenevä tämä minun juttuni ei ole enää. Olen todella onnekas. Selvisin ms-taudista hyvin vähäisin vaurioin. Käsittämätöntä, mutta totta.Olen todella onnellinen. Ihana uutinen. Jotakin olet maininnut aikaisemminkin, mutta en ymmärtänyt tilanteen olevan näin hyvä :)
Palstakamu kirjoitti:
Olen todella onnellinen. Ihana uutinen. Jotakin olet maininnut aikaisemminkin, mutta en ymmärtänyt tilanteen olevan näin hyvä :)
Olen todella onnekas. 2023 aivokuvien perusteella oli varovainen arvio siitä, että ehkä sairauteni ei enää etene, mutta nyt se on varmaa. Tilanne on vakaa. Ja olen kuulemma jo liian vanha sairastamaan ms-tautia.. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihanaa! Jos ei olisi arki-ilta, niin nostaisin sinulle maljan. Onnea! 🙏💛
Kiitos ihana sinä!
- Anonyymi00038
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen todella onnekas. 2023 aivokuvien perusteella oli varovainen arvio siitä, että ehkä sairauteni ei enää etene, mutta nyt se on varmaa. Tilanne on vakaa. Ja olen kuulemma jo liian vanha sairastamaan ms-tautia.. :)
Oi miten ihana uutinen! ❤️ Ihan läikähti lämpimästi rinnassa. On niin mahtavaa kuulla välillä tällaisia positiivisia asioita kaiken maailmassa myllertävän negatiivisuuden keskellä.
Aletheias - Anonyymi00039
Mahtava juttu.
Olen ymmärtänyt että sinunkaan elämäsi ei niin helppoa ole ollut, niin upeaa kuulla kun sullakin välillä käy mäihä.
-keinovaginamies-
- Anonyymi00040
Olen ollut onnekas terveyteni suhteen enkä ole koskaan kokenut niin epätoivoista hetkeä, että olisin vain odottanut kuolemaa. Olen toki kokenut henkistä kipua, pelkoa, jopa kauhua, mutta sillä synkimmälläkin hetkellä on jokin minussa pitänyt tiukasti kiinni siitä ajatuksesta, että joskus on vielä paremmin.
Pahin hetki on ollut, kun olen pelännyt menettäväni lapseni. Se oli täydellisen lamauttavaa kauhua ja olisin siinä hetkessä antanut oman elämäni lapseni puolesta. Onneksi kaikki päättyi lopulta hyvin, mutta tuo on tunteena aivan eri tasolla kuin mikään muu mitä olen koskaan kokenut.
Aletheias - Anonyymi00042
Viimeisetn kymmenen vuoden aikana on ollut monia kertoja sellainen tunne, etten enää jaksa projektia ja sitä kautta rantain esitystä enää hetkeäkään!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23478Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a723231"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin502756IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-542578Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.892397Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭291300Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä211207- 951172
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3371053Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll14946