Eroottinen kirjallisuusvisa

Me Naiset-lehden lukijakerho on joutui tänään harharetkellä. Vähän joudun punastelemaan, koska tätä en odottanut. Oli hieman valikoituneita katkelmia kirjoista.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011842140.html

4/9 kuitenkin. Ei hyvin, vaikka yhtään kirjoista en olekaan lukenut.

20

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mjaa

Ei täällä saa käsitellä teemaa erotiikka.

Minä olen siitä hyvä esimerkki.

(hihitystä)

• UUSI

Vasta pari päivää sitten erehdyin sanomaan jotain naisten fantasioista.

"Minä otan sinut nyt takaapäin, A", hän mutisee. Toisella kädellään hän nappaa hiuksistani kiinni ja vetää niitä taaksepäin kevyesti pitäen pääni paikallaan. Olen avuttomana paikallani enkä pysty liikkumaan mihinkään suuntaan."

Tässä nyt on veteen piirretty viiva rajana "seksuaaliseen tekoon pakottamiseen" enkä tiedä kummalla puolella ollaan. Mitenhän tämä pitäisi kirjoittaa korrektisti niin, että naisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kunnioitetaan asiaankuuluvasti?

• Anonyymi00003
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Vasta pari päivää sitten erehdyin sanomaan jotain naisten fantasioista.

"Minä otan sinut nyt takaapäin, A", hän mutisee. Toisella kädellään hän nappaa hiuksistani kiinni ja vetää niitä taaksepäin kevyesti pitäen pääni paikallaan. Olen avuttomana paikallani enkä pysty liikkumaan mihinkään suuntaan."

Tässä nyt on veteen piirretty viiva rajana "seksuaaliseen tekoon pakottamiseen" enkä tiedä kummalla puolella ollaan. Mitenhän tämä pitäisi kirjoittaa korrektisti niin, että naisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kunnioitetaan asiaankuuluvasti?

Mjaa-a

En valitettavasti voi ottaa kantaa. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että harjoitus tekee mestarin.

Muuta en voi sanoa.

(naurua)

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mjaa-a

En valitettavasti voi ottaa kantaa. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että harjoitus tekee mestarin.

Muuta en voi sanoa.

(naurua)

Lisäys

Erotiikasta (seksistä) kirjoittaminen on kummallista puuhaa. En oikeastaan edes pidä siitä, että joudun miettimään sanojani.

Ja jos jätän pohdiskelun sikseen ja teen sen minkä osaan, niin kaikkialla vilisee kuin hattivatteja kosteilla mättähillä.

(hihitystä)

• Anonyymi00002
      UUSI

Tuloksesi: 8 / 9
      Ihan tulessa!
      Taidat olla melkoinen lukutoukka – tai ainakin todellinen spicy-kirjallisuuden tuntija! Tunnistit erinomaisesti erotiikkaa sisältävät kirjat sitaattien perusteella.

Spicy kirjallisuus?

Hitaasti etenin ja mietiskelin.. hyvä tulos, etten sanoisi. (En myöskään ollut lukenut yhtään noista kirjoista. Sonja O.n luin joskus mutta siitä ei ollut sitaatteja..)

- Sheena

• UUSI

Minulle nämä oli todella yllätys, koska olen mielestäni kuitenkin lukenut (tai kuunnellut) kirjoja jonkin verran eikä niissä juuri koskaan ole mitään tällaista. Mutta nämähän olivat melkein kaikki naisten kirjoittamia. Naiset on aika jänniä.

• Anonyymi00005
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Minulle nämä oli todella yllätys, koska olen mielestäni kuitenkin lukenut (tai kuunnellut) kirjoja jonkin verran eikä niissä juuri koskaan ole mitään tällaista. Mutta nämähän olivat melkein kaikki naisten kirjoittamia. Naiset on aika jänniä.

Luen paljon naisten kirjoittamia kirjoja, mutta tuo genre on jäänyt lukematta. Tuskin tulee lukupiirissänikään noista kirjoja lukuun.. Joskus yritin lukea Häräntappoasetta - ehkä yritän uudelleen joskus.

- Sheena

• UUSI

Olen osan nähnyt leffana, en ole lukenut kirjoja. Osan vääristä vaihtoehdoista pystyin sulkemaan ulkopuolelle, joten jäljelle jäi vain se oikea, eli tuntematon teos.
      Tämä oli yllättävä ja haastava visa. Kiitos. 😁

"Tuloksesi: 6 / 9
      Varovainen tutustuja!

Tunnistit kirjat eroottisten kohtausten perusteella melko mallikkaasti, joskin osa teoksista oli sinulle vielä tuntemattomia. Kenties olet tutustunut jo hieman spicy-kirjallisuuteen, mutta vielä riittää tutkittavaa. "

• Anonyymi00006
        UUSI

Minäkin olen nähnyt spicy j näyttelijän video pätkiä tykkään spicy j stä tosi seksikäs

• Anonyymi00007
        UUSI

Spicy j siitä ikävä kun häntä katsoo niin haluais livenä itse päästä spicy jiin syliin

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Spicy j siitä ikävä kun häntä katsoo niin haluais livenä itse päästä spicy jiin syliin

Siinä on tyttö makuuni

• Anonyymi00009
      UUSI

Sanoisin että kirjallisuusvalinnat poikkesivat sen verran omasta totutuista että 3/9 ei ole ihan paha loppujen lopuksi ja näihin tulkintoihin joutui uhraamaan aikaa kokonaiset kaksi minuuttia normiminuutin sijaan, luetun ymmärtäminen tuotti näes vaikeuksia :D

• Anonyymi00010
      UUSI

Pisteet 4/ 9. Kaikki kirjoituspätkät eivät vaikuttaneet eroottisilta, ehkä välissä oli joku ihan tavallinen panokin 🤭

• UUSI

5, vaikka kaikki lukemattomia.

• Anonyymi00011
      UUSI

8/9, vaikka olen lukenut noista kaikista vaihtoehdoistakin vain yhteensä 7. Arvailin.

Sitä paitsi noi oli iiihan lällyjä! Nykyään suosiossa oleva genre on romantasia.. 😁

xLiner

• Anonyymi00012
        UUSI

Fifty shades of grey on mulla lukematta. Taidankin laittaa seuraavaan kirjatilaukseen. Niitä taisi olla enemmänkin kuin yksi kirja...

xLiner

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Fifty shades of grey on mulla lukematta. Taidankin laittaa seuraavaan kirjatilaukseen. Niitä taisi olla enemmänkin kuin yksi kirja...

xLiner

Kolmiosainen näkemmä.

Onko jollain lukijalla mielipidettä tuosta sarjasta? Elokuvaakaan en ole nähnyt.

xLiner

• UUSI

Oho. Kova tulos joka tapauksessa ja kaikkiaan vastanneista ilmeisesti olet toistaiseksi eniten lukenut vaihtoehdoista.

Laitahan esim. jostain edustavasta "romantasia" kirjasta. Lupaan kuunnella läpi. Aina voi sivistää itseään uusilla asioilla.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tuloksesi: 8 / 9
      Ihan tulessa!
      Taidat olla melkoinen lukutoukka – tai ainakin todellinen spicy-kirjallisuuden tuntija! Tunnistit erinomaisesti erotiikkaa sisältävät kirjat sitaattien perusteella.

Tämä tulos paljastaa rahvaalle kuulumiseni maamme vähälukuiseen, mutta sitäkin tanakakkaampaan, korkeakulttuuriseen eliittiin.

Sanoisin jopa, että sen kiiltävään, kaikkialle työntyvään nuppiin, joka avaa moukkien ummehtuneet mielet sekä muut onkalot kulttuurin valolle.

Vakavasti puhuen, olin lukenut noista kirjoista kolme ja muistin ainoastaan Kurki-Matin ennenaikaisen.

Todennäköisyys arvata noinkin oikein on täysin olematon, joten taidan laittaa loton vetämään ja katsella sen aktia illan hämärtyessä.

• UUSI

"Vakavasti puhuen, olin lukenut noista kirjoista kolme ja muistin ainoastaan Kurki-Matin ennenaikaisen. "

En ole lukenut, mutta jonkinlainen mielikuva pohjoissuomalaisesta iloisen rempseästä "kauhuelokuvasta" Maa on Syntinen Laulu. Oliko se jotenkin niin, että tyttö löytää pätevän panomiehen alakuperöiskansaa edustavasta joikhaajasta, jonka tästä suivaantunut isä/lahkojohtaja? sitten ajaa avantoon ja menee vielä itse hirteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      4771
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      63
      4397
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3682
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      19
      3332
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3268
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      42
      3103
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      3050
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      45
      2695
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2455
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2219
    Aihe