En itse ole järin tikun päässä aina kyselemässä sitä tai tätä, mutta nyt kysyn
Kuinka määrittelisit oman seksuaalisen tendenssisi näinkin väkirikkaassa seurassa.
(hihitystä)
Palstakysymys
24
252
Vastaukset
Toisin kuin nimimerkkini antaa olettaa, niin en omaa kovin omituisia seksuaalisia tapoja. Tiedän mitä haluan ja mitä en halua (eli toiset naiset jne.) Mitenpä sinä?
- Anonyymi00001
Kevät
Käyn ihan kierroksilla, kun kengät valuvat kuravettä.
(hihitystä) Anonyymi00001 kirjoitti:
Kevät
(hihitystä)Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.
- Anonyymi00002
Anonyymi00001 kirjoitti:
Kevät
(hihitystä)Mjoo
Ehkä mun pitäisi hommata otselleni saappaat. Kumisaappaat.
Kumppareissa kun löntsähtelisi pitkin katuja, niin ainakin päät kääntyisivät.
(hirn) - Anonyymi00003
Mu5tasydän kirjoitti:
Kevät tosiaan vilkastuttaa määrättyjä tarpeita. Niin luonto on asian luonut.
Joo
Siis mulla on just sellainen olo, että heti kaikki mulle nyt.
Siis ei huomenna.
Koko elimistö kirkuu ja meuhkaa.
Aiwan säädytön tunnetila. Ja eikä se ole edes tunnetila, vaan vaatimus.
(naurua)
Summanmutikkaa soveltaen vastaan että jossain absoluuttisen nollapisteen ja äärettömyyden välissä mennään...neutraali jos olomuoto otetaan huomioon :)
- Anonyymi00004
Palstalla käyvät eivät kiinnosta. Etsin suunnilleen ikäistäni miestä, johon haluan tutustua kunnolla ja haluan rakastua. Kevät kyllä herättää tunteet. Eiliset kaksi miestä eri kaupoissa olivat todella kiinnostavia.
- Anonyymi00008
Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja projektiin et enää lähde ja nuoremmat ei missään nimessä käy, mitä näitä nyt on 🤭
Miten paljon ilkeyttä?
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten paljon ilkeyttä?
Monta vuotta meni toipumiseen, kun jouduin vaihtamaan työpaikkaa. Yksikään nuorempi mies ei käy, hankin lähestymiskiellon ja mitä näitä nyt on 🤭
- Anonyymi00005
Olen aina pitänyt vapaasukelluksesta ajatuksen tasolla. Tai syvänteistä, kuten Mariaanien hauta.
Symboliikan tasolla kaiketi se kuvaa tendenssiä, ei normeja.
Normini eivät natise suuntaan eivätkä toiseen, mutta uteliaisuuteni ei tunne niitä. - Anonyymi00006
Olen heteroseksuaali 😄
🤓 - Anonyymi00007
Tendenssi on edelleen etten ole enää pelissä mukana. Kun jo nuorena oppi oman kelpaamattomuutensa, helpompaa on ettei edes yritä. Elämässä on muutakin kuin seksi ja parisuhteet, kun keskittyy omiin juttuihinsa, eikä kukaan voi syyttää inceliksi.
Niin on muutakin kuin seksi ja parisuhteet
Mutta seksi ja parisuhteet voi olla kiinnostava myös teoriassa
Ja sillä tavoin seksi ja parisuhteet on avoimia myös meille kaikille.
I Am a Rock (Mono) (1998 Remaster) · The Hollies
https://www.youtube.com/watch?v=K-M24U4acsw- Anonyymi00010
Olen fleksiibeli - käytännön olosuhteiden sanelema fleksa siis.
Olen tänäänkin uittanut matoa reiässä monta tuntia.
Mikäs funista nyt vaivaa?
-keinovaginamies- - Anonyymi00011
Olen seksipositiivinen, valikoiva hedonisti demiseksuaalisilla piirteillä.
Aletheias - Anonyymi00012
En pidä tästä käsitteestä, mutta: demiseksuaali.
Käsitteessä mättää kaikki!
1. Etuliite 'demi'. Demiseksuaalisuudessa ei ole mitään puolittaista. Ei mitään.
2. En pidä siitä, että ilmiölle, joka mielestäni on normaali, on keksitty lisänimi 'demiseksuaalisuus'. Kun minun aivoissani logiikka menee niin, että seksuaalisuus tunteiden kanssa on normaalia ja tavanomaista ja seksuaalisuus ilman tunteita on jotenkin vajavaista. Sitä, mitä muut kutsuvat pelkäksi seksuaalisuudeksi, pitäisi minun logiikallani kutsua demiseksuaalisuudeksi. Ja päin vastoin: tätä minun versioitani pitäisi kutsua 'pelkäksi' seksuaalisuudeksi, koska tämä on vähemmän puolikasta kuin se, jota tällä hetkellä ei kutsuta demiseksuaalisuudeksi.
P3rkele.
🦄 - Anonyymi00013
Perushetero
- Anonyymi00015
Naisena pidän miehestä.
-Thinksy- Anonyymi00016
Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko "nainen" stabiili ominaisuus vai joustava? 🙂
🦄Kiitos kysymästä, se on stabiili.
-Thinksy - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kiitos kysymästä, se on stabiili.
-ThinksyKiitos vastauksesta. Ymmärrättehän, että ensimmäisen vastauksenne muoto "naisena pidän miehistä" jätti tulkinnan mahdollisuuden myös joustavalle identiteetille?
🦄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1964139Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392657Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1042176Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli861942Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2171853Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi81185Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n361159- 821140
- 83871
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon152811