Onko teillä pallo silmässä?

Anonyymi-ap

Hitsi joka kevät sama juttu. Tulee semmoinen.harmaa pallo levitoimaan simmuun

Se vain hengailee aikansa ja sitten häipyy. Tosi tyhmä ilmiö. Onkohan se joku nasan vakoilu härpåke?

>simiti<

34

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

silmäpallo, psllo sdilmässä kuin silmä pallossa.

• Anonyymi00002

Ei, mut ootellaan millon sulla on pallo jalassa.

• Anonyymi00003

Silmän sisäistä vuotoa. Äkkiä lääkäriin jos et halua tilanteen nopeasti pahenevan, se vuoto voi pahentua milloin vaan esim. korkean verenpaineen ja varsinkin korkean sokerin vuoksi.

• Anonyymi00004

voio llajos on vakavaa jotain mutta jos se on jatkuva sama niin silmåälääkärin tekemä joku virhe voi olla.

Itse hitot meinaa väsyttää kun noiden ikävä-palstan kanssa valvonut syystäkin mutta,n iin....

• Anonyymi00005

Mjoo

Tämä on hyvä aloitus, koska mä näen hyvin usein keltaisia liekkejä pimeydessä.

Ne eivät ole sellasta peruspurkkaa notskissa, vaan silmukoita pimeässä vedessä.

Kukaan yliälykäs ei ole osannut tätä minulle selittää silmälääkärissä.

Ei välttis niin haittaa mun menoa. Kunhan ihmettelen.

(hihitystä)

• Anonyymi00006

Ne on varmaan vaa ne hukkuvat villarastas synteesissä pohjanmutas kanssa, joita yrität paniikissa hävitellä? -greencobra

• Anonyymi00020

Vika on aivoissa, ei silmissä. Tuollaisen voi saada LSD:stä ja voi saada ilmankin.

• Anonyymi00007

Tjaa, palko silmässä useimmiten jos on vaikka on siellä kyllä pallokin käynyt, pesäpallo nääs...

• Kaikenlaisia kuvioita ja värejä tulee silmiin. Ne on mulla niitä auroja, liittyy migreeniin. Sitten pään taaksepäin taivutus saa silmissä näkymään mustia palloja, pyörryttää. Luulen kaularangan kuluman vaikuttavan tietyssä asennossa ahtautuu.

• Silmien väsyminen saa myös aikaan hulluja juttuja.

• Ja sitten on sellainenkin vaiva, niinkuin minulla, että on täydellinen migreenin aura, muttei ollenkaan päänsärkyä. Kuitenkin huono olo. Kestää kerrallaan tunnin, on kasvavia sahalaitoja ja näkökentän osittaista puuttumista, ilotulitusta, ajottain menee ihan sekaisin.

Välillä on joka päivä ja kolmekin kertaa päivässä. Varsinkin talvella ei aina edes joka viikko.

Hankalampi on afasia eli puhe- ja kirjoituskyvyn menetys. Oisko kerran kaksi kuukaudessa, kerralla noin kolme tuntia. Tämä tuli aivoverenvuodon jälkitilana 20 v. sitten, mutta näköhäiriöt on eri juju, tulivat jo 15 vuotta aikaisemmin.

• å.ä.ö kirjoitti:

Ja sitten on sellainenkin vaiva, niinkuin minulla, että on täydellinen migreenin aura, muttei ollenkaan päänsärkyä. Kuitenkin huono olo. Kestää kerrallaan tunnin, on kasvavia sahalaitoja ja näkökentän osittaista puuttumista, ilotulitusta, ajottain menee ihan sekaisin.

Välillä on joka päivä ja kolmekin kertaa päivässä. Varsinkin talvella ei aina edes joka viikko.

Hankalampi on afasia eli puhe- ja kirjoituskyvyn menetys. Oisko kerran kaksi kuukaudessa, kerralla noin kolme tuntia. Tämä tuli aivoverenvuodon jälkitilana 20 v. sitten, mutta näköhäiriöt on eri juju, tulivat jo 15 vuotta aikaisemmin.

Juu, mullakaan ei nykyään aina tule särkyä, vain muut oireet kuten näkökenttään häiriöt, puutuminen ja kognitiiviset taidot heikkenee. Kirjoittaminen ja puhe. Menee sanojen hakemiseksi, mongertaa puhe.

• Jasu2025 kirjoitti:

Juu, mullakaan ei nykyään aina tule särkyä, vain muut oireet kuten näkökenttään häiriöt, puutuminen ja kognitiiviset taidot heikkenee. Kirjoittaminen ja puhe. Menee sanojen hakemiseksi, mongertaa puhe.

Sillee moni ihmettelee, miten toi noin muuttui. Ei saa tolkkua.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sillee moni ihmettelee, miten toi noin muuttui. Ei saa tolkkua.

Sitten on myös joskus vatsamigreeniä. Fibromyalgia taas on kuin kokovartalo migreeniä. Nytkin 24/7 hanskapuutumista käsissä. Vaikeuttaa hienomotoriikka eli sormien ja käsien toimintaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten on myös joskus vatsamigreeniä. Fibromyalgia taas on kuin kokovartalo migreeniä. Nytkin 24/7 hanskapuutumista käsissä. Vaikeuttaa hienomotoriikka eli sormien ja käsien toimintaa.

Silleen paskoja vaivoja, että hankalimmillaan ja jäädessä krooniseen toistoon vaikeuttaa merkittävästi mm. työssä suoriutumista. Ylipäänsä kaikessa mihin kehoa tarvitaan.

• Jasu2025 kirjoitti:

Silleen paskoja vaivoja, että hankalimmillaan ja jäädessä krooniseen toistoon vaikeuttaa merkittävästi mm. työssä suoriutumista. Ylipäänsä kaikessa mihin kehoa tarvitaan.

Sitten kun niitä ei näe päällepäin, kuten kipsit, mustelmat yms. Niin ihmiset ei meinaa ymmärtää ollenkaan että ne on oireita mitä sairaudet teettää, eikä niitten ajankohtaa voi itse mitenkään säädellä ja valita olipa tehtävän anto mitä tahansa.

Ihmiset ei meinaa ymmärtää saurauksia mitkä invalidisoi merkittävästi silloin kun oireisto käynnistyy. Vaikka hyvinä päivinä oireita on niin vähän, että pärjää.

• Jasu2025 kirjoitti:

Sitten kun niitä ei näe päällepäin, kuten kipsit, mustelmat yms. Niin ihmiset ei meinaa ymmärtää ollenkaan että ne on oireita mitä sairaudet teettää, eikä niitten ajankohtaa voi itse mitenkään säädellä ja valita olipa tehtävän anto mitä tahansa.

Ihmiset ei meinaa ymmärtää saurauksia mitkä invalidisoi merkittävästi silloin kun oireisto käynnistyy. Vaikka hyvinä päivinä oireita on niin vähän, että pärjää.

Tulee helposti se kuvitelma, ettei sulla mitään ole kun ei puutu mitään raaja tai ole murtunut mikään. Juu koko hermojärjestelmä vaan sakkaa yhtenään. Nää on monille kauheen vaikeita hahmottaa.

• Jasu2025 kirjoitti:

Tulee helposti se kuvitelma, ettei sulla mitään ole kun ei puutu mitään raaja tai ole murtunut mikään. Juu koko hermojärjestelmä vaan sakkaa yhtenään. Nää on monille kauheen vaikeita hahmottaa.

Pitäisi olla pysyvästi vaikea vammainen, että menis jakeluun vikaa on mikä hankaloittaa ja aiheuttaa helvetisti harmia on and off oireistollaan. Ikinä et voi tietää mikä päivä kroppa toimii ja mikä päivä ei oikein mitenkään.

• Jasu2025 kirjoitti:

Pitäisi olla pysyvästi vaikea vammainen, että menis jakeluun vikaa on mikä hankaloittaa ja aiheuttaa helvetisti harmia on and off oireistollaan. Ikinä et voi tietää mikä päivä kroppa toimii ja mikä päivä ei oikein mitenkään.

Pysyvään vammaan sopeutuminen on luultavasti helpompaa elämän suunnittelun ja spontaaniuden suhteen. Kun elää jatkuvassa tilanteet elää kierteessä.

• Anonyymi00021
        Jasu2025 kirjoitti:

Eikä "voida pitää työkyvyttömänä lain tarkoittamalla tavalla".
        Eli siis, Kela tai vakuutusfirmat ei maksa saikku korvauksia.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

Eikä "voida pitää työkyvyttömänä lain tarkoittamalla tavalla".
        Eli siis, Kela tai vakuutusfirmat ei maksa saikku korvauksia.

Juu ei niin. Kun ei pidetä minään. I know. 😞

• Ehkä silmurissa kannattas käydä. Mäkin kävin ja runttas sitä ihme linssiä silmiä vasten. Mutta ei siellä mitään ollu. Ne voi johtua aivoista, että sinne seuraavaks. Saahaa kallon auki kun sinne ei nää peilillä, niin ku silmään, eikä muunlaisellakaan tähystimellä joilla näkee mahaan tai virtsarakkoon.

• Anonyymi00008

Välillä näkökentän sivussa vaaleita kellertäviä pieniä palloja.

• Anonyymi00009

Jaokkeellinen mato, joka oli viimeksi nähdessäni yhdessä möykyssä. Tai solmuinen villalanka, joka kuultaa läpi.

Kun räpsäytän silmiä, se muuttaa asentoa. Joskus se liukuu näkökentän läpi hitaasti toiseen suuntaan.

Se ei ole kasvanut eikä pienentynyt sitten lapsuuden. Minulla oli tapana silmiä räpsytellen liikuttaa sitä.

Joskus näen kaukaisia valonvälähdyksiä. Kuin salamia matalalla taivaanrannassa.

Näen myös ajoittain tähtiä.

Oli yllätys etteivät kaikki näe niitä. Jopa lääkäri hämmästeli, mutta ei niitä jäänyt asiaa sen enempää tutkimaan, koska olen nähnyt niitä lapsesta asti . Tähdet on kuitenkin kuvattu sarjakuvissa juuri siten miten ne näkyvät.

• Anonyymi00010

Mikroskoopilla katsoessa näkyy kuvassa kaikenlaisia häiritseviä karvoja ja kummia liikkuvia palluroita.
      Siksi katselen mikroskoopin näkymää eirlliselstä näytötä mikroskooppikameran välityksellä-
      Ei näy mitään häiritseviä näkökentällä vaeltavia karvoja, eikä palluroita.
      Lisäksi on paljon helpompaa katsella näytöltä, kuin tihrustaa objektiivin kautta.

• Anonyymi00011

Harmaa pallo silmään? Siis näkökenttään vai näkyykö silmässä jotain epämääräistä? Kuulostaa joka tapauksessa sillä, että hyvä olisi tarkistuttaa, jollet ole jo tarkistuttanut.

Silmät joskus väsyy ja kuivuu, kun tuijottelen näyttöä päivät pitkät, mikä joskus tekee vähän sumeutta näköön. Silmät tuntuvat siis väsyneiltä jne mutta jos tuijottelen vähemmän ja vietän enemmän aikaa vaikka ulkona, niin silmät on ihan ok.

Aletheias

• Anonyymi00012

aika hirviömäisen paljon jotain juttuja ikävä-palstankin tytöillä kun rohkaisin kertomaan mielipiteitään....

• Anonyymi00013

kun ajattelin että purkaa ajatuksiaan mitkä harmittaa ja niinjoytya ei jää päähän patoutumaan, mutta no aika paljon...

• Anonyymi00014

onko Kokoomus Puolue jo luokitettu Terroristijärjestöksdi?

kun itse ajattelin etytä hyvä kaveri masentuneita tyttöjäkin auttamassa niin voi olla joku white supermacy -ihminen, kun niin :SD

• Anonyymi00015

jos vain jotain makoilee ja niin yrittelee auttaa masentuneita tyttöjä, who is David Duke

• Anonyymi00017

miksi ylikomisaeio on aina itsensä tyydyttäjä eli runkkari?

• Anonyymi00018

niin johonkin noin kovaan neuvottelutyyliin, e lähtisi kun jos joku niin klanin ihminen, mutta tytöille kovaa apua...jos haluan heille..

• Anonyymi00022

joku huvittava juttu tytöillekin oli jos laittaa hiuksdiin jotain todella voimakasta muotovaahto-juttua niin voi vaikka niin piikkimäiset hiuksistaan.

• Ei mun silmässä mitään niiku lisäpalloo oo, mut soon ite pallo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      150
      4048
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      390
      3135
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2028
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1728
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      985
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      881
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      849
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      45
      809
    Aihe