Minä olen ollut monta kertaakin sairaalan pwsdillä makoilemassa kun joku loukkaantuminen...
Oletteko olleet monesti sairaanhoitajatyttöjen hoidettavana.
15
156
Vastaukset
- Anonyymi00002
"Varo vaaraa!" Koti on kuulemma tapaturma-alttein ympäristö ihmiselle. Johtuu kai siitä kun se ympäristö on itselleen tuttu ja turvallinen niin siihen turvallisuuden tunteeseen tuudittautuu. Toinen on että omassa kodissa vietetään paljon aikaa joten siellä myös sattuu ja tapahtuu.
- Anonyymi00003
totta että kotona liukastuuukin tai loukkaantuu niin no siellä missä viettää eniten aikaa loukkaantuu helpommin.
Olen ollut, liian monta kertaa. En ihan helpolla suostu lähtemään terveydenhuoltoon, kun menee aikaa siellä ja jos joutuu sairaalaan, sitten on kaikki tekemiset kotona rempallaan.
- Anonyymi00004
Ja niinpä sä päätit sinnekin lähettää sijaistajan "sairastamaan" puolestas?
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja niinpä sä päätit sinnekin lähettää sijaistajan "sairastamaan" puolestas?
Laittaisin, jos sillä pääsis vaivoista. Mä olen aina vakavasti kipeä ennen kun suostun lähtemään mihinkään. Niin tylsää touhua ja pitkä piimäistä. Inhoa kaikkia sairaaloita ja terkkareita. Miljoona kertaa saanu niissä ravata tähän ikään.
Juu, kerran jouduin sairaalaan. En hoitohenkilöstön sukupuolta siinä miettiny. Selkä oli murtunu, joku kandi siinä pyöri. Seuraavana päivänä pääsi sitten orthopedin puheille. Kuuden hengen huone siinä oli ja mä olin viimenen kuka pääsi kotiutuun. Selkäsärky on ihan kohtuullisen kivuliasta, ettei sitä tuu tälleen normielämässä aateltua. Että miettikää nyt heitä joilla selkä särky kroonistuu. Mulla ollu 20 vuotta nyt ihan ooreeton. Mutta selkä on siitä huono, ettei se silleen parane.
- Anonyymi00005
joku kuin niin hhermostoinen hammassärkykin aika inhottavaa kun niin lähellä päätä, kalloa sellainen, kuin itsellä oli: poistivat sen hampin kokonaan pyysdin, hyvä kokenut naislääkäri-hampio.
- Anonyymi00006
humalasako näitä kirjoitat..
- Anonyymi00007
niin kun perimmäinen takahammas.. ei haittaa syömisyäkään psljos..
- Anonyymi00008
Martikainen kävi vetämässä.
- Anonyymi00009
avaruusjutiusta jos kiinnostaa niiin Babylon 5
- Anonyymi00011
Konekaappareita kiinnostaa vaa Berlin. -sivu
- Anonyymi00010
Niveamies on niveamies!
- Anonyymi00012
Shanolamies on Serpentiinimied.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435