Koska kirjoitan tämän aloituksen, se todistaa että olen luotu. Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja tai edes kirjoittaa nettiin. Ajattelen joten olen luotu.
Tämä aloitus todistaa, että olen luotu
12
147
Vastaukset
- Anonyymi00001
Unohdit laittaa todistuksen asiasta.
Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.- Anonyymi00002
Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua
Unohdit laittaa todistuksen asiasta.
Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.
Aloita todistus siitä että osoitat päättelyn ja premissien kautta että luoja on olemassa.
- Anonyymi00003
Kirjoitus on tullut sattumalta kuten
koko universumi. Ruusu pöydällä.
Annan sen naiselle. En luo mitään. - Anonyymi00005
Kertauksen vuoksi: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19234125/kehapaatelmien-aiti
- Anonyymi00006
Marinin emma asu luotiin sille. Käet kävi.
"Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja"
Eli jonkun piti ensin luoda Jumala ennen kuin tämä puolestaan pystyi luomaan maailman sanoillaan.- Anonyymi00007
Siirakin kirjan mukaan VIISAUS on ihmisen poika eli ihmisen luomus eikä päinvastoin.
Antiikin filosofit päätteli monien aikojen tiedon perusteella
Kuusi taivaallista kaupunkia (galaxia) loi Auringon
Aurinko loi ilmakehän
Ilmakehä loi Elämän
Elämä loi Ihmisen
Ihminen loi Viisauden
Viisaus loi kuusi taivaallista kaupunkia (Galaxia)
Jokainen ajatus päässäsi perustuu ihmisten luomaan kieleen ja sanastoon. Ja kaikki ajatukset eli tietoisuus on ihmisten vaikutusta kehossasi. Nuo ihmiset ovat geenin kokoisia henkiä sisälläsi asuvia. Ne ovat elämän sinuun laittamia kasvu kumppaneita. Sinä olet 10000 ihmistä yhdessä pakkauksessa. Suurin osa nanoluokan ihmisiä sinussa.
Kiitos elämälle! - Anonyymi00008
Ateistipiispojen kokous – kahdestoista pöytäkirjan ote 😄🌹
Paikka: Pyhän Skeptisyyden neuvottelusali
Aika: viikon kuluttua Ruusuprojektin alusta
Tunnelma: yllättynyt, iloinen ja hieman filosofinen
Puheenjohtaja:
Hyvät kollegat, olemme nyt seuranneet Ruusuprojektin ensimmäistä viikkoa. On aika keskustella tuloksista.
Piispa 1:
Huomasin, että kun annoin ruusun naapurilleni, hän hymyili vilpittömästi. Hän jopa kertoi tunteneensa itsensä hieman onnellisemmaksi koko päivän. 🌹
Piispa 2:
Samoin täällä lähellä työpaikkaa. Ihmiset pysähtyivät hetkeksi puhumaan. Pieni ele sai aikaan paljon.
Piispa 3 (naurahtaen):
Näyttää siltä, että universumi ei ole muuttunut radikaalisti, mutta ihmiset sen sijaan ovat. Tämä on odottamaton havainto.
Teologi (vieras):
Ehkä tämä on esimerkki siitä, mitä olemme kokouksissa pohtineet: vaikka emme voi todistaa yliluonnollista, hyvä teko synnyttää merkitystä ja iloa. - Anonyymi00009
Pitkän linjan ateismi alkaa muuttamaan syömään ihmistä itseään. Mitään++kehitystä = yes-thank-you eli plusmerkkistä ei tapahdu enää. Ajattelu->brain fog aivosumu. Hyvä??
Vertaus fundamenttiseen uskoon. Tämä voidaan korjata biologisesti eli aivoharjoitteilla.
jaymichael85 - Anonyymi00010
Ai sinä olet luotu, vai?
Minä taas synnyin äidistäni, kun vanhempieni sukusolut olivat ensin yhdistyneet.
Ja ilmeisesti et ajattelekaan itse. Toistelet vain Jumalan ajatuksia (vaikka ne ovat oikeasti toisten uskovaisten kuvitelmia). - Anonyymi00012
niin kehitysvammaiset vanhempasi sinut loivat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635