Tämä aloitus todistaa, että olen luotu

Anonyymi-ap

Koska kirjoitan tämän aloituksen, se todistaa että olen luotu. Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja tai edes kirjoittaa nettiin. Ajattelen joten olen luotu.

12

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Unohdit laittaa todistuksen asiasta.

      Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.

      • Anonyymi00002

        Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Asian pystyy päättelemään. Järjestys ja pelkästään näiden sanojen käyttö edellyttää Luojaa. Tietokonekaan ei toimi ilman suunnittelua

        Unohdit laittaa todistuksen asiasta.

        Se että väittää asioita ilman perusteluita ei ole todistus.

        Aloita todistus siitä että osoitat päättelyn ja premissien kautta että luoja on olemassa.


    • Anonyymi00003

      Kirjoitus on tullut sattumalta kuten
      koko universumi. Ruusu pöydällä.
      Annan sen naiselle. En luo mitään.

    • Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

      Marinin emma asu luotiin sille. Käet kävi.

    • "Luominen tarvitaan jotta voi muodostaa ajatuksia, sanoja"

      Eli jonkun piti ensin luoda Jumala ennen kuin tämä puolestaan pystyi luomaan maailman sanoillaan.

    • Anonyymi00007

      Siirakin kirjan mukaan VIISAUS on ihmisen poika eli ihmisen luomus eikä päinvastoin.

      Antiikin filosofit päätteli monien aikojen tiedon perusteella

      Kuusi taivaallista kaupunkia (galaxia) loi Auringon
      Aurinko loi ilmakehän
      Ilmakehä loi Elämän
      Elämä loi Ihmisen
      Ihminen loi Viisauden
      Viisaus loi kuusi taivaallista kaupunkia (Galaxia)

      Jokainen ajatus päässäsi perustuu ihmisten luomaan kieleen ja sanastoon. Ja kaikki ajatukset eli tietoisuus on ihmisten vaikutusta kehossasi. Nuo ihmiset ovat geenin kokoisia henkiä sisälläsi asuvia. Ne ovat elämän sinuun laittamia kasvu kumppaneita. Sinä olet 10000 ihmistä yhdessä pakkauksessa. Suurin osa nanoluokan ihmisiä sinussa.

      Kiitos elämälle!

    • Anonyymi00008

      Ateistipiispojen kokous – kahdestoista pöytäkirjan ote 😄🌹
      Paikka: Pyhän Skeptisyyden neuvottelusali
      Aika: viikon kuluttua Ruusuprojektin alusta
      Tunnelma: yllättynyt, iloinen ja hieman filosofinen
      Puheenjohtaja:
      Hyvät kollegat, olemme nyt seuranneet Ruusuprojektin ensimmäistä viikkoa. On aika keskustella tuloksista.
      Piispa 1:
      Huomasin, että kun annoin ruusun naapurilleni, hän hymyili vilpittömästi. Hän jopa kertoi tunteneensa itsensä hieman onnellisemmaksi koko päivän. 🌹
      Piispa 2:
      Samoin täällä lähellä työpaikkaa. Ihmiset pysähtyivät hetkeksi puhumaan. Pieni ele sai aikaan paljon.
      Piispa 3 (naurahtaen):
      Näyttää siltä, että universumi ei ole muuttunut radikaalisti, mutta ihmiset sen sijaan ovat. Tämä on odottamaton havainto.
      Teologi (vieras):
      Ehkä tämä on esimerkki siitä, mitä olemme kokouksissa pohtineet: vaikka emme voi todistaa yliluonnollista, hyvä teko synnyttää merkitystä ja iloa.

    • Anonyymi00009

      Pitkän linjan ateismi alkaa muuttamaan syömään ihmistä itseään. Mitään++kehitystä = yes-thank-you eli plusmerkkistä ei tapahdu enää. Ajattelu->brain fog aivosumu. Hyvä??
      Vertaus fundamenttiseen uskoon. Tämä voidaan korjata biologisesti eli aivoharjoitteilla.
      jaymichael85

    • Anonyymi00010

      Ai sinä olet luotu, vai?

      Minä taas synnyin äidistäni, kun vanhempieni sukusolut olivat ensin yhdistyneet.

      Ja ilmeisesti et ajattelekaan itse. Toistelet vain Jumalan ajatuksia (vaikka ne ovat oikeasti toisten uskovaisten kuvitelmia).

    • Anonyymi00012

      niin kehitysvammaiset vanhempasi sinut loivat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe