Tapaus Räsänen todistaa Jumalan olemattomaksi

Anonyymi-ap

Vai uskotteko oikeutta käytävän suunsoitolla? Kyllä kaikki Räsäsen toimet todistavat Jumalan olemattomuuden puolesta. Se on selvä, kun uskoo, mutta eihän paukapäät uskovaiset oikeutta usko, vaikka Jumala oikeasti kolkuttaisi pyllyyn tanakkana.

26

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä! Jos Jumala olisi, Räsästä ei olisi syntynytkään!

• Anonyymi00007

Räsäsen naamalla ei pal kehtais julkisesti huudella hävyttömyyksiä.
        Jos Jumala on luonut Räsäen kuvakseen, ei ihme, ettei itse kehtaa naamaansa näyttää.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Räsäsen naamalla ei pal kehtais julkisesti huudella hävyttömyyksiä.
        Jos Jumala on luonut Räsäen kuvakseen, ei ihme, ettei itse kehtaa naamaansa näyttää.

Uskon että ihmisen ei pidä puhua halventavasti kenestäkään se on huonoa käytöstä.
        Ennen puhuttiin hienotunteisuudesta ... että ottaa huomioon toisenkin tunteet nyt on minä minä ja minun mielipiteeni niin oikeassa että ei kykene sitä pidättelemään.
        Onhan raamatussa myös että naisen tulee olla "hiljaa kirkossa" en usko että monikaan sitä toteuttaa entä jos sen veisi oikeuteen raamattu kädessä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Uskon että ihmisen ei pidä puhua halventavasti kenestäkään se on huonoa käytöstä.
        Ennen puhuttiin hienotunteisuudesta ... että ottaa huomioon toisenkin tunteet nyt on minä minä ja minun mielipiteeni niin oikeassa että ei kykene sitä pidättelemään.
        Onhan raamatussa myös että naisen tulee olla "hiljaa kirkossa" en usko että monikaan sitä toteuttaa entä jos sen veisi oikeuteen raamattu kädessä?

Totuus pitää toki sanoa Räsäsestä, ettei hän kuvittele itseään prinsessaksi.
        Sillä naamalla ei kannata ketään solvata!

• Anonyymi00002

Ahaa, tasavallan Korkein oikeus on nyt sitten päättänyt Jumalaa ei ole. Irtisanoudun sellaisen ”oikeuden” päätöksistä. Totean sen sijaan että homoseksuaalisuus on psykoseksuaalinen häiriö, toisin sanoen sairaus.

• Anonyymi00005

Itse sie sairas oot, tasavallan alhaisin luuseri!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Itse sie sairas oot, tasavallan alhaisin luuseri!

No nyt meni loppukin itsetunto. Voi sentään!

• Anonyymi00013

"Totean sen sijaan että homoseksuaalisuus on psykoseksuaalinen häiriö, toisin sanoen sairaus."

Tuo on osaamisalueesi ulkopuolelle menevä väite, Sanot noin vain, koska Raamattu, jonka väsääjillä ei tunnetusti ollut mitään ymmärrystä todellisuudesta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No nyt meni loppukin itsetunto. Voi sentään!

Noilla eväillä itsetuntoa ei ole voinut ikinä ollakaan.
        Jumala on vienyt sen KIÄH KIÄH KIÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!

• Jos Jumala olisi olemassa, se olisi tullut puolustamaan Räsäskää viimeistään KO:ssa. Tai Jumala olisi vähintään lyönyt syyttäjän hengiltä salaman avulla. Samaan tapaab kuin profeetta Elisa järjesti taikomiskilpailun Baalin pappien kanssa. Herra sytytti Jahven uhritulet, mutta ei Baalin pappien tulta. Lopuksi Herra poltti Baalin papit hengiltä.

• Anonyymi00003

Herra ei polttanut Baalin pappeja vaan Elia tappoi heidät. Joten äläpä taaskin valehtele sonnimullikka. Kirjoituksesi ensimmäinen osio oli niin lapsellinen jotta jääköön omaan arvottomuuteensa.

• Anonyymi00006

Jumala olemattomana ei kykene auttamaan mitään. Hätiin tarvitaan aina torvelot uskovaiset tötteröpäät uhoamaan älytömyyksiään.

• Anonyymi00016

Pidä Jumalanpilkkasi omana tietonasi.
        Jumala ei puolusta vääryyttä vaikka henkilö siltä tekemällä Jumalaa kertoisi puolustavansakin.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pidä Jumalanpilkkasi omana tietonasi.
        Jumala ei puolusta vääryyttä vaikka henkilö siltä tekemällä Jumalaa kertoisi puolustavansakin.

Jumalasi ei tietenkään puolusta vääryyttä, tai mitään muutakaan. Jumalaasi ei ole edes olemassa.

• Anonyymi00008
      • Anonyymi00021

Kyllä se Jumala on satua. Ainoita tuomitsijoita ovat hihhulit hourupäät.

• Anonyymi00009

Kyllä Jumala on, mutta hän on oikeamielinen.

• Millä perusteella jumalasi on oikeamielinen? Siitä sepitetyt tarinat viittaavat ihan muuhun.

• Anonyymi00027

Jumala on oikea mielipuoli.
        Hukuttaa ihmiskunnan tulvaan.
        Mielisairasta!

• Anonyymi00011

urpoilua

• Anonyymi00012

Mielestäni on täysin joutavaa vaatia todistamaan jumalan olemattomuutta tai sen olemassaoloa. Ei niitä kumpaakaan ole olemassa muualla kuin ihmisen mielessä, ja siellä voi olla ihan mitä vaan, eikä sillä ole mitään universaalia merkitystä.

• Anonyymi00017

Ei ihmisen mieli sitä pelasta..vaikka monet sitä toivookin ja oottaa...koko elämänsä.

• Anonyymi00014

shut up! typerää puhetta ! ihminen ei voi teoillaan ja sanoillaan vaikuttaa Jumalaan.
      Jotkut typerät kiihottuu olemattomasta. Ihmisen ei pitäisi maan päällä todistella Jumalan oikeassa olemisesta oikeudessa..se ei ole asiallista. Jumala ei tarvitse puolustajaa.

• Anonyymi00025

"Jumala ei tarvitse puolustajaa."

Kyllä se näköjään tarvitsee, koska hän itse on olemattoman avuttomana alakynnessä joka paikassa, ja hihhulit hörhöpäät Räsäsen tapaan kailottavat leipäläpi väärällään valheellista potaskaa tauotta tueksi. Hyvä, että Räsänen viimeinkin sai ansaitsemansa tuomion. Helvetissä hän saa loput!

• Anonyymi00018

Eihän teidän tarvitsekaan. Inhimillisyys kuuluu yksin ihmisille. Oikeus pyllyihin on vain oikeudella. Typerää kyllä.

• Anonyymi00026

Jumala tiirailee kaukoputkellaan joka päivä myös Räsäsen pyllyä onanoidessaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      61
      4834
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      22
      3657
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3320
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      76
      2232
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1879
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1551
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1492
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      311
      1384
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      13
      1380
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      32
      1269
    Aihe