Olisi mukava tavata muita ateisteja, mutta heitä ei löydy mistään. Missä he kokoontuvat? Onko heitä edes olemassa. Kapakassa kaikki ovat teistejä.
Missä ateistit kokoontuvat?
31
339
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä Pielavedellä yhtä epäillään.
- Anonyymi00012
Päivystää ABC:llä...
- Anonyymi00002
Ateistit ei kokoonnu kuin Juhannuksena ryyppäämään!
Aamukrapulassa sitten pyydellään "syntejä" anteeksi.
Nousu humala on 100 parempaa kuin uskovien virren veisuu!- Anonyymi00015
No taashan se ristillinen rakkaus kukkii!
- Anonyymi00003
Ei tietenkään missään.
- Anonyymi00004
Ateismi ei ole mikään harrastusryhmä. Ja tiedät sen kyllä itsekin.
- Anonyymi00005
Pielaveden ABC:llä perjantaisin klo 17.
- Anonyymi00006
Liityt discord serverille missä tapaat heitä:
https://discord.gg/EScRH2dT
Samalla voit livenä demonstroida parit rajapinnat nyt ja menneisyyden tuleivaisuudessa livenä kaikille! - Anonyymi00007
miksi ateismi tarvitsisi kokoontumista ? ei ateismi ole mikään harraste kerho kuin uskonnot ovat !!!
- Anonyymi00016
Ateismi ei tietenkään tarvitse yhtään mitään.
Ateisti taas on ihminen, ja ihminen kun on, saattaa hyvinkin nauttia muitten samanhenkisten yhdessäolosta.
Siksi vapareilla on tapana järjestää erinäisiä keskustelutilaisuuksia, tai kokoontua ihan muuten vaan. - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ateismi ei tietenkään tarvitse yhtään mitään.
Ateisti taas on ihminen, ja ihminen kun on, saattaa hyvinkin nauttia muitten samanhenkisten yhdessäolosta.
Siksi vapareilla on tapana järjestää erinäisiä keskustelutilaisuuksia, tai kokoontua ihan muuten vaan.Jos ei usko ufoihin. Niin voiko
siitäkin tulla vankka vakaumus
Eli kaikki ufouskovat ovat deluusiossa
ja vajakkeja harhaisia ripulilahkeisia
Nämä adjektiivit kuvaavat ydintä
sanavarastoa. Jota sitten saarnataan
pää märkänä. Tämä olisi jo koomista.
Epäuskosta kasvaa voimakas ylpeyden aihe jopa elämäntehtävä = joka päivälle jotakin maalittamista etsitään
Niin se mieli voi rakentua kun piirit
ovat riittävän rajoitetut.
Epäuskosta kasvaa hyökkäys attack.
Nykyisin media aikana voi seurata
mitä livenä voidaan tehdä somessa
omalla naamalla kiihkeänä ja usein
päihteet nostavat mittasuhteet missä
järki on katoavaista valuuttaa.
- Anonyymi00008
"Kapakassa kaikki ovat teistejä"
Johtuisiko siitä, että uskovainen voi kapakassakin ruveta puhumaan uskonnosta? Mutta ateisti harvoin alkaa puhumaan ateismista humalassakaan. Ei ole koko ajan mielen päällä. - Anonyymi00009
Suurin osa juopoista on ateisteja.
- Anonyymi00010
Ja millähän perusteella? Tunnetko kaikki? Vai oletatko vain taas?
Minä olen ateisti ja juon alkoholia, mutta en ole juoppo.
(Alkoholin juominen ei tarkoita juoppoutta eikä alkoholismia.) - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
(Alkoholin juominen ei tarkoita juoppoutta eikä alkoholismia.)Olen kysellyt kapakoissa ja todennut asian. Hihhulihan ei juopottele.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olen kysellyt kapakoissa ja todennut asian. Hihhulihan ei juopottele.
Niin, ovat jo tehdasasetukseltaan valmiiksi sekaisin.
- Anonyymi00014
kristityissä on huomattavasti juoppoja jeesuksen verta 🤣
Anonyymi00010 kirjoitti:
(Alkoholin juominen ei tarkoita juoppoutta eikä alkoholismia.)>> Vai oletatko vain taas?
Lista oletuksista on pitkä ja olennainen osa useiden uskontoa ja siinä pysymisen kannuste. Oletusten kohteena voi olla paitsi ateisti, myös omasta Totuudesta "harhaoppiin" vaihtanut.
- Anonyymi00018
Nykyään on tiktok ja sieltäpä
löytyy ateisteja vielä enemmän
uskovia. Pappeja. Kovasti on asiaa
ja Posion poikapainit tunnelma koska atet on usein ärjyjä miehiä. Viihdettä tositv. - Anonyymi00019
Takaperoisten kaapeissa ateistit tapaa toisensa.
- Anonyymi00020
Ateistit ovat erilaisia ihmisiä. Kyllä saattavat kokoontua, mutta muissa merkeissä. Vai onko uskova kuullut joskus ateistiset pitsin nyplääjät ?
- Anonyymi00021
Olen uskova ja meillä on oma
deluusioryhmä. Eri ikäisiä ja
myös eri vahvuuksia deluusiossa.
Ryhmänjohtajana omaan vahvan
harhaluuloisuuden tason. Esimerkkinä
nuoremmille mihin on pyrittävä aina.
Uusia jäseniä on tulossa muista maista.
Yhtään ateistia ei ole läpäissyt pääsyä
Deluusiota kuitenkin testataan koko ajan - Anonyymi00022
Ei kai ole!
- Anonyymi00023
Tampereella tänään klo 18.30 Vapaaklubo.
- Anonyymi00024
Helsingissä VA aari ravintola Oivassa. Kuun kolmas tiistai. Klo 18.00.
- Anonyymi00025
Aloittajalle:
Minä kokoonnun kotona kissojen kanssa. Me emme kaipaa seurakunnan tukea ja läsnäoloa. - Anonyymi00026
Torilla ja ravintoloissa!
- Anonyymi00027
Ateisteja löytyy paljon esimerkiksi Mensan tilaisuuksista, sekä yliopistoissa fysiikan ja filosofian laitoksilta. Niissä ei pahemmin uskovia löydy, koska uskovilla ei äly riitä sellaiseen.
- Anonyymi00028
Jumalakaan ei kokoonnu missään.
Häpeääkö hän itseään?- Anonyymi00030
Joo totta! Jumala ei edes kirkossa.
- Anonyymi00029
Satusedän höpinöitä kukaa terve jaksa kuunnella ne on potaskaa kuulo puheita hauto jen takaa luurangot pysyy 2 metrin edelleen ei ne mihkää oo lähteneet dokaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,614834Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk223657Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223320- 762232
- 241879
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271551Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401492Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3111384Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔131380Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?321269