Se on kevät taas ja naisten ihanuus alkaa ilmetä. Vaatteet ohenee ja vähenee ja kaupungilla riittää näkemistä ;). Kevät on hienoa aikaa!
Toivotaan, että kevät suosii anteliasta tyyliä!
Keväisiä ihanteita
5
347
Vastaukset
oot tupaläski, mä huomaan
- Anonyymi00001
Aika paljon näyttäisi olevan löysiä vaatteita tänä keväänä. Harmi. Kyllä tiukat, seksikkäät vaatteet sopii naisille paremmin. Turha niitä avujaan on piilotella!
- Anonyymi00003
En nyt tiedä. Mitä hienoa paljastelussa muka on? Paljon kauniimpaa on se, että osaa pukeutua esteettisesti, kauniisti, hienosti... Että kaikki on harmoniassa ja valittu huolella.
Kyllähän sielä näkemistä riittää. Mutta mä ihailen enemmänkin, luontoon sekin liittyy, niin ihailen puita. Kun niihin tulee lehtiä ja maasta nousee kaikellaista kasvillisuutta. Se puun rosoinen pinta kämmentä vasten, tuo hermoimpulsseja. Tää on hienoo aikaa.
- Anonyymi00002
Näin naisena olen ehdottomasti sitä mieltä, että sinunlaisiasi miehiä saisi olla enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519