Kun pää särkee täällä asunnossa kaasun takia
Mitä minun pitäisi tehdä?
23
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuuleta, hyvä ihminen.
Vaihda myös ruokavalio.- Anonyymi00003
Koko ajan tuuletan! Silti.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koko ajan tuuletan! Silti.
Sit tulppa. Nopea apu.
- Anonyymi00005
Ja hitto soikoon ei ole kyse mistään suolikaasuista!
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja hitto soikoon ei ole kyse mistään suolikaasuista!
Mikä sit, onko jäänyt jotain ruokaa pöydälle? Jos se ei ole sinun ansiota, huoltomies vois olla paikallaan. Pitää selvittää, mistä se tulee.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mikä sit, onko jäänyt jotain ruokaa pöydälle? Jos se ei ole sinun ansiota, huoltomies vois olla paikallaan. Pitää selvittää, mistä se tulee.
Kemiallinen haju, ei mikään ruoka. Huoltomies ei löytänyt syytä hajulle joten jätti sikseen, kun kävi täällä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kemiallinen haju, ei mikään ruoka. Huoltomies ei löytänyt syytä hajulle joten jätti sikseen, kun kävi täällä.
Sit kysypä kaupunkisi palveluista, käyvätkö tekemässä mittauksia. Mulla kävi entisessä asunnossa ja vieläpä ilmatteeks, kun oli outo tuoksu ja paljon pieniä mustia pisteitä keittiössä ja kylppärissä.
Selvisi, ettei ollut itse asunnosta peräisin se vaan entisen asukkaan matto ollut siinäkin keittiön lattialla ja ottanut siitä väriä ja hajua. Samaten oli kylppärissä. Olin toki kuurannut kunnolla, mutta ei irronnut mitään.
Sit muuan siivousalan henkilö kertoi niksin, jonka avulla ne lähti pois. Haju myös.
- Anonyymi00010
Älä ainakaan sytytä kynttilää. Se kaasunlähde pitää ehdottomasti poistaa. Tohon voi kuolla.
- Anonyymi00012
Joo en. En tiedä mistä se tulee! Sitä johdetaan jostain minun asuntooni.
- Anonyymi00013
Sua myrkytetään 🤣
- Anonyymi00015
Kiva kun sinulla on hauskaa
- Anonyymi00017
Siellä varmaan sama homma, ties mitä pistettäisiin suoneen :(
- Anonyymi00018
Oon mies ja ei ole tarvetta mennä hoitoon! Usko jo!!!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oon mies ja ei ole tarvetta mennä hoitoon! Usko jo!!!
Olen nainen
T. Aloittaja
Mun vanhemmilla kampissa kans aina pää kipee. Ja sitten kun huolto tuli, kokeili sytkärillä, niin hulmahti kaasuletku tuleen. Siitä se johtu, kokeile sytkärillä.
- Anonyymi00021
Ei ole kaasuletkua tietääkseni täällä..:/
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ole kaasuletkua tietääkseni täällä..:/
Helsingissä! On joka asunnossa kaasuletku. Siis hellan takana.
- Anonyymi00022
Mietinnässä on asumiset itselläkin. Vuosia ollut,. ongelma asuntoja vastassa!
Hulluus korttia heilutellaan ja kehoitetaan lähtemään ( hyvän sään aikaan )
Talot on "r#itty" ja asukasta jahdataan...onnea tulevaisuuteen.- Anonyymi00023
Joo, uhreja on paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654