Miten voi väittää, että toinen on tärkeä ja välität hänestä, jos hädän keskellä käännät selkåå?
Vain kun kaikki on hyvin välität hänestä, mutta kun on vaikeaa. Niin hylkäät ja jätät särkyneen ihmisen yksin kestämään tuskaa.
Mikä ihmisiä vaivaa, kun hädän keskellä jätetään yksin kestämään paha oloa?
Välittämistä muka?
20
347
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuskin tietää hädästäsi jos nettiin siitä vaan kirjoittelet!
- Anonyymi00002
Monelle tuntuu olevan vaikeaa toisen ihmisen tunteiden kohtaaminen.
- Anonyymi00004
Mielelläni autan ja kuuntelen mut jos ei ymmärretä rajoja niin en voi auttaa
- Anonyymi00005
Tämä riippuu hyvin paljon kuinka hyvin tunnetaan. Itseäni nuorempana ihniset kuormittaneet omilla murheilla niin paljon että oma henkinen hyvinvointi alkoi kärsiä. Nykyään opettellut asettamaan rajat. Puolituttu alkoi joka päivä lähetellä viestejä useasti päivässä ja murheitaan niskaani kaatamaan. Aloin ahdistua itse taas. Se ei ollut vastavuoroista. Pikku hiljaa aloin vetäytymään. Tuntuu että voin taas hengittää. Omatkin murheet elän niin vahvasti niitä toisen mureheita vielä siihen päälle.
- Anonyymi00019
Minä olen rajannut pois, sellaisia epäterveitä suhteita. Ne ihmiset yleensä itse poistuu, kun ensin saavat siihen selkeät merkit. Tämä minun valikoimiseni seuran suhteen, maksoi viimeksi tänään myös muiden ihmisten seuran. Kun en tiedä, keitä kaikkia on paikalla. Eikä juuri tästä kohtaa halua antaa energiaa sellaisille ristiriitaisille tunteille. Mun täytyy kokea olevan turvan tilassa, siinä seurassa missä olen.
- Anonyymi00006
nukkessakinjos käännäy delkää nooh niimpä tyhmä kuin timo
- Anonyymi00007
jos nukkuessa pyörii niin iytsestä voi muotoutua joku Tiimo-Inkerimies joispyörii paljon unissa'
- Anonyymi00008
Välitätkö sinä sitten muista? Vaadit saada kaataa jätesankosi toisten niskaan. Homma ei kuule toimi noin.
xLiner- Anonyymi00010
Välitän muista ja tarvittaessa kuuntelen.
- Anonyymi00011
Siltä se on minustakin tuntunut! Sinussa on paljon sellaista mistä en pidä sinussa, kuten kaikki ne äänettämät ohimenot, joita oli todella monen vuoden aikana! En jaksa enää yhtäkään sellasista ihmistä elämässäni ,jonka kommunikointitaso oli tuota luokkaa! Ja en halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä, enkä yhtäkään sellaista henkilöä, joka on kova suuttumaan!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siltä se on minustakin tuntunut! Sinussa on paljon sellaista mistä en pidä sinussa, kuten kaikki ne äänettämät ohimenot, joita oli todella monen vuoden aikana! En jaksa enää yhtäkään sellasista ihmistä elämässäni ,jonka kommunikointitaso oli tuota luokkaa! Ja en halua elämääni yhtäkään oman lapseni ikäistä henkilöä, enkä yhtäkään sellaista henkilöä, joka on kova suuttumaan!
Et ole hän. Meillä ei ollut noin paljon ikäeroa.
Hän ei voisi olla minulle vanhempi iän puolesta, kun olisi saanut lapsen jo silloin aivan penskana!
- Anonyymi00009
Kuka on väittäny jonkun olevan tärkeä mulle ole ainakaan kun lapseni tärkeitä
- Anonyymi00013
Mistä tiedät onko hänellä edes lapsia? Et ole hän.
Ei tietenkä käännetä. Kuunnellaan, mutta elämän tosiasiat joutuu sanomaan. Ei voi kellekään luvata että ne asiat järjestyy, tulee se prinssi tai prinsessa. Jos niin sanoisin niin valehtelisin. Yksin täällä pitää puskee eteen päin. Ottaa iloja niistä pienistä asioista. Siihen tietenkin uskon että se yhteisöllisyys loppujen lopuks voittaa. Mutta sitä on vaikee sanoo, kuinka pohjalla meidän pitää ennen sitä käydä.
- Anonyymi00017
Kyllä se yhteisöllisyys on nyt kuollut lopullisesti. Hyvä jos naapureille sanoo päivää enää kukaan, ei edes tunneta omia naapureita. Ei ole olemassa mitään yhteisöä enää.
Puhut aina tästä aiheesta paljon, mutta entä jos tekisit jotain itse sen eteen. Siis ihan oikeasti tekisit etkä vaan puhuisi. Perustaisit kommuunin tms. yhteisöasumisyksikön. Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyllä se yhteisöllisyys on nyt kuollut lopullisesti. Hyvä jos naapureille sanoo päivää enää kukaan, ei edes tunneta omia naapureita. Ei ole olemassa mitään yhteisöä enää.
Puhut aina tästä aiheesta paljon, mutta entä jos tekisit jotain itse sen eteen. Siis ihan oikeasti tekisit etkä vaan puhuisi. Perustaisit kommuunin tms. yhteisöasumisyksikön.No mutta, kuka sen tappo?
Puhuuhan noi poliitikotkin, muttei tee mitään. Velka pitää kääntää, mutteivat käännä.
- Anonyymi00014
helatordyai eli Helvetin päivä....
- Anonyymi00015
oma äitisi on paHOLAISEN SILMÄKULMA
- Anonyymi00016
En jaksa itsesääliä kovin kauan. Nämähän menee niin, että toinen anoo apua ja kun kysyy minkälaista apua sais olla, ei se toinen osaa sanoittaa. Silloin poistun.
- Anonyymi00018
Joskus kuuntelin jonkun väitöskijan tehnyttä proffaa ylepuheessa autoa ajaessa. Kyse oli ystävyydestä...
Se tuumi, että ystävyys voi päättyä, jos se on pitkään yksipuolista.
Tarvehierrarkia niissäkin tuppaa olemaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602