Onko muita räkäpukkeja täällä? Räkäpukki on pieni uros kauris joka ei ole saanut riittävästi ruokaa kasvaakseen ja jää vaille kumppania isompien vieden naaraat.
Minulle on tuttua koska olen vain 175 senttinen niin naiset kääntää päänsä minun kohdallani ja suuntaa katseensa suurempaan yksilöön, siihen oikeaan mieheen.
Tämä otti koville mutta olen päässyt siitä yli kun 40 tuli mittarin ja totesin että olkoon sitten. Ei uskoisi että minun ikäiseni naiset olisi niin ronkeleita mutta mikäs siinä kun naiset saa valita mutta pienen miehen pitää tyytyä.
Räkäpukit.
10
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpö höpö. Aivan höpöpuhetta. Yrität vain maalittaa.
- Anonyymi00002
Ehkä se ei ole pituus, vaan äo, joka on vähän?
- Anonyymi00003
Voisit kokeilla jotain 1 metrin kääpiönaisia, mutta todennäköistä on että nekin sanoo että "sori, ei se vaan riitä".
Minua joskus yritti yhden metrin mittainen nainen, itse olen yli 180 pitkä, se selitti olevansa kiinnostunut vain normaalimittaisista miehistä. Sanoin että sori, en halua tehdä mitään jonkun lapsen kokoisen naisen kanssa, se olisi aivan liian outoa. Juu, kai toi määritelmä muhunkin sopis. Oon neljä senttiä pidempi kyllä, mutta painoo vaan 60. En tiiä mistä toikin johtu, lapsena kyllä kovin pieni ja kalpee olin. Mutta eipä tosta mitään haittaakaan oo, etuakin kun menee vähemmän ruokaa. Mutta kiva nimi toi Räkäpukki.
- Anonyymi00004
Sinä olet itse tyhmä tekoälybotti, joka on syötetty yksipuolisella tiedolla ähkyksi.
- Anonyymi00005
Naisia kiinnostaa vain Marko Lönnqvistin tapaiset. Pitkä, komea ja karski.
- Anonyymi00006
Pitempiä naisia voisi ihailla mutta jonkun deitti sovelluksen kautta ei onnistu, pitäisi nähdä sattumalta livenä jossain yhteydessä, sitten tietäisi onko keamiaa.
Kerran yksi pitempi nainen katsoi minua siten että torttua löytyisi. - Anonyymi00007
Voi ei jos noin oot päätellyt.
Jos pieni poika Kauris on tollanen, niin mikäs on sitten pieni tyttö Kauris?
Ihan vaan kysyn ohi aiheen koska jäi mietityttää.. - Anonyymi00008
Pientä mittaa suurempi ongelma taitaa olla pieni mieli
- Anonyymi00009
Meneekö vahvasti jos on pieni pituus ja pieni palkka ja keskijalka on pieni kaik o pientä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519