Istun puistossa kuuntelen lintujen sirkutusta

Anonyymi-ap

Oma rauha. Sinkkuna elämisessä on monia kiistattomia etuja. Voit keskittyä täysin omiin tarpeisiisi, nauttia vapaudesta ja säästyä parisuhteen arjen ristiriidoilta tai kompromisseilta. Se on arvokasta aikaa itsensä kehittämiselle ja omien rajojen tunnistamiselle.

21

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja en ole halukas enää suhteeseen. Joskus voi lempiä jonkin vakitutun kanssa.

• Anonyymi00002

Hirmu hienolta kuulostaa. Kerran katselin kun varastohämis käveli ikkunalla kun join aamukahvia parvekkeella.

>Simiti<

• Anonyymi00003

Kyllä, olen samaa mieltä.

• Anonyymi00004

Luontoyhteys lisää ihmisten onnellisuutta. Betoniviidakot tuottavat päinvastaisen vaikutuksen. Nämä asiat ovat ihmisillä edelleen geeneissä. Miksi muuten esim. nuotion katselu olisi niin lumoava kokemus? Joku voisi sanoa että tulen valjastaminen on teknologinen innovaatio eli luontovastainen ilmiö. Maastopaloja kuitenkin esiintyy luonnossa ja tuli toi turvaa ravinnon suhteen sekä villieläimiltä jo kivikaudella.

• Anonyymi00005
    • Anonyymi00006

On se varmasti hieno juttu, että voi tehdä just sitä kun haluaa just silloin kun haluaa niin tehdä. Kysymättä keneltäkään mitään tai välittämättä miltä se jostain toisesta tuntuu. Varmaan tuollainen nousee aika äkkiä hattuun eikä enää osaa suhtautua muihin ihmisiin oikein mitenkään järkevästi.

• Juu, tossa näyttelynnaikana tulikin puhuttua monen vieraan kanssa. Ja monenmoista kohtaloo ihmisillä ollut. Että loppujen lopuks nää omat ongelmat on tosi pieniä. Ja mulle yks sano vielä: että sulla on mielenkiintoinen elämä. Ja se kyllä herätti ajatteleen. Että mitä turhia on murehtinu. Kun on ollu mahdollisuus käydä erityisissä paikoissa ja kuvailla.

• Anonyymi00007

Sinkkuuden paras puoli on tosiaan tuo, voi keskittyä vain omiin mielitekoihinsa vailla keskustelua siitä mitä mieltä "me" ollaan niistä mieliteoista.

Vielä kun irrottaa otteensa tarpeesta lähisuhteeseen muiden ihmisten kanssa, on todella vapaa. Jäljelle jäävät vain täysin riippumattomat näennäislähisuhteet ja/tai transaktioihmisuhteet.

• No ei tää aparaatti nyt tänään näytä pitävän mua kirjautuneena missään. Mutta tuo ed. kommentti oli minun.

• Anonyymi00009
        randombypasser kirjoitti:

No ei tää aparaatti nyt tänään näytä pitävän mua kirjautuneena missään. Mutta tuo ed. kommentti oli minun.

Harmi et noin, ja että kaikki onkin näin. 💔

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Harmi et noin, ja että kaikki onkin näin. 💔

Mä en nää edellä lausumaani mitenkään negatiivisena. Kyse on vain asennoitumisesta ihmissuhteisiin omalla kohdalla ylipäänsä, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö tilanne voisi yllättäen muuttua. Elämä jaksaa yllättää ja se on yksi niitä harvoja asioita elämässä mihin voi luottaa.

• Anonyymi00012
        randombypasser kirjoitti:

Mä en nää edellä lausumaani mitenkään negatiivisena. Kyse on vain asennoitumisesta ihmissuhteisiin omalla kohdalla ylipäänsä, mutta ei se sulje pois sitä, etteikö tilanne voisi yllättäen muuttua. Elämä jaksaa yllättää ja se on yksi niitä harvoja asioita elämässä mihin voi luottaa.

En mä tota sillein tarkoittanutkaan.
        Hyvä että voit luottaa 💗

• Anonyymi00008

Muistan kun onnettomuuden jälkeen pääsin ensimmäistä kertaa kävelemään. Menin puistoon ja siellä pikkulinnut lauloivat. Se oli mukavaa.

>Simiti<

• Anonyymi00010

Olen parisuhteessa, silti saan vapauden tehdä asioita mistä itse tykkään.
      Mikä sinkkuuden ihannointi ja hehkutus nykyään on menossa?

• Anonyymi00011

Oisko vaan joku aloittajan irrotionaali. Tsempannu itseään tänään puistonpenkillä johonkin glooriaan. Muutenhan siellä puistonpenkillä on aika yksinäistä.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Oisko vaan joku aloittajan irrotionaali. Tsempannu itseään tänään puistonpenkillä johonkin glooriaan. Muutenhan siellä puistonpenkillä on aika yksinäistä.

Juu siinä on vähän sama juttu kun perheelämästäkin varoitellaan. Että siinä menee kaikki vapaus. mutta tuskin kuitenkaan, jos on tasapainonen parisuhde. Periaatteessa pitäs olla ihan normaalia pariutua ja perustaa perhe. Eihän se kaikilta onnistu, muttei kaikilla sinkuillakaan niin hyvin mee.

• Anonyymi00013

Voiko pallomahainen mies tulla ja istahtaa samalle puisotnpenkille ja nainnen saisi kuunnella pallomahamiehen pallomahan iloista murinaa.

• Anonyymi00014

Talo joen rannalla ei sitten sytytäkään?
      Saunottu on nyt nukkumaan

• Anonyymi00015

Kaupunkitalo on erikseen.

• Anonyymi00016

Näin se on ja autoilka ajetaan

• Anonyymi00017

Lisäherkuista ei nyt mainita enempää. Joillakin menee yli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe