Toivat vielä yhden uuden, tuo on sitten verkkovirralla toimiva, aika suuti uusin katossa oleva. Sähkömiehen piti olla mukana asentamassa.
Koska sattui ikävä tilanne piippaamisen kanssa, sitten väliaikaisia oli ennen kuin yhtiö sai organisoitua kaikkiin auntoihin uudet verkkovirta-palottimet..
Ei tarvitsisi olla kuin 1 mutta ei haittaaon useampiakin.
Minulla onkin nyt monta palotinta, palovaroitinta.
22
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulle jättivät yhden irrallisenkin toimivan palovaroittimen, patterillinen, kun remontoivat noita... ihan käteväkin voi taskussakin mukana...
- Anonyymi00018
Vanhoissa varoittimissa on käytetty radioaktiivista säteilyä hyväksi. En suosittele pitämään niitä taskussa. Uusissa varoittimissa ei ole kuulemma säteilyvaaraa. Niiden vilkkuvalot ovat mielestäni liian räikeän näkyvät.
- Anonyymi00002
Oletko miettinyt miksi valvontaorganisaatiot ovat täynnä naisia?
Tervetuloa palstalle käänteinen-Hugh Hefner. Lampeniuksellakin oli lähellä.- Anonyymi00003
"Leijonaa mä metsästän... tahdon sulle SUUREN...!"
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
"Leijonaa mä metsästän... tahdon sulle SUUREN...!"
Et semmoinen Monsteri. Olen aina pitänyt euroviisuja vaarallisena lajina.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et semmoinen Monsteri. Olen aina pitänyt euroviisuja vaarallisena lajina.
Siis onhan se lähtökohtaisesti toimiva konsepti yksinäisyyden selättämiseen... Siinä mitään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis onhan se lähtökohtaisesti toimiva konsepti yksinäisyyden selättämiseen... Siinä mitään.
"Vasta" -valvonta, "Secu-rietas", "C-4"...
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Vasta" -valvonta, "Secu-rietas", "C-4"...
Joku tunteidenpalo-juttu. Ihan hallitsematonta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joku tunteidenpalo-juttu. Ihan hallitsematonta.
Tick-tock, tick-tock...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tick-tock, tick-tock...
Heheh!
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heheh!
https://fity.club/lists/suggestions/james-bond-007-goldfinger/
.. - Anonyymi00012
Uli uli incelpaska.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Uli uli incelpaska.
Seniilit https://www.iwmbuzz.com/movies/news-movies/oscars-2022-will-smith-slaps-chris-rock-in-public-shouts-keep-my-wifes-name-out-of-your-fng-mouth/2022/03/28
Tuote nro.. 1. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Seniilit https://www.iwmbuzz.com/movies/news-movies/oscars-2022-will-smith-slaps-chris-rock-in-public-shouts-keep-my-wifes-name-out-of-your-fng-mouth/2022/03/28
Tuote nro.. 1. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
~8~ loopty-loop-froot
Ihmiskunnalla jossain löysällä osat https://moottorihiomo.fi/korjaamopalvelut/jakohihnan-vaihto/ ongelmaa ei ole vielä paikannettu.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ihmiskunnalla jossain löysällä osat https://moottorihiomo.fi/korjaamopalvelut/jakohihnan-vaihto/ ongelmaa ei ole vielä paikannettu.
- Anonyymi00010
Minulla on 3. Sitten taloyhtiö toi neljännen.
- Anonyymi00014
Ja sinulla on 2 enemmän, minulla on vain 2 kiinteänä katossa 1 tuo portable.
Mutta kuvittele jos olisi pattereilla toimivia palovaroittimia sanotaan 20-honeisessakin talossa, niin sitten kun patterit alkavat loppumaan, niin jokainen päivä ppiippaa jossain patterin loppumista jossain huoneessa... - Anonyymi00015
Suomen euroviisuesitys; Tulipallo-.tupipalo.... tiesin että musiikillesti aika kehto, ainoa kiinstava oli tuo tulipalon riski esityksessä...
- Anonyymi00020
Minulla on tuollainenkin hälytin: lämmösyä infrapunalla ottava, alka vikisrmään pirnyä ääntyäö jos keraamisessa liedessäni jää levy vahingossa päälle, jos on kiitr jsa siirtää padan esim ja levy jää päälle....
No se on hyvä, että verkkovirtasen saitte. Ei meillä vaan varaa tollasiin ollu. Ihan patterikäyttöset tähänki laitettin. Kaksi niitä pitää lain mukaan mun kämpässä olla. Yks eläkkeellä oleva palomies kävi ne ruuvaamassa ja sama käy sitten tarkastamassa ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511