Köyhtyä ja sitä rataa
Miltä tuntuu
17
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vähemmän rahaa, enemmän Jumalaa❤️
- Anonyymi00011
Aluksi se ahdistaa ja myöhemmin sen kanssa voi oppia jopa elämään? Ja jos on oikein onnekas ja rikastuu kaiken jälkeen, oppii arvostamaan rahan arvoa ja sitä, mitä se mahdollistaa? Mitään ei koe tai pidä itsestään selvänä sen jälkeen, kun on pohjilla käynyt ja sieltä onnistunut itsensä ponnistamaan ylös. Elämän viisaus itselle.
- Anonyymi00002
Parhaimmillaa se luo innovaatioita...
- Anonyymi00006
Kannattaa jo lopettaa. Touhut on jo tiedossa.
- Anonyymi00003
Ei se haittaa jos on rikas mielikuvitus.
- Anonyymi00004
Mä luulen et sun rata on kans aika alamäkipainotteinen
- Anonyymi00005
Aina olen ollut köyhä, sitä samaa pas kaa päivästä toiseen, kyllähän välillä vit uttaa mut tällästä mudassa rämpimistä tää mun elämä on.
- Anonyymi00007
Mikä vika köyhtymisessä on? Rikastuakko pitäis👎🥱🤷♀️
- Anonyymi00008
Eihän se mukavaa ole, mutta olen elossa kuitenkin.
- Anonyymi00009
jooh todellakin on kummallisatra joa hallirusa tekee enemmän sääståäjä jin vaLVION VELKA KASVAAA IHMIXET SAIESTUTAN ENWNMMÄ-ÄN
No en oo varsinaisesti köyhtyny. laihtunut kylläkin. Ehkä se on samanlaista. No kämppä on menettäny arvonsa, mutta onneks se on maksettu
- Anonyymi00012
Mitä luulet?
- Anonyymi00013
Hallittua köyhtymistä, jolla on tarkoitus pysäyttää köyhtymisen eteneminen sitten joskus jatkossa, kun tulee valmista. Rikastuminen ei ole koskaan kiinnostanut mua. Mulle on riittänyt vapaus ja kohtuullinen toimeentulo. Riittää jopa vapaus ja niukka toimeentulo. Pääpaino aina vapaudessa.
xLiner - Anonyymi00014
Mitä se köyhtyminen tarkoittaa?
- Anonyymi00015
Siis rahallisesti, älyllisesti, terveydellisesti, vai miten?
- Anonyymi00016
Raha ratkaisee, lauloi Irwin aikoinaan.
- Anonyymi00017
Siirryin sairauseläkkeelle.
Sataset kerrallaan hupenee kymmenien tuhansien säästöt.
Toivoni on veikkauksessa.
Hyvällä onnella saan jatkoaikaa elämälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437