Kaikkea on.
Paitsi rahaa, sillä kävin ostamassa Mohammedille ammattikoulun valmistujaislahjan. Oivoi, kallista...
Toivottavasti hän sentään pitää solmioneulasta ja kalvosinnapeista jotka ostin.
Haa hah hah haa haa ha-haa
4
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
tuulinen sää... kurkkasin ikkunasta että onko tuon naisenkin pyörä samassa linjassa se on, kun suunnitelmissa joku pyöräily retki...
No amiksen valmistujille onkin helppo ostaa lahja. Solmioneula on tietenki hyvä, muakaan ei ärsytä mikään muu enempi, kun liehuva kravati, itellä tai muilla. Ite muistaakkeni sain sellasen. Tärkee siinä vaiheessa juhlia kun pikkutakki heutetöön pois.
Mä varmaan väkertäisin lahjaksi, jonkun alaan liittyvän koriste esineen. Tois sellasta ammattiylpeyttä. Tosin sen esineen pitäs olla sitten todella laadukas ja tehdä työtunteja säästämättä. Mutta mitäs sitä ei tekis tulevien sukupolvien eteen.No mahtaa Mohammed olla tyytyväinen. Ei tsiisus mitä sä jätkä ajattelit? 😆
Oon mäkin ostanut hänelle lahjan. Parin kuukauden matka Ibizalle all inclusive. Siellä kun Mohammed menee joka ilta bileisiin, niin eebenpuunruskea p**se todennäköisesti ja toivottavasti laskee ylös alas yön varjoissa 🌅✈️- Anonyymi00002
bicky_royal kirjoitti:
No mahtaa Mohammed olla tyytyväinen. Ei tsiisus mitä sä jätkä ajattelit? 😆
Oon mäkin ostanut hänelle lahjan. Parin kuukauden matka Ibizalle all inclusive. Siellä kun Mohammed menee joka ilta bileisiin, niin eebenpuunruskea p**se todennäköisesti ja toivottavasti laskee ylös alas yön varjoissa 🌅✈️Onko se totta vai pelkkä tornihuhu, että sua oltais pyydetty ottelemaan Ice Cageen Stagalaa vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427