Miksi haluatte viedä

Anonyymi-ap

Miksi haluatte viedä omilta aikuisilta lapsiltanne tulevaisuuden? Leikkaamalla heiltä??? Kuka haluaa oman lapsensa joutuvan elämään köyhyydessä? Minä en ainakaan halua, että omani aikuinen lapsi kärsii, kun heiltä leikataan!

14

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihmiset haluavat tuhota omien aikuisten lasten elämän!!

• Anonyymi00008

Ahneet, itsekkäät, häikäilemättömät ja narsistisesti ajattelevat pärjäävät parhaiten. Ekstroverteilla on paremmat edellytykset pärjätä, jollet ole akateeminen introvertti? Muussa tapauksessa polullasi on paljon kiviä, esteitä, mitkä hankaloittavat ja vaikeuttavat arkeasi.

• Anonyymi00002

Hallitus alas!🙏

• Anonyymi00003

Ei liity hallitukseen!

• Anonyymi00004

Talouden elpyminen on hidasta tai mitätöntä tämän hallituksen aikana. Vaihto muuttaisi suuntaa.
        Viimeaikaiset 'nostatusuutiset' perustunee taas falskiuteen. En luota yhtään.
        Vilma
        Ja se kaivosmiljardi siellä ..vitsaan on outo. Palauttavatko ympäristöä, sillä kaivanto on karmean näköinen. Paljonko se on Suomelle tuottanut? Veikkaan, että leikkivät kuin eräät muutkin, kun 'aarteet' on kuvattu.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei liity hallitukseen!

Sivusta, hallitus päättää. Viimeisin, työttömyystukia heikennetään ja näin huonossa asemassa olevien oloja heikennetään, jolloin tukien piiriin kuuluvien ihmisten määrä kasvaa. Paljon on työttömänä heitä, jotka eivät ole vielä asumistukien ym. tukien varassa, mutta kohta heidänkin määrä kasvaa nykyiseen lisättynä. Kiitos hallitusten päätösten.

Nyt työttömien määrä on yli 300.000 ja heissä paljon heitä, jotka haluaisivat työllistyä, mutteivät tunnu kelpaavan työmarkkinoille, he ovat heitä, jotka ovat tulevia tukien suurkuluttajia ja sain siksi, että yhteiskunnassa eläminen on tehty asumiskuluineen liian kalliiksi.

Hallitus ei tee hyviä päätöksiä, jotka voisivat mahdollistaa työllistymisen? Työnantajat eivät uskalla rekrytoida työttömiä, kun rekryissä on liian suuria riskejä työllistää työttömiä, kaikki hyvä ei aina näy päällepäin, samoin kuin huonokaan aines, jotka ovat taitavia antamaan hyvän ensivaikutelman asioissa.

Ihmisten petollisuus syö aina yhteistä hyvää. Ja petollisia löytyy yhtä lailla myös työnantajista. Moni on myrkyttänyt myös mielensä huonoista kokemuksista työantajissa, siksi työllistyminen huonoon työpaikkaan on aina suuririski ja huono mahdollisuus työttömällekin.

• Anonyymi00005

Minä en ainakaan ole viemässä. Elän mahdollisimman ympäristöystävällisesti ja säästän rahastoon jälkipolville.

Mitä sitten liene aloittaja tarkoittaa? Ei vanhemmatkaan kaikkeen kykene. Joskus joutuu jopa itse tehdä jotain asioiden eteen.

>Simiti<

• Just nyt pitäs kovasti panostaa työpaikkoihin ja investoida suomeen. Ja täystyöllisyys ja nuoria perheitä voidaan aina auttaa panostamalla neuvoloihin ja päiväkoteihin.

• Anonyymi00006

Lapsia pitää opettaa pärjäämään omillaan, eikä tunkemaan aina käsiään vassarien tapaan toisten taskuille. Ne mitä erilaisina tukina maksetaan laiskoille, mustalaisille, vassareille, somaleille yms. ovat ahkerammalta veroina ryöstetty.

• Niin, mutta se kipuna tekemiseen pitää sytyttää! Ja siinä ois koulukäsityön saralla paljon annettavaa. Ja intgroida aine muuhun opetukseen. Että lapset oikeesti näkis että siitä opiskelusta on hyötyä. Työelämään tutustumiset ja ensimmäiset kesätyötkin ovat ratkaisevassa roolissa myöhemmässä menestymisessä. Tuethan passivoi ja heti elämän alkuvaiheessa maksetut suuret tuet voivat ohjata välttelemään töitä. Peruspäiväraha on pieni, mutta yhdistettynä asumistukeen summa nouseekin korkeeksi.

• Anonyymi00007

Mä en ole leikannut mitään!
      Olen rahoittanut koulutusta ruoka- ym. tarveostoilla.
      Olen matkustellut hänen kanssaan. Olen ollut lapsenlikkana.
      Siis toiminut niin kuin monet äidit toimivat ja näen, että se on kantanut, antanut siivet.
      Olen elänyt lapsi edellä -elämää. En ole kokenut mitenkään uhrautuneeni.
      Näin toimivat omatkin vanhempani.
      "Parempaa tulevaisuutta kohden".
      Siksi olen tehnyt töitä ja paljon. Maksanut veroja ja paljon.
      Naisen eurohan taitaa olla edelleen 80/100.
      Vilma

• Anonyymi00009

Aikuiset (lapset) rakentavat itse tulevaisuutensa.

Heidän on myös syytä olla oppineita tulemaan omillaan toimeen.

xLiner

• Anonyymi00010

Ai niin. Mitä tässä leikataan? Tukkaa, kynsiä, lahkeita, kakkua vai umpisuolta?

xLiner

• Anonyymi00012

Köyhyys on hyväksi ilmastolle, ei tule hiilijalanjälkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe