Miksi haluatte viedä omilta aikuisilta lapsiltanne tulevaisuuden? Leikkaamalla heiltä??? Kuka haluaa oman lapsensa joutuvan elämään köyhyydessä? Minä en ainakaan halua, että omani aikuinen lapsi kärsii, kun heiltä leikataan!
Miksi haluatte viedä
14
179
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihmiset haluavat tuhota omien aikuisten lasten elämän!!
- Anonyymi00008
Ahneet, itsekkäät, häikäilemättömät ja narsistisesti ajattelevat pärjäävät parhaiten. Ekstroverteilla on paremmat edellytykset pärjätä, jollet ole akateeminen introvertti? Muussa tapauksessa polullasi on paljon kiviä, esteitä, mitkä hankaloittavat ja vaikeuttavat arkeasi.
- Anonyymi00002
Hallitus alas!🙏
- Anonyymi00003
Ei liity hallitukseen!
- Anonyymi00004
Talouden elpyminen on hidasta tai mitätöntä tämän hallituksen aikana. Vaihto muuttaisi suuntaa.
Viimeaikaiset 'nostatusuutiset' perustunee taas falskiuteen. En luota yhtään.
Vilma
Ja se kaivosmiljardi siellä ..vitsaan on outo. Palauttavatko ympäristöä, sillä kaivanto on karmean näköinen. Paljonko se on Suomelle tuottanut? Veikkaan, että leikkivät kuin eräät muutkin, kun 'aarteet' on kuvattu. - Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei liity hallitukseen!
Sivusta, hallitus päättää. Viimeisin, työttömyystukia heikennetään ja näin huonossa asemassa olevien oloja heikennetään, jolloin tukien piiriin kuuluvien ihmisten määrä kasvaa. Paljon on työttömänä heitä, jotka eivät ole vielä asumistukien ym. tukien varassa, mutta kohta heidänkin määrä kasvaa nykyiseen lisättynä. Kiitos hallitusten päätösten.
Nyt työttömien määrä on yli 300.000 ja heissä paljon heitä, jotka haluaisivat työllistyä, mutteivät tunnu kelpaavan työmarkkinoille, he ovat heitä, jotka ovat tulevia tukien suurkuluttajia ja sain siksi, että yhteiskunnassa eläminen on tehty asumiskuluineen liian kalliiksi.
Hallitus ei tee hyviä päätöksiä, jotka voisivat mahdollistaa työllistymisen? Työnantajat eivät uskalla rekrytoida työttömiä, kun rekryissä on liian suuria riskejä työllistää työttömiä, kaikki hyvä ei aina näy päällepäin, samoin kuin huonokaan aines, jotka ovat taitavia antamaan hyvän ensivaikutelman asioissa.
Ihmisten petollisuus syö aina yhteistä hyvää. Ja petollisia löytyy yhtä lailla myös työnantajista. Moni on myrkyttänyt myös mielensä huonoista kokemuksista työantajissa, siksi työllistyminen huonoon työpaikkaan on aina suuririski ja huono mahdollisuus työttömällekin.
- Anonyymi00005
Minä en ainakaan ole viemässä. Elän mahdollisimman ympäristöystävällisesti ja säästän rahastoon jälkipolville.
Mitä sitten liene aloittaja tarkoittaa? Ei vanhemmatkaan kaikkeen kykene. Joskus joutuu jopa itse tehdä jotain asioiden eteen.
>Simiti< Just nyt pitäs kovasti panostaa työpaikkoihin ja investoida suomeen. Ja täystyöllisyys ja nuoria perheitä voidaan aina auttaa panostamalla neuvoloihin ja päiväkoteihin.
- Anonyymi00006
Lapsia pitää opettaa pärjäämään omillaan, eikä tunkemaan aina käsiään vassarien tapaan toisten taskuille. Ne mitä erilaisina tukina maksetaan laiskoille, mustalaisille, vassareille, somaleille yms. ovat ahkerammalta veroina ryöstetty.
Niin, mutta se kipuna tekemiseen pitää sytyttää! Ja siinä ois koulukäsityön saralla paljon annettavaa. Ja intgroida aine muuhun opetukseen. Että lapset oikeesti näkis että siitä opiskelusta on hyötyä. Työelämään tutustumiset ja ensimmäiset kesätyötkin ovat ratkaisevassa roolissa myöhemmässä menestymisessä. Tuethan passivoi ja heti elämän alkuvaiheessa maksetut suuret tuet voivat ohjata välttelemään töitä. Peruspäiväraha on pieni, mutta yhdistettynä asumistukeen summa nouseekin korkeeksi.
- Anonyymi00007
Mä en ole leikannut mitään!
Olen rahoittanut koulutusta ruoka- ym. tarveostoilla.
Olen matkustellut hänen kanssaan. Olen ollut lapsenlikkana.
Siis toiminut niin kuin monet äidit toimivat ja näen, että se on kantanut, antanut siivet.
Olen elänyt lapsi edellä -elämää. En ole kokenut mitenkään uhrautuneeni.
Näin toimivat omatkin vanhempani.
"Parempaa tulevaisuutta kohden".
Siksi olen tehnyt töitä ja paljon. Maksanut veroja ja paljon.
Naisen eurohan taitaa olla edelleen 80/100.
Vilma - Anonyymi00009
Aikuiset (lapset) rakentavat itse tulevaisuutensa.
Heidän on myös syytä olla oppineita tulemaan omillaan toimeen.
xLiner - Anonyymi00010
Ai niin. Mitä tässä leikataan? Tukkaa, kynsiä, lahkeita, kakkua vai umpisuolta?
xLiner - Anonyymi00012
Köyhyys on hyväksi ilmastolle, ei tule hiilijalanjälkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673