Elämäni on noloa!!!

Anonyymi-ap

Minusta ei ole kivaa aina olla koko loma yksin! Noloa se on aina yksin liikkua. Minulla ei ole elämässä mitäån muuta kuin työ! Sellaista minun elämäni on.

9

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole yhtään noloa liikkua yksin. Mene joskus muualle kuin töihin.
      Ihmiset, jotka valittavat yksinäisyydestään ja "ei ole oikein mitään", saavatkin olla yksin, heillä ei ole mitään annettavaa toisille ihmisille.

• Anonyymi00002

Ota työ mukaan lomalle niin et ole yksin.

• Anonyymi00003

Minulla on ratkaisu ongelmaasi. Mene kesätöihin loman ajaksi.

• Anonyymi00004

Miksi niin on? Oletko loman ajan netissä ja virtuaalimaailmassa vaikka maailma olisi avoinna sinullekkin. Mitä jos aloittaisit pienistä asioista, menisit rantaan katselemaan kukkasia ja iloisia ihmis naamoja. Auttaisit pari mummelia tien yli ja oppisit taas hymyilemään.😍🤷‍♀️

• Anonyymi00005

Yksin liikkuminen ei ole noloa😊 Jokainen monia ystäviä omistavakin liikkuu välillä yksin. Aina ei jaksa olla sosiaalinen. Välillä on aivan mahtavaa laittaa puhelin kii ja mennä ihan itsekseen. Ne on parhaita hetkiä monesti sellaisiksi todettu.👍🤷‍♀️

• Mutta onko se sun TYÖ raskasta? Mulla välillä on. Tänään joutu siirteleen raskasta timanttiporakonetta paikasta toiseen ja yksin. Eikä saanu ees normisti pystyyn, piti punkee käsivoimin ylös. Mutta kaikessa on aina posi-positiivinen puoli. Katos timantti - kimal kimal kimal...

Kyllä säkin siitä työstä sen kimalluksen vielä löydät, kun tarkkaan oikein mietit.

• Niin ja lomasta, niin sitähän ei oo pakko pitää!

• Anonyymi00006

Älkää nyt vaan kukaan kattoko ku meen yksin nukkuun, hävettää 🫣

• Anonyymi00007

Niin...kuka näkee..kärpänen katossa..😄 ai kauheeta, kyllä kärpsyn mielessä nyt itsesi nolasit🤭

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe