Valheet tuhosi ystävyyden

Anonyymi-ap

Olin jotain 25 vuotias, kun oli aivan pakko laittaa minua paljon vanhempaan erisukupuolen kuin minä välit poikki!!! Koska jos olisimme jatkaneet ystävyyttä. Se olisi tuhonnut hänen elämänsä täysin!!! Asia olisi mennyt eteenpäin eikä minua oltaisi ikinä uskottu, ettei hän koskaan halunnut minulta mitään muuta kuin ystäväni olla!!! Hänelle olisi tullut rikosrekisteri merkintä. Eikä hän voisi ikinä tehdä työtä missä tarvitaan puhdas rikosrekisteri esimerkiksi työt lasten parissa!!!

Se oli raskas päätös laittaa ystävyys poikki!

MUTTA SE OLI AINUT KEINO PELASTAA HÄNEN TULEVAISUUDEN JA MAINEEN!!!

TYPERÄT IHMISET EIVÄT VOINEET USKOA, ETTÄ JOS ON ISO IKÄERO ERISUKUPUOLLISILLA, ETTEI TOINEN HALUA JOTAIN VÄÄRÄÄ JA KIELLETTYÄ TEHDÄ PALJON NUOREMMAN KANSSA!!!!

Typerät Ihmiset tuhosivat minun lapsuuden ystävyyden vain, koska meillä oli valtava IKÄERO ja olimme erisukupuolisia!!!!!

Ihmiset vihasivat, kun olin saanut AIDON ystävyyden lapsena ja päättivät tuhota sen keksimällä kaikkea sairaita asioita. Mitä muka minua paljon vanhempi ystävä halusi minulle tehdä tai oli tehnyt!!!!!

Ihmiset eivät uskoneet, kun puolustin ystävääni ja sanoin, ettemme ikinä olleet minun lapsuuden kotona kahdestaan; kun aina oli vanhempani kotona, kun ystävääni kävi!!!

Aivan sairas on maailma, kun tuhosi minun lapsuuden ystävyyden!!!

Kysyn vain miksi! Miksi minulla ei olisi saanu päiväkoti-ikäisenä olla teini-ikäinen erisukupuoline ystävä ja kun minulle tuli ikää lisää ja hänestä tuli aikuinen. Ihmiset luulivat että haluaa minulta kiellettyjä asioita!

Maailma on sairas paikka!!

Mitä minä Maija Tarina kirjan lukemisella olisin hyötynyt? Minun ystäväni ei ollut paha!!!

9

216

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei mitään tolkkua. Sanoit olleesi 25-vuotias. 25-vuotias ei ole enää lapsi saati päiväkodissa.

• Anonyymi00002

Et tajua!!! 25 vuotiaana minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi!!!

Koska lapsena ja nuorena ja pitkälle aikuisuuteen minulla oli paras ystävä! Joka oli erisukupuolta kuin minä ja iän puolesta olisin voinut olla hänen lapsi, jonka on saanut teininä!!!

Ihmiset eivät uskoneet, ettei hän koskaan lapsena tai kun olin nuori tehnyt minulle mitään pahaa!!

Meidän ystävyys alkoi, kun olin päiväkot

• Anonyymi00003

Et tajua!!! 25 vuotiaana minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi!!!

Koska lapsena ja nuorena ja pitkälle aikuisuuteen minulla oli paras ystävä! Joka oli erisukupuolta kuin minä ja iän puolesta olisin voinut olla hänen lapsi, jonka on saanut teininä!!!

Ihmiset eivät uskoneet, ettei hän koskaan lapsena tai kun olin nuori tehnyt minulle mitään pahaa!!

Meidän ystävyys alkoi, kun olin päiväkoti-ikäinen ja hän oli jo teini ja yläkoulussa!!

Meidän ystävyys päättyi, koska 25 vuotiaana minulle tuputettiin Maijan tarina kirja luettavaksi!!!

Ei uskottu, että silloin kun minä olin lapsi ja nuori, ettei hän ikinä ollut tehnyt minulle pahaa!!!

• Anonyymi00004

Miksi huudat?

• Anonyymi00005

Päiväkoti-ikäisenä ei osaa vielä arvioida asioita eri näkökulmista, saati punnita niiden vaikuttavuutta.

- Sheena

• Anonyymi00007

Et osaa lukea Emme ikinä olleet kahdestaan, kun aina kun ystäväni kävi kylässä. Oli minun vanhempani kotona. Me emme ikinä olleet kahdestaan, joten mitåån pahaa ei ikinä voinut tapahtua!!! Vanhempani ei olisi ikinä antanut minulle tapahtua pahaa. Missä minulle olisi voinut tapahtua pahaa?? Kun emme ikinä olleet minun lapsuuden kodissa kahdestaan!!

• Anonyymi00006

Tissimies

• Anonyymi00008

Oletko nyt aivan tosissasi?

Ei kenellekään voi tulla rikosrekisterimerkintää, ellei jostakin lainvastaisesta teosta ole näyttöä. Jos joku ulkopuolinen olisi syyttänyt ystävääsi jostakin sinuun kohdistuvasta laittomuudesta kun olit lapsi, siitä pitää olla muutakin näyttöä kuin mutu-juoruja ennen kuin väittämillä on mitään merkitystä. Kerrot olleesi 25-vuotias, siis aikuinen, kun koit että sinun oli pakko päättää ystävyytesi kyseiseen henkilöön. Asia olisi ratkennut sillä, että olisit yksinkertaisesti sanonut että mitään laitonta ei ole tapahtunut. Hieman järkeä päähän nyt. 25-vuotias ei ole enää lapsi.

• Sitä mäkin mietin. Mutta toi kirja, kertoo lestadio piireistä. On eri jutut kuin luterilaisilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe